Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti

Vierailija
04.08.2022 |

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja yhteinen talokin löytyy. Mies petti. Muutin yksin. Puolivuotta hän yritti toisen naisen kanssa mutta ei siitä mitää tullu. Nyt taas haluaa olla kanssani. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Osaako mies olla yksin ollenkaa vai haluaako tosissaan yrittää vielä kanssani? Nyt yritetään uudestaan mutta voiko sitä oppia luottamaan? Mies vain yhtäkkiä lähti toisen matkaan ja toi naisen jopa yhteiseen kotiimme. Mies saanut elämässä aina kaiken ja päässyt elämässä helpolla, ei ole koskaan aikaisemmin kohdannu elämässä kriisiä vaikka ikää jo kolmekymmentä. Voikohan tästä vielä jotain tulla. Kaipaan vertaistukea.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritys ei ole ainakaan ikinä turha. Joskus sillä voi olla hyvä lopputulos. 10vuotta yhdessä on pitkä aika. Elämässä on välillä kriisejä, niistä voi päästä yhdessä yli ja oppia taas luottamaan toisiinsa.

Kriisi ja pettäminen on kaksi eri asiaa. Menetimme aikoinaan aikuisen lapsen, selvisimme siitä yhdessä. Mikäli toinen meistä menisi vieraisiin, emme kumpikaan siitä selviäisi, saatika jäätäisi avioliittoon. Olemme yli 50 vuotiaita. Kunnioitus lähtee itsestä. Siihen ei kuulu vieraissa käynti.

Vierailija
122/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisen ymmärrän, mutta en ymmärrä miksi ihmeessä joku haluaa eron jälkeen vielä palata yhteen.

Miten pettämisen voi ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme yrittäneet keskustella paljon ja mies kehuu minua kauniiksi yms. mutta mies sanoo paljon ettei muista kaikkea mitä tapahtui naisen kanssa. Ei kovin hyvät lähtökohdat ole jos mies ei muista. -ap

Älä usko tuota soopaa. Miksi ei muistaisi. Hän ei vain halua puhua siitä. Jos hän ei halua puhua ja olla avoin, niin vaikea uskoa, että ollaan paremmalla tiellä.

Vierailija
124/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, yhteiseen kotiin tuonu. Hyi. Todella loukkaavaa. Jos joku toisi minun kotiin jonku toisen akan, niin oksentaisin. Lääppisi minun tavaroita. Miehet on kyllä sellaisia.... minkälainen tuollainen mies on? Missä on itsekunnioituksesi vaikka tiedän ettei tunteita voi laittaa yhtäkkiä off asentoon, mutta silti hyi. Osaako tuo edes olla yksin kun hyppii kukasta kukkaan? Epäkypsä ukko. Nähtäväksi jää voiko ukko muuttaa tapoja.

Viestisi perusteella omat tavarasi ovat itsellesi tärkeämpiä kuin miehesi, kun pahinta olisi, että vieras nainen pääsisi niihin koskemaan.

Eikö sinulle mikään ole pyhää?

Vierailija
125/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tuo juttu tottakaan? Mutta sen tiedän, että jätetty, usein nainen, pyrkii liian kauan ymmärtämään jättäjää. Kuviohan kulkee niin, että yhteen palaamisen jälkeen kuluu pari vuotta ja taas on jättäjällä uusi suhde. Tarvii jännitystä elämään, eikä se muuksi muutu. Ja taas toisen sydän särkyy! Ei kannata jatkaa yhdessä.

Valitettavasti edelleen on totta, mutta ehkä emme usko omista miehistä tällaista ja siksi meitä naisia kohdellaan näin? ap

Mikäli minun mieheni tuollaista tekisi, menisi okt myyntiin ja miehestäni tulisi vkl isä.

Helpommin sanottu kuin tehty. Tule sitten sanomaan, kun olet ollut 10 vuotta yhdessä ja mies pettää.. ap

Valitettavasti olen aikuinen nainen, tiedän omat rajani ja niin myös mieheni tietää rajat. Itsekunnioitus, omanarvon tunto on vahvempi kuin okt. Yli 20 vuotta olen naimisissa ollut.

Vierailija
126/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tuo juttu tottakaan? Mutta sen tiedän, että jätetty, usein nainen, pyrkii liian kauan ymmärtämään jättäjää. Kuviohan kulkee niin, että yhteen palaamisen jälkeen kuluu pari vuotta ja taas on jättäjällä uusi suhde. Tarvii jännitystä elämään, eikä se muuksi muutu. Ja taas toisen sydän särkyy! Ei kannata jatkaa yhdessä.

Valitettavasti edelleen on totta, mutta ehkä emme usko omista miehistä tällaista ja siksi meitä naisia kohdellaan näin? ap

Mikäli minun mieheni tuollaista tekisi, menisi okt myyntiin ja miehestäni tulisi vkl isä.

Helpommin sanottu kuin tehty. Tule sitten sanomaan, kun olet ollut 10 vuotta yhdessä ja mies pettää.. ap

No miksi täällä vikiset, jos et kestä toisen vahvuutta ja päättäväisyyttä?! Teit trollista totta.

Vierailija
127/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NééKERIHúORáPéDöFIILIRáISKáUSNééKERIHúORáPéDöFIILIRáISKáUSNééKERIHúORáPéDöFIILIRáISKáUS

NééKERIHúORáPéDöFIILIRáISKáUSNééKERIHúORáPéDöFIILIRáISKáUSNééKERIHúORáPéDöFIILIRáISKáUS

Vierailija
128/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehestä tulee mieleen ex:äni kun olin parikymppinen. Nyt olen 33 vuotias ja en enää koskaan katsoisi tuollaista mieslasta. Ihan samanalainen oli ex:äni eli hurmuri narsisti, joka petti. Samanlainen mieslapsi, joka juo viikonloppuisin, talous kuralla, säätää ympäriinsä, todellisuudessa itsestä epävarma mutta kunhan kaikki on ulospäin hyvin, ruikuttaja joka ei osaa olla yksin, säälittävä reppana joka piti minua kynnysmattona koska olin liian kiltti ja annoin anteeksi kaiken. Kehtasi sanoa vielä, että meidän pitäisi tehdä lapsia sen takia etten jättäisi häntä koskaan, mutta lapsia ei tullut. Nyt olen tosiaan 33 vuotias ja ollut sinkku tuosta saakka, ei enää miehet kiinnosta. Kaikki samanalaisia. Olen myös todella kyynistynyt enkä usko ikuiseen rakkauteen, koska sellaista ei ole olemassakaan. Ihan hyvä vain, että olenkin keskittynyt vain itseeni ja omaan uraan. Nyt on säästöjäkin kivasti kertynyt, kun yksinkään mies ole syömässä rahojani. Voin matkustella silloin kun haluan ja vasta olinkin Helsingissä hotelli Kämpissä ja nyt olen menossa kahden viikon päästä Lappiin mökille. Elämä parempaa ilman miestä, kuitenkin olen terve, rahaa on, vapaus, koulutuksia löytyy ja työpaikkoja sekä ennenkaikkea ei tarvitse olla kenekää miehen kynnysmattona ja petettävänä. Itseluottamus myös nykyään korkea ja olen vahvempi kuin koskaan aikaisemmin, eikä yksikään mies enää pidä minua kynnysmattona eikä lyö minua alaspäin. Olen luonteeltani muutenkin sellainen, että tykkään olla paljon yksin joten tämä toimii.

Heh heh, siitä puhe mistä puute 😂

Lapissa taas humalassa makaat miesten alla spermaämpärinä piip piip, en tarvi miestä, piipitipii 🤣

Vierailija
129/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei halua luopua hyvästä elintasosta ja siitä tutustu on vaikea irrottautua vaikka olisi kuinka onneton. Näin se vain on ja siksi moni pitkä suhde perustuu kulissiin.

Vierailija
130/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehestä tulee mieleen ex:äni kun olin parikymppinen. Nyt olen 33 vuotias ja en enää koskaan katsoisi tuollaista mieslasta. Ihan samanalainen oli ex:äni eli hurmuri narsisti, joka petti. Samanlainen mieslapsi, joka juo viikonloppuisin, talous kuralla, säätää ympäriinsä, todellisuudessa itsestä epävarma mutta kunhan kaikki on ulospäin hyvin, ruikuttaja joka ei osaa olla yksin, säälittävä reppana joka piti minua kynnysmattona koska olin liian kiltti ja annoin anteeksi kaiken. Kehtasi sanoa vielä, että meidän pitäisi tehdä lapsia sen takia etten jättäisi häntä koskaan, mutta lapsia ei tullut. Nyt olen tosiaan 33 vuotias ja ollut sinkku tuosta saakka, ei enää miehet kiinnosta. Kaikki samanalaisia. Olen myös todella kyynistynyt enkä usko ikuiseen rakkauteen, koska sellaista ei ole olemassakaan. Ihan hyvä vain, että olenkin keskittynyt vain itseeni ja omaan uraan. Nyt on säästöjäkin kivasti kertynyt, kun yksinkään mies ole syömässä rahojani. Voin matkustella silloin kun haluan ja vasta olinkin Helsingissä hotelli Kämpissä ja nyt olen menossa kahden viikon päästä Lappiin mökille. Elämä parempaa ilman miestä, kuitenkin olen terve, rahaa on, vapaus, koulutuksia löytyy ja työpaikkoja sekä ennenkaikkea ei tarvitse olla kenekää miehen kynnysmattona ja petettävänä. Itseluottamus myös nykyään korkea ja olen vahvempi kuin koskaan aikaisemmin, eikä yksikään mies enää pidä minua kynnysmattona eikä lyö minua alaspäin. Olen luonteeltani muutenkin sellainen, että tykkään olla paljon yksin joten tämä toimii.

Lapissa taas humalassa makaat miesten alla spermaämpärinä piip piip, en tarvi miestä, piipitipii 🤣

Ikävä tuottaa pettymys, mutta en juo alkoholia. 

Vierailija
131/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritys ei ole ainakaan ikinä turha. Joskus sillä voi olla hyvä lopputulos. 10vuotta yhdessä on pitkä aika. Elämässä on välillä kriisejä, niistä voi päästä yhdessä yli ja oppia taas luottamaan toisiinsa.

Kriisi ja pettäminen on kaksi eri asiaa. Menetimme aikoinaan aikuisen lapsen, selvisimme siitä yhdessä. Mikäli toinen meistä menisi vieraisiin, emme kumpikaan siitä selviäisi, saatika jäätäisi avioliittoon. Olemme yli 50 vuotiaita. Kunnioitus lähtee itsestä. Siihen ei kuulu vieraissa käynti.

Näinpä. Ei pettäminen ole kriisi vaan tietoinen valinta. Kriisi on esim. jonkun läheisen kuolema.

Vierailija
132/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei halua luopua hyvästä elintasosta ja siitä tutustu on vaikea irrottautua vaikka olisi kuinka onneton. Näin se vain on ja siksi moni pitkä suhde perustuu kulissiin.

Kerran näin täällä sellaisen kirjoituksen jossa naista oli petetty mutta jäi suhteeseen ettei tarvitse muuttaa rupuiseen kerrostalo kolmioon omakotitalosta. Joillekkin materiaali on tärkein.

Vierailija
133/152 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on pettämistä jos mies laittaa yöllä klo 4 viestiä toiselle naiselle. Selvästi yrittänyt seksiä. Eli edistää pettämistä.

Vierailija
134/152 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa oksettava ukko, perjantaina on sinua suukotellu ja lauantai yönä laittaa viestiä toiselle naiselle seksin toivossa. Ai niin, mutta eihän ukko halunnut muuta kuin auto kyytiä toiselta naiselta yöllä.

Vierailija
135/152 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo kuukausi lämmitelty suhdetta uudelleen niin silloin ei laitella muille viestejä, tämän pitäisi olla itsestäänselvyys.

Vierailija
136/152 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia hyvät naiset, pitää osata valita kumppani huolella. Sisäisten hyvien arvojen mukaan, niin saisi fiksun miehen. Ettei tarvi kyynistyä erotouhujen takia.

Fiksun miehen? Anteeks, mutta missä niitä on? Ja taas viedään sinisilmäistä naista kuin pässiä narusta.

Vierailija
137/152 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys kohdillaan

Vierailija
138/152 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta en yhtään ihmettele, että naisia petetään paljon. Ei mitään kunnioitusta itseä kohtaan, uskotaan kaikki, uskotaan ns. "hyviin" miehiin, ollaan epävarmoja itsestä. Oi voi, sääliksi käy, moni nainenkin voisi katsoa peiliin.

Vierailija
139/152 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen käynnistys ei onnistu, koska vanhat tavat on tiukassa ja niin palataan melko pian. Älä ota takaisin, sama toistuu. Jätkä omaa elämääsi eteenpäin. Voimia.

Vierailija
140/152 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on niin tyhmä, että väittää ettei tiennyt kuinka paljon pettäminen loukkaa? Jos on vähänkään järkeä päässä, niin tietää kuinka pahalta pettäminen tuntuu ja kuinka pahalta tuntuu se, kun mies valitsee toisen naisen jonka matkaan lähtee.

Sama pätenee myös naisiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän