Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Kai toi Signmark jotain kuulee - miks sillä muuten on kuulolaite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, taas keskustellaan illan tärkeimmästä asiasta, eli hampaista.
Miksi keskustelet niistä? Luuletko, että tuollainen kommentointi jotenkin vähentää puhetta aiheesta?
En varsinaisesti kylläkään keskustele niistä. Toivoisin juurikin että keskityttäisiin tansseihin.
No keskity sitten niihin tansseihin! Nythän keskityt vain muiden kommenteista valittamiseen. Se ei oikein edistä sinun toivettasi. Ei pidä valittaa muille, jos ei itsekään pysty omaa toivettaan toteuttamaan käytännössä.
Olen jo pariin otteeseen kommentoinut tanssiesityksiä. Ei kannata olettaa mitään.
Apua miten hieno tanssi Signmarkilla ja Anniinalla!
Hieno tanssi Sigmark ja Anniina.
Kyllä toi Signmark vetää hienosti. Saattaa olla kisan voittaja.
🇺🇦🇮🇱
Annina tekee kauniita kokonaisuuksia.
Kerttu solahtanu hyvin uudeksi opeksi. Hyvä oli rumba.
Tia on pettymys, huono ope ja koreon tekijä. Ei o kehittyny yhtään. Ja mitä, Annina valinnu heille biisin!!! Ei itse edes osannu. Voi voi.
Nyt alkaa erottua finaali parit.
Signmark ja Mikko illan omat suosikit. Mä en tiedä mikä tuossa Benjaminissa tökkää??! Luulen kuitenkin, että tän vuoden voittajaoppilas on mies. Sonja on oikeastaan ainoa, joka voi horjuttaa. Hienosti nämä edistyneet kyllä kaikki.
Onko Vappu raskaana. Jollei nii voisha sitä käyttää housuliiviä, että saisi valuvan mahan piiloon.
Erkku on parantanut siinä määrin että voisin vaihtaa hänet kohta Vapun paikalle.
Miksi Anniinalla oli niin epäsopiva yläosa? Muuten hienot puvut, mutta miksei yläosa olisi voinut olla musta?
Joelin ja Tiian pitäs ny lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Joelin ja Tiian pitäs ny lähtee.
Maaret ensin. Sitten Alma.
Siim
Joel
Alma
Maaret
Kata
Jaakko
Kyllä se Vappu Pimiän äänestysohje-kälkätys on hirveää kuunneltavaa. Toivoo jo, että olisi itsekin kuuro niin välttyisi moiselta kälätykseltä.
Ihanaa, kun Katariina ja Maaret niin sydämestään kertoo kuin ihanaa tanssiminen on, se, miltä se tuntuu. Erkku vois kysellä siitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Vappu Pimiän äänestysohje-kälkätys on hirveää kuunneltavaa. Toivoo jo, että olisi itsekin kuuro niin välttyisi moiselta kälätykseltä.
Veit sanat suustani, olen alkanut sulkea äänen, kun Vapun puhe alkaa.
Kai sitä saa näyttää miltä haluaa?