Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Katariina niin optimistinen ja säteilevä kuin viime sunnuntaina.
Maaret on hörhö, eikä tajua, että baumsseja ei ole siinä tanssissa
Jolle ei ollut kehittynyt niin paljon kuin tuomarit ylisti
Marko ja Anniina ehdottomasti parhaat
Bounce on se hakemasi sana.
Kertokaas tietäjät, mitä ne kaksi tanssia ovat, joista Helena puhui Maaretin esityksen kohdalla
Maaret hypähteli humpan tavoin:D kun olisi pitänyt jalkojen pysyä lattiassa
Miten te pistätte niin paljon huomiota juontajiin? Itse en heitä oikeastaan noteeraa, katson vain tanssit. En edes jää katsomaan sitä pitkästyttävää pudotusseremoniaa, vaan telkku menee kiinni viimeisen tanssin jälkeen. Juontajat eivät voi pelastaa eikä pilata tanssiesityksiä tai tätä ohjelmaa. Sensijaan tuomareiden puheilla on väliä . Minusta nykyiset ovat ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ja Vappu on vuosien mittaan kehunu yhteistyötään ohjelmassa. Toisen tuki, sanaton viestintä ja apu, kun putoaa. Nyt Vappu on yksin ja sen huomaa. On ihan kujalla välillä, sekoilee ja hämmentyy. Siitä huomaa, ettei sekään homma niin helppoo ole vaik on 10v kokemus. Erkusta ei ole vielä tueksi. Erkusta puuttuu sharmi ja herraskaisuus jota ttk kaipaa. Välillä luulee katsovansa putousta, kun erkkua kuuntelee (ansa kynttilä ym). Harmi. Olisko vaik sami sykkö ollu parempi tossa hommassa?
Pimiö on sekoillu jo BB juonnoista lähtien.
Käsittämätöntä, että noin ammattitaidoton saa vuodesta toiseen sekoilla live-lähetyksissä.Olen joskus miettinyt, että onko eräs hänen läheisimmistä ystävistään päättämässä näistä Vapun duuneista. On siis Maikkarilla pomona se ystävä.
Pakko olla, ei tuota muuten käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo Marko Keränen lihonut, niskassa rasvapoimuja ja persekin tanssijaksi levinnyt kuin entisellä emännällä.
Olen katsonut ihan samaa, aiemmin hän oli suhteellisen hoikka ja timmi kundi mutta nykyään melko tanakassa kunnossa. Ehkä oma treeni ei enää jaksa niin innostaa, onhan hän tanssinut ja koreografioinut työkseen jo pari-kolme vuosikymmentä. Haluaa ottaa vaihteeksi rennommin.
Markolla takanaan pitkä tanssimis-, liikkumis- ja urheilukielto. Kesän lopussa sai taas luvan tanssia ja on siitä kiitollinen. Eipä mennä kommentoimaan muutenkaan kenenkään ulkonäköä.
Olen täysin samaa mieltä ulkonäön arvostelusta, mutta jotenkin surkuhupaisaa, että vasta kun jonkun MIEHEN ulkonäköä ei saisi kommentoida, se herättää kannatusta. Naisten habitusta saa arvostella ihan vapaasti kymmeniä sivuja.
Lainaamastasi kommentista:
"Eipä mennä kommentoimaan muutenkaan kenenkään ulkonäköä".
Mä annoin äänen Anssi Heikkilälle, sen tanssi oli musta kertakaikkisen upea!!!!
Menihän siinä samalla ääni myös Katariina Kaitueelle, mut ei voi mitään,
äänestääköhän muut myös opettajia?
Oppilaista olisin äänestäny sitä suomenruotsalaista naista mikä sen nimi olikaan, mut kattoo jos sille myöhemmin ääni jos onnistuu vielä.
Anssin toivoisin pysyvän kisassa vielä jonkin aikaa, on niin ihana, vaikka se tähtioppilas ei mun lemppari ookkaan, eihän Kaitue huonoin tanssija ole, mut ei nyt mikään huppukaan, ehkä kuitenkin parempi kun Maaret ja Jolle on se kaikista surkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatyylisestä täällä joku mainitsikin.
Se on juuri se syy, miksi en enää tätä kilpailua katso. Vaikka kuinka elettäisiin vapaamielisiä aikoja.Minua, kuten varmaan joitain mutakin, ärsyttää kun nykyään ihan joka ohjelmaan pitää tyrkyttää nykyajan vapaamielisyyttä. Eiköhän se ole jo tullut sekväksi. Niin sukupuolten kuin seksinkin osalta.
Näköjään ei millään ollut mahdollista säilyttää edes YKSI ohjelma, jossa pitäydyttäisiin itse asiassa, eli tässä nyt tanssissa, ilman tätä joka tuutista tulevaa "tiedon" valistusta ja pakkosyöttöä.
Viime vuonna naispari, sekin jo montaa harmitti, mitähän vielä nyt mahtaa tulla.
Kyllä, suurin osa tiedämme, että maailma on muuttunut. Mutta ei sitä joka paikassa tarvitse silmille lätkäistä ja tuputtaa kuin sormella osoittaen. Alkaa tuntua jo ihmisten älykkyyden aliarvioimiselta.Minusta älykkyyden puutetta taas on se, jos tuollainen häiritsee. Maailma muuttuu, deal with it.
Niin muuttuu, mutta kaikkea ei silti pidä hyväksyä sokeana ilman omaa arviointia ja arvostelukykyä. Aivopesu toimii hyvin, muttei onneksi kaikille.
Ihmisillä on silti oikeus omiin mielipiteisiinsä ja omiin arvoihinsa. Ei tarvitse tykätä jos ei tykkää.
Alykkyyttä on se hyväksyä ja ymmärtää.
Aivopesu, lol. 😅 Menkääpä ylilaudalle takaisin, trollit. Teitä ei kaivata täällä vastustamassa kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin äänen Anssi Heikkilälle, sen tanssi oli musta kertakaikkisen upea!!!!
Menihän siinä samalla ääni myös Katariina Kaitueelle, mut ei voi mitään,äänestääköhän muut myös opettajia?
Oppilaista olisin äänestäny sitä suomenruotsalaista naista mikä sen nimi olikaan, mut kattoo jos sille myöhemmin ääni jos onnistuu vielä.
Anssin toivoisin pysyvän kisassa vielä jonkin aikaa, on niin ihana, vaikka se tähtioppilas ei mun lemppari ookkaan, eihän Kaitue huonoin tanssija ole, mut ei nyt mikään huppukaan, ehkä kuitenkin parempi kun Maaret ja Jolle on se kaikista surkein.
Mä äänestän Saanaa vaikka tanssisi itse Perkeleen tai puupölkyn kanssa. S on niin ihana💝🔥
Samoin äänestän myös Anssia. Äänestän lähes aina opettajaa. Saana ja Anssi😊😻💌
Marko Signmark luultavasti voittaa tämän.
Asian vierestä, mutta onko Katariina Kaitueen nenä ollut aiemmin erilainen? En meinannut tunnistaa häntä, koska katsoin ensin, että onko siinä Sari Siikander.
Joka tapauksessa kaunis ja upea nainen ennen ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Marko Signmark luultavasti voittaa tämän.
Säälipisteillä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki teille, joilla on pysyvä mantra haukkua solisteja, erityisesti Förstiä, niin menkää kerrankin paika päälle. Se voi muuttaa käsitystä, sillä laulu kuuluu erilaiselta livenä paikan päällä , sanoi tuttuni joka on siellä ollut.
Toinen vinkki on se, että laittakaa palautetta sinne minne ne kuuluvat. Miksi viitsii toistaa samaa mantraa vuodesta toiseen? Ei ole vaihdettu joten turhaa mölinää. Onko kaikki hyvin vakivalittajilla? Ei taida olla.
Kolmas vinkki on kaikille, jotka haukutte juontajia, tuomareita, solisteja milloin mitäkin. Opetelkaa laittamaan televisio kiinni tai vaihtakaa kanavaa. Miksi pitää kiduttaa itseään? Sanon vaan omasta kokemuksesta, että itse en alkaisi kärsimään jos en kestä tai tykkää. Silloin menee sormi kapulaa kohti.
Olisi aika tyhjää keskustelua jos saisi vaan ylistää kaikkia vuorotellen.
Miksi silti katsotaan ohjelmaa?
Todella monia kiinnostaa ohjelman idea ja haluaisi sitä seurata kilpailijoiden vuoksi.
Saahan sitä mielipiteensä kertoa aihetta käsittelevässä keskustelussa!
Jos ei saa, niin samantien poistoon kaikki ohjelmiin liittyvät officialit ja muut.
Itse taidat olla aivan väärällä sivustolla jos luulet että sinä olet se yksi ja ainoa joka voi määritellä mistä täällä keskustellaan.
Olen eri, mutta hänkin saa kertoa mielipiteensä ja neuvoakin. Kuten totesit, että saahan mielipiteensä kertoa. Etkö huomaa? Ei tarvi kaikkea lukea, voi sivuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki teille, joilla on pysyvä mantra haukkua solisteja, erityisesti Förstiä, niin menkää kerrankin paika päälle. Se voi muuttaa käsitystä, sillä laulu kuuluu erilaiselta livenä paikan päällä , sanoi tuttuni joka on siellä ollut.
Toinen vinkki on se, että laittakaa palautetta sinne minne ne kuuluvat. Miksi viitsii toistaa samaa mantraa vuodesta toiseen? Ei ole vaihdettu joten turhaa mölinää. Onko kaikki hyvin vakivalittajilla? Ei taida olla.
Kolmas vinkki on kaikille, jotka haukutte juontajia, tuomareita, solisteja milloin mitäkin. Opetelkaa laittamaan televisio kiinni tai vaihtakaa kanavaa. Miksi pitää kiduttaa itseään? Sanon vaan omasta kokemuksesta, että itse en alkaisi kärsimään jos en kestä tai tykkää. Silloin menee sormi kapulaa kohti.
Olisi aika tyhjää keskustelua jos saisi vaan ylistää kaikkia vuorotellen.
Miksi silti katsotaan ohjelmaa?
Todella monia kiinnostaa ohjelman idea ja haluaisi sitä seurata kilpailijoiden vuoksi.
Saahan sitä mielipiteensä kertoa aihetta käsittelevässä keskustelussa!
Jos ei saa, niin samantien poistoon kaikki ohjelmiin liittyvät officialit ja muut.
Itse taidat olla aivan väärällä sivustolla jos luulet että sinä olet se yksi ja ainoa joka voi määritellä mistä täällä keskustellaan.Olen eri, mutta hänkin saa kertoa mielipiteensä ja neuvoakin. Kuten totesit, että saahan mielipiteensä kertoa. Etkö huomaa? Ei tarvi kaikkea lukea, voi sivuuttaa.
Narsisti yrittää sanella, mitä täällä kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatyylisestä täällä joku mainitsikin.
Se on juuri se syy, miksi en enää tätä kilpailua katso. Vaikka kuinka elettäisiin vapaamielisiä aikoja.Minua, kuten varmaan joitain mutakin, ärsyttää kun nykyään ihan joka ohjelmaan pitää tyrkyttää nykyajan vapaamielisyyttä. Eiköhän se ole jo tullut sekväksi. Niin sukupuolten kuin seksinkin osalta.
Näköjään ei millään ollut mahdollista säilyttää edes YKSI ohjelma, jossa pitäydyttäisiin itse asiassa, eli tässä nyt tanssissa, ilman tätä joka tuutista tulevaa "tiedon" valistusta ja pakkosyöttöä.
Viime vuonna naispari, sekin jo montaa harmitti, mitähän vielä nyt mahtaa tulla.
Kyllä, suurin osa tiedämme, että maailma on muuttunut. Mutta ei sitä joka paikassa tarvitse silmille lätkäistä ja tuputtaa kuin sormella osoittaen. Alkaa tuntua jo ihmisten älykkyyden aliarvioimiselta.Minusta älykkyyden puutetta taas on se, jos tuollainen häiritsee. Maailma muuttuu, deal with it.
Niin muuttuu, mutta kaikkea ei silti pidä hyväksyä sokeana ilman omaa arviointia ja arvostelukykyä. Aivopesu toimii hyvin, muttei onneksi kaikille.
Ihmisillä on silti oikeus omiin mielipiteisiinsä ja omiin arvoihinsa. Ei tarvitse tykätä jos ei tykkää.
Alykkyyttä on se hyväksyä ja ymmärtää.Aivopesu, lol. 😅 Menkääpä ylilaudalle takaisin, trollit. Teitä ei kaivata täällä vastustamassa kehitystä.
Oletko itse rehellisesti sitä mieltä, että kaikki nykyinen kehitys on ollut ihmiskunnalle hyväksi?
Onko vaihtoehdot nämä: hyväksyt kaikki uudet kotkotukset yhtään kyseenalaistamatta tai käyttämättä omaa arviointikykyäsi tai kehityksen vastustaminen?
Kysynkin mihin silloin nykyihminen enää omaa älyään tai omaa tietämystään tarvitseekaan jos kaikki käy.
Miksi ihmeessä Sutu ei tullut takaisin tanssinopettajaksi ohjelmaan? Miksi???!!!!!
Tanssinopettaja Matti on nykyään melkoisen vakava kaveri. Toista oli silloin nuorena poikana, kun opetti Viivi Pumpaista. Silloin nauru raikasi!
Opettajista kaipaan Susa Matsonia ja Sutu Markkasta. On hyvä, että tuomarit ovat aloittaneet hieman varovaisemmilla pisteillä, silloin parien kehitys tulee ilmi paremmin.
Oisin halunnut nähdä vihreätukkaisen Alma laulajan tanssimassa
Olivathan Saana ja Martina hetken aikaa veljesten kanssa yhdessä. Saanan suhde kesti.