Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaa, kukaan mies ei sitten tullutkaan juttelemaan

Vierailija
06.08.2022 |

Joskus täällä palstalla väitettiin, että kumppanin löytää kun vain menee venelaiturille istuskelemaan. No, testasin tätäkin kesän aikana. Menin venelaiturille istuskelemaan, mutta kukaan ei tullut juttelemaan. Saati, että olisin löytänyt suhteen. Olen myös istunut yksin kahvilan ja baarin terassilla, mutta ihan rauhassa sain olla.

En tarkoita, että miesten pitäisi tulla juttelemaan juuri minulle, tai että juuri miesten edes kuuluisi tehdä aloite. Kommentoinpa vain palstalla väitettyä. Että kuulemma naiselle tullaan aina juttelemaan ja siksi naisen on helppo saada suhde (kunhan hyväksyy vain sen juttelijan kumppaniksi). Testasin tätä, ja hiljaista on ollut. Ja ihan heterolta varmaankin näytän, olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen, en näytä myrtsiltä enkä tätimäiseltä - mutta toisaalta tälläkään ei kai palstan mukaan pitäisi olla väliä, koska ei väitettykään, että vain hyvännäköiset naiset saavat seuraa. Väitettiin, että nainen kuin nainen löytää suhteen kun vain menee jonnekin istuskelemaan. Erikseen mainittiin venelaiturilla, siellä kuulemma tullaan aina juttelemaan. No, minulle ei ainakaan tultu.

Kommentit (384)

Vierailija
161/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mankka kirjoitti:

Sori, mutta moni meistä ei uskalla lähestyä naista enää siinä mielessä kuten ennen. Metoo on saanut yllättävän monet miehet varpailleen koska pelkäävät leimautuvan ahdistelijaksi jos lähestyminen ei mene juuri 100%:sti nappiin ja jonkun koodin mukaan. Riskit ovat nykymaailmantilanteessa monelle liian suuret. Kymmenen vuoden päästä tilanne voi olla aivan toinen. Pelimerkit ovat tällä hetkellä kaikki naisilla.

No ei mennyt kuin kymmenen minsaa kun tuli tämä vastaus. Jokainen normaali mies ymmärtää että naista saa edelleen lähestyä kohteliaasti mutta ei edellenkään ahdistella. Metoo kertoo seks ahdistelusta eikä sillä ole mitään tekemistä normaalin ihmisten kohteliaan vuorovaikutuksen kanssa.

Äläpä viitsi. Tul "kyllä kaikki erottaa mikä on mitäkin.." on todella kulunut läppä jo.

Kas kun ahdistelun kohdehan määrittelee täysin mikä on ahdistelua naisten mielestä. Tällainen johtaa täydelliseen mielivaltaiseen kirjoittamattomien sääntöjen viidakkoon, jossa mies ei voi voittaa omalla käytöksellään, vaan ainoastaan sattumalla.

Me naiset tiedämme itsekin tasan tarkalleen, että se mikä on jollekin naiselle mukavaa, ystävällistä normaalia läpän heittoa, on joillekin jo flirttiä ja niille ääritapauksille jopa sitä ahdistelua. Kyllä tämän jo omasta ystävä-/tuttavapiiristä on selvästi havaittavissa.

Toki jokainen erottaa räikeän ahdistelun, se on selvää. Mutta toisinpäin homma ei yksinkertaisesti toimi: varovaisen kohtelias lähestyminen voi mennä pieleen, jos vaan kohde ei ole alun perin halunnut mitään kontaktia. Ja sitähän ei voi millään tietää, ennen kuin kokeilee. Turha syyttää tästä pelkästään miehiä. Aina ei todellakaan voi ennakoida mitä se toinen haluaa.

N37

Vierailija
162/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mankka kirjoitti:

Sori, mutta moni meistä ei uskalla lähestyä naista enää siinä mielessä kuten ennen. Metoo on saanut yllättävän monet miehet varpailleen koska pelkäävät leimautuvan ahdistelijaksi jos lähestyminen ei mene juuri 100%:sti nappiin ja jonkun koodin mukaan. Riskit ovat nykymaailmantilanteessa monelle liian suuret. Kymmenen vuoden päästä tilanne voi olla aivan toinen. Pelimerkit ovat tällä hetkellä kaikki naisilla.

No ei mennyt kuin kymmenen minsaa kun tuli tämä vastaus. Jokainen normaali mies ymmärtää että naista saa edelleen lähestyä kohteliaasti mutta ei edellenkään ahdistella. Metoo kertoo seks ahdistelusta eikä sillä ole mitään tekemistä normaalin ihmisten kohteliaan vuorovaikutuksen kanssa.

Äläpä viitsi. Tul "kyllä kaikki erottaa mikä on mitäkin.." on todella kulunut läppä jo.

Kas kun ahdistelun kohdehan määrittelee täysin mikä on ahdistelua naisten mielestä. Tällainen johtaa täydelliseen mielivaltaiseen kirjoittamattomien sääntöjen viidakkoon, jossa mies ei voi voittaa omalla käytöksellään, vaan ainoastaan sattumalla.

Me naiset tiedämme itsekin tasan tarkalleen, että se mikä on jollekin naiselle mukavaa, ystävällistä normaalia läpän heittoa, on joillekin jo flirttiä ja niille ääritapauksille jopa sitä ahdistelua. Kyllä tämän jo omasta ystävä-/tuttavapiiristä on selvästi havaittavissa.

Toki jokainen erottaa räikeän ahdistelun, se on selvää. Mutta toisinpäin homma ei yksinkertaisesti toimi: varovaisen kohtelias lähestyminen voi mennä pieleen, jos vaan kohde ei ole alun perin halunnut mitään kontaktia. Ja sitähän ei voi millään tietää, ennen kuin kokeilee. Turha syyttää tästä pelkästään miehiä. Aina ei todellakaan voi ennakoida mitä se toinen haluaa.

N37

Iloitset estottomasti kesän tulosta – ikään kuin ilmojen lämpeneminen tarkoittaisi oikeutta tapittaa himokkaasti jokaista silmääsi miellyttävää vastaantulijaa. Luulet, että laittaudumme sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupee voi lentää laiturilla tuulessa pois. Siksi miehet välttelee rantoja

Vierailija
164/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mankka kirjoitti:

On asiallisia ja epäasiallisia iskuyrityksiä. Asiallisia on kaikki ne, joissa mies käyttäytyy kohteliaasti eikä iske naista, joka on raskaana kysymättä ensin edes onko tää nainen sinkku! Kyllä, näin kävi mulle useaan otteeseen raskausaikana. Ne oli töykeitä! Kivoin oli joku mies (en ollut tällöin raskaana), joka lähestyi mua kaupas varovasti hyllyjen välist ja aloitti: "Älä säikähdä, mut sä näytät tosi kivalt nii oli pakko tulla kysyy..." se on hyvä alotus. Sit jos joku tupsahtaa sillee yhtäkkii naamaan eteen: "Moi"/juoksee kiinni, sitä säikähtää ja saattaa sen takia tulla järkyttyny reaktio ku on sillee puulla päähän lyöty.

Mutta varmasti lähestyjäkin oli pitkä, tumma ja hyvännäköinen kaveri? Et tiedäkään tai et tunnusta miten pienestä naiset ahdistuvat jo pelkästään miehen läsnäolosta. Todettu mm. koulutustilaisuudessa vaikka en edes sanonut mitään kuin ehkä korkeintaan vilkaisin hymyillen kerran tai pari. Kohta piti ottaa puhelua poikkikselle suureen ääneen jotta minäkin kuulen sen. Aivan selvästi oletti, että yritän jotain vaikka ei edes ollut kaukaisissa ajatuksissakaan. Minut on myös vedetty mukaan puoliväkisin keskusteluun ollessa ja vastapuolen eka kommentti oli tyyliin niin me poikkiksen kanssa jada jada eli älä vaan siinä yritäkkään yhtään mitään varattuja ollaan. Normaalisti vielä en käytännössä puhu enkä pukahda jos ei erikseen kysellä eikä varmasti mitkään iskuyritykset ole olleet mielessä.

Vierailija
165/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te luuserit ette löydä ketään? Olen pulska ruma mies ja jopa minulla on nainen kainalossa. Ootte säälittäviä.

Tarkoitatko ap:ta? Hänhän tässä ruikuttaa, kun ei kukaan taaskaan lähestynyt eikä itse uskalla ketään lähestyä. Oletko kenties miehenä esiintyvä, lihava palstamamma, joka öyhöttää suu viinistä vaahdoten lauantai-iltana vauvapalstalla?

Ei ap mitään ruikuttanut. Hän vaan todisti sun paskaväitteesi paskaksi. Sulla meni sitten heti tunteisiin..

Voimmeko luottaa siihen että ap todella kävi laiturilla?

Ettei kyse olisi nyt vain keksitystä tarinasta johon miehiä vihaavat palstanar... neidit tarttuivat kuin cittarin viimeiseen sidukkapulloon.

Missä kohtaa näet miesvihaa aloituksessa? Ihan riipumatta siitä, oliko hän oikeasti laiturilla. Millä lailla on miesvihaa todeta, että palstalla on liioiteltu?

Vierailija
166/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin olit liikenteessä? Arvatenkin keskellä päivää.

Pääsääntöisesti loppuiltapäivästä ja alkuillasta. Mutta mitä väliä ajankohdalla on? Väitehän kuului, että nainen saa seuraa kunhan vaan menee tyrkylle, jonnekin istuksimaan. Ei ollut puhetta, että miehiin on koodattu jokin tietty kellonaika, jolloin he lähestyvät ketä tahansa naista.

No eihän nyt kukaan lähesty iltapäivällä selvinpäin :D Haloo...

Vierailija
167/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te luuserit ette löydä ketään? Olen pulska ruma mies ja jopa minulla on nainen kainalossa. Ootte säälittäviä.

Tarkoitatko ap:ta? Hänhän tässä ruikuttaa, kun ei kukaan taaskaan lähestynyt eikä itse uskalla ketään lähestyä. Oletko kenties miehenä esiintyvä, lihava palstamamma, joka öyhöttää suu viinistä vaahdoten lauantai-iltana vauvapalstalla?

Et siis ymmärtänyt lukemaasi? Eihän ap edes toivonut lähestymisiä.

Vierailija
168/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap mitään ruikuttanut. Hän vaan todisti sun paskaväitteesi paskaksi. Sulla meni sitten heti tunteisiin..

Ettei kyse olisi nyt vain keksitystä tarinasta johon miehiä vihaavat palstanar... neidit tarttuivat kuin cittarin viimeiseen sidukkapulloon.

Missä kohtaa näet miesvihaa aloituksessa? Ihan riipumatta siitä, oliko hän oikeasti laiturilla. Millä lailla on miesvihaa todeta, että palstalla on liioiteltu?

katos, kun on väärin osoittaa miehille, että he ovat väärässä.

he eivät kestä sitä.

Vierailija
169/384 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ajattelee, että vastaat heti: sori, mut ootan just poikaystävääni tässä. Monesti näin käy, vaikka juttelisi ihan niitä näitä vailla iskuyrityksiä.

Vierailija
170/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan "miehet" on paska vässyköitä

Vierailija
171/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et käytä minimekkoa ja stay uppeja, niin ei kiinnosta!

Vierailija
172/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen nainen on sitten omasta mielestään "nöyryytetty".Miestä ei kuulemma haittaa saada törkeitä pakkeja sarja peräkkäin.

Vierailija
173/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et ole kalalle allerginen Otappa, sitten onki tarkista kuitenkin , että pitääkö maksaa Lupa myös , onkomisesta pitää

maksaa lupa , vesitöillä Joihin on istutettu lohta!.

Se on 15- 20€ ja katso pylväisiin puihin ettei ole laitettu Kalastus kielletty kylttiä.

Jos ei ole sitten vaan onkimaan.

Jospa sitten joku tulee.

Tai jos et tykkää onkia voit kysyä syökö kala?

Huulipunan, korkokengät, voit kyllä unohtaa jos tykkäät onkia ,

Kun ne on vaan haittana ja tarpeettomat kumikengät, farkut tai verkkarit tai jotkut

retkrilyhosut kalastukses hyvät lessingit niihin tarttuu se siima.

Entä ootkos menny torikahvilaan?

Tuleeko lapsetonta, perheetöntä miestä, .

No enpä tiiä , oikeastaan.

Vierailija
174/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja Romppanen-fiilikset tulee nyt.

Vierailija
175/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinku Marja Tukiainen ja tunge "ökylohi" housuihis , elegantisti lastenosastol

Vierailija
176/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä ole minullekaan tultu juttelemaan. Ja baarissa lähinnä jotkut luotaantyöntävät vanhat alkoholistit.

Vierailija
177/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko aloitus aidosti tarpeellinen?

Jos ei, niin sen tarkoituksena oli vain pilkata miehiä.

Se on miesvihaa.

Ei se noin mene. Ap kertoi vain oman kokemuksensa, ei puhunut kaikista miehistä eikä alentavaa sävyyn. Jos tunsit piston sydämessäsi, tunnistit varmaan itsesi.

Vierailija
178/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiturilla en ole istuskellut, mutta paikoissa, joissa on tuoleja, ihmisillä on tapana ryhtyä kanssani juttusille. Juttelu on suppea-alaista ja koskee sitä, saako tämän tuolin ottaa.

Otin kerran hoitoon erittäin ihmisystävällisen kultaisennoutajan ja ajattelin, että nyt niitä kontakteja alkaa syntyä. Minä ja koira jolkottelimme ulkosalla tuntikausia joka päivä, ja ainoat ihmiset, jotka pysähtyivät juttelemaan, olivat pikkutytöt.

Jotkut ihmiset vetävät puoleensa muita, jotkut taas hylkivät muita kuin nurinperiset magneetit. Välillä harmittaa kuulua jälkimmäiseen ryhmään.

Vierailija
179/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko aloitus aidosti tarpeellinen?

Jos ei, niin sen tarkoituksena oli vain pilkata miehiä.

Se on miesvihaa.

Ei se noin mene. Ap kertoi vain oman kokemuksensa, ei puhunut kaikista miehistä eikä alentavaa sävyyn. Jos tunsit piston sydämessäsi, tunnistit varmaan itsesi.

Menee toki, ei hän puhunut itsestään, vaan siitä etteivät MIEHET tule juttelemaan vaikka "palstalla luvattiin"

Senkin perään kyselin, puhuuko hän omasta kokemuksestaan vai keksikö tarinan?

Tiedämme kaikki mikä on vastaus.

Tuon "tunsit piston sydämessäsi, tunnistit itsesi" on vanha vähättely ja hiljenyskeino sekin. Sekin on yksi osoitus miesvihastasi.

Vierailija
180/384 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiturilla en ole istuskellut, mutta paikoissa, joissa on tuoleja, ihmisillä on tapana ryhtyä kanssani juttusille. Juttelu on suppea-alaista ja koskee sitä, saako tämän tuolin ottaa.

Otin kerran hoitoon erittäin ihmisystävällisen kultaisennoutajan ja ajattelin, että nyt niitä kontakteja alkaa syntyä. Minä ja koira jolkottelimme ulkosalla tuntikausia joka päivä, ja ainoat ihmiset, jotka pysähtyivät juttelemaan, olivat pikkutytöt.

Jotkut ihmiset vetävät puoleensa muita, jotkut taas hylkivät muita kuin nurinperiset magneetit. Välillä harmittaa kuulua jälkimmäiseen ryhmään.

Itseäni on purru koira lapsena, nainen joka ulkoilutti sitä (piti vapaana) poistui paikalta eikä jäänyt selvittelemään asiaa.

Ei kukaan voi luottaa siihen että sinä ja koira olisitte kilttejä.