Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeus asioida miesten kanssa (teleoperaattorien liikkeet, autohuolto...)

Vierailija
04.08.2022 |

Olen jonkin aikaa miettinyt, miksi minulle on niin vaikeaa asioida miesten kanssa. En yhtään tykkää mennä esim. Telian liikkeeseen asiaani hoitamaan, kun siellä on vain nuoria miehiä töissä. Samoin auton vieminen huoltoon tuntuu hankalalta. Kaupassakin valitsen mielummin naiskassan.
Olen melko ujo ja ehkä pientä sos.tilanteiden pelkoakin on (ei diagnosoitu). Mutta naisten kanssa asioimista en tällä tavoin jännitä.
Onko kenelläkään samaa? Ja oletteko keksineet syytä tälle?

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan luulet, että kaikki miehet himoitsee.

Vierailija
2/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan luulet, että kaikki miehet himoitsee.

En luule.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla tuollaista.

Kuvittelen heidän uskovan, että alan ehdottelemaan jotakin.

Vierailija
4/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistän nuoriin miehiin "pani sit ko?? - leikin. En tykkää, kun ne arvottaa, eikä ulkonäkö ja ikä kohtaa.

Tuntuu ikävältä se "en panisi"- katse.

Vierailija
5/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan saman häiritsevyyden 37v miehenä myös. Jotenkin semmosta tölvivää palvelua ja semmosta halveksuvaa. Rahat vaan pois ja jos haluun jotain muuta kun sitä perus mitä myyvät niin jopa pientä vattuilua aistittavissa. Ne on liian rempseitä ja itsevarmoja.

Vierailija
6/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliseksualisoit miehiä. Hän ei ole komea sinua varten, vaan itseään!

Vierailija
7/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muillakaan ole halppoa asioida operaattoriliikkeessä jossa on tylyjä nuoria miehiä. Osa ok asiallisia. On inhottavaa että kotiin tuleva huoltomies on aina vanhempi pelottava ukko tai nuori nalkuttava, vaikka onkin kiitollinen, niin usein alkavat ohjeistaa ja pakottavat katsomaan jotain kohtaa. Osa ei osaa tiettyjä hommia, yksi hakkasi vaan patteria.

Vierailija
8/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni: yleensä naisasiakaspalvelijat kohtelevat aika neutraalisti asiakaspalvelutilanteissa kaikkia mutta miesasiakaspalvelijoissa olen havainnut enemmän ulkonäköön perustuvaa kohtelua ja jopa asiakkaan huomiotta jättämistä, jos tämä ei ole miehen mielestä huomion arvoinen.

Vierailija
9/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistän nyt vähän, mutta usein nuoret miehet eivät ole aitoja. Kuvittelevat sitten että pitää vetää sellaista ärsyttävää päällekäyvää roolia. Asiakkaalle tulee siitä epämukava olo, olisivat vaan omia itsejään.

Vierailija
10/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään vain vanhoja mieslääkäreitä.

Vierailija
11/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistän nuoriin miehiin "pani sit ko?? - leikin. En tykkää, kun ne arvottaa, eikä ulkonäkö ja ikä kohtaa.

Tuntuu ikävältä se "en panisi"- katse.

Tämä se on ainakin minulla. Ehkä vähän on sellaista pelkoakin mukana. 

Vierailija
12/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin hoikka ja nuori nainen, sain ällöttävää nuoleskelevaa asiakaspalvelua miehiltä. Nyt lihavana ja vanhana tuskin viitsivät katsettaan kohottaa tiskin takaa. Miehet ei osaa olla asiakasta varten.

Vierailija
13/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.

Pelkäsin lapsena isää, vaaria ja kaverin isää. Muita miehen malleja arjessa ei oikein sitten ollutkaan. Poikia tunsin, mutta keskenkasvuiset eivät pelottaneet, kun eivät olleet möreä-äänisiä ja karvaisia.

Vierailija
14/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin autohuoltamon, missä on nuori nainen tiskin takana. Hän on todella ystävällinen ja selittää asiat mukavasti niin että minäkin ymmärrän mikä autossa on vikana. Vien autoni jatkossa aina sinne ja olen suositellut ystävillenikin. Aiemmat kokemukset huoltamoista ovat olleet aika karuja.

Vierailija
15/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tylyjä, epäasiallisia ja huonoja kaikessa työssä mihin liittyy asiakkaan kohtaaminen. On aina yhtä yllättävää kun mies osaakin käyttäytyä fiksusti. Yleensä johtuu siitä että kuvittelevat olevansa liian hyviä asiakaspalvelutyöhön. Bussikuskit ovat pahimpia.

Vierailija
16/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mennyt optikolle, kun siellä on vaan miehiä. Naapurikaupungissa on nainen yhdessä optikko liikkeessä, menen sinne myöhemmin vaikka tarve olisi ollut jo jonkin aikaa.

Vierailija
17/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin autohuoltamon, missä on nuori nainen tiskin takana. Hän on todella ystävällinen ja selittää asiat mukavasti niin että minäkin ymmärrän mikä autossa on vikana. Vien autoni jatkossa aina sinne ja olen suositellut ystävillenikin. Aiemmat kokemukset huoltamoista ovat olleet aika karuja.

Veisitkö jos naiset olisi myös konepellin alla? 

Vierailija
18/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori myyjäjamppa rennosti heitti mm. että "mitäs isäntä", sellaisen nuoren suusta vaan kuulostaa jonkin sortin v-ttuilulta suurin osa.

Vierailija
19/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on tosiaan joskus sellainen liian hyökkäävä tapa myydä, josta en itse yhtään tykkää. Eivät myöskään osaa aina olla tasapuolisen neutraaleja asiakkaan olemuksesta ja oletetusta tietotasosta riippumatta. Mutta olen kyllä kohdannut myös hyviä asiakaspalvelijamiehiä eli ei kannata liikaakaan yleistää. Huomaan vain valitsevani naismyyjän, jos on valinnanvaraa.

Vierailija
20/114 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan saman häiritsevyyden 37v miehenä myös. Jotenkin semmosta tölvivää palvelua ja semmosta halveksuvaa. Rahat vaan pois ja jos haluun jotain muuta kun sitä perus mitä myyvät niin jopa pientä vattuilua aistittavissa. Ne on liian rempseitä ja itsevarmoja.

Siis joo tämä 😬 Joistain ihan näkee että itsetunto on superhuono ja sitten pyritään kompensoimaan sitä lähes törkeällä ja rehvakkaalla käytöksellä.