Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan
Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.
En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.
Kommentit (384)
Ehkä ei oo sattuna olemaan vapaita sinkkuja just sillon liikkeellä, kun oot istunut.
Tai ovat olettanu, että merimiehen muija se siinä oottelee miestään.
Ei voi syyllistää ketään siitä, ettei kukaan tuu juttelee. "Ite pitää kaikki tehä." Tämän todennu monessa asiassa. 53v elämänkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähestyi tällä viikolla mies kun olin lenkillä. Tyyppi oli tosi n.15v vanhempi ja ylipainoinen. En innostunut. Miettikää ihmiset vähän sitä omaa ulkonäköänne ja ikäänne ennen kuin lähestytte ketään. T:hoikka & nätti nainen
Näinpä, jälleen yksi esimerkki josta epäilemättä miehet ottavat opikseen.
Iloitkaa naiset, miehet oppivat hitaasti, mutta oppivat kuitenkin. Naisia EI kannata lähestyä. Miesten tulee arvioida oma ulkonäkönsä ja ymmärtää että naisille kelpaa vain Henry Cavill sopivan ikäisenä.
Epäilen että tässä oli enemmän se ikä ongelma kuin se ylipaino. Miehille ohjeeksi, keskustele oman ikäisesi kanssa jos olet iskemisyritystä tekemässä! Näin säästytään pettymyksiltä, puolin jos toisin. Voin sanoa että kukaan nainen ei ole kiinnostunut tuosta vaan noin 20v vanhemmasta tuntemattomasta miehestä. Nämä eri ikäiset parit tapaavat joko tuttujensa kautta tai somessa tai työpaikalla.
Mulle tuli kans yhdellä festarilla noin 20v vanhempi mies turinoimaan. En tiedä tuliko iskemään vai vaan yksinäisyyttään mulle juttelemaan. Oli ihan hyvät jutut mutta kun siitä ei meinannut päästä irti millään. Tein lähtöä noin 30min ja sitten vaan lähdin, samalla menetin hyvä paikan jossa olin istunut koska jouduin siirtymään toisaalle. Mies lue myös naisen eleitä ja ihan kysymällä että onko sulla joku juttu kesken niin voit irrottautua tilanteesta helposti ja mielellään jätä se nainen rauhaan jos se sanoo että haluaa jatkaa vaikka kirjansa lukemista, bändin kuuntelua jne. Lue tilannetta tai kysy suoraan.
eli juttelu = automaattisesti iskuyritys jos sen tekee mies.
Jälleen yksi syy olla juttelematta vieraille naisille, syyttävät vielä puolison pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotan ihan vilpittömästi, että kaikki palstan sinkut menevät tänään tuonne auringonpaisteeseen, katselevat ihmisiä silmiin, heittäytyvät juttusille tilaisuuden tullen ja käyttävät päivänsä paljon mukavammin kuin aiheesta teoretisoimiseen tällä palstalla. Ei, ei kannata jankuttaa "muttakunmetoo", lupaan ettei kukaan huuda metoota jos tervehdit ystävällisesti jotain ihmistä ja mikäli hän vastaa, heität tilanteeseen sopivan replan. Ellet sitten halua mennä tervehtimään varta vasten sitä nenä pystyssä louboutineissa ja chanelin kassin kanssa kulkevaa bikinibimboa, jonka koko sanaton viestintä huutaa, että hän ei halua edes katsoa sinuun päin. Tai 17-kesäistä pissistä.
Ja vinkki: ei kannata lähestyä vain niitä oman ikäisiä naisia vaan yhtä lailla jututtaa mummoja, pappoja ja muita kohdalle osuvia ihmisiä. Siitäkin saa paljon enemmän iloa kuin tällä palstalla vänkäämisestä.
Joo, suomalaiset on tuollaisessa tilanteessa todella hillityn passiivis-aggressiivisia. Ei varmaan kukaan huutais. Sen sijaan et voi luvata, etteikö se nainen menis välittömästi kaverilleen juoruamaan tai paikalliseen fb puskaradio -ryhmään heittämään jotain "OMG joku Random tulee vaan tervehtii yhtäkkiä ja hymyili ja kaikkee!!!! Omg mikä häirikkö!!!!!"
Tai voit luvata, mutta sillä ei ole mitään virkaa.
Niin voi hyvin käydä, vaikka ihminen toimisi kuinka asiallisesti. Tai vaikka mitä sinä lupaisitEli keskustellaanko nyt siis 19-vuotiaista pissiksistä? Ei aikuisista naisista? Olisi aika olennainen tieto, puhutaanko nyt kolmekymppisistä vai kolmetoistavuotiaista, tai edes parikymppisistä. Olen itse kuvitellut koko ajan, että ap on lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä ja samoin muut keskustelijat.
Siksi toisekseen: mitä ihmeen merkitystä sillä olisi, jos se teinipissis kirjoittaisi someen tai kertoisi kaverilleen?? Eihän se sinun elämääsi millään tavalla heilauttaisi.
Ei henkilökohtaisesti vaikuttaisikaan. Olen yli 30 v perheellinen heteronainen. Mutta en minä hyväksy yleisesti ottaen toisten julkista lynkkauta, leimaamista ja syyllistämistä. En oikein ymmärrä asennettasi.
Meidän paikallisissa fb-ryhmässä on tuomittu viattomia monenlaisissa eri yhteyksissä. Sittemmin selvinnyt koko totuus ja osoittautunut alun mesoaminen erilaiseksi.
Myös sek rikolliseksi jahtaajaksi saatiin eräs leimattua täysin vain mielikuvituksen avulla Se case päätyi muuten oikeuteen asti.
Ihanko totta tuollainen on jotenkin harmitonta, josta ei tulisi välittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te luuserit ette löydä ketään? Olen pulska ruma mies ja jopa minulla on nainen kainalossa. Ootte säälittäviä.
Tarkoitatko ap:ta? Hänhän tässä ruikuttaa, kun ei kukaan taaskaan lähestynyt eikä itse uskalla ketään lähestyä. Oletko kenties miehenä esiintyvä, lihava palstamamma, joka öyhöttää suu viinistä vaahdoten lauantai-iltana vauvapalstalla?
Ei ap mitään ruikuttanut. Hän vaan todisti sun paskaväitteesi paskaksi. Sulla meni sitten heti tunteisiin..
Voimmeko luottaa siihen että ap todella kävi laiturilla?
Ettei kyse olisi nyt vain keksitystä tarinasta johon miehiä vihaavat palstanar... neidit tarttuivat kuin cittarin viimeiseen sidukkapulloon.
Missä kohtaa näet miesvihaa aloituksessa? Ihan riipumatta siitä, oliko hän oikeasti laiturilla. Millä lailla on miesvihaa todeta, että palstalla on liioiteltu?
Oliko aloitus aidosti tarpeellinen?
Jos ei, niin sen tarkoituksena oli vain pilkata miehiä.
Se on miesvihaa.
Ei se noin mene. Ap kertoi vain oman kokemuksensa, ei puhunut kaikista miehistä eikä alentavaa sävyyn. Jos tunsit piston sydämessäsi, tunnistit varmaan itsesi.
Menee toki, ei hän puhunut itsestään, vaan siitä etteivät MIEHET tule juttelemaan vaikka "palstalla luvattiin"
Senkin perään kyselin, puhuuko hän omasta kokemuksestaan vai keksikö tarinan?
Tiedämme kaikki mikä on vastaus.
Tuon "tunsit piston sydämessäsi, tunnistit itsesi" on vanha vähättely ja hiljenyskeino sekin. Sekin on yksi osoitus miesvihastasi.
En ole ap, mutta minäkin olen kyllä muutaman kerra tänä kesänä istuskellut terassilla (joko baarin tai kahvilan), ja muutenkin hengaillut julkisilla paikoilla kesäkaupungin keskustassa. Ei kyllä kukaan mies ole tullut juttelemaan. Yksi vanhempi nainen kerran päivitteli sään nopeaa vaihtumista, mutta siinäpä olivat tuntemattomien lähestymiset tältä kesältä. Joten olisinhan minäkin voinut tehdä tällaisen aloitteen - en toki istunut terasseilla ja muualla testatakseni palstaväittämää, mutta siellä kuitenkin olin. En mitenkään odottanut tai toivonutkaan lähestymisiä, mutta eihän kukaan ajatuksiani osaisi lukea.
Ajatukset näkyvät naamaltasi. Se miesviha paistaa läpi kun huomaat miehen kävelevän suuntaasi joten hän osaa jouhevasti jatkaa matkaa ohitsesi.
Ei kai mitään vihaa ole, ettei etsi seuraa, tai ettei ole juttelutuulella?
Sanoinko että se olisi vihaa? Sanoin että hänen miesvihansa näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy kuin muutaman kerran vuodessa baarissa, mutta perjantai iltana kävin. Kyllä sieltä sai juttuseuraa. Naiset tulivat keskustelemaan, jopa kaltaiselleni tavismiehelle.
No, huomasihan sen kyllä heti että olivat ottaneet vähän ilolientä, mutta ei se mitään. Se kuuluu varmaan ihan asiaan, eikä se häirinnyt minua. Eivät olleet liian humalassa.
Eli jos te naiset haluatte seuraa, niin kannattaa olla hieman myös sitä oma-aloitteisuutta, eikä vain odottaa passiivisena ja kuin jonkinlaisena "palkintona" jos se unelmien mies tulisi noutamaan. Voi olla että se tulee, tai voi olla että ei tule?
Oma parisuhteeni on alkanut nimenomaan naisystäväni aloitteellisuudesta. Ja voin rehellisesti sanoa että naisystäväni on todellinen helmi ja löytö, emmekä olisi varmaan koskaan kohdanneet ellei hän olisi ollut se keskustelun aloittaja ja avaaja.Naisystäväsi on sinulle helmi, mutta oletko sinä hänen helmi? Tässäkin tapauksessa olisi voinut käydä hyvin niin että alotteellinen mies olisi vienyt tämän naisen nenäsi edestä ja ette olisi koskaan tavanneet. Olit onnekas, moni muu ei ole.
Siihen olen jäävi vastaamaan että olenko minä se paras löytö ja helmi, mutta tässä kävi nyt niin että se naisystäväni aloitteellisuus oli tässä suhteessa se avain meidän parisuhteeseen. Eli jos on kaksi ihmistä joista kumpikaan ei tee aloitetta, niin tuskinpa se tapaamis mahdollisuus etenee mihinkään?
Näin reilusti nelikymppisenä automaattisesti oletan että samanikäinen yksin istuva nainen on kuitenkin varattu, koska se on kuitenkin todennäköisempää kuin että olisi sinkku. Ja koska luultavasti juuri häntä lähestyessä naisen liuskaotsaukko tulisi paikalla ja löisi minulta nenän sisään sanomatta edes päivää.
hyvä ettei miesten tarvitse näin tasa-arvon aikana enää kantaa tällaisestakin kaikkea vastuuta, jos etsii seuraa saa lähestyä mielenkiintoista kohdetta kukin itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotan ihan vilpittömästi, että kaikki palstan sinkut menevät tänään tuonne auringonpaisteeseen, katselevat ihmisiä silmiin, heittäytyvät juttusille tilaisuuden tullen ja käyttävät päivänsä paljon mukavammin kuin aiheesta teoretisoimiseen tällä palstalla. Ei, ei kannata jankuttaa "muttakunmetoo", lupaan ettei kukaan huuda metoota jos tervehdit ystävällisesti jotain ihmistä ja mikäli hän vastaa, heität tilanteeseen sopivan replan. Ellet sitten halua mennä tervehtimään varta vasten sitä nenä pystyssä louboutineissa ja chanelin kassin kanssa kulkevaa bikinibimboa, jonka koko sanaton viestintä huutaa, että hän ei halua edes katsoa sinuun päin. Tai 17-kesäistä pissistä.
Ja vinkki: ei kannata lähestyä vain niitä oman ikäisiä naisia vaan yhtä lailla jututtaa mummoja, pappoja ja muita kohdalle osuvia ihmisiä. Siitäkin saa paljon enemmän iloa kuin tällä palstalla vänkäämisestä.
Joo, suomalaiset on tuollaisessa tilanteessa todella hillityn passiivis-aggressiivisia. Ei varmaan kukaan huutais. Sen sijaan et voi luvata, etteikö se nainen menis välittömästi kaverilleen juoruamaan tai paikalliseen fb puskaradio -ryhmään heittämään jotain "OMG joku Random tulee vaan tervehtii yhtäkkiä ja hymyili ja kaikkee!!!! Omg mikä häirikkö!!!!!"
Niin voi hyvin käydä, vaikka ihminen toimisi kuinka asiallisesti. Tai vaikka mitä sinä lupaisitEli keskustellaanko nyt siis 19-vuotiaista pissiksistä? Ei aikuisista naisista? Olisi aika olennainen tieto, puhutaanko nyt kolmekymppisistä vai kolmetoistavuotiaista, tai edes parikymppisistä. Olen itse kuvitellut koko ajan, että ap on lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä ja samoin muut keskustelijat.
Siksi toisekseen: mitä ihmeen merkitystä sillä olisi, jos se teinipissis kirjoittaisi someen tai kertoisi kaverilleen?? Eihän se sinun elämääsi millään tavalla heilauttaisi.
Ei henkilökohtaisesti vaikuttaisikaan. Olen yli 30 v perheellinen heteronainen. Mutta en minä hyväksy yleisesti ottaen toisten julkista lynkkauta, leimaamista ja syyllistämistä. En oikein ymmärrä asennettasi.
Meidän paikallisissa fb-ryhmässä on tuomittu viattomia monenlaisissa eri yhteyksissä. Sittemmin selvinnyt koko totuus ja osoittautunut alun mesoaminen erilaiseksi.
Myös sek rikolliseksi jahtaajaksi saatiin eräs leimattua täysin vain mielikuvituksen avulla Se case päätyi muuten oikeuteen asti.
"Ajeli edestakaisin ja kyttäsi lapsia" – työmaakohdetta etsinyt jyväskyläläinen rakennusmies kertoo, kuinka hänestä tehtiin perättömästi pedofiili | Keski-Suomi | Keskisuomalainen (ksml.fi)
No, tuo on varmaan hyvä syy olla moikkaamatta kaupan kassajonossa sitä naista, jonka kanssa usein satut samaan aikaan ostoksille ja joka itsekin katsoo silmiin ja hymyilee. Ainakaan ei kannata moikkauksen lisäksi aloittaa mitään keskustelua, sellaista minkä voisit yhtä hyvin aloittaa jos hänen tilallaan olisi puolituttu 75-vuotias naapurinmummo. Koska minä puhun tässä ketjussa sellaisista normaaleista sosiaalisista taidoista ja keskustelunavauksista. Minun on ihan äärettömän vaikea uskoa, että se tutunnäköinen nainen kotiin päästyään ryntäisi someen tekemään OMG OMG OMG avausta tai nimittämään pedofiiliksi. Eikä se nainen sitä tekisi, vaikka ei olisi entuudestaan tutunnäköinenkään.
Mutta minulle on täysin fine, että ette koskaan puhu sanaakaan vieraille ihmisille. Ei ole millään tavalla itseltäni pois. Minä puhun ja vastaan jos puhutellaan ja heittäydyn juttusille (paitsi jos toinen on ympärikännissä tai aggressiivinen). Onneksi sellaisia miehiä ja naisia on edelleen maailma täynnä, joiden kanssa se sujuu luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ajeli edestakaisin ja kyttäsi lapsia" – työmaakohdetta etsinyt jyväskyläläinen rakennusmies kertoo, kuinka hänestä tehtiin perättömästi pedofiili | Keski-Suomi | Keskisuomalainen (ksml.fi)
No, tuo on varmaan hyvä syy olla moikkaamatta kaupan kassajonossa sitä naista, jonka kanssa usein satut samaan aikaan ostoksille ja joka itsekin katsoo silmiin ja hymyilee. Ainakaan ei kannata moikkauksen lisäksi aloittaa mitään keskustelua, sellaista minkä voisit yhtä hyvin aloittaa jos hänen tilallaan olisi puolituttu 75-vuotias naapurinmummo. Koska minä puhun tässä ketjussa sellaisista normaaleista sosiaalisista taidoista ja keskustelunavauksista. Minun on ihan äärettömän vaikea uskoa, että se tutunnäköinen nainen kotiin päästyään ryntäisi someen tekemään OMG OMG OMG avausta tai nimittämään pedofiiliksi. Eikä se nainen sitä tekisi, vaikka ei olisi entuudestaan tutunnäköinenkään.
Mutta minulle on täysin fine, että ette koskaan puhu sanaakaan vieraille ihmisille. Ei ole millään tavalla itseltäni pois. Minä puhun ja vastaan jos puhutellaan ja heittäydyn juttusille (paitsi jos toinen on ympärikännissä tai aggressiivinen). Onneksi sellaisia miehiä ja naisia on edelleen maailma täynnä, joiden kanssa se sujuu luontevasti.
Uutinen kertoo enemmän naisista kuin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Näin reilusti nelikymppisenä automaattisesti oletan että samanikäinen yksin istuva nainen on kuitenkin varattu, koska se on kuitenkin todennäköisempää kuin että olisi sinkku. Ja koska luultavasti juuri häntä lähestyessä naisen liuskaotsaukko tulisi paikalla ja löisi minulta nenän sisään sanomatta edes päivää.
Mitä ihmeen vahinkoa siinä tapahtuu, jos juttelet varatulle naiselle? Millaisia juttuja sinulla on, jos niistä saa turpaan? Eipä ole oma puoliso koskaan tullut aggressiivisena väliin, jos olen jutellut jonkun vieraan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en olisi ap:ta lähestynyt, koska en ole komea tai miehekäs. Lähestymiseni olisi ollut ap:n mielestä epämiellyttävä ja jopa häirinnäksi tulkittava.
Hyvin oot incel-opit omaksunut.
Olisiko syytä tarkistaa noiden opinkappaleiden todenperäisyys vaikka kysymällä omilta vanhemmilta, miten he tutustuivat ja oliko miehillä ennenvanhaan oikeus ja tapa raiskata tutustumistarkoituksessa.
Ja kun he kertovat tavanneensa tansseissa ja että ennenkään ei raiskareita ihailtu, tulet tänne kertomaan olleesi väärässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en olisi ap:ta lähestynyt, koska en ole komea tai miehekäs. Lähestymiseni olisi ollut ap:n mielestä epämiellyttävä ja jopa häirinnäksi tulkittava.
Hyvin oot incel-opit omaksunut.
Olisiko syytä tarkistaa noiden opinkappaleiden todenperäisyys vaikka kysymällä omilta vanhemmilta, miten he tutustuivat ja oliko miehillä ennenvanhaan oikeus ja tapa raiskata tutustumistarkoituksessa.
Ja kun he kertovat tavanneensa tansseissa ja että ennenkään ei raiskareita ihailtu, tulet tänne kertomaan olleesi väärässä
Ennen katse ei ollut häirintää.
Lataa tinder niin sulla on viimestään illaksi pano tiedossa itsellesi jos olet vähääkään hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
En käy kuin muutaman kerran vuodessa baarissa, mutta perjantai iltana kävin. Kyllä sieltä sai juttuseuraa. Naiset tulivat keskustelemaan, jopa kaltaiselleni tavismiehelle.
No, huomasihan sen kyllä heti että olivat ottaneet vähän ilolientä, mutta ei se mitään. Se kuuluu varmaan ihan asiaan, eikä se häirinnyt minua. Eivät olleet liian humalassa.
Eli jos te naiset haluatte seuraa, niin kannattaa olla hieman myös sitä oma-aloitteisuutta, eikä vain odottaa passiivisena ja kuin jonkinlaisena "palkintona" jos se unelmien mies tulisi noutamaan. Voi olla että se tulee, tai voi olla että ei tule?
Oma parisuhteeni on alkanut nimenomaan naisystäväni aloitteellisuudesta. Ja voin rehellisesti sanoa että naisystäväni on todellinen helmi ja löytö, emmekä olisi varmaan koskaan kohdanneet ellei hän olisi ollut se keskustelun aloittaja ja avaaja.
Täällä lairurille menoa edellisessä viestissäni suunnitellut. Minua ei kiinnosta löytää uutta kumppania. Haluan vain osoittaa vääräksi sen, että jos kuka tahansa nainen menee istuskelemaan laiturille, niin joku mies tulee juttelemaan. Istuskelen laiturilla hymyillen noin tunnin, jonka jälkeen kerron, kuinka monta miestä ja millä asialla he tulivat juttelemaan.
Luulen, että saan istua ihan rauhassa paitsi
Että ehkä joku tulee tivaamaan mitä oikein norkoilen venelaiturilla mutta se jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutinen kertoo enemmän naisista kuin miehistä.
Oletat ilmoittajan naiseksi.
Oletat myös, että kyseinen seksuaalirikostyyppi on miesten mielestä ihan ok, koska luulet, etteivät he ilmoita lasten kyttääjistä.
Sinähän pelkäät ihmisiä. Olet pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen vahinkoa siinä tapahtuu, jos juttelet varatulle naiselle? Millaisia juttuja sinulla on, jos niistä saa turpaan? Eipä ole oma puoliso koskaan tullut aggressiivisena väliin, jos olen jutellut jonkun vieraan miehen kanssa.
Mitä ihmeen vahinkoa siitä tapahtuu jos kävelee pimeän puiston läpi. Miten oikein olet pukeutunut jos sut raiskataan siellä? Eipä omaa vaimoa ole koskaan raiskattu, vaikka onkin kävellyt puistossa hämärällä.
Et pysty vastaamaan asiallisesti, mitä harmia siitä tulee, jos juttelukumppanisi osoittautuu varatuksi? Oikeastiko hakeudut sellaisten naisten juttusille, jotka todennäköisesti hengaavat pahoinpitelystä istuneiden väkivaltaisten liivijengiläisten kanssa? Ja heität ensimmäiseksi jotain sovinistista läppää tai vonkaat pllua?
No, tämä vain tukee käsitystäni siitä, että oikeasti ei ole kyse siitä, että pelkäisitte ahdistelusyytettä vaan siitä, ettei ole normaaleja sosiaalisia taitoja.
Kysymys ketjun naisille:
Jos vieras mies juttelee kanssanne (asiallisesti) ja puolisonne/poikaystävänne tulee paikalle, käykö miehenne vieraan miehen kimppuun? Miten todennäköisenä pidätte riskiä, että asiallisesta juttelusta päiväaikaan venelaiturilla tai vaikka kesäkahvilan terassilla saa turpaan?
Kyllä mulle tullaan juttelemaan/huutamaan, jos lähipuiston penkille, saati sitten venelaiturille istumaan erehdyn. Ei se missään nimessä haluttua/turvallista ole, kun ne juttelijat on paikallisia puleja ryhmä, jotka nukkuu niillä penkeillä/on vallanneet sen laiturin ja tarkoitus on ajaa kaikki muut pois. Ehkä teillä on vielä ulkotilat kaikkien käytössä? Onhan sekin positiivistä, että pystyt noin tekemään ilman häiriköitä. En kyllä suosittele ainakaan ilta-aikoihin meilläpäin kokeilemaan.
Ehkä turha trollata enempää, ei nämä miehistä surkeimmat jämäeksemplaarit mitään opi. Paras kaikille että jatkavat syrjäytymistään.
Pidetään ne muut hauskaa keskenämme, niin miehet, naiset kuin muut, olkaamme toisillemme hyviä ja rakkaita ja pskat näistä ressukoista, jotka pelkäävät omaa peilikuvaansa ja ovat siksi täysin kykenemättömiä kehittymään ulos omista virheistään.
Kiltit pojat lusmuilemassa? Älähän viitsi.
Mutta joo, on toi vihaaminen varmaan todella rankkaa. Jaksut