Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti

Vierailija
04.08.2022 |

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja yhteinen talokin löytyy. Mies petti. Muutin yksin. Puolivuotta hän yritti toisen naisen kanssa mutta ei siitä mitää tullu. Nyt taas haluaa olla kanssani. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Osaako mies olla yksin ollenkaa vai haluaako tosissaan yrittää vielä kanssani? Nyt yritetään uudestaan mutta voiko sitä oppia luottamaan? Mies vain yhtäkkiä lähti toisen matkaan ja toi naisen jopa yhteiseen kotiimme. Mies saanut elämässä aina kaiken ja päässyt elämässä helpolla, ei ole koskaan aikaisemmin kohdannu elämässä kriisiä vaikka ikää jo kolmekymmentä. Voikohan tästä vielä jotain tulla. Kaipaan vertaistukea.

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisin keskaria. Pakkoko se kalu oli työntää vieraaseen reikään? Hyi h*tto, oksettais jo ajatuskin. Ties mitä tauteja tulis vielä kylkiäisenä.

Ei, ei pettäjän matkaan uudestaan.

juuri näin, otti heti paremman ja kun sai kenkää niin on heti palaamassa, kyllä tässä jo totuus tuli ilmi eikä mitään valheellisia selityksiä tarvita

Vierailija
102/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeasti kaappihomo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asioista pystytään keskustelemaan. Pettäjä ottaa vastuun teostaan ja pyrkii aktiivisesti siihen, että tilanne ei toistu ja asiasta päästään yli. Myös se, että keskustellaan ne suhteen ongelmat läpi. Luodaan uusi yhteys. Silloin voisi olla tulevaisuutta ainakin omasta mielestäni. Mutta jos tilanteessa on vähänkin jotain hämärää. Joku asia ei ratkea, kysymyksiin ei tule vastauksia. Jos toinen on en tiedä mikä muhun tuli asenteella, kuulostaa lähinnä keskenkasvuisen pelailulta.

Jos on pettänyt ja jopa yrittänyt yhteistä elämää toisen kanssa. Ei silloin voi enää piiloutua minkään ohuen selittelyn taakse. Silloin myös jo ihan tulevaisuutta ajatellen kysytään, miksi toimin näin. Ja asioihin haetaan apua.

Vierailija
104/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt enää mene takaisin tuohon suhteeseen ap vaikka kuinka pyytelisi anteeksi ja matelisi. Suostuisit vaan olemaan toiselle ihan kynnysmattona. Uusia pettämisiä olisi odotettavissa. Kirpaisee varmasti mutta olet vielä nuori ja löydät kyllä itsellesi sopivamman kumppanin kun sen aika tulee.

Vierailija
105/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asioista pystytään keskustelemaan. Pettäjä ottaa vastuun teostaan ja pyrkii aktiivisesti siihen, että tilanne ei toistu ja asiasta päästään yli. Myös se, että keskustellaan ne suhteen ongelmat läpi. Luodaan uusi yhteys. Silloin voisi olla tulevaisuutta ainakin omasta mielestäni. Mutta jos tilanteessa on vähänkin jotain hämärää. Joku asia ei ratkea, kysymyksiin ei tule vastauksia. Jos toinen on en tiedä mikä muhun tuli asenteella, kuulostaa lähinnä keskenkasvuisen pelailulta.

Jos on pettänyt ja jopa yrittänyt yhteistä elämää toisen kanssa. Ei silloin voi enää piiloutua minkään ohuen selittelyn taakse. Silloin myös jo ihan tulevaisuutta ajatellen kysytään, miksi toimin näin. Ja asioihin haetaan apua.

Jos mies laittaa yöllä klo 4 aikaan viestiä toiselle naiselle niin yrittääkö mies aktiivisesti silloin muuttaa tapoja? Ei. Eikä suhde ole pettämisen jälkeen enää sama, se on liattu ja piste.

Vierailija
106/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin naurattaa ja hävettää kun jotkut valehtelee itselle ja muille kun väittävät että pettämisen jälkeen suhde voi muuttua paremmaksi.

Vierailija
107/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies on niin tyhmä, että väittää ettei tiennyt kuinka paljon pettäminen loukkaa? Jos on vähänkään järkeä päässä, niin tietää kuinka pahalta pettäminen tuntuu ja kuinka pahalta tuntuu se, kun mies valitsee toisen naisen jonka matkaan lähtee.

Vierailija
108/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi surullinen tarina siitä millaisia miehet on, ei ajatella kuin alapäällä.

Vierailija
109/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, voisit lopuksi tunnustaa, että tämä oli tekaistu juttu. Päästät muut jännityksestä.

Vierailija
110/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pelkkä lapsellinen höpöttäjä. Pane menemään takaisin äidin helmoihin kasvamaan. Etsi aikuinen mies.

Vierailija
111/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tuo juttu tottakaan? Mutta sen tiedän, että jätetty, usein nainen, pyrkii liian kauan ymmärtämään jättäjää. Kuviohan kulkee niin, että yhteen palaamisen jälkeen kuluu pari vuotta ja taas on jättäjällä uusi suhde. Tarvii jännitystä elämään, eikä se muuksi muutu. Ja taas toisen sydän särkyy! Ei kannata jatkaa yhdessä.

Vierailija
112/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo o, olipa kiva herätä tähän aamun kun miehellä unohtuu Facebook auki ja baari illan jälkeen hän oli unohtanu sen auki. Oli yöllä neljän jälkeen laittanu jollekkin naiselle viestiä, että joko hän nukkuu? Hän tuntee naisen yhteisen harrastuksen kautta. En ole sanonut miehelle tuosta vielä mitään vaan odotan, että sanoisiko itse. Mitä tuo tarkoitti, kaipasiko naiselta seksiä vai jotain laastarisuhdetta? Hän lupasi parantaa tapansa, vaikka ei tässä vielä taideta virallisesti olla yhdessä vaan ollaan tapailtu miehen kanssa. Olin perjantainakin hänen luonaan ja hän suuteli minua. Olen paljon viime päivinä ollut hänen luonaan. :( -ap

Taidat olla melkoisen sinisilmäinen tai hyväuskoinen. Mitä luulet, että mies kaipaa naiselta klo 4 aamuyöllä? 

Tyyppi porsastelee edelleen ja sä luulet, että joku suuteleminen pe iltana on nyt sinetti onnellisesta loppuelämästä. 

Herää jo!

Humalassa klo 4 yöllä miestä on panettanut ja halunnut toista naista. Ihmettelen vain, että miksi sitten lämmittelee uudestaan suhdetta ap:n kanssa? Onko ap vain passaaja jonka luokse on helppo palata. Jos tosissaan haluaa yrittää uudestaan parisuhdetta jonkun kanssa, niin silloin ei ehdotella muille seksiä eikä panna muita.

Vierailija
113/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tuo juttu tottakaan? Mutta sen tiedän, että jätetty, usein nainen, pyrkii liian kauan ymmärtämään jättäjää. Kuviohan kulkee niin, että yhteen palaamisen jälkeen kuluu pari vuotta ja taas on jättäjällä uusi suhde. Tarvii jännitystä elämään, eikä se muuksi muutu. Ja taas toisen sydän särkyy! Ei kannata jatkaa yhdessä.

Valitettavasti edelleen on totta, mutta ehkä emme usko omista miehistä tällaista ja siksi meitä naisia kohdellaan näin? ap

Vierailija
114/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mies teki virheen kun vieraan naisen matkaan yritti. Varmaan tuetoisesti ja tosissaan yritti ja kun hommat ei onnistunut, niin palasi "kotiin" apn luokse häntä koipien välissä. Ja yrittää sitten tyytyä sinuun kun ei pettäminen onnistunutkaan kuin oli suunniteltu.

Vierailija
115/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehestä tulee mieleen ex:äni kun olin parikymppinen. Nyt olen 33 vuotias ja en enää koskaan katsoisi tuollaista mieslasta. Ihan samanalainen oli ex:äni eli hurmuri narsisti, joka petti. Samanlainen mieslapsi, joka juo viikonloppuisin, talous kuralla, säätää ympäriinsä, todellisuudessa itsestä epävarma mutta kunhan kaikki on ulospäin hyvin, ruikuttaja joka ei osaa olla yksin, säälittävä reppana joka piti minua kynnysmattona koska olin liian kiltti ja annoin anteeksi kaiken. Kehtasi sanoa vielä, että meidän pitäisi tehdä lapsia sen takia etten jättäisi häntä koskaan, mutta lapsia ei tullut. Nyt olen tosiaan 33 vuotias ja ollut sinkku tuosta saakka, ei enää miehet kiinnosta. Kaikki samanalaisia. Olen myös todella kyynistynyt enkä usko ikuiseen rakkauteen, koska sellaista ei ole olemassakaan. Ihan hyvä vain, että olenkin keskittynyt vain itseeni ja omaan uraan. Nyt on säästöjäkin kivasti kertynyt, kun yksinkään mies ole syömässä rahojani. Voin matkustella silloin kun haluan ja vasta olinkin Helsingissä hotelli Kämpissä ja nyt olen menossa kahden viikon päästä Lappiin mökille. Elämä parempaa ilman miestä, kuitenkin olen terve, rahaa on, vapaus, koulutuksia löytyy ja työpaikkoja sekä ennenkaikkea ei tarvitse olla kenekää miehen kynnysmattona ja petettävänä. Itseluottamus myös nykyään korkea ja olen vahvempi kuin koskaan aikaisemmin, eikä yksikään mies enää pidä minua kynnysmattona eikä lyö minua alaspäin. Olen luonteeltani muutenkin sellainen, että tykkään olla paljon yksin joten tämä toimii.

Vierailija
116/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehestä tulee mieleen ex:äni kun olin parikymppinen. Nyt olen 33 vuotias ja en enää koskaan katsoisi tuollaista mieslasta. Ihan samanalainen oli ex:äni eli hurmuri narsisti, joka petti. Samanlainen mieslapsi, joka juo viikonloppuisin, talous kuralla, säätää ympäriinsä, todellisuudessa itsestä epävarma mutta kunhan kaikki on ulospäin hyvin, ruikuttaja joka ei osaa olla yksin, säälittävä reppana joka piti minua kynnysmattona koska olin liian kiltti ja annoin anteeksi kaiken. Kehtasi sanoa vielä, että meidän pitäisi tehdä lapsia sen takia etten jättäisi häntä koskaan, mutta lapsia ei tullut. Nyt olen tosiaan 33 vuotias ja ollut sinkku tuosta saakka, ei enää miehet kiinnosta. Kaikki samanalaisia. Olen myös todella kyynistynyt enkä usko ikuiseen rakkauteen, koska sellaista ei ole olemassakaan. Ihan hyvä vain, että olenkin keskittynyt vain itseeni ja omaan uraan. Nyt on säästöjäkin kivasti kertynyt, kun yksinkään mies ole syömässä rahojani. Voin matkustella silloin kun haluan ja vasta olinkin Helsingissä hotelli Kämpissä ja nyt olen menossa kahden viikon päästä Lappiin mökille. Elämä parempaa ilman miestä, kuitenkin olen terve, rahaa on, vapaus, koulutuksia löytyy ja työpaikkoja sekä ennenkaikkea ei tarvitse olla kenekää miehen kynnysmattona ja petettävänä. Itseluottamus myös nykyään korkea ja olen vahvempi kuin koskaan aikaisemmin, eikä yksikään mies enää pidä minua kynnysmattona eikä lyö minua alaspäin. Olen luonteeltani muutenkin sellainen, että tykkään olla paljon yksin joten tämä toimii.

Tämän takia hyvät naiset, pitää osata valita kumppani huolella. Sisäisten hyvien arvojen mukaan, niin saisi fiksun miehen. Ettei tarvi kyynistyä erotouhujen takia.

Vierailija
117/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies laittelisi yöllä viestiä muille, niin saisi laitella jatkossa ihan rauhassa keskenään.

Vierailija
118/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden suhteen oli valmis riskeeraamaan parin minuutin takia. Ei kovin välkky äijä.

Puoli vuotta!

Vierailija
119/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti edelleen on totta, mutta ehkä emme usko omista miehistä tällaista ja siksi meitä naisia kohdellaan näin? ap

Mikäli minun mieheni tuollaista tekisi, menisi okt myyntiin ja miehestäni tulisi vkl isä.

Vierailija
120/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli minun mieheni tuollaista tekisi, menisi okt myyntiin ja miehestäni tulisi vkl isä.

Helpommin sanottu kuin tehty. Tule sitten sanomaan, kun olet ollut 10 vuotta yhdessä ja mies pettää.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi