Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
MAARET & SAMI
JIVE: Daa-Da Daa-Da (Sammy Babitzin)
JAAKKO & ANSKU
CHA CHA CHA: Amor (Ricky Martin)
SIIM & KATRI
SAMBA: Bamboléo (Gipsy Kings)
JOEL & TIIA
PASO DOBLE: Flores En El Desierto (Cirque du Soleil)
ALMA & ALEKSI
CHA CHA CHA: Chacha Me - Español (Mauro Castillo)
SONJA & MATTI
PASO DOBLE: Santo Domingo (Rodrigo y Gabriela)
KATARIINA & ANSSI
SAMBA: Mas Que Nada (Bellini)
BENJAMIN & SAANA
RUMBA: Bésame Mucho (Andrea Bocelli)
SIGNMARK & ANNIINA
PASO DOBLE: The Puss Suite (Henry Jackman)
MIKKO & KERTTU
RUMBA: Tuyo (Narcos Theme) (Rodrigo Amarante)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo Marko Keränen lihonut, niskassa rasvapoimuja ja persekin tanssijaksi levinnyt kuin entisellä emännällä.
Olen katsonut ihan samaa, aiemmin hän oli suhteellisen hoikka ja timmi kundi mutta nykyään melko tanakassa kunnossa. Ehkä oma treeni ei enää jaksa niin innostaa, onhan hän tanssinut ja koreografioinut työkseen jo pari-kolme vuosikymmentä. Haluaa ottaa vaihteeksi rennommin.
Markolla takanaan pitkä tanssimis-, liikkumis- ja urheilukielto. Kesän lopussa sai taas luvan tanssia ja on siitä kiitollinen. Eipä mennä kommentoimaan muutenkaan kenenkään ulkonäköä.
Olihan joskus Sutu Markkanenkin pyöreä ja hyvin opetti ja kevyesti tanssi. Oli iloinen ja mukavan tuntuinen ihminen.
Tykkään Markosta, ei tee itsestään numeroa, on jotenkin lempeän tuntuinen. Ns. tavallinen ihminen, mutta pitkä ura ja vahva ammattitaito.
Tykkään niin entisessä kuin nykyisessäkin kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki teille, joilla on pysyvä mantra haukkua solisteja, erityisesti Förstiä, niin menkää kerrankin paika päälle. Se voi muuttaa käsitystä, sillä laulu kuuluu erilaiselta livenä paikan päällä , sanoi tuttuni joka on siellä ollut.
Toinen vinkki on se, että laittakaa palautetta sinne minne ne kuuluvat. Miksi viitsii toistaa samaa mantraa vuodesta toiseen? Ei ole vaihdettu joten turhaa mölinää. Onko kaikki hyvin vakivalittajilla? Ei taida olla.
Kolmas vinkki on kaikille, jotka haukutte juontajia, tuomareita, solisteja milloin mitäkin. Opetelkaa laittamaan televisio kiinni tai vaihtakaa kanavaa. Miksi pitää kiduttaa itseään? Sanon vaan omasta kokemuksesta, että itse en alkaisi kärsimään jos en kestä tai tykkää. Silloin menee sormi kapulaa kohti.
Tätä olen miettinyt itsekin, että vaikuttaako tämä tekniikka jotenkin siihen, miltä laulu kuulostaa. En aina ole samaa mieltä kommentoijien kanssa siitä, että kuulostais kireältä tmv. Yhden toisen ohjelman kohdalla osa kommenteista koski sitä, miten pianon pimputus jopa sattui korviin. Itse en kiinnittänyt edes huomiota siihen pimputukseen. Siinäkin mielipiteet jakautu, toiset suorastaan kärsivät, toiset eivät kiinnittäneet edes huomiota. Eli, voiko äänentoisto vaihdella ja vaikuttaa?
Äänentoistolaitteet, tekniikka , olosuhteet voivat hyvinkin vaikuttaa siihen miten aistimme ääniä.
Tietysti myös ihmisen kuulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo Marko Keränen lihonut, niskassa rasvapoimuja ja persekin tanssijaksi levinnyt kuin entisellä emännällä.
Olen katsonut ihan samaa, aiemmin hän oli suhteellisen hoikka ja timmi kundi mutta nykyään melko tanakassa kunnossa. Ehkä oma treeni ei enää jaksa niin innostaa, onhan hän tanssinut ja koreografioinut työkseen jo pari-kolme vuosikymmentä. Haluaa ottaa vaihteeksi rennommin.
Markolla takanaan pitkä tanssimis-, liikkumis- ja urheilukielto. Kesän lopussa sai taas luvan tanssia ja on siitä kiitollinen. Eipä mennä kommentoimaan muutenkaan kenenkään ulkonäköä.
Marko oli jo viime vuonna tukevassa kunnossa. Se ei tietenkään estä hyvää tanssimista. Mutta en ole koskaan tykännyt Markon tyylistä tanssia. Pidän Aleksin, Samin ja Anssin tavasta tanssia ja heidän koreografioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa ttk on hyvä. Kauniita tansseja ja pukuja. Mutta kyllä minunkin silmään pisti se aerobic-prno ja Evelinan "puku". Ja olenko ainoa jota häiritsee kun Ernestiä kutsutaan erkuksi. Mun (ehkä sairas) pää kääntää sen heti or*uksi.
Et ole ainoa, minua häiritsee, kun Ernestiä kutsutaan Erkuksi ja Joel Harkimoa Jolleksi. Sekin on osa niitä asioita, joiden vuoksi ohjelman taso on laskenut tällä kaudella. Kilpailijoita voisi kunnioittaa käyttämällä heidän oikeita nimiään, vaikka suurin piirtein jokaisella varmaan lempinimi onkin. Ja kun Vappu kailottaa "Erkku", tulee tunne, että kutsutaan jotain teinipoikaa kotiin syömään.
Haluavat korostaa kuuluvansa sisäänpäin lämpiävään porukkaansa. Kehuvat toinen toistaan ja nauretaan raikuvasti myös niille kaksimielisille lipsautuksille mitä etenkin miestuomarit vahingossa päästelevät ja mitä sitten vastustavat ja pitävät seksistisenä muualla somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan joskus Sutu Markkanenkin pyöreä ja hyvin opetti ja kevyesti tanssi. Oli iloinen ja mukavan tuntuinen ihminen.
Tykkään Markosta, ei tee itsestään numeroa, on jotenkin lempeän tuntuinen. Ns. tavallinen ihminen, mutta pitkä ura ja vahva ammattitaito.
Tykkään niin entisessä kuin nykyisessäkin kuosissa.
Sutu oli näky, kuin sätkivä koppakuoriainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatyylisestä täällä joku mainitsikin.
Se on juuri se syy, miksi en enää tätä kilpailua katso. Vaikka kuinka elettäisiin vapaamielisiä aikoja.Minua, kuten varmaan joitain mutakin, ärsyttää kun nykyään ihan joka ohjelmaan pitää tyrkyttää nykyajan vapaamielisyyttä. Eiköhän se ole jo tullut sekväksi. Niin sukupuolten kuin seksinkin osalta.
Näköjään ei millään ollut mahdollista säilyttää edes YKSI ohjelma, jossa pitäydyttäisiin itse asiassa, eli tässä nyt tanssissa, ilman tätä joka tuutista tulevaa "tiedon" valistusta ja pakkosyöttöä.
Viime vuonna naispari, sekin jo montaa harmitti, mitähän vielä nyt mahtaa tulla.
Kyllä, suurin osa tiedämme, että maailma on muuttunut. Mutta ei sitä joka paikassa tarvitse silmille lätkäistä ja tuputtaa kuin sormella osoittaen. Alkaa tuntua jo ihmisten älykkyyden aliarvioimiselta.
Minusta älykkyyden puutetta taas on se, jos tuollainen häiritsee. Maailma muuttuu, deal with it.
Eikö nyt mitään muuta Katri keksinyt kuin ton väsyneen Bamboléon.
Onneks E putosi. Näsäviisas olevinaan.
Miksi useat kommentoijat haukkuvat Eveliinaa lihavaksi (mitä hän ei edes ole, vaan täysin normaalivartaloinen!), ja kukaan ei mainitse sitä, että esim. Joel Harkimolle on kehittynyt oikein runsas setämieskroppa. Hänhän näytti haalareissaan aivan vanhalta pulskalta ukolta kaulasta alapäin.
Ajatelkaa nyt muutenkin miten paljon vaikeampaa naisille on esiintyä, asut yleensä paljon paljastavampia ja korkokengillä tanssiminen haastavaa. Minusta täysin epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään niin entisessä kuin nykyisessäkin kuosissa.Sutu oli näky, kuin sätkivä koppakuoriainen.
Hoikka oli yhdessä Uuno Turhapurossa.
En muista leffan nimeä, mutta joku niistä viimeisimmistä. Jukka Haapalainenkin oli siinä Sirpansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi on karismaattinen ja tyylikäs ja toi ohjelmaan kevyttä eleganssia ja juhlavuutta. Hänellä oli rento, mutta varma ote ja selvisi yllättävistä tilanteista hienosti. Vapussa ei ole karismaa, tyyliä eikä eleganssia. Ernest taas on kuin koulupoika, joka on väärässä ohjelmassa. Ohjelman taso on laskenut huomattavasti, myös Haapalaisen alatyylisten kommenttien takia.
Totta, onks tietoo, miten ohjelmasta voi antaa palautetta maikkarille. ois kiva, jos tämä viihdeohjelma pitäis alatyyliset ilmaisut poissa ja olisi tosiaan tyylikäs niinkuin on joskus ollut.
Mä ihmettelin eilen tuota Markon läpsäisyä tanssikaverinsa pepulle, ei ollut minusta sopivaa.
Kauan ohjelmassa mukana olleet miehet ovat jo niin tottuneet esiintymään ja puhumaan seksistisesti, että unohtavat jo kenelle ohjelma on suunnattu. Ollaan niin fiinejä olevinaan että normaali suomenkielen lausuminenkin on hakusessa. Aksenttia on näköjään ihan pakko muuttaa, jotta kaikille tulisi heidän osaaminen kansainvälisesti selväksi. Tarkoitan tällä näitä kaikkia tuomareita, myös Helena on unohtanut suomenkielen aksentin. Puhuu kummallisesti suipistellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä ei edes tiedä, kuka Eveliina on. Oma mielikuvani on, että yksi huonoa musiikkia tekevistä tusinapoppareista tai tosi tv-tyrkky. Vähän samaa kastia siis kuin tubettajat tunnettuudessa ja kiinnostavuudessa.
Näiden seuraajien mielestä nämä tubettajat ja popparit ovat todella kiinnostavia. Tuskin kuitenkaan tuntee Naituetra tai edes Jollea. Eli jokaiselle jotakin. Ei kaikkien tanssijoiden tarvitse olla suunnattu vain keski-iläisille täti-ihmisille.
Ei teinit katso TTK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri se syy, miksi en enää tätä kilpailua katso. Vaikka kuinka elettäisiin vapaamielisiä aikoja.Minua, kuten varmaan joitain mutakin, ärsyttää kun nykyään ihan joka ohjelmaan pitää tyrkyttää nykyajan vapaamielisyyttä. Eiköhän se ole jo tullut sekväksi. Niin sukupuolten kuin seksinkin osalta.
Näköjään ei millään ollut mahdollista säilyttää edes YKSI ohjelma, jossa pitäydyttäisiin itse asiassa, eli tässä nyt tanssissa, ilman tätä joka tuutista tulevaa "tiedon" valistusta ja pakkosyöttöä.
Viime vuonna naispari, sekin jo montaa harmitti, mitähän vielä nyt mahtaa tulla.
Kyllä, suurin osa tiedämme, että maailma on muuttunut. Mutta ei sitä joka paikassa tarvitse silmille lätkäistä ja tuputtaa kuin sormella osoittaen. Alkaa tuntua jo ihmisten älykkyyden aliarvioimiselta.Minusta älykkyyden puutetta taas on se, jos tuollainen häiritsee. Maailma muuttuu, deal with it.
Älykkyyden puutetta on myöskin olla ymmärtämättä kirjoitettua tekstiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, suurin osa tiedämme, että maailma on muuttunut. Mutta ei sitä joka paikassa tarvitse silmille lätkäistä ja tuputtaa kuin sormella osoittaen. Alkaa tuntua jo ihmisten älykkyyden aliarvioimiselta.Minusta älykkyyden puutetta taas on se, jos tuollainen häiritsee. Maailma muuttuu, deal with it.
Niin muuttuu, mutta kaikkea ei silti pidä hyväksyä sokeana ilman omaa arviointia ja arvostelukykyä. Aivopesu toimii hyvin, muttei onneksi kaikille.
Ihmisillä on silti oikeus omiin mielipiteisiinsä ja omiin arvoihinsa. Ei tarvitse tykätä jos ei tykkää.
Alykkyyttä on se hyväksyä ja ymmärtää.
Toivottavasti Mikko Nousiaisen jalka on siinä kunnossa, että saa jatkettua tällä viikolla. Vaikutti niin potentiaaliselta kärkipaikoille menijältä viikko sitten.
Marko Keräsen loistokausi oli Kristiina Elstelän tanssinopettajana. Tuki hienosti tragedian kokenutta Elstelää.
Katson Signmarkin/Markon tanssit jälkikäteen vielä ilman ääntä. Se tekee niistä entistä vaikuttavammat ja mahdollistaa pienen väläyksen hänen maailmastaan, johon musiikki ei kuulu (vain basso). Hän todella tanssii rytmiä ja tulkitsee hänelle kuvailtua musiikkia.
Hattua nostan myös opettaja-Anniinalle, joka tekee upeita koreoita, joihin Markon on helppo solahtaa mukaan, joissa on tarpeeksi katsekontakteja ja joiden liike auttaa Markoa pysymään rytmissä. Ei ole kyllä helpoin tehtävä. Voisiko verrata pianonsoiton (tai joku muu instrumentti) opettamiseen kuurolle?
Nyt minäkin muistin Elstelän ja Keräsen hienon kauden.
Tätä olen miettinyt itsekin, että vaikuttaako tämä tekniikka jotenkin siihen, miltä laulu kuulostaa. En aina ole samaa mieltä kommentoijien kanssa siitä, että kuulostais kireältä tmv. Yhden toisen ohjelman kohdalla osa kommenteista koski sitä, miten pianon pimputus jopa sattui korviin. Itse en kiinnittänyt edes huomiota siihen pimputukseen. Siinäkin mielipiteet jakautu, toiset suorastaan kärsivät, toiset eivät kiinnittäneet edes huomiota. Eli, voiko äänentoisto vaihdella ja vaikuttaa?