Tuntuu että kaikilla on elämä
Ite en osaa sanoa onko elämää. Käyn toki töissä mutta muuten aina yksin. Ei ole kavereita ei ystäviä ei parisuhdetta ei lapsia. Tuntuu että kaikilla on omat piirit. On parisuhteet kavereita. Oon alle 40 v mies.. mulla tää elämä on tällästä.. masentaa ku ei löydä parisuhdettakaan.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet masentunut ja epätoivoinen. Se huokuu susta ulospäin ja siksi naiset välttelee sua. Hanki sisältöä elämääsi. Harrasta ja ystävysty samanhenkisten ihmisten kanssa. Löydä iloa ja onnea elämääsi. Tyytyväisenä, positiivisena ihmisenä säteilet hyvää ympärillesi ja vedät niitä naisiakin puoleesi.
Oon ollut aina tälläinen ja yksinäinen.
Hyvinkö on toiminu?
Urheilen.käyn töissä.liikun. olen komea ja pitkä. Silti aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulla elämää. Kun naiset on nirsoja eikä halua tutustua.
Juu sellaisia ne osaa olla, ei toki kaikki, mutta valikoivia ovat.
No miksen sitten rumaa ja lihavaa saa?
Mulle kelpais kyllä lihava. Edelleen sama juttu. Mä en kelpaa näille etelän koulutetuille naisille.
Kun me lihavat, rumat, kouluttamattomat naiset saamme varakkaampia miehiä.
Oletpa ilkeä.en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin naiset millanen pitäs olla että saa parisuhteen?
laatikkoleukainen lentäjälääkäri ja tietenkin miljonääri
En ymmärrä tätä omaa elämääni. Unohtaa naiset vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet masentunut ja epätoivoinen. Se huokuu susta ulospäin ja siksi naiset välttelee sua. Hanki sisältöä elämääsi. Harrasta ja ystävysty samanhenkisten ihmisten kanssa. Löydä iloa ja onnea elämääsi. Tyytyväisenä, positiivisena ihmisenä säteilet hyvää ympärillesi ja vedät niitä naisiakin puoleesi.
Samaa mieltä. Ja hei ystävystyminen ei valitettavasti tapahdu samalla sekunnilla, se voi viedä vikkoja kuukausia, jopa vuosia. Eikä auta kiirehtiä, sen virheen minä olen tehnyt monta kertaa. Vasta kun antaa aikaa ystävystymiselle, niin että se on molemmille ok, se tuottaa tulosta. Voiko edes ystävystyä tarkoituksella?
ei miehen tarvitse olla komea, eikä rikas. minä en tietenkään huolisi sellaista, mutta minulla on työkavereina paljon itseäni matalatasoisempia naisia. kyllä niille pitäisi kelvata huonompikin mies.
Hyvinhän teillä menee, olen tässä kesän aikana jutellut hammaslääkärin kans joitain lauseita kahtena eri päivänä, sekä tervehtinyt ruokakaupan myyjää parikymmentä kertaa.
Siinä mun sosiaalinen kanssakäyminen tän kesän osalta.
Vierailija kirjoitti:
Juon liikaa, syön liikaa, olen pätkä, ruma ja kalju, no rumuudesta voidaan tietty keskustella makuasioita kaiketi, eikä nyt varsinaisesti yksin ole aina tarvinnut olla. Sinkkuna kyllä juu, muttei se johdu ulkonäöstäni.
Vierailija kirjoitti:
ei miehen tarvitse olla komea, eikä rikas. minä en tietenkään huolisi sellaista, mutta minulla on työkavereina paljon itseäni matalatasoisempia naisia. kyllä niille pitäisi kelvata huonompikin mies.
Ei näytäheikkolahjainen masentunut mies kelpaavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon liikaa, syön liikaa, olen pätkä, ruma ja kalju, no rumuudesta voidaan tietty keskustella makuasioita kaiketi, eikä nyt varsinaisesti yksin ole aina tarvinnut olla. Sinkkuna kyllä juu, muttei se johdu ulkonäöstäni.
Olen pitkä ja komea vähän mahaa. Mutta en saa edes seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kumms juttu että olen sinkku jos en kelpaa matalille naisille? Onko tämä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus, varsinkin jos siitä puhuu jatkuvasti, voi olla luotaantyöntävää.
Ihmeellistä tämä elämä ja huonoa tuuria kun naiset vääränlaisia ja en kelpaa amis naisille tai masentuneille työttömille ja itellä vakityö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin olen ollut vuosia masentunut ja minulla oppimisvaikeus. En ole vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä ja komea vähän mahaa. Mutta en saa edes seksiseuraa.
Seksiseuraa harvemmin minäkin, mutta juttuseuraa sitäkin - hitto mikä yllätys - useammin. 😁
Ottihan se aikansa opetella keskustelemaan kaikkien kanssa, mutta pikku hiljaa alkaa sujua.
Kuten sanoin kaipaan naista. Olen hiukan erilainen kun muut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin olen ollut vuosia masentunut ja minulla oppimisvaikeus. En ole vammainen.
Saatko masennukseen mitään apua? Onko auttanut? Minulla diagnosoitiin keskivaikea masennus puolisen vuotta sitten.
Syön lääkkeitä ja olen yksin käyn töissä. Olen vain vaikea persoona ja valitan paljon ja kaipaan läheisyyttä.
Kun me lihavat, rumat, kouluttamattomat naiset saamme varakkaampia miehiä.