Tuntuu että kaikilla on elämä
Ite en osaa sanoa onko elämää. Käyn toki töissä mutta muuten aina yksin. Ei ole kavereita ei ystäviä ei parisuhdetta ei lapsia. Tuntuu että kaikilla on omat piirit. On parisuhteet kavereita. Oon alle 40 v mies.. mulla tää elämä on tällästä.. masentaa ku ei löydä parisuhdettakaan.
Kommentit (150)
Mutta jos ihmiset on tuota mieltä että oon viallinen enkä normaali tai täydellinen niin asia on selvä. En välitä :D On tässä jo vuosia sinkkuna oltuki koska tämä loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Saa riittää tämäkin, jatketaan sitten yksin.
Olet jankannut tätä samaa levyä vähintään vuodesta 2019. Pysy kokonaan poissa keskustelupalstoilta.
Ai nyt en saisi jankata ollenkaan.. onko ihmiset noin kusipäitä
Parempi ku en sano enää mitään. kerta ihmiset ei jaksa.. Ollaan jo vuosia haukuttu minua.. en jaksa välittää.. naisissaki ja miehissäki on vikoja.. taidan sitte hakee joskus maksulliselta seksiä kun ei mistää saa.
Arvasinhan sen että minua haukutaan aina sama juttu.. ihmiset lopettaa vastaamisen kun seinään ja mua ei ole olemassakaan.. taidan lähtee treenaan ja kauppaan.
Poistakaa kiitos koko ketju. Vihaan ihmisiä.
Ihmiset, niin miehet kuin naiset pitävät ihmisistä jotka ovat mukavia keskustelukumppaneita, jotka harrastavat intohimoisesti jotain.
Vaikea on ap sulla mitään reseptiä antaa, mutta tuolla huokailevalla toivomisella ja valituksella karkotat ainakin lukijat ketjusta.
Yritä jostain saada iloa elämääsi. 😎👍
No en voi sille mitään. No mitä pitäs harrastaa. 10 harrastusta paljo kavereita siis mitä hittoa?
No mä oon erilainen mies. No pitää kai ilmeisesti hommata kavereita ja harrastuksia asia on selvä kiitos ja hei.
Eikä saa olla edes ylipainonen vajaa.. tai kaljamahaa.. naurettavaa porukkaa naurettava elämä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole sulle mitään velkaa.
Ei tarvikkaa olla velkaa.. kuka niin on väittänyt, jos asia on niin elellään sitte vain ikisinkkuna.
Harvalla miehellä onnistuu ja sitten katkeroidutaan ja palstaillaan.
Ei saa olla tyhmä.. ei saa olla mt ongelmia.. ei masennusta.. ei epävakaata persoonaa.. ainahan on jotain vikaa :DDDDDD
Kyllä olen kateellinen ja katkera muille miehille kun he saavat naista ja seksiä ja heillä on kumppanit, ei voi mitään.
Kyllä miehen pitää olla todella top 10 mies täydellinen kyllä naisia on ja seksiä tulee naurettavaa.
varmaa täytyy taas maksaa ja mennä maksullisiin kun ei muuten onnistu ikinä.
Minulla on parisuhde eikä tämä sen onnellisemmaksi tai onnettomammaksi elämääni tee. Kiva kun on elämänkumppani, mutta eipä hänestä automaattisesti ole seuraa joka paikkaan, mihin kaipaisin. Kompromisseja pitää tehdä monesti eikä se ole aina mukavaa. Ja sitten vielä jotain makkaritouhuja pitää olla säännöllisesti. Sinkkuna sitä kuvitteli kaipaavansa juuri tätä, mutta nyt kun vakaassa suhteessa elää, niin onko tämä nyt sitten hienoa. Ehkä jollekin läheisriippuvaiselle. No, halvempaa on elää kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla tyhmä.. ei saa olla mt ongelmia.. ei masennusta.. ei epävakaata persoonaa.. ainahan on jotain vikaa :DDDDDD
Nuo ei vaan haittaa naisilla mitään edes yhdessä.
Joo mutta kaikki ei halua elää yksin ja sinkkuna. Ite kaipaan parisuhdetta. Ei vain löydy ja siksi valitan. Ehkä ei sitten pitäisi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ei vaan haittaa naisilla mitään edes yhdessä.
Minulla on nämä kaikki. Naisille näköjään turn off. Miksi sitten lihava ja ruma nainen saa parisuhteen?
Jaha että olen jopa vammainen ja mussa on vain vikoja.. oon tylsä en tee mitään.. todellaki teen.. en juo mitää kaljaa ja istu ja ryyppää rahojani ja polta. en ole semmoinen mies.. mussa on paljon hyvääki mutta en silti löydä naista kun ei kukaa halua tavata ja sillee jutella.. olis kiva päästä naisen lähelle ja viettää aikaa ja nukkua yhdessä.