Nyt riitti kakkosnaisena olo
Nyt riitti tämä jalkavaimona oleminen. Mies ei välitä tuon taivaallista minusta tai ehkä välittää omalla kierolla tavallaan. Meni vuosi ymmärtää, että olen vain seksin takia hänelle.
Saa viettää lomansa perheensä kanssa. Viestillä ilmoitin, että ei tarvitse tulla käymään tai laittaa mitään ilmoitusta itsestään. Sain tarpeekseni.
Olen oikeutettu saamaan rakkautta elämääni ja hyvän puolison, jonka kanssa voin kierrellä maailmaa ja kokea elämää. Olen hyvä ihminen ja arvomaailmaani ei mahdo pettäminen ja tyhjät lupaukset. Harmittaa ja itkettää oma typeryyteni ja se, että luulin olevani tyytyväinen kun saan säännöllistä seksiä ja jonkun, jonka kanssa jakaa ajatuksia. En olekaan tyytyväinen siihen. Haluan enemmän ja voin sitä myös vaatia ihmiseltä.
Tämä on hyvin sanottu.
Kiitän kaikkia vastanneita. Eiköhän tämä tästä. Harmittaa vain vietävästi kun mies oli ihan oikeasti sellainen, että tykkäsin hänen seurastaan ja kun hän sai nauramaan. Kakkosnaisena en suostu enää olemaan tai tulemaan. Tässäkin tapauksessa perhe tuli ilmi vasta muutama kuukausi tapaamisesta ja se tuli ilmi kun veljeni puhui asiasta. Silti jatkoin suhdetta vielä monta kuukautta kun olin niin miehen pauloissa.