Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan

Vierailija
06.08.2022 |

Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.

En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.

Kommentit (384)

Vierailija
201/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä AP nyt halkoo hiuksia käytöksellään. En mä itse ainakaan miehenä tahtoisi mennä juttelemaan ventovieraalle naiselle, joka ei kiinnitä muhun mitään huomiota. Se nainen saattaisi kokea sen aika kiusallisena. Yleensä ihmiset tahtovat olla rauhassa, jos ei muuta kerrota.

Sen sijaan, jos se nainen katsoisi muhun päin ja osoittaisi kiinnostuksensa hymyilemällä, mä saattaisinkin mennä juttelemaan. Ei semmoista kylläkään ole koskaan tapahtunut.

Vierailija
202/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lyhyt mies ja mullakin on nainen

No tuota ei usko kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähestyä kun kohdellaan kuin kauppakeskuksen liittymämyyjää.

Vierailija
204/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus kuin aloittajalla, ei tule miehet juttelemaan yhtään missään.

Aina sanotaan et naisilla on helppoa, tuosta vaan saa miehiä, ei saa.

Vierailija
205/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, yksin saan minäkin olla, vaikka palstalla väitetään, että komea, hauska ja hyväsydäminen mies vietäisiin käsistä. Ja nämä kuvailut olen saanut naisilta useita kertoja, mutta vakavaan suhteeseen en silti ole riittänyt.

Vierailija
206/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan jokainen nainen saa halutessaan miehen huomattavasti helpommin kuin kukaan keskivertoa parempi mies (keskivertoa alemmilla miehillä ei ole mitään mahdollisuuksia). jotain pitää silti itse tehdä. ei parisuhdetta saa laiturilla istumalla vaikka se naisille onkin helpompaa kuin miehille

Miten ajattelit että on matemaattisesti mahdollista että ihan jokainen nainen ja vain keskimääräistä ylempitasoiset miehet saavat toisensa? Naisia kun on kaksi kertaa niin monta kuin keskimääräistä tasokkaampia miehiä, joita on puolet miehistä.

Kirjoittaja varmaan kirjoitti vähän huonosti ja tarkoitti, että kuka tahansa nainen voi saada sen miehen, mutta eivät kuitenkaan kaikki yhtä aikaa.

Naiset oon niin nirsoja. Haluavat sellaisen miehen, joka ihan oikeasti rakastaa myötä ja vastoinkäymisissäkin, eikä oo naisen kanssa pelkän seksin takia.

(Tai no, mistä mä tiedän. Mä olen mies, mutta näin oon asian itselleni selittänyt. Toivottavasti ihmiset tajuaa mun sarkasmin tuossa "nirsoudessa")

Vierailija
207/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te luuserit ette löydä ketään? Olen pulska ruma mies ja jopa minulla on nainen kainalossa. Ootte säälittäviä.

Tarkoitatko ap:ta? Hänhän tässä ruikuttaa, kun ei kukaan taaskaan lähestynyt eikä itse uskalla ketään lähestyä. Oletko kenties miehenä esiintyvä, lihava palstamamma, joka öyhöttää suu viinistä vaahdoten lauantai-iltana vauvapalstalla?

Ei ap mitään ruikuttanut. Hän vaan todisti sun paskaväitteesi paskaksi. Sulla meni sitten heti tunteisiin..

Voimmeko luottaa siihen että ap todella kävi laiturilla?

Ettei kyse olisi nyt vain keksitystä tarinasta johon miehiä vihaavat palstanar... neidit tarttuivat kuin cittarin viimeiseen sidukkapulloon.

Missä kohtaa näet miesvihaa aloituksessa? Ihan riipumatta siitä, oliko hän oikeasti laiturilla. Millä lailla on miesvihaa todeta, että palstalla on liioiteltu?

Oliko aloitus aidosti tarpeellinen?

Jos ei, niin sen tarkoituksena oli vain pilkata miehiä.

Se on miesvihaa.

Ei se noin mene. Ap kertoi vain oman kokemuksensa, ei puhunut kaikista miehistä eikä alentavaa sävyyn. Jos tunsit piston sydämessäsi, tunnistit varmaan itsesi.

Menee toki, ei hän puhunut itsestään, vaan siitä etteivät MIEHET tule juttelemaan vaikka "palstalla luvattiin"

Senkin perään kyselin, puhuuko hän omasta kokemuksestaan vai keksikö tarinan?

Tiedämme kaikki mikä on vastaus.

Tuon "tunsit piston sydämessäsi, tunnistit itsesi" on vanha vähättely ja hiljenyskeino sekin. Sekin on yksi osoitus miesvihastasi.

Edelleenkin, jos kukaan mies ei tullut juttelemaan, niin voi sanoa, että miehet ei tulleet juttelemaan. Turha sun suuttua totuudesta.

En suutu totuudesta, ihmetyttää naisten tarve todistaa tuo väite vääräksi. Jokainen jolla on aivosolu tajuaa ettei se pidä paikkaansa.

Se että naiset väittävät sen todistamisen tarpeelliseksi on sitä miesvihaa.

Vierailija
208/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tärkeintä on torjuminen, kaipa siitä itsetunto kasvaa, kun saa antaa pakit. Lähesty siinä sitten. Kai se on jotenkin luonnon sanelema juttu, eläinkunnassakin urokset piirittävät naarasta, joka sitten antaa 99% pakit.

Vierailija
209/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotan ihan vilpittömästi, että kaikki palstan sinkut menevät tänään tuonne auringonpaisteeseen, katselevat ihmisiä silmiin, heittäytyvät juttusille tilaisuuden tullen ja käyttävät päivänsä paljon mukavammin kuin aiheesta teoretisoimiseen tällä palstalla. Ei, ei kannata jankuttaa "muttakunmetoo", lupaan ettei kukaan huuda metoota jos tervehdit ystävällisesti jotain ihmistä ja mikäli hän vastaa, heität tilanteeseen sopivan replan. Ellet sitten halua mennä tervehtimään varta vasten sitä nenä pystyssä louboutineissa ja chanelin kassin kanssa kulkevaa bikinibimboa, jonka koko sanaton viestintä huutaa, että hän ei halua edes katsoa sinuun päin. Tai 17-kesäistä pissistä.

Ja vinkki: ei kannata lähestyä vain niitä oman ikäisiä naisia vaan yhtä lailla jututtaa mummoja, pappoja ja muita kohdalle osuvia ihmisiä. Siitäkin saa paljon enemmän iloa kuin tällä palstalla vänkäämisestä.

Eli tämäkin ohje oli miehille, vaikka nainen vinkuu kun ei lähestytä?

Kyllä se koski kaikkia sinkkuja. Naiset eivät ole koskaan sanoneet, etteivät voi aloittaa juttelua metoon takia, siksi se oli kohdistettu miehille. Viimeisessä kappaleessa olisi pitänyt lukea "ei kannata lähestyä vain niitä oman ikäisiä ihmisiä", siinä on selkeä typo. Jäänyt luultavasti päälle tuosta metoo-kohdasta.

Ap ei vinkunut. Hän osoitti vain todeksi sen, ettei palstalla jatkuvasti viljelty väite "naista lähestytään aina" pidä paikkaansa, ja sitä ei kukaan voi kiistää.

Vierailija
210/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tärkeintä on torjuminen, kaipa siitä itsetunto kasvaa, kun saa antaa pakit. Lähesty siinä sitten. Kai se on jotenkin luonnon sanelema juttu, eläinkunnassakin urokset piirittävät naarasta, joka sitten antaa 99% pakit.

Ok, hyvä tietää.

(Tuli ilmeisesti tämäkin keskustelu elinkaarensa päähän.)

Vierailija
211/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotan ihan vilpittömästi, että kaikki palstan sinkut menevät tänään tuonne auringonpaisteeseen, katselevat ihmisiä silmiin, heittäytyvät juttusille tilaisuuden tullen ja käyttävät päivänsä paljon mukavammin kuin aiheesta teoretisoimiseen tällä palstalla. Ei, ei kannata jankuttaa "muttakunmetoo", lupaan ettei kukaan huuda metoota jos tervehdit ystävällisesti jotain ihmistä ja mikäli hän vastaa, heität tilanteeseen sopivan replan. Ellet sitten halua mennä tervehtimään varta vasten sitä nenä pystyssä louboutineissa ja chanelin kassin kanssa kulkevaa bikinibimboa, jonka koko sanaton viestintä huutaa, että hän ei halua edes katsoa sinuun päin. Tai 17-kesäistä pissistä.

Ja vinkki: ei kannata lähestyä vain niitä oman ikäisiä naisia vaan yhtä lailla jututtaa mummoja, pappoja ja muita kohdalle osuvia ihmisiä. Siitäkin saa paljon enemmän iloa kuin tällä palstalla vänkäämisestä.

Tietysti se oli miehille. Nainen on passiivinen objekti jolla ei ole kontrollia omaan elämäänsä vaan hän odottaa miesten lähestymistä.

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
212/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se koski kaikkia sinkkuja. Naiset eivät ole koskaan sanoneet, etteivät voi aloittaa juttelua metoon takia, siksi se oli kohdistettu miehille. Viimeisessä kappaleessa olisi pitänyt lukea "ei kannata lähestyä vain niitä oman ikäisiä ihmisiä", siinä on selkeä typo. Jäänyt luultavasti päälle tuosta metoo-kohdasta.

Ap ei vinkunut. Hän osoitti vain todeksi sen, ettei palstalla jatkuvasti viljelty väite "naista lähestytään aina" pidä paikkaansa, ja sitä ei kukaan voi kiistää.

". Ellet sitten halua mennä tervehtimään varta vasten sitä nenä pystyssä louboutineissa ja chanelin kassin kanssa kulkevaa bikinibimboa, jonka koko sanaton viestintä huutaa, että hän ei halua edes katsoa sinuun päin. Tai 17-kesäistä pissistä.

Ja vinkki: ei kannata lähestyä vain niitä oman ikäisiä naisia vaan.."

Lesbonaisille suunnattu

Vierailija
213/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestyi tällä viikolla mies kun olin lenkillä. Tyyppi oli tosi n.15v vanhempi ja ylipainoinen. En innostunut. Miettikää ihmiset vähän sitä omaa ulkonäköänne ja ikäänne ennen kuin lähestytte ketään. T:hoikka & nätti nainen

Vierailija
214/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähestyi tällä viikolla mies kun olin lenkillä. Tyyppi oli tosi n.15v vanhempi ja ylipainoinen. En innostunut. Miettikää ihmiset vähän sitä omaa ulkonäköänne ja ikäänne ennen kuin lähestytte ketään. T:hoikka & nätti nainen

Näinpä, jälleen yksi esimerkki josta epäilemättä miehet ottavat opikseen.

Iloitkaa naiset, miehet oppivat hitaasti, mutta oppivat kuitenkin. Naisia EI kannata lähestyä. Miesten tulee arvioida oma ulkonäkönsä ja ymmärtää että naisille kelpaa vain Henry Cavill sopivan ikäisenä.

Vierailija
215/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, hyvä tietää.

(Tuli ilmeisesti tämäkin keskustelu elinkaarensa päähän.)

Keskustelu?

Nainen julisti väitteen vääräksi. Väitteen jota kukaan ei edes usko oikeasti.

Loppu onkin miesten haukkumista.

Vierailija
216/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies lähestyi ja missä aikeissa?

Kertoiko esimerkiksi että sulla on vessapaperia roikkumassa lahkeesta?

Vierailija
217/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään sano, koska kaksoisstandardit ovat vahvassa. Eihän naisten ja miesten käytökseen suhtauduta samalla tavalla. Sinäkään et suostu raottamaan pientä mieltäsi edes sen verran, että haluaisit ymmärtää noiden miesten näkökannan. Aloitat mielummin vit...lun. Se on sun valintasi tässä valintojen viidakossa.

Minä väitän edelleen, että jos mies tervehtii naista, jonka kanssa on jo saanut katsekontaktin, ja naisen tervehdittyä takaisin heittää tälle jonkin tilanteeseen sopivan replan, kukaan ei huuda meetoooota eikä syytä ahdistelusta. Tätä tapahtuu omassa kuplassani aivan koko ajan ja on tapahtunut aina ennenkin. Ihmiset seisovat bussipysäkillä tai jonottavat kaupan kassalla tai tapaavat luontopolulla tai istuvat kahvilassa vierekkäisissä pöydissä jne jne ja vaihtavat keskenään muutaman sanan. Joskus siitä voi kehittyä enemmänkin, joskus se on vain joku kommentti tilanteeseen liittyen.

Minä väitän myös, että miehet, jotka vetoavat meeeetooooohon eivät kykene tällaiseen normaaliin kanssakäymiseen. Eivät he oikeasti pelkää ahdistelusyytteitä vaan heidän sosiaalisten taitojensa puute, ujous, jännittäminen, sosiaalisten tilanteiden pelkonsa tai joku muu tekee heidät kyvyttömiksi ottamaan normaalisti kontaktia ihmisiin. Mutta sitä he eivät halua täällä kertoa vaan vetoavat siihen, ettei naisia saa lähestyä. Jos joku haluaa kumota väitteeni, niin hän varmaan kertoo, kuinka ottaa kontaktia pappoihin ja mummoihin ja oman ikäisiin miehiin. Veikkaan ettei hän ota kontaktia heihinkään, ei osaa, keksi, halua tai kykene juttelemaan vieraiden ihmisten kanssa. (Luultavasti joku jopa tuhahtaa, että miksi edes pitäisi, kun eihän hän heistä ole kiinnostunut vaan naisista, mikä vain vahvistaa väitteeni, että normaali kanssakäyminen on hänelle vieras asia.)

Vierailija
218/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies en osaa enkä uskalla lähestyä naista, en juo alkoholia enkä polta. Painan töitä kuin hullu minulla on myös upea KOIRA, tästä huolimatta olen SINKKU. Koska jos ulkonäössä on jotain epävarmuutta se pilaa kaiken yrittämisen.

Vierailija
219/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies lähestyi ja missä aikeissa?

Kertoiko esimerkiksi että sulla on vessapaperia roikkumassa lahkeesta?

Vastasit miesprovoilijalle.

Vierailija
220/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies en osaa enkä uskalla lähestyä naista, en juo alkoholia enkä polta. Painan töitä kuin hullu minulla on myös upea KOIRA, tästä huolimatta olen SINKKU. Koska jos ulkonäössä on jotain epävarmuutta se pilaa kaiken yrittämisen.

Tässä oli rehellinen kommentti, kiitos siitä. Et vetäytynyt kuviteltujen ahdistelusyytteiden taakse vaan myönsit, että kyse on omasta uskalluksen puutteesta. Sinulle vilpittömästi toivoisin lisää uskallusta.