Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Benjamin halusi huomiota Jorma Uotiselta ja pettyi...
Esityksen kirvoittamasta palautteesta ainoastaan yksi jäi harmittamaan Peltosta.
– Olen ainoastaan pettynyt siihen, ettei Jorma syttynyt enempää. Mietin Jormaa koko tanssin aikana, että hän rakastaa tätä.
Peltonen kertoo ajatelleensa, että esitys olisi Uotisen mieleen sen seksikkäiden elementtien ansiosta.
– Hän on yleensä, että "nyt oli seksiä". Nyt ei ollut! Ei ollut ilmeisesti tarpeeksi. Vai oliko liikaa? Peltonen kummastelee.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/benjamin-peltonen-tavoitteli-kohuta…
Vierailija kirjoitti:
Muodot ihan ok mutta tanssivaatetus oli huono. Ja tatuoinnit häiritseviä. Mutta oleellisintahan on tanssi, ja se ei sytyttänyt.
Ihan nätti ja sopivan muodikas tyttö, mutta juurikin noi tatuoinnit tekee kokonaiskuvasta sottaisen vaikutelman.
Vaaditaan erehtymätöntä tyylitajua, että leima on sopiva ja sopivalla kohtaa ja sopivan kokoinen.
Noiden ottamiseen täytyisi olla komitea, joka päättäisi, mitä ja mihin leimoja voi ottaa.
Onneks uotinen tyrmäsi peltosen ideat. Sai benkku nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi on karismaattinen ja tyylikäs ja toi ohjelmaan kevyttä eleganssia ja juhlavuutta. Hänellä oli rento, mutta varma ote ja selvisi yllättävistä tilanteista hienosti. Vapussa ei ole karismaa, tyyliä eikä eleganssia. Ernest taas on kuin koulupoika, joka on väärässä ohjelmassa. Ohjelman taso on laskenut huomattavasti, myös Haapalaisen alatyylisten kommenttien takia.
Totta, onks tietoo, miten ohjelmasta voi antaa palautetta maikkarille. ois kiva, jos tämä viihdeohjelma pitäis alatyyliset ilmaisut poissa ja olisi tosiaan tyylikäs niinkuin on joskus ollut.
Mä ihmettelin eilen tuota Markon läpsäisyä tanssikaverinsa pepulle, ei ollut minusta sopivaa.
no kun se täyttää joka paikan, sorppa...
Tuomarit tykkäs Evelinasta, Haapasalokin sanoi jotenkin "tuokaa sitä näyttävää esille jatkossakin". Evelina oli mun suosikki, harmi kun tippui. Siinä naisessa on asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Benjamin halusi huomiota Jorma Uotiselta ja pettyi...
Esityksen kirvoittamasta palautteesta ainoastaan yksi jäi harmittamaan Peltosta.
– Olen ainoastaan pettynyt siihen, ettei Jorma syttynyt enempää. Mietin Jormaa koko tanssin aikana, että hän rakastaa tätä.
Peltonen kertoo ajatelleensa, että esitys olisi Uotisen mieleen sen seksikkäiden elementtien ansiosta.
– Hän on yleensä, että "nyt oli seksiä". Nyt ei ollut! Ei ollut ilmeisesti tarpeeksi. Vai oliko liikaa? Peltonen kummastelee.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/benjamin-peltonen-tavoitteli-kohuta…
Uotinen haistaa mielistelyn eikä lankea siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit tykkäs Evelinasta, Haapasalokin sanoi jotenkin "tuokaa sitä näyttävää esille jatkossakin". Evelina oli mun suosikki, harmi kun tippui. Siinä naisessa on asennetta.
Takapuolta se tarkoitti. Voisko tämän ylikiihtyvän tuomarin ensi vuonna vaihtaa. Alkaa olla olemus ja jutut jo sitä laatua...
Vierailija kirjoitti:
Ville Haapasalo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi useat kommentoijat haukkuvat Eveliinaa lihavaksi (mitä hän ei edes ole, vaan täysin normaalivartaloinen!), ja kukaan ei mainitse sitä, että esim. Joel Harkimolle on kehittynyt oikein runsas setämieskroppa. Hänhän näytti haalareissaan aivan vanhalta pulskalta ukolta kaulasta alapäin.
Ajatelkaa nyt muutenkin miten paljon vaikeampaa naisille on esiintyä, asut yleensä paljon paljastavampia ja korkokengillä tanssiminen haastavaa. Minusta täysin epäreilua.
Ainahan Joelilla on ollut päärynävartalo.
Jankutan vielä sen verran tuomarien "sisäluvuista", että ne taitavat kuulua tähän ohjelmasarjaan kiinteänä osana. Onhan muissakin ohjelmissa laitettu jopa valmiita repliikkejäkin esiintyjien suihin.
Tarkemmin ajateltuna, niinhän teatterikappaleissakin on valmiit tekstit ja mitä muuta kuin teatteria ovat niin "tanssii tähtien kanssa kuin jotkut maajussit morsiamineen". Jokaiselle jotakin!
No oho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että Eveliina varmaan tippui lähinnä sen takia, että heilastelee Roope Salmisen kanssa. Ihmisillä on mennyt maku Eveliinaan tätä myötä ja siksi eivät ole häntä halunneet äänestää.
Suurin syy oli asu. Äänestäjissä on vanhanaikaisia, jotka eivät hyväksy tuontyyppistä asua.
Mutta tollaiseen tanssiin oli ihan paikallaan.
Tyylitaju ei tee ihmisestä vanhanaikaista. Tyylitajun puuttuminen sen sijaan tekee ihmisestä juntin.
Puvustajat tekevät kaikki esiintymisasut. Ehkä kysyvät tanssiparin mielipiteitä.
Aleksi ja Alma sai sunnuntaina toiseksi korkeimmat pisteet ja silti meinasivat tippua ensimmäisenä. Olisi ollut huutava vääryys jos niin olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki teille, joilla on pysyvä mantra haukkua solisteja, erityisesti Förstiä, niin menkää kerrankin paika päälle. Se voi muuttaa käsitystä, sillä laulu kuuluu erilaiselta livenä paikan päällä , sanoi tuttuni joka on siellä ollut.
Toinen vinkki on se, että laittakaa palautetta sinne minne ne kuuluvat. Miksi viitsii toistaa samaa mantraa vuodesta toiseen? Ei ole vaihdettu joten turhaa mölinää. Onko kaikki hyvin vakivalittajilla? Ei taida olla.
Kolmas vinkki on kaikille, jotka haukutte juontajia, tuomareita, solisteja milloin mitäkin. Opetelkaa laittamaan televisio kiinni tai vaihtakaa kanavaa. Miksi pitää kiduttaa itseään? Sanon vaan omasta kokemuksesta, että itse en alkaisi kärsimään jos en kestä tai tykkää. Silloin menee sormi kapulaa kohti.
Olisi aika tyhjää keskustelua jos saisi vaan ylistää kaikkia vuorotellen.
Miksi silti katsotaan ohjelmaa?
Todella monia kiinnostaa ohjelman idea ja haluaisi sitä seurata kilpailijoiden vuoksi.
Saahan sitä mielipiteensä kertoa aihetta käsittelevässä keskustelussa!
Jos ei saa, niin samantien poistoon kaikki ohjelmiin liittyvät officialit ja muut.
Itse taidat olla aivan väärällä sivustolla jos luulet että sinä olet se yksi ja ainoa joka voi määritellä mistä täällä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vapun instassa oli myös, että hänellä on poikkeuksellisen kiireiset työviikot tässä meneillään. On kirjan julkistusta, Maajussit maailmalla -matkustelua, suorat TTK-lähetykset jne. Ikävä kyllä se kiire näkyy. Ei ole ehkä ehtinyt valmistautua juontoihin tarpeeksi, on väsymystä ym.
Kaikki tämä huomioiden olisi ehkä ollut parasta ottaa Vapunkin tilalle uusi juontaja tälle kaudelle. Ainahan sitä voi sitten palata, jos muut työkiireet hellittää.
Mä luulen, että Vappu ei tule ikinä vapaaehtoisesti luopumaan tuosta pestistä. Hän rakastaa olla valokeilassa, ja missään muualla hän ei voi saada miljoonaa katsojaa. On nyt uransa huipulla siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo Marko Keränen lihonut, niskassa rasvapoimuja ja persekin tanssijaksi levinnyt kuin entisellä emännällä.
Olen katsonut ihan samaa, aiemmin hän oli suhteellisen hoikka ja timmi kundi mutta nykyään melko tanakassa kunnossa. Ehkä oma treeni ei enää jaksa niin innostaa, onhan hän tanssinut ja koreografioinut työkseen jo pari-kolme vuosikymmentä. Haluaa ottaa vaihteeksi rennommin.
Markolla takanaan pitkä tanssimis-, liikkumis- ja urheilukielto. Kesän lopussa sai taas luvan tanssia ja on siitä kiitollinen. Eipä mennä kommentoimaan muutenkaan kenenkään ulkonäköä.
Olen täysin samaa mieltä ulkonäön arvostelusta, mutta jotenkin surkuhupaisaa, että vasta kun jonkun MIEHEN ulkonäköä ei saisi kommentoida, se herättää kannatusta. Naisten habitusta saa arvostella ihan vapaasti kymmeniä sivuja.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee, kun Maaret Kallio on jotenkin niin itseään täynnä ja tyrkky. Tai tuntuu adhd:ltä.
Kieltämättä rasittavaa puheen toistoa ennen ja jälkeen esityksen.
Ei ollut Katariina niin optimistinen ja säteilevä kuin viime sunnuntaina.
Maaret on hörhö, eikä tajua, että baumsseja ei ole siinä tanssissa
Jolle ei ollut kehittynyt niin paljon kuin tuomarit ylisti
Marko ja Anniina ehdottomasti parhaat
Eikö Jolle urheilekaan vaikka on oma pt talossa.
On päässyt niin tukevaksi keskivartalo
Olisipa hauskaa?
Kun jonkun tulenkatkuisen kommentin päälle puhelin räjähtäisi käsiin :D
Helena:
– Eniten minua harmittaa Mikon ja Kertun puolesta, sen takia, kun me saatiin jo nähdä kenraaliharjoituksessa heidän upeeta jiveä pieni pätkä. Heidän puolestaan harmittaa, koska oltaisiin nähty upea numero.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/helena-ahti-hallberg-kommentoi-dram…