Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kaikilla on elämä

Vierailija
06.08.2022 |

Ite en osaa sanoa onko elämää. Käyn toki töissä mutta muuten aina yksin. Ei ole kavereita ei ystäviä ei parisuhdetta ei lapsia. Tuntuu että kaikilla on omat piirit. On parisuhteet kavereita. Oon alle 40 v mies.. mulla tää elämä on tällästä.. masentaa ku ei löydä parisuhdettakaan.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde piristäis. koska semmosissa oon ollut onnellisin. Niin se vaan voi olla. Ei vaan naisia enää kiinnosta. Kuin vapaus..mutta kuka sen vapauden veisi? Suhde? Tuskin koska itsekin kaipaan välillä omaa aikaa ja vapautta mennä. Omia kavereita jne.

No harrastuksia on. Se on hyvä muuten sekoais. Ei vaan poista läheisyyden kaipuuta.

Vierailija
2/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä se on tylsäkin elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teillä muilla? 

Vierailija
4/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan itekki naista ja läheisyyttä mutta ei naiset musta vain kiinnostu. Minä kiinnostun aina ykspuolista masentaa.

Vierailija
5/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne itelläkin aina kun kulkee esim kaupungilla, niin jokainen vastaan tuleva tuntuisi olevan elossa! Hurjaa! 

Vierailija
6/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa itse kiinnostua ja ehdotella tapaamista mutta ei ketään ei ketään halua tavata ja kiinnostua.. alkaa mitta olee täynnä.

Vierailija
7/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikilla alle 40 v suurimmalla osalla on parisuhde kavereita elämä.. multa se puuttuu.. oon yksinäinen mies ja aina urheilen yksin tai töissä.. oon deittaillu yrittäny kaikenlaisia naisia mutta ei ne kiinnostu

Vierailija
8/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tosi kovasti parisuhteen ja läheisyyttä en vaa tiedä mistä sen löytää. tuntuu ettei ole olemassakaan.

Vierailija
9/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täälä on myös yksinäisiä naisiaki jotka ei löydä parisuhdetta?

Vierailija
10/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että mussaki miehenä on vikoja naiset ihmettelee miksei mulla ole kavereita en halua lapsia jne... että ihmettelenpä vaan.. miksi naiset on sitten niin nirsoja.. seurustelisin varmaa jos kelpaisin naiselle.

Vierailija
11/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se täällä näköjään vaan yksinään kirjoittelee ja itselleen vastailee...

Vierailija
12/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo tunne tule välillä kaikille, tai siis ainakin niin ettei omassa elämässä tapahdu mitään. Eihän kai kenenkään elämä ole koko ajan "täyttä elämää."

Vierailija
13/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naiset millanen pitäs olla että saa parisuhteen?

Vierailija
14/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on viety terveys ja työ ja työpaikan edes pienet sosiaaliset kontaktit. On vain pieni ydinperhe, siitä olen kiitollinen.

Vierailija
15/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin pitää kirjotella kun ei kukaa kirjota tänne mitään

Vierailija
16/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään vaikka niinkin perusasiasta, että mies osaa käyttää edes välimerkkejä. Luulisi, ettei ole keneltäkään normaalilta liikoja vaadittu.

Vierailija
17/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan oo elämää vaik on parisuhde. Et ei se sitä elämää tuo. Elämä pitää ihan ite rakentaa omanlaisekseen, olipa parisuhteessa rai ei.

Vierailija
18/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen komea yksinäinen mies.. en halua lapsia.. vakityö kaikki kunnos.. luottotiedot kunnos.. en käytä huumeita vähä erilainen kun muut.. on ongelmia en oo täydellinen.. ei kukaa nainen halua jutella ei nähdä.. ihan ku ei ole olemassa tunnen itteni tyhjäksi ja ulkopuoliseksi.. ei ollut nuorempana näin.. naiset halusi tavata.. jotain on muuttunut en pääse treffeille en saa läheisyyttä en seksiä.

Vierailija
19/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään vaikka niinkin perusasiasta, että mies osaa käyttää edes välimerkkejä. Luulisi, ettei ole keneltäkään normaalilta liikoja vaadittu.

Ai että miehen pitäs olla fiksu ja täydellinen.. mitäs jos on nepsy ongelmia?

Vierailija
20/150 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se pitää hyväksyä ei kaikki kelpaa vaan parisuhteisiin ja saa kavereita. Taidanpä lähtee treenaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä