Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Täysin lässähtänyt ohjelma. Juontajat eivät ole luonnollisia ja yliyrittävät. Pimiä ei täytä Leppilammen saappaita. Ja Ernest joka kerta ei tarvitse mainita edellisiä pisteitä, keksi muutakin kommentoitavaa. Ehdoton no no on Förstin huuto, joku toinen laulaja tilalle. Pimiä voisi tyylikkyydessä ottaa oppia Helenasta, joka ei huuda ja kikata. Helenan ulkonäkö ja puvustus voittaa Vapun mennen tullen.
Ernest mainitsi edelliset pisteet nyt siksi, että ne laskettiin yhteen eilisten pisteiden kanssa. Hyvä juttu. Johanna Försti on kaamea laulaja, kylmä, raapiva ääni.
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa ttk on hyvä. Kauniita tansseja ja pukuja. Mutta kyllä minunkin silmään pisti se aerobic-prno ja Evelinan "puku". Ja olenko ainoa jota häiritsee kun Ernestiä kutsutaan erkuksi. Mun (ehkä sairas) pää kääntää sen heti or*uksi.
Et ole ainoa, minua häiritsee, kun Ernestiä kutsutaan Erkuksi ja Joel Harkimoa Jolleksi. Sekin on osa niitä asioita, joiden vuoksi ohjelman taso on laskenut tällä kaudella. Kilpailijoita voisi kunnioittaa käyttämällä heidän oikeita nimiään, vaikka suurin piirtein jokaisella varmaan lempinimi onkin. Ja kun Vappu kailottaa "Erkku", tulee tunne, että kutsutaan jotain teinipoikaa kotiin syömään.
Olen aina arvostanut Mikko Leppilampea, sekä näyttelijänä että juontajana. Näyttelijänä hänen ensimmäisestä elokuvastaan alkaen ja juontajana Euroviisujen juontamisesta alkaen. Nyt sen huomaa, miten suuri vaikutus hänellä oli TTKn tasoon. Tyylikäs juontaja parketilla, jonka ammattitaitoon voi luottaa ja joka ei vienyt huomiota pääasialta pukeutumisellaan. Vappu voi olla mukava, mutta on sellainen häslääjä ja Ernest ei vaan tähän ohjelmaan sovi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että Eveliina varmaan tippui lähinnä sen takia, että heilastelee Roope Salmisen kanssa. Ihmisillä on mennyt maku Eveliinaan tätä myötä ja siksi eivät ole häntä halunneet äänestää.
Suurin syy oli asu. Äänestäjissä on vanhanaikaisia, jotka eivät hyväksy tuontyyppistä asua.
Mutta tollaiseen tanssiin oli ihan paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo Marko Keränen lihonut, niskassa rasvapoimuja ja persekin tanssijaksi levinnyt kuin entisellä emännällä.
Olen katsonut ihan samaa, aiemmin hän oli suhteellisen hoikka ja timmi kundi mutta nykyään melko tanakassa kunnossa. Ehkä oma treeni ei enää jaksa niin innostaa, onhan hän tanssinut ja koreografioinut työkseen jo pari-kolme vuosikymmentä. Haluaa ottaa vaihteeksi rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin särähti korvaan viime viikon liven aikaan, kun joku kommentoi Benjaminia muka kehuna ettei hän harrasta tässä ohjelmassa "homorummutusta". Öööö ai siis että se on jotenkin hyvä, että piilottaa itseänsä eikä ole oma itsensä? Mut muuten tässä ohjelmassa on kaikenlaista kaksimielistä vitsailua yms, niin se on ok kunhan pysytään heteroissa?
Tanssijat eivät voi oikein mitään Vapun ja tuomarien jutuille, mutta en muista yhtään heterorummuttajaa aiemmilta kausilta. Se, ettei lähde mukaan kaksimielisyyksiin ei ole itsensä piilottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa ttk on hyvä. Kauniita tansseja ja pukuja. Mutta kyllä minunkin silmään pisti se aerobic-prno ja Evelinan "puku". Ja olenko ainoa jota häiritsee kun Ernestiä kutsutaan erkuksi. Mun (ehkä sairas) pää kääntää sen heti or*uksi.
Et ole ainoa, minua häiritsee, kun Ernestiä kutsutaan Erkuksi ja Joel Harkimoa Jolleksi. Sekin on osa niitä asioita, joiden vuoksi ohjelman taso on laskenut tällä kaudella. Kilpailijoita voisi kunnioittaa käyttämällä heidän oikeita nimiään, vaikka suurin piirtein jokaisella varmaan lempinimi onkin. Ja kun Vappu kailottaa "Erkku", tulee tunne, että kutsutaan jotain teinipoikaa kotiin syömään.
Miksei Vappua kutsuta Vappendaaliksi?
Jorma: Jortsu
Helena: Hellu
Jukka: Jukkis
Eilisten esitysten perusteella mun ehdottomiksi suosikeiksi nousi Sonja ja Matti. 🥰
Hyvä vinkki teille, joilla on pysyvä mantra haukkua solisteja, erityisesti Förstiä, niin menkää kerrankin paika päälle. Se voi muuttaa käsitystä, sillä laulu kuuluu erilaiselta livenä paikan päällä , sanoi tuttuni joka on siellä ollut.
Toinen vinkki on se, että laittakaa palautetta sinne minne ne kuuluvat. Miksi viitsii toistaa samaa mantraa vuodesta toiseen? Ei ole vaihdettu joten turhaa mölinää. Onko kaikki hyvin vakivalittajilla? Ei taida olla.
Kolmas vinkki on kaikille, jotka haukutte juontajia, tuomareita, solisteja milloin mitäkin. Opetelkaa laittamaan televisio kiinni tai vaihtakaa kanavaa. Miksi pitää kiduttaa itseään? Sanon vaan omasta kokemuksesta, että itse en alkaisi kärsimään jos en kestä tai tykkää. Silloin menee sormi kapulaa kohti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki teille, joilla on pysyvä mantra haukkua solisteja, erityisesti Förstiä, niin menkää kerrankin paika päälle. Se voi muuttaa käsitystä, sillä laulu kuuluu erilaiselta livenä paikan päällä , sanoi tuttuni joka on siellä ollut.
Toinen vinkki on se, että laittakaa palautetta sinne minne ne kuuluvat. Miksi viitsii toistaa samaa mantraa vuodesta toiseen? Ei ole vaihdettu joten turhaa mölinää. Onko kaikki hyvin vakivalittajilla? Ei taida olla.
Kolmas vinkki on kaikille, jotka haukutte juontajia, tuomareita, solisteja milloin mitäkin. Opetelkaa laittamaan televisio kiinni tai vaihtakaa kanavaa. Miksi pitää kiduttaa itseään? Sanon vaan omasta kokemuksesta, että itse en alkaisi kärsimään jos en kestä tai tykkää. Silloin menee sormi kapulaa kohti.
Sinä voisit laittaa suusi kiinni.
Älä tule tänne opettamaan jos noin rassaa hermoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo Marko Keränen lihonut, niskassa rasvapoimuja ja persekin tanssijaksi levinnyt kuin entisellä emännällä.
Olen katsonut ihan samaa, aiemmin hän oli suhteellisen hoikka ja timmi kundi mutta nykyään melko tanakassa kunnossa. Ehkä oma treeni ei enää jaksa niin innostaa, onhan hän tanssinut ja koreografioinut työkseen jo pari-kolme vuosikymmentä. Haluaa ottaa vaihteeksi rennommin.
Markolla takanaan pitkä tanssimis-, liikkumis- ja urheilukielto. Kesän lopussa sai taas luvan tanssia ja on siitä kiitollinen. Eipä mennä kommentoimaan muutenkaan kenenkään ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvää ja napakkaa asiaa. Kiitos 🙏Kerrankin 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvää ja napakkaa asiaa. Kiitos 🙏Kerrankin 👍
Kehut itseäsi😂 joku nutturapää märisee joka ketjussa noita "viisauksiaan"😂
Vierailija kirjoitti:
nimellinen kirjoitti:
Kaikki ei voi olla tyylikkäitä laatunaisia ala Maria Lund.
Eikö se ole kuitenkin rikkaus että meitä on niin monenlaisia ihmisiä ? Aina voi miettiä mikä on se perimmäinen syy jos joku niin kovin ärsyttää.
Kyllä aikuiset usein ymmärtää omat vaikuttimensa arvostellessaan muita.
Minusta Evelina oli väärässä ohjelmassa.
Kaikkien ei tarvitse olla Maria Lund-tyylisiä, nämä muut naiset sopi hyvin, muttei Evelina. Hän sopii johonkin muualle mainiosti.
Ois kiva, jos ohjelman tyylikkyys säilyis.
Ei Eveliina tätä ohjelmaa mauttomaksi tehnyt. Se tanssiasu on makukysymys, ja vastaavia asuja ohjelmassa nähty ennenkin
.ihmisenä vaikuttaa olevan positiivinen ja rohkea riskinottaja. Alatyyliset mauttomuudet tämän pilaa. Eveliina ei niitä viljellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markolla takanaan pitkä tanssimis-, liikkumis- ja urheilukielto. Kesän lopussa sai taas luvan tanssia ja on siitä kiitollinen. Eipä mennä kommentoimaan muutenkaan kenenkään ulkonäköä.
Ulkonäkö ja ensisijaisesti keho nyt sattuu olemaan ammattitanssijan tärkein työväline. Tietysti herättää ihmetystä jos instrumentti ykskaks muuttuu ihan eri suuntaan siitä mitä se on ennen ollut. Mutta hyvä juttu että Marko pääsee taas liikkumaan ja on saanut terveysongelmat selätettyä.
Vierailija kirjoitti:
erkul on levee nenä.
Mutta silti hänellä on suloiset tyttäret ja kaunis vaimo, joille Erkku on varmasti aivan ihana isä ja puoliso. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä ei edes tiedä, kuka Eveliina on. Oma mielikuvani on, että yksi huonoa musiikkia tekevistä tusinapoppareista tai tosi tv-tyrkky. Vähän samaa kastia siis kuin tubettajat tunnettuudessa ja kiinnostavuudessa.
Näiden seuraajien mielestä nämä tubettajat ja popparit ovat todella kiinnostavia. Tuskin kuitenkaan tuntee Naituetra tai edes Jollea. Eli jokaiselle jotakin. Ei kaikkien tanssijoiden tarvitse olla suunnattu vain keski-iläisille täti-ihmisille.
Jeshhhhh! Ei yhtään tubettajaa tällä kaudella!
Jolle, i love u!!
En ole aiemmin juuri tunnistanut Evelinaa, joskin kuullut. Yllätyin, kuinka kaunis on kasvoiltaan.
Tosi kaunis nainen. Ja kroppakin ihan ok, monen miehen unelma kun on vyötärö ja lantio.
Ei hän ole lihava, ei todellakaan.