Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kaikilla on elämä

Vierailija
06.08.2022 |

Ite en osaa sanoa onko elämää. Käyn toki töissä mutta muuten aina yksin. Ei ole kavereita ei ystäviä ei parisuhdetta ei lapsia. Tuntuu että kaikilla on omat piirit. On parisuhteet kavereita. Oon alle 40 v mies.. mulla tää elämä on tällästä.. masentaa ku ei löydä parisuhdettakaan.

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha että olen jopa vammainen ja mussa on vain vikoja.. oon tylsä en tee mitään.. todellaki teen.. en juo mitää kaljaa ja istu ja ryyppää rahojani ja polta. en ole semmoinen mies.. mussa on paljon hyvääki mutta en silti löydä naista kun ei kukaa halua tavata ja sillee jutella.. olis kiva päästä naisen lähelle ja viettää aikaa ja nukkua yhdessä.

Vierailija
42/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ihmiset on tuota mieltä että oon viallinen enkä normaali tai täydellinen niin asia on selvä. En välitä :D On tässä jo vuosia sinkkuna oltuki koska tämä loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa riittää tämäkin, jatketaan sitten yksin.

Olet jankannut tätä samaa levyä vähintään vuodesta 2019. Pysy kokonaan poissa keskustelupalstoilta.

Vierailija
44/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt en saisi jankata ollenkaan.. onko ihmiset noin kusipäitä

Vierailija
45/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ku en sano enää mitään. kerta ihmiset ei jaksa.. Ollaan jo vuosia haukuttu minua.. en jaksa välittää.. naisissaki ja miehissäki on vikoja.. taidan sitte hakee joskus maksulliselta seksiä kun ei mistää saa.

Vierailija
46/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinhan sen että minua haukutaan aina sama juttu.. ihmiset lopettaa vastaamisen kun seinään ja mua ei ole olemassakaan.. taidan lähtee treenaan ja kauppaan.

Vierailija
47/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa kiitos koko ketju. Vihaan ihmisiä.

Vierailija
48/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, niin miehet kuin naiset pitävät ihmisistä jotka ovat mukavia keskustelukumppaneita, jotka harrastavat intohimoisesti  jotain.

Vaikea on ap sulla mitään reseptiä antaa, mutta tuolla huokailevalla toivomisella ja valituksella karkotat ainakin lukijat ketjusta.

Yritä jostain saada iloa elämääsi. 😎👍

Vierailija
49/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi sille mitään. No mitä pitäs harrastaa. 10 harrastusta paljo kavereita siis mitä hittoa?

Vierailija
50/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon erilainen mies. No pitää kai ilmeisesti hommata kavereita ja harrastuksia asia on selvä kiitos ja hei.

Vierailija
51/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä saa olla edes ylipainonen vajaa.. tai kaljamahaa.. naurettavaa porukkaa naurettava elämä :D.

Vierailija
52/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ole sulle mitään velkaa.

Ei tarvikkaa olla velkaa.. kuka niin on väittänyt, jos asia on niin elellään sitte vain ikisinkkuna.

Harvalla miehellä onnistuu ja sitten katkeroidutaan ja palstaillaan.

Vierailija
53/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla tyhmä.. ei saa olla mt ongelmia.. ei masennusta.. ei epävakaata persoonaa.. ainahan on jotain vikaa :DDDDDD

Vierailija
54/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kateellinen ja katkera muille miehille kun he saavat naista ja seksiä ja heillä on kumppanit, ei voi mitään.

Vierailija
55/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää olla todella top 10 mies täydellinen kyllä naisia on ja seksiä tulee naurettavaa.

Vierailija
56/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaa täytyy taas maksaa ja mennä maksullisiin kun ei muuten onnistu ikinä.

Vierailija
57/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parisuhde eikä tämä sen onnellisemmaksi tai onnettomammaksi elämääni tee. Kiva kun on elämänkumppani, mutta eipä hänestä automaattisesti ole seuraa joka paikkaan, mihin kaipaisin. Kompromisseja pitää tehdä monesti eikä se ole aina mukavaa. Ja sitten vielä jotain makkaritouhuja pitää olla säännöllisesti. Sinkkuna sitä kuvitteli kaipaavansa juuri tätä, mutta nyt kun vakaassa suhteessa elää, niin onko tämä nyt sitten hienoa. Ehkä jollekin läheisriippuvaiselle. No, halvempaa on elää kaksin.

Vierailija
58/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa olla tyhmä.. ei saa olla mt ongelmia.. ei masennusta.. ei epävakaata persoonaa.. ainahan on jotain vikaa :DDDDDD

Nuo ei vaan haittaa naisilla mitään edes yhdessä.

Vierailija
59/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta kaikki ei halua elää yksin ja sinkkuna. Ite kaipaan parisuhdetta. Ei vain löydy ja siksi valitan. Ehkä ei sitten pitäisi valittaa.

Vierailija
60/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ei vaan haittaa naisilla mitään edes yhdessä.

Minulla on nämä kaikki. Naisille näköjään turn off. Miksi sitten lihava ja ruma nainen saa parisuhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä