Mies petti
Ollaan oltu pitkään yhdessä ja yhteinen talokin löytyy. Mies petti. Muutin yksin. Puolivuotta hän yritti toisen naisen kanssa mutta ei siitä mitää tullu. Nyt taas haluaa olla kanssani. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Osaako mies olla yksin ollenkaa vai haluaako tosissaan yrittää vielä kanssani? Nyt yritetään uudestaan mutta voiko sitä oppia luottamaan? Mies vain yhtäkkiä lähti toisen matkaan ja toi naisen jopa yhteiseen kotiimme. Mies saanut elämässä aina kaiken ja päässyt elämässä helpolla, ei ole koskaan aikaisemmin kohdannu elämässä kriisiä vaikka ikää jo kolmekymmentä. Voikohan tästä vielä jotain tulla. Kaipaan vertaistukea.
Kommentit (152)
Ei takas pettäjää eikä narsistia. Ei ne muutu. Samassa helvetissä olet pian takaisin. Ei kukaan sululainenkaan jaksa uudelleen auttaa pois sieltä.
Etsi parempi. Aivan typerää jäädä tai yrittää jatkaa. Älä ole typerä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei juuri puhu vaan kuuntelee paljon kun minä puhun. Mies haukkuu toista naista huor#ksi. On valmis luopumaan joistain kavereista minun vuoksi ja anelee yhteen paluuta, että voitaisiin edes kokeilla yhteen paluuta. En myöskään tule hänen äidin kanssa toimeen ja hänen äiti puhuu paljon minusta pahaa miehelle. - ap
Tässähän on jo kaksi sellaista asiaa, ettei tuota miestä kannata harkita, vaikkei olisi edes pettänyt: kutsuu naista hu.oraksi ja sietämätön äiti. Ei jatkoon.
Puuttuiko teidän suhteesta jotain, mitä mies haki toisesta suhteesta? Oletko itse tyytyväinen suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ei takas pettäjää eikä narsistia. Ei ne muutu. Samassa helvetissä olet pian takaisin. Ei kukaan sululainenkaan jaksa uudelleen auttaa pois sieltä.
Tämä. Mutta kun ei nuori ihminen kuuntele järkipuhetta!
Jotku miehet jää kii,toiset ei. Yksi on pettänyt 5vuotta jäämättä kiinni. Minun salarakas,joka lahjoja antaa.
Tyhmä mies. Toivottavasti teille ei noin paskoilla geeneillä ole tullut lapsia.
funtsitaas ylipäätään miksi koiras tarvitsee naaraan
hetki hiljaa
sitten mietitään eiks tullut oikein imettyä lerssiä ukolta kun se oli kotosalla ja taisi vähän panohommatkin olla väkinäistä vai
kinusiko kakkosta ja et antanut
uusi nainen antoi tietty
miestä eipidä päästää ulos edes roskakassia viemään täysillä kasseilla vaan vaimon on aina huolehdittava että kulkuset kilisee
korjausliike nyt: pidät ukkosi tyytyväisenä seksi suhteen koska pilluhan on ainoa asia miksi mies menee naimisiin, jos etä käytä sitä suhteessa se ei toimi valitettavasti asia on näin yksinkertainen
Ei tuon käyttäytymisen selittäminen tarvi mitään monimutkaista psykologiaa. Ihan miehen perusbiologiaa on yrittää saattaa mahdollisimman monta naista raskaaksi. Mikä sitten on mahdollista keskivertomiehelle onkin eri juttu.
MINUN Avioliittotarinani.
Nimeni on FRANCA ADMORE ja erosin mieheni kanssa, koska hän petti minua, mutta rakastan häntä silti niin paljon, joten etsin apua saadakseni hänet takaisin rakastamaan minua yksin ja löysin tohtori OBA:n sanomalehdestä. Tohtori OBA loi minulle ja 24 tunnin sisällä mieheni palasi kotiin ja pyysi anteeksi. Tämä mies on erittäin voimakas kaikille, jotka tarvitsevat apua, ota yhteyttä tohtori OBA:han WhatsAppissa: +27 73 714 4115 tai sähköposti: obaasolutiontemple@gmail .com . Hän on rehellinen ja voimakas mies. Olen etsinyt apua kaikkialta, mutta vain tohtori OBA auttoi minua.
Tämä todistus on kiitokseni tohtori OBA:lle.
Tai naiset.