Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti

Vierailija
04.08.2022 |

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja yhteinen talokin löytyy. Mies petti. Muutin yksin. Puolivuotta hän yritti toisen naisen kanssa mutta ei siitä mitää tullu. Nyt taas haluaa olla kanssani. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Osaako mies olla yksin ollenkaa vai haluaako tosissaan yrittää vielä kanssani? Nyt yritetään uudestaan mutta voiko sitä oppia luottamaan? Mies vain yhtäkkiä lähti toisen matkaan ja toi naisen jopa yhteiseen kotiimme. Mies saanut elämässä aina kaiken ja päässyt elämässä helpolla, ei ole koskaan aikaisemmin kohdannu elämässä kriisiä vaikka ikää jo kolmekymmentä. Voikohan tästä vielä jotain tulla. Kaipaan vertaistukea.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on fed flag:sta se seuraava väri?

Vierailija
62/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtasitko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies tulee pettämään uudestaan. Se näkee nyt, ettei pettämisestä seuraa juuri mitään. Sinulla on paha mieli, mutta tartut muutamaan pahoittelevaan sanaan kuin pelastusköyteen. Tuo mies saa tehdä mitä vaan, menet perässä kuin pässi narussa.

Vierailija
64/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo o, olipa kiva herätä tähän aamun kun miehellä unohtuu Facebook auki ja baari illan jälkeen hän oli unohtanu sen auki. Oli yöllä neljän jälkeen laittanu jollekkin naiselle viestiä, että joko hän nukkuu? Hän tuntee naisen yhteisen harrastuksen kautta. En ole sanonut miehelle tuosta vielä mitään vaan odotan, että sanoisiko itse. Mitä tuo tarkoitti, kaipasiko naiselta seksiä vai jotain laastarisuhdetta? Hän lupasi parantaa tapansa, vaikka ei tässä vielä taideta virallisesti olla yhdessä vaan ollaan tapailtu miehen kanssa. Olin perjantainakin hänen luonaan ja hän suuteli minua. Olen paljon viime päivinä ollut hänen luonaan. :( -ap

Taidat olla melkoisen sinisilmäinen tai hyväuskoinen. Mitä luulet, että mies kaipaa naiselta klo 4 aamuyöllä? 

Tyyppi porsastelee edelleen ja sä luulet, että joku suuteleminen pe iltana on nyt sinetti onnellisesta loppuelämästä. 

Herää jo!

Vierailija
65/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin Facebook viestistä ja olisi kuulemma naiselta kaivannut kyytiä kotiinsa, ei ollu kuulemma muilta saanut kyytiä. Olikohan tuossa mitään taka-ajatusta taustalla? Vai pyysikö vaim aidosti autokyytiä kotiinsa ja jos nainen olisi kyydin antanut niin olisikohan nainen mennyt miehen luokse asunnon sisään ja sänkyyn? Joskus heidän välillä on flirttiä ollut, tuijotusta yms. - ap

Vierailija
66/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin Facebook viestistä ja olisi kuulemma naiselta kaivannut kyytiä kotiinsa, ei ollu kuulemma muilta saanut kyytiä. Olikohan tuossa mitään taka-ajatusta taustalla? Vai pyysikö vaim aidosti autokyytiä kotiinsa ja jos nainen olisi kyydin antanut niin olisikohan nainen mennyt miehen luokse asunnon sisään ja sänkyyn? Joskus heidän välillä on flirttiä ollut, tuijotusta yms. - ap

Mitä tuo jossittelu auttaa? Ehkä olisi pannut, ehkä ei. Luottamus on kuitenkin menetetty.

Vierailija
67/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin omasta mielestä vain tuntuu hullulta, että yöllä laittaa naiselle viestiä jonka kanssa flirttaillut?! Jos itse olisin kyseinen mies, niin tekisin kaikkeni, että saisin luottamulsen takaisin, enkä laittelisi yöllä viestejä muille. Yleenä yölliset viestit johtaa seksiin. On olemassa myös taksi, joka vie aina kotiin ja aina voi myös kävellä kotiin.

Vierailija
68/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinpä vain, että osaako ukko olla edes yksin, kunhan kokoajan on joku ja muiden kautta hakee hyväksyntää? Osaako edes rakastaa aidosti, kunhan on joku. Ja on aika törkeetä, että jos lämmittelette suhdetta uudelleen, niin mies laittaa viestiä toiselle naiselle yöllä jonka kanssa ollut flirttiä ja sinäkin vasta ollut hänen luonaan yötä. Jos nainen olisi kyydin antanu, niin luulenpa, että heidän välillään olisi ollut muunlaistakin kyytiä kuin vain autokyytiä. Jos nainen olisi yöllä vienyt miehen kotiinsa, niin aika varmasti olisivat panneet jos flirtti on ollut molemminpuolista. Ajattele nyt, he olisivat olleet kahden yöllä miehen asunnolla. Tuskin olisivat päivän säästä keskustelleet. Ei kannata olla naivi.

Vierailija
69/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on aivan liian kiltti. Tunnistan tuosta itseni parikymppisenä kun mies petti ja olin aivan liian kiltti. Erottiin myöhemmin ja mielestäni mies oli narsisti

Vierailija
70/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtasitko?

Mitä väliä jos onkin pihdannut, ei se oikeuta siihen, että seuraavana päivänä ruinataan "autokyytiä" toiselta naiselta. 

Vierailija
71/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota! Mä otin ja alle vuoden päästä taas ahdisti.

Vierailija
72/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos yöllä laitetaan viestiä, niin sen tarkoitus on johtaa seksiin. Seksiviestit ovat juuri sellaisia, jossa kysellään kuulumisia, mitä teet ja oletko hereillä. Mies kuullostaa läheisriippuvaiselta ja epävarmalta. En jaksaisi sellaista miestä jolle pitää kokoajan vakuuttaa rakkautta, ja jos ei vakuuta niin mies lähtee vieraisiin.

Vierailija
73/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään petetään paljon ja moni suhde perustuu kulissiin. En koskaan antaisi pettämistä anteeksi.

Vierailija
74/152 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehet ei petä.

Vierailija
75/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajaako se nainen kylän ainoaa taksia?

Vierailija
76/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajaako se nainen kylän ainoaa taksia?

Niinpä, mietin samaa. En voi ymmärtää miten jotkut naiset antaakin pettämiset anteeksi, ei yhtään arvosteta itseä vaan heittäydytään kynnysmatoksi ja tätä tapahtuu paljon. Tässäkin mies pettänyt ja nyt ovat kuukauden verran yrittäneet lämmitellä suhdetta, mutta mies laittaa yöllä viestiä muille naisille seksin toivossa. On erikoista suhteen uudelleen lämmittelyä, jos jo tässä kohtaa mies laittaa viestiä toisille naisille yöllä ja vielä luvannut muuttaa tapansa, pah. En koskaan luottaisi tuollaiseen pelimanniin. Mitäpä luulet, että mitä olisi tapahtunut jos yöllä neljän aikaan mies ja nainen olisi ollu asunnolla kahdestaan, niinpä. 

Vierailija
77/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo o, olipa kiva herätä tähän aamun kun miehellä unohtuu Facebook auki ja baari illan jälkeen hän oli unohtanu sen auki. Oli yöllä neljän jälkeen laittanu jollekkin naiselle viestiä, että joko hän nukkuu? Hän tuntee naisen yhteisen harrastuksen kautta. En ole sanonut miehelle tuosta vielä mitään vaan odotan, että sanoisiko itse. Mitä tuo tarkoitti, kaipasiko naiselta seksiä vai jotain laastarisuhdetta? Hän lupasi parantaa tapansa, vaikka ei tässä vielä taideta virallisesti olla yhdessä vaan ollaan tapailtu miehen kanssa. Olin perjantainakin hänen luonaan ja hän suuteli minua. Olen paljon viime päivinä ollut hänen luonaan. :( -ap

Trollihan sinä olet.

Vierailija
78/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei juuri puhu vaan kuuntelee paljon kun minä puhun. Mies haukkuu toista naista huor#ksi. On valmis luopumaan joistain kavereista minun vuoksi ja anelee yhteen paluuta, että voitaisiin edes kokeilla yhteen paluuta. En myöskään tule hänen äidin kanssa toimeen ja hänen äiti puhuu paljon minusta pahaa miehelle. - ap

Se mies tulee pettämään uudelleen ja uudelleen, sillä hän ei kadu, eikä ota mitään vastuuta teostaan. Hän ei suostu puhumaan teostaan, väittää muka ettei muista ja lisäksi vierittää syyn pettämisestä sille naiselle kutsuen häntä maksullisiin viittaavslla sanalla. Älä missään tapauksessa ota tuota miestä takaisin! Jos teet niin, hukkaat elämästäsi vuosia kun voisit nyt jo mennä ja etsiä paremman miehen.

Vierailija
79/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Aika tuulihatun mieheksi löysit. Mutta jotkut saattavat muuttua parempaan suuntaan.

Vierailija
80/152 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pelkkää läppää. 0/5!!😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän