Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään järkeä käydä töissä? Jos olen töissä 68-vuotiaaksi niin eläkkeeni on 940€ kuussa???

Vierailija
05.08.2022 |

Voiko olla oikein?

Kommentit (444)

Vierailija
441/444 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mielipiteitä tuohon, muuta kun gang stalking vuosikymmeniä - not normal

Vierailija
442/444 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua surettaa tähän ketjuun kirjoittavien pessimistien puolesta.

Olen elänyt minimipalkalla, sairauspäivärahalla ja työttömyystuilla koko aikuisikäni. Siis tuskin koskaan yli tonnilla kuussa. En ole silti koskaan kokenut olevani köyhä tai jääväni jostain paitsi. Oman talon ja autonkin olen saanut hankittua. Töissä käynnistä tulee sitä paitsi kivan aikaansaava ja energinen olo. Ihan niistä paskatöistäkin.

Tuleva pieni eläke on ihan viimeinen asia, jolla alkaisin perustella, että mikään ei tässä maailmassa kuitenkaan kannata. Tuollainen on lannistetun, passiivisen ihmisen puhetta. Miten helkkarin ahneita te sitä paitsi olette. Tonnilla kuussa kuulut jo maapallon rikkaimpaan prosenttiin.

Kuuntelen samaa valitusta eläkkeen riittämättömyydestä suurilta ikäluokilta ja se vasta paksulta tuntuu. Itketään rantamökin terassilla tai sähköauton ratissa pientä eläkettä joka on suurempi kuin palkkani on koskaan ollut.

Siis tonnilla kuulut maapalloon rikkaaimpaan prosenttiin???

Jotta kuulusit rikkaimpaan prosenttiin sun pitäsi tienata reilusti yli 800 000 vuodessa ja nettovarallisuutesi tulisi olla yli 11 miljoonaa...

The minimum net worth of the top 1% is roughly $11.1 million.

A person would need to earn an average of $823,763 per year in order to join the top 1%.

https://www.investopedia.com/financial-edge/1212/average-net-worth-of-t….

🤣 Helvetti jos tonnilla kuukaudessa kuuluisi maailman rikkaimpaan prosenttiin, niin rikollisuus olisi ihan eri levelillä ja tienvarret olisivat täynnä nälkään kuolleiden raatoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/444 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa siihen päälle vielä kansaneläkettä, jos tuo 940 on työeläkkeen määrä. Minä jäin juuri eläkkeelle ja kaikkineen saan 979 euroa, siis kansaneläke mukaan lukien. Paljonpa kannatti työnteko.

Tarpeeksi moni kun jää Kelan varaan niin eipä sitä Kelallekaan kerry mistä maksaa. Vai aikovatkohan tuollaiset siinä vaiheessa ryhtyä politrukeiksi.

Vierailija
444/444 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain 34 % täysi-ikäisistä maksaa ansiotuloveroa. Loput ovat niin pienipalkkaisia (alle 30 000 vuodessa), että veroa ei mene erilaisten vähennysten takia, tai sitten he ovat tuensaajia. Jos tukia ja vähennyksiä pienennettäisiin, saataisiin ehkä vähän enemmän ansiotuloveron maksajia tähän maahan.

Jos tukia pienennetään, niin se auttaa ennen kaikkea siihen että valtio tarvitsee vähemmän verotuloja. Verovähennyksiä ei enää juurikaan ole, ehkä työmatkakuluvähennys ja autoetu olisi vielä poistettava viherpesunkin nimissä.

Työmatkakuluvähennyksen poistaminen sotii hieman sitä vastaan, että työttömän pitää ottaa vastaan työ, johon matkustaminen yhteen suuntaan vie enintään 90 minuuttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi