Nyt riitti kakkosnaisena olo
Nyt riitti tämä jalkavaimona oleminen. Mies ei välitä tuon taivaallista minusta tai ehkä välittää omalla kierolla tavallaan. Meni vuosi ymmärtää, että olen vain seksin takia hänelle.
Saa viettää lomansa perheensä kanssa. Viestillä ilmoitin, että ei tarvitse tulla käymään tai laittaa mitään ilmoitusta itsestään. Sain tarpeekseni.
Olen oikeutettu saamaan rakkautta elämääni ja hyvän puolison, jonka kanssa voin kierrellä maailmaa ja kokea elämää. Olen hyvä ihminen ja arvomaailmaani ei mahdo pettäminen ja tyhjät lupaukset. Harmittaa ja itkettää oma typeryyteni ja se, että luulin olevani tyytyväinen kun saan säännöllistä seksiä ja jonkun, jonka kanssa jakaa ajatuksia. En olekaan tyytyväinen siihen. Haluan enemmän ja voin sitä myös vaatia ihmiseltä.
Kommentit (21)
Miten olen monellakin tapaa tyhmä nro 1?
Ap
Totta kai varattu lupaa kuuta taivaalta. Olethan maksuton reikä joskus vara kodinhoitaja. Hullu alkaisi panemaan vastaan
Tuu mulle. Mulla vaimo on taas työt asettanut ykköseksi elämässä. Väsytti 10v. Töissä itsensä 400€/kk kertakorvauksella jolloin hävisi meidän kaikki juhlapyhät ja viikonloput. M48
Kukaan täysijärkinen ei ryhdy toiseksi naiseksi tietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voisin vaikka ryhtyä jos olisi vahva kemia. Minä en ole kenellekään selitysvelvollinen, enkä vastuussa kenenkään parisuhteesta. Näin ajattelisin myös toisesta naisesta, vaikka itse olisin parisuhteessa ja mies pettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuu mulle. Mulla vaimo on taas työt asettanut ykköseksi elämässä. Väsytti 10v. Töissä itsensä 400€/kk kertakorvauksella jolloin hävisi meidän kaikki juhlapyhät ja viikonloput. M48
Kyllä minullakin on työt ykkösenä elämässä eli ymmärrän vaimoasti. Vaimosi on kuitenkin hullu kun laittaa elämänsä likoon 400€:n vuoksi.
Olisi kiva sen 10 tunnin päivän jälkeen tulla kotiin ja olisi vastassa mies. Tehtäisiin yhdessä ruokaa ja katsottaisiin sarjoja. Käytäisiin yhdessä jossain ja tehtäisiin yhdessä asioita muutenkin. Nyt en näitä saa. Olen toki tyytyväinen tuon entisen salarakkaan puolesta, että on löytynyt tuollainen vaimo ettei viereltä halua lähteä.
Nro 3 sen sanoikin hyvin. Jos ei kotona jää kiinni niin itsekin varmaan tälläiseen suhteeseen lähtisin. Saisin seksiä monta kertaa päivässä ja joku muu hoitaisi vielä osittain ruokahuollon. Mikäs siinä. Nyt vain tämä osui omaan nilkkaan niin harmittaa.
Kiitos nro 5. Opin tästä sen, että ei ole mitenkään fiksua. Pettäjät on aina pettäjiä ja itseään tässä vain satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voisin vaikka ryhtyä jos olisi vahva kemia. Minä en ole kenellekään selitysvelvollinen, enkä vastuussa kenenkään parisuhteesta. Näin ajattelisin myös toisesta naisesta, vaikka itse olisin parisuhteessa ja mies pettäisi.
Mulla on 25v. Vankka parisuhde ja harrastan kaksisuuntaistamielialahäriöö. Käytännössä aina ollut joku jalkavaimo. Ne tykkää kun on puitteet kunnossa ja köyhä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan estä ryhtymästä salarakkaaksi. Kato mitä Armille kävi Dannyn seurassa. Vuodet vieri ja alkoholi vei lopulta voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin on työt ykkösenä elämässä eli ymmärrän vaimoasti. Vaimosi on kuitenkin hullu kun laittaa elämänsä likoon 400€:n vuoksi.
Olisi kiva sen 10 tunnin päivän jälkeen tulla kotiin ja olisi vastassa mies. Tehtäisiin yhdessä ruokaa ja katsottaisiin sarjoja. Käytäisiin yhdessä jossain ja tehtäisiin yhdessä asioita muutenkin. Nyt en näitä saa. Olen toki tyytyväinen tuon entisen salarakkaan puolesta, että on löytynyt tuollainen vaimo ettei viereltä halua lähteä.
Nro 3 sen sanoikin hyvin. Jos ei kotona jää kiinni niin itsekin varmaan tälläiseen suhteeseen lähtisin. Saisin seksiä monta kertaa päivässä ja joku muu hoitaisi vielä osittain ruokahuollon. Mikäs siinä. Nyt vain tämä osui omaan nilkkaan niin harmittaa.
Kiitos nro 5. Opin tästä sen, että ei ole mitenkään fiksua. Pettäjät on aina pettäjiä ja itseään tässä vain satuttaa.
Mikä estää sinua tulle minulle kesävaimoksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 25v. Vankka parisuhde ja harrastan kaksisuuntaistamielialahäriöö. Käytännössä aina ollut joku jalkavaimo. Ne tykkää kun on puitteet kunnossa ja köyhä en ole.
Tyhmiä löytyy aina.
Älä ap huoli, elämä se vain tässä opettaa sua :) Kyllä se siitä, hyvä että sait omanarvon tuntosi takaisin, jatka samalla tiellä. Moni meistä(myös niistä jotka esiintyvät "minä en ainakaan ikinä-"mantran kanssa aina) konttaa useammassakin kohtaa elämässään, ja toiveajattelee että omalla kohdalla joku sellainen voisi toimia mikä ei oikeastaan ekenlläkään muullakaan ole oikein toiminut. Nuori ihminen kun rakastuu ekaa kertaa, niin hänen mielestään kukaan ei ole koskaan missään niin paljoa ketään rakastanut :D :D Vähän armo itsellsi hei, ja onnea parempaan elämään! :)
Öököö
Jatkan ykkösnaisen kanssa
Oli kivaa muikku
Heippa si
Tiedän jobkun joka alkoinkakkaosnaiseksi ja rikkoi perheen jossa neljä lasta tjs
Kun oli saanut rikottua perjeen sanoi heipat
Vierailija kirjoitti:
Minä ryhdyin. Saan hyvää säännöllistä seksiä ilman parisuhteen haittapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Älä ap huoli, elämä se vain tässä opettaa sua :) Kyllä se siitä, hyvä että sait omanarvon tuntosi takaisin, jatka samalla tiellä. Moni meistä(myös niistä jotka esiintyvät "minä en ainakaan ikinä-"mantran kanssa aina) konttaa useammassakin kohtaa elämässään, ja toiveajattelee että omalla kohdalla joku sellainen voisi toimia mikä ei oikeastaan ekenlläkään muullakaan ole oikein toiminut. Nuori ihminen kun rakastuu ekaa kertaa, niin hänen mielestään kukaan ei ole koskaan missään niin paljoa ketään rakastanut :D :D Vähän armo itsellsi hei, ja onnea parempaan elämään! :)
"moni toiveajattelee, että omalla kohdalla joku sellainen voisi toimia, mikä ei oikeastaan kenelläkään muullakaan ole oikein toiminut" Mites noi pitkät parisuhteet? Kun lähes kaikki tuntuu eroavan ennemmin tai myöhemmin. Ihmisillä tuntuu silti olevan joku ihme ajatus, että vain loppuelämän parisuhteisiin tai avioliittoon tulisi pyrkiä. Kuoleman jälkeen varmaan odottaa sitten joku palkinto, jonka saa kun on estynyt hairastumasta polulta ja ollut kiltti puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jobkun joka alkoinkakkaosnaiseksi ja rikkoi perheen jossa neljä lasta tjs
Kun oli saanut rikottua perjeen sanoi heipat
Kuka haluaa neljän lapsen petturimiehen pysyvästi itselleen? Vähän realismia kehiin, aviomiehet sekä petetyt vaimot! Mieshän sen liittonsa rikkoi, ei se toinen nainen.
Olin monta vuotta jalkavaimona ukkomiehelle. Kyllä kelpasi seksi ja matkaseura hyvin, aina oli kiire mun luo kun kotoonsa pääs karkuun. No, mitä tapahtu kun ukko jäi kiinni pikku seikkailuista eukolleen?! Yhdessä alkoi tämä äijä haukkumaan,sättimään minua rakkaan eukkonsa kanssa! Älkää missään nimessä vapaat naiset alkako suhteeseen ukkomiesten kanssa , itse opin tästä läksyni, enää en koske varattuihin!!
Ihmissuhteet perustuu monesti toiveajatteluun, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"moni toiveajattelee, että omalla kohdalla joku sellainen voisi toimia, mikä ei oikeastaan kenelläkään muullakaan ole oikein toiminut" Mites noi pitkät parisuhteet? Kun lähes kaikki tuntuu eroavan ennemmin tai myöhemmin. Ihmisillä tuntuu silti olevan joku ihme ajatus, että vain loppuelämän parisuhteisiin tai avioliittoon tulisi pyrkiä. Kuoleman jälkeen varmaan odottaa sitten joku palkinto, jonka saa kun on estynyt hairastumasta polulta ja ollut kiltti puoliso.
Eli miten sinä käsitit tuon lainaamasi kohdan?
Siinä oot oikees että tyhmä oot -monellakin tapaa