Tuntuu että kaikilla on elämä
Ite en osaa sanoa onko elämää. Käyn toki töissä mutta muuten aina yksin. Ei ole kavereita ei ystäviä ei parisuhdetta ei lapsia. Tuntuu että kaikilla on omat piirit. On parisuhteet kavereita. Oon alle 40 v mies.. mulla tää elämä on tällästä.. masentaa ku ei löydä parisuhdettakaan.
Kommentit (150)
En ymmärrä miten naiset ja toiset miehet niin helposti löytää parisuhteen. Ite oon jotenki erilainen ja en millää löydä. käyn baareissa on tinderi.. mutta naiset hetken keskustelee ja poistaa tai hiljenee.
No toiset näköjään löytää parisuhteen niin helposti en ymmärrä vaan.. en vaa ymmärrä.. itellä ei oo ketää ku äitini ja oon vaa yksin ja käyn töissä.. sit urheilen tai katon leffoja.. harrastuksia on sali mutta en vaa juttele ihmisille.. ja naiset ei halua jutella ku muutama sana korkeintaa tinderissä ja sit oon yksin- tällästä tää on.. jotain minussa on vialla.
Haluaisin rakkautta parisuhteen tai pussata naista koskea naista.. nainen ottaisi kädestä mua kiinni.. perus juttuja.. mutta on naisille vaa ilmaa minkäs teet.
Kuule ap. Jos ei ole kuollut, on elämä.
Se mitä teet elämässäsi, on ihan susta itsestä kiinni. Sulla on erittän vähän jäljellä hyviä vuosia, sitten vanhana ja sairaana (joka sulla on edessä vaikka urheiletkin) kaduttaa että miksi en tehnyt ja mennyt silloin nelikymppisenä kun olin vielä nuori ja friksevä.
Sulla ei ole akkaa ja kakaroita kahlitsemassa ja viemässä sun rahoja. Mene, matkusta, harrasta (jotain missä ei olla yksin) Hankkiudu paikkoihin ja tilanteisiin joissa pääset puhumaan ihmisten kansssa, osallistumaan johonkin, sieltä saat ystäviä ja jopa seurustelukumppanikin voi löytyä. Ei ne sua kotoa tule hakemaan. Eikä ne "muut" joilla on "elämä" ole sitä saaneet sillä että yksin kotona möllöttävät.
Suomessa on yli sata tuhatta yhdistystä, valitse niistä muutama, ja lähde mukaan toimintaan. Mene tapahtumiin, urheilu- musiikki- kulttuuri- mikä nyt vähänkään kiinnostaa.
Mä käyn tapahtumissa baareissa istun kahvilassa yksin.. olen vain ihan ilmaa ihmisille.. ei tää ollut nuorena näin.. ihmeellistä.. nyt pitäs olla jo parisuhteissa.. ei nainen vie mun rahoja.. kaipaan sitä yhdessäoloa ja juttuja.. miksen vaa kiinnosta naisia?
Ehkä en ymmärrä itseäni ja tätä mun elämää tällästä tää nyt on... tekis mieli luovuttaa vaan... aina saa itse kiinnostua... mulle ei kaikki kelpaa.. vaatimattoman näkönen lihavempi nainenkin kelpaa.. mutta ilmeisesti hän haluaa nuoren ja sporttisen komistuksen.
En saa ollenkaa läheisyyttä koskea naista ja seksiä en saa.. maksullisiin en halua lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin naiset millanen pitäs olla että saa parisuhteen?
Lähdetään vaikka niinkin perusasiasta, että mies osaa käyttää edes välimerkkejä. Luulisi, ettei ole keneltäkään normaalilta liikoja vaadittu.
Ai että miehen pitäs olla fiksu ja täydellinen.. mitäs jos on nepsy ongelmia?
Välimerkkien osaaminen ja käyttö ei vaadi mitään erityistä fiksuutta tai varsinkaan täydellisyyttä.
Olet varmaan vammainen, siksi et kelpaa normaaleille. Katso omanalaisiasi.
Juttujesi perusteella vaikutat kyllä niin urpolta, etten yhtään ihmettele jos ei kiinnostuneita ole.
Moi Allu! Missä olit? Ei muakaan enää huvita olla täällä. T. Toinen palstahullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin naiset millanen pitäs olla että saa parisuhteen?
Lähdetään vaikka niinkin perusasiasta, että mies osaa käyttää edes välimerkkejä. Luulisi, ettei ole keneltäkään normaalilta liikoja vaadittu.
Ai että miehen pitäs olla fiksu ja täydellinen.. mitäs jos on nepsy ongelmia?
Välimerkkien osaaminen ja käyttö ei vaadi mitään erityistä fiksuutta tai varsinkaan täydellisyyttä.
Olet varmaan vammainen, siksi et kelpaa normaaleille. Katso omanalaisiasi.
Ihan hyvin kuule kirjotan ja en ole vammainen.. oletko aivan sekasin?
Vierailija kirjoitti:
Juttujesi perusteella vaikutat kyllä niin urpolta, etten yhtään ihmettele jos ei kiinnostuneita ole.
Just. Silti en ole mikää sohvaperuna.. käyn vakituisesti töissä tienaan hyvin liikun.. en juo olutta syö makkaraa.. pidän huolta itsestäni.. naisille en vain riitä vieläkään. tuntuu pahalta miten on vaikea saada läheisyyttä.
Ainahan täälä haukutaan ihmiset maan rakoon.. arvasinhan sen.. miehessä aina vikaa ja naisessa kukaan ei ole täydellinen.. ite kaipaan sitä oikeeta läheisyyttä rakkautta saisin koskea naista.. miksei mikää onnistu.. en ole ruma mies enkä komea vaan normaali ja pidän itsestäni huolta ja teen ahkerasti töitä.. kohta menos treenaamaan.. ilmeisesti toiset miehet vain löytää naisia ja naiset miehiä. Elämä on.
Sä kuulostat ap tosi tylsältä, mun ympärillä on aina pörränny naisia mun kiinnostuksen kohteiden kautta.
Harrastan konemusan tuottamista, olen erittäin lahjakas kuvataiteilija, luen paljon ja tykkään kehonrakennuksesta.
Mun ei ole tarkitus retostella vaan selittää et mä teen tosi paljon töitä sen eteen et mä olen kiinnostava ja et mulla itellä on kivaa, mä en istu himassa tyhjänpanttina.
Ja sä kilpailet mun ja muiden mun kaltasten kans, miks ihmeessä kenenkään pitäis olla susta kiinnostunu, säälistä?
Ei sun omien kiinnostusten tarvi olla samat kun mulla, mut jotain sulla tarvis olla koska ne on se millä sä teet itestäs kiinnostavan.
Saa riittää tämäkin, jatketaan sitten yksin.
Naiset ei ole sulle mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä kuulostat ap tosi tylsältä, mun ympärillä on aina pörränny naisia mun kiinnostuksen kohteiden kautta.
Harrastan konemusan tuottamista, olen erittäin lahjakas kuvataiteilija, luen paljon ja tykkään kehonrakennuksesta.
Mun ei ole tarkitus retostella vaan selittää et mä teen tosi paljon töitä sen eteen et mä olen kiinnostava ja et mulla itellä on kivaa, mä en istu himassa tyhjänpanttina.
Ja sä kilpailet mun ja muiden mun kaltasten kans, miks ihmeessä kenenkään pitäis olla susta kiinnostunu, säälistä?
Ei sun omien kiinnostusten tarvi olla samat kun mulla, mut jotain sulla tarvis olla koska ne on se millä sä teet itestäs kiinnostavan.
Käyn töissä. porrastreeneilla salilla.. en istu vain kotona.. kuka niin on väittänyt.. ei vain tule tinderissä osumia eikä naiset kiinnostu ja halua jutella eikä tavata.. tuntuu et mun elämä on vaa sitä tai leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole sulle mitään velkaa.
Ei tarvikkaa olla velkaa.. kuka niin on väittänyt, jos asia on niin elellään sitte vain ikisinkkuna.
Oletko siis eläväkuollut? Sehän on paljon jännempää kuin tämä tavallisten elollisen arki.