Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kaikilla on elämä

Vierailija
06.08.2022 |

Ite en osaa sanoa onko elämää. Käyn toki töissä mutta muuten aina yksin. Ei ole kavereita ei ystäviä ei parisuhdetta ei lapsia. Tuntuu että kaikilla on omat piirit. On parisuhteet kavereita. Oon alle 40 v mies.. mulla tää elämä on tällästä.. masentaa ku ei löydä parisuhdettakaan.

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa olla tyhmä.. ei saa olla mt ongelmia.. ei masennusta.. ei epävakaata persoonaa.. ainahan on jotain vikaa :DDDDDD

Nuo ei vaan haittaa naisilla mitään edes yhdessä.

Ite raijaatte tulottomia bimboja. Tätä perustellaan naisen kuuliaisuudella. Oma valinta, oma moka.

Vierailija
62/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen kateellinen ja katkera muille miehille kun he saavat naista ja seksiä ja heillä on kumppanit, ei voi mitään.

Ei sun ainakaan mulle tartte olla kateellinen, yli viisitoista vuotta olen ollut yksin, eikä niitä naisia sitäkään ennen paljoa ollut. Kai minäkin väsyin ja katkeroiduin jossain vaiheessa ja luovutin. Muutama hyvä ystävä on pysynyt mukana, mutten minä heitäkään tapaa kuin muutaman kerran vuodessa, mutta soitellaan sitten vähän useammin.

Ei se katkeroituminen mitään auttanut pahensi vain omaa oloa ja mahdollisuuksia tutustua ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa olla tyhmä.. ei saa olla mt ongelmia.. ei masennusta.. ei epävakaata persoonaa.. ainahan on jotain vikaa :DDDDDD

Minulla on nämä kaikki. Naisille näköjään turn off. Miksi sitten lihava ja ruma nainen saa parisuhteen?

Ja vielä tyhmä, kuten minä. Luulen, että se johtuu siitä, että mies halusi lapsen ja sai sen kanssani.

Vierailija
64/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nämä kaikki. Naisille näköjään turn off. Miksi sitten lihava ja ruma nainen saa parisuhteen?

Lihava ja ruma menee samaan kastiin kuin köyhä kaunotar. Helpompia hallita

Vierailija
65/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on muutakin kuin parisuhteen etsintää.

Voisit toteuttaa jotain omia unelmia tai haaveita.

Vierailija
66/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää ymmärrä tätä touhua. Antaa olla.

Vierailija
67/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelisin kans jotain uutta harrastusta (ryhmä), kuten joku toinenkin jo ehdotti, jossa voisi tavata uusia ihmisiä. Ap tarttee jonkin muutoksen, sillä sama kaava ei selkeästi toimi. Minkälainen tyyppi peilistä katsoo? Siisti ulkonäkö ja pukeutuminen, jos edes vähän urheilullinen ja itsestään huolta pitävä sekä mukava ja pilke silmäkulmassa, niin luulisi juttukumppaneita löytyvän. Sellainen epätoivo ja ahdistuneisuus valitettavasti näkyy ulospäin ja saattaa karkottaa naiset. Tsemppiä ap! Älä luovuta vaan ota ohjat käsiin. Rohkeasti vain juttelemaan ihmisille.

Vierailija
68/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse millään löydä kumppania ja haluaisin kovasti

Vierailija
69/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vinkin olen antanut palstalla aiemminkin. Ujot ja yksinäiset, ottakaa tavaksi kun käytte kaupassa - ja mielellään vähän hiljaisempaan aikaan jos mahdollista - niin vaihtakaa muutama sana sen kassahenkilön kanssa. Ei tarvitse joka kerta, mutta edes joskus. Pitkiä rupattelujahan siinä ei parane jäädä rupattelemaan ja asialinjalla ehdottomasti, mutta ehkä kuitenkin hymyillen ja hyväntuulisesti.

Eikä niistä kassahenkilöistä koskaan tule siis ystäviä tai kavereita, eli sitä ei kannata odottaa.

Eikä saa odottaa että kassahenkilö ryhtyisi henkilökohtaiseksi terapeutiksi.

Minä aloin tekeen tuota parisenkymmentä vuotta sitten, ja muutaman vuoden se otti, että juttelu alkoi tuntua itsestäkin luonnolliselta. Sitten sitä osasi olla seurallinen muidenkin ihmisten kohdalla.

😎👍

Täytyy poistua asioille, mutta jos ketju säilyy, tulen reilun parin tunnin päästä tsekkaamaan.

Vierailija
70/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä kuulostat ap tosi tylsältä, mun ympärillä on aina pörränny naisia mun kiinnostuksen kohteiden kautta.

Harrastan konemusan tuottamista, olen erittäin lahjakas kuvataiteilija, luen paljon ja tykkään kehonrakennuksesta.

Mun ei ole tarkitus retostella vaan selittää et mä teen tosi paljon töitä sen eteen et mä olen kiinnostava ja et mulla itellä on kivaa, mä en istu himassa tyhjänpanttina.

Ja sä kilpailet mun ja muiden mun kaltasten kans, miks ihmeessä kenenkään pitäis olla susta kiinnostunu, säälistä?

Ei sun omien kiinnostusten tarvi olla samat kun mulla, mut jotain sulla tarvis olla koska ne on se millä sä teet itestäs kiinnostavan.

Käyn töissä. porrastreeneilla salilla.. en istu vain kotona.. kuka niin on väittänyt.. ei vain tule tinderissä osumia eikä naiset kiinnostu ja halua jutella eikä tavata.. tuntuu et mun elämä on vaa sitä tai leffoja.

Tuntuu et elämä on vaan töitä, tinderissä epäonnistumista, porrastreenejä ja leffoja, onpa tosiaan kiinnostavaa. : D

Joka askel aina siitä mistä helpoimmalla pääsee, mä osuin ihan naulan kantaan.

-sama

Vierailija
71/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en silti ymmärrä miten toiset kelpaa ja saa parisuhteita.

Vierailija
72/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaski oon ihan komea ja on töitä.

Vierailija
73/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen kateellinen ja katkera muille miehille kun he saavat naista ja seksiä ja heillä on kumppanit, ei voi mitään.

Ei sun ainakaan mulle tartte olla kateellinen, yli viisitoista vuotta olen ollut yksin, eikä niitä naisia sitäkään ennen paljoa ollut. Kai minäkin väsyin ja katkeroiduin jossain vaiheessa ja luovutin. Muutama hyvä ystävä on pysynyt mukana, mutten minä heitäkään tapaa kuin muutaman kerran vuodessa, mutta soitellaan sitten vähän useammin.

Ei se katkeroituminen mitään auttanut pahensi vain omaa oloa ja mahdollisuuksia tutustua ihmisiin.

Olet etuoikeutettu koska sinulla sentään on joku ollut. Et voi käsittääkkään sitä ettei yksikään nainen ei ole kiinnostunut sinusta koskaan.

Vierailija
74/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, Allu on taas täällä. Missä sä olet luurannut, kun ei susta vähään aikaan ole mitään kuulunut?

Vierailija
75/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kiinnostin naisia en enää. Siis mikä mättää?

Vierailija
76/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on parisuhteissa vanhat tutut ja kaikki. Oon pudonnut ja mulle kelpais moni nainen mutta en naisille kelpaa.

Vierailija
77/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelisin kans jotain uutta harrastusta (ryhmä), kuten joku toinenkin jo ehdotti, jossa voisi tavata uusia ihmisiä. Ap tarttee jonkin muutoksen, sillä sama kaava ei selkeästi toimi. Minkälainen tyyppi peilistä katsoo? Siisti ulkonäkö ja pukeutuminen, jos edes vähän urheilullinen ja itsestään huolta pitävä sekä mukava ja pilke silmäkulmassa, niin luulisi juttukumppaneita löytyvän. Sellainen epätoivo ja ahdistuneisuus valitettavasti näkyy ulospäin ja saattaa karkottaa naiset. Tsemppiä ap! Älä luovuta vaan ota ohjat käsiin. Rohkeasti vain juttelemaan ihmisille.

Naisilla ei tarvitse olla ulkonäköä, ei urheilullisuutta eikä heidän tarvitse pitää itsestään huolta, mutta silti heillä on miehet ja perheet.

Vierailija
78/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei tarvitse olla ulkonäköä, ei urheilullisuutta eikä heidän tarvitse pitää itsestään huolta, mutta silti heillä on miehet ja perheet.

Ehkä ne naiset on kivoja ja ystävällisiä. Allu ei ole, vaan ilkeä.

Vierailija
79/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ku ei kirjota tänne..en ole sekopää vammainen. Tulee vaan pelkkää negatiivista paskaa.

Vierailija
80/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei tarvitse olla ulkonäköä, ei urheilullisuutta eikä heidän tarvitse pitää itsestään huolta, mutta silti heillä on miehet ja perheet.[/quote

Niin ihme juttu että nainen löytää parisuhteen ja saa miehiä rumakin ihme juttu ]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän