Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti

Vierailija
04.08.2022 |

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja yhteinen talokin löytyy. Mies petti. Muutin yksin. Puolivuotta hän yritti toisen naisen kanssa mutta ei siitä mitää tullu. Nyt taas haluaa olla kanssani. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Osaako mies olla yksin ollenkaa vai haluaako tosissaan yrittää vielä kanssani? Nyt yritetään uudestaan mutta voiko sitä oppia luottamaan? Mies vain yhtäkkiä lähti toisen matkaan ja toi naisen jopa yhteiseen kotiimme. Mies saanut elämässä aina kaiken ja päässyt elämässä helpolla, ei ole koskaan aikaisemmin kohdannu elämässä kriisiä vaikka ikää jo kolmekymmentä. Voikohan tästä vielä jotain tulla. Kaipaan vertaistukea.

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin petti minunkin mies. Lähti nuoremman matkaan ja kun homma ei toiminut ja uskon näin älyllisesti ei toiminut, kun ikäero oli se 20 vuotta heidän välillä. Niin se olin vain hairahdus. 7kk hairahdus. Exäni soitti, että voitaisko jutella. Kysyin mistä. No, jos vois mitenkään palata yhteen. Sanoin hänelle, että sinähän se lähdit unelmasi perään, joten sovittele asias siellä. Mitä sun tekemiset mulle enää kuuluu?, koska eihän ne kuulunut, kun lähdit pois ja et vastaillut minun ihmetykseen luurissa. Estit minut. Hän siinä itki aikansa ja kerroin, että mitäs jos mulla on jo toinen ketä tapailen. No, veti raivarit ja kuka se on jne jne. Mitäs se sulle kuuluu. Sullahan on se nuori ihana nainen. Mene vinkumaan sen perään, mitä sä mulle soittelet tollasta. .....

Tuollaisessa tilanteessa kun ex-kumppani haluaa palata uuden luota jätetyn eksän luo eikä jätetty ole oikein innostunut ajatuksesta, niin mitähän jos jätetty eksä tyytyisi vaan teitittelemään värittömän asiallisella äänellä tuolle karanneelle takaisin pyrkivälle eksälle.

Vierailija
82/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Aika tuulihatun mieheksi löysit. Mutta jotkut saattavat muuttua parempaan suuntaan.

Paitsi että tuo ei vaikuta muuttuneen kun yöllä viestittelee muun naisen kanssa ja sitten antaa meriselityksiä.

Jos miehessä ei tosiaan havaittavissa kuin entisiä tapoja, niin aika pöljä-pirjo olet jos lähdet tanssimaan tuollaisen pellepetturi-pelimannin pillin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi tarvitsee taloudenhoitajan. Ei halua luopua passaamisesta. 

Vierailija
84/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo o, olipa kiva herätä tähän aamun kun miehellä unohtuu Facebook auki ja baari illan jälkeen hän oli unohtanu sen auki. Oli yöllä neljän jälkeen laittanu jollekkin naiselle viestiä, että joko hän nukkuu? Hän tuntee naisen yhteisen harrastuksen kautta. En ole sanonut miehelle tuosta vielä mitään vaan odotan, että sanoisiko itse. Mitä tuo tarkoitti, kaipasiko naiselta seksiä vai jotain laastarisuhdetta? Hän lupasi parantaa tapansa, vaikka ei tässä vielä taideta virallisesti olla yhdessä vaan ollaan tapailtu miehen kanssa. Olin perjantainakin hänen luonaan ja hän suuteli minua. Olen paljon viime päivinä ollut hänen luonaan. :( -ap

Trollihan sinä olet.

Kunpa olisinkin. Mies on luvannut muuttaa tapansa ja perjantaina kertoi, että haluaa palata yhteen kanssani mutta sitten lauantai ja sunnuntai välisenä yönä pummasi naiselta kyytiä yöllä, en tiedä enää mistään mitään.- ap

Vierailija
85/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei juuri puhu vaan kuuntelee paljon kun minä puhun. Mies haukkuu toista naista huor#ksi. On valmis luopumaan joistain kavereista minun vuoksi ja anelee yhteen paluuta, että voitaisiin edes kokeilla yhteen paluuta. En myöskään tule hänen äidin kanssa toimeen ja hänen äiti puhuu paljon minusta pahaa miehelle. - ap

Se mies tulee pettämään uudelleen ja uudelleen, sillä hän ei kadu, eikä ota mitään vastuuta teostaan. Hän ei suostu puhumaan teostaan, väittää muka ettei muista ja lisäksi vierittää syyn pettämisestä sille naiselle kutsuen häntä maksullisiin viittaavslla sanalla. Älä missään tapauksessa ota tuota miestä takaisin! Jos teet niin, hukkaat elämästäsi vuosia kun voisit nyt jo mennä ja etsiä paremman miehen.

Katsoisi mies peiliin, kukahan se on hoora.

Vierailija
86/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan spekuloin, mutta kuulostaa perus lapselta. Ennemmin kyllä kaksikymppisenä kuin kolmekymppiseltä 🙄 Viinaan menevä, joka viikonlopun baarireissu ihan normisettiä, ei ole koskaan asunut yksin, ei kovin taitava raha-asioissa.

Se haluaa takasin, koska tarvitsee asunnon. Lapasella ei riitä kapasiteetti siihen, miten hankitaan vuokra-asunto, miten se kalustetaan, jos tilillä ei ole euroakaan ylimääräistä tai miten toimitaan, jos jonnekin pitää soittaa tai hoitaa "virallisia" asioita. Lapaset palaa viime kädessä äidin nurkkiin kunnes seuraava nainen on löytynyt..

Vierailija
87/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap ja pettäjä mies ansaitsee toisenta, koska molemmat yhtä tyhmiä.

Vierailija
88/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot on ne mitä ratkaisee, ei tyhjät lupaukset.

Vierailija
89/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aska mies. Paskaa on vaikea tunkea takasin perseeseen.

Vierailija
90/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä sinäkin. Varmasti tiedät jonkun komean miehen, jonka kanssa voisit sen tehdä. Saat samalla vierasta miestä. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
91/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita Ak paikka niin ei enää petä XD

Vierailija
92/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan järkyltä, että mies kehuu sinua kauniiksi ja ettei muka muista, mitä tapahtui toisen kanssa. Siis eikö mies ota mitään vastuuta teostaan? Luuleeko hän sinun ulkonäköä kehumalla selviävänsä tilanteesta? Voi apua sentään!

Samaa mieltä. Jos ukko ei puhu suoraa siitä, mikä silloin tuli, en edes harkitsisi uutta alkua. Oletko itse antanut aihetta pitää sinua rättinä, johon jalat pyyhitään?

Vierailija
93/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää arvostaa itseä jotta muutkin voi arvostaa. Kuullostatte kyllä niin kokemattomilta ja nuorilta, ei juurikaan elämänkokemusta tai vahvuutta. Teinikamaa.

Vierailija
94/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeseen kun paha särö tulee, se pysyy. Se voi tasoittua ajan kanssa, mutta aina kun sinulle tulee jostain erimielisyyttä puolison kanssa, hän moittii sinua tai muuta, se vanha särö nousee mieleen, se kiusaa mieltä koko loppuelämän. Ihminen on vaan sellanen.

Vierailija
95/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat suhteen, jossa sinua voidaan kohdella kuin kynnysmattoa, niin kannattaa ehdottomasti jatkaa, olet löytänyt etsimäsi.

Vierailija
96/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika keksityltä tarinalta 0/5

Vierailija
97/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarinat miehestä alkaa kuulostaa koko ajan epätosimmilta. Facepalmata saa liikaa

Vierailija
98/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmiset kuvittelee että kun pettää kerran pettää toisenkin kerran. Jos yksi ihminen on pettänyt sinua useamman kanssa, se kertoo sen yhden ihmisen toiminnasta ei muiden.

Miksi tiedän että asiaa ei voi yleistää.

Koska itse petin kerran enkä petä toiste. Vaihdoin seksuaalisesti passiivisen miehen viriiliin rakastajaani josta sittemmin tuli aviopuolisoni ja en todellakaan koskisi muihin kuin rakkaaseeni.

Vierailija
99/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmiset kuvittelee että kun pettää kerran pettää toisenkin kerran. Jos yksi ihminen on pettänyt sinua useamman kanssa, se kertoo sen yhden ihmisen toiminnasta ei muiden.

Miksi tiedän että asiaa ei voi yleistää.

Koska itse petin kerran enkä petä toiste. Vaihdoin seksuaalisesti passiivisen miehen viriiliin rakastajaani josta sittemmin tuli aviopuolisoni ja en todellakaan koskisi muihin kuin rakkaaseeni.

Seli seli , sit ku siltä loppuu into niin sama toistuu ja sit varmaa oot samaa taas sanomassa? Mutta tässäkin tulee se että mitä jos sulle käy nii et mies pettåå sinua? Voitko huutaa asiasta kun itse olet edellisess parisuhteessasi tehnyt niin.

Vierailija
100/152 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sanoi pettämisen syyksi?

Miten mies aikoo välttää että se ei toistu?

Onko mies pyytänyt pettämistään anteeksi?

ketä kiinnostaa mikää syy tai anteeksi pyyntö, miksi pitää väkisin pyytää jotain keksittyjä selityksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän