Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan
Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.
En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli miehet tulevat iholle kännipäissään. Selvin päin lähinnä punastellaan ja katsellaan kengänkärkiä. Itse en käytä päihteitä, joten en myöskään käy baareissa. Tinder taitaa olla ainoa realistinen vaihtoehto tässä iässä. Lenkkipolulla ei ole tullut yksikään mies juttusille vaikka moni on mua vilkuillut kiinnostuneen näköisenä. Ovat varmaan varattuja. N40
Oletko yhtään lenkkipolulla näkemääsi miestä nähnyt toiseen kertaan?
Jos olette kohdanneet useamman kerran, tervehdittekö vieläkään?
Ei kai nyt kukaan lenkkipolulla ensimmäistä kertaa kohtaamansa täysin tuntematonta ihmistä lähesty.
Jos lähestyy niin sehän olisi vähintään raiskaus-aikeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan toisessa ketjussa palstalla:
Varattu nainen miten kieltäydyt baarissa kun joku tulee iskemään?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4758894/varattu-nainen-miten-kieltaydyt…
Tuolla kerrotaan kuinka naisilla on jatkuva ongelma...
Niinpä, koitetaan sitten löytää näiden kahden viestiketjun väliltä se oikea välimuoto? Joten, antaa olla. Tämän faktan olen todennut jo vuosia sitten. Siinä on naisten itse kirjoittamana kaikki ne syyt miksi hyvin moni suomalainen nainen saa istua rauhassa ja jatkossakin siellä laiturilla, kahviossa, baarissa, tai oikeastaan ihan missä hyvänsä.
Olipa kyseessä minkä muun maan tahansa kansallisuus, et taatusti törmäisi yhtä huonoon käytökseen, ja nimenomaan naisten osalta. Tsemppiä vaan sillä valitsemallanne uralla.
Naiset julistaa jopa rakennustyömaata etsivän miehen pedofiiliksi, sitten ihmetellään ettei miehet lähesty?
KSML: Nainen epäili miestä pedofiiliksi ja kertoi havainnoistaan julkisesti Facebookissa – syytön mies oli vain etsimässä työmaakohdettaan - MTVuutiset.fi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ksml-nainen-epaili-miesta-pedofiili…
Joko palstan naiset ovat päässeet yksimielisyyteen että onko se hyvä vai huono asia jos mies tulee keskustelemaan? Melko kaksijakoisia vastauksia.
Olisihan se ihan hyvä tietää että saako päällensä pippurisumutetta, syytteen kenties lähentelystä jos aloittaa keskustelun, vai pitääkö/saako naisia nimenomaan lähestyä jos haluaa tehdä kenties tuttavuutta?
Tämä on jäänyt (miespuoliselle) lukijalle epäselväksi kaikkien vastauksien perusteella. Tämän hetkisten vastausten perusteella on johtopäätös että kannattaa varulta kiertää mahdollisimman kaukaa koska lopullista selvyyttä ei ole mitenkään luettavissa.
Jos ei löydy yksimielisyyttä, voisiko käyttää esimerkiksi punaista tai vihreää käsinauhaa? Punainen on seis, vihreällä saa keskustella.
Ei sillä ole mitään väliä mitä mies tekee tai jättää tekemättä.
Se menee naisten papereissa aina vtuiks, johtuen puhtaasta miesvihasta.