Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että moni täällä on päättänyt olla tykkäämättä Tiiasta tanssinopettajana, koska ei pidä hahmostaan Evasta Salkkareissa. Arvelen, että ei ihan näin paljoa kritisoitaisi, jos olisi tunnettu vain tästä ohjelmasta.
Enpä edes tiennyt, että Tiia on näyttelijäkin. Siinä onkin itse asiassa ihan järkeen käyvä selitys sille, miksi esiintyy kameroille eikä keskity tanssiin. Näyttelijänä tottunut olemaan itse pääroolissa. Tanssissa sellainen vaan ei toimi, vaan tässä pitäisi enemmin tuoda sitä oppilasta esiin eikä viedä itse kaikkea huomiota. Toki Joelin kaltaisen puupökkelön kanssa on aika vaikea saada oppilaasta mitään esiteltävää esiin.
Onhan Tiia ollut tanssija kauan ennen kuin aloitti Salkkareissa.
Mitähän sukua tanssija-näyttelijä Taina Elg on Tia Elgille? Taina on 50-luvun suomalainen Hollywood tähti ja esiintyi menestyneessä amerikkalaisessa Tytöt elokuvassa.
Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri rakennutti miljoonatalon merenrantaan Sipooseen, kuka maksaa?
Ei kait se pojan vika ole, jos on syntynyt rikkaaseen sukuun? Hyvä tsägä hänellä.👍
Kateus on surullinen luonteenpiirre. Miksi ei isä saisi pojilleen ennakkoperintöjä jaella tai tontteja maksella? Jos olisin miljonääri, asuisi omakin lapseni perheineen isossa talossa meren rannalla.
Ja nämä haukkujathan eivät tietenkään ottaisi itse rahaa vastaan, eipä tietenkään :D Veronmaksajien tuet kelpaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että moni täällä on päättänyt olla tykkäämättä Tiiasta tanssinopettajana, koska ei pidä hahmostaan Evasta Salkkareissa. Arvelen, että ei ihan näin paljoa kritisoitaisi, jos olisi tunnettu vain tästä ohjelmasta.
Enpä edes tiennyt, että Tiia on näyttelijäkin. Siinä onkin itse asiassa ihan järkeen käyvä selitys sille, miksi esiintyy kameroille eikä keskity tanssiin. Näyttelijänä tottunut olemaan itse pääroolissa. Tanssissa sellainen vaan ei toimi, vaan tässä pitäisi enemmin tuoda sitä oppilasta esiin eikä viedä itse kaikkea huomiota. Toki Joelin kaltaisen puupökkelön kanssa on aika vaikea saada oppilaasta mitään esiteltävää esiin.
Onhan Tiia ollut tanssija kauan ennen kuin aloitti Salkkareissa.
Mitähän sukua tanssija-näyttelijä Taina Elg on Tia Elgille? Taina on 50-luvun suomalainen Hollywood tähti ja esiintyi menestyneessä amerikkalaisessa Tytöt elokuvassa.
Tietääkö kukaan?
Ei varmaan mitään sukua. Ei kaikki saman nimiset ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela
😂
Vierailija kirjoitti:
Erkku on kyllä pettymys: tylsä ja jäykkä. Ei osaa olla spontaani ja aidosti innostunut, puhe kuin paperilta ulkoa opeteltua. Tekopirteä.
Erkku selvästi jännitti, eikä mikään ihme kun eka kertaa juontajana suorassa lähetyksessä. Kyllä se tuosta lähtee kun muutaman jakson vetää, toivon niin.
Christopher Strandberg on luonnonlahjakkuus eikä vissiin osaa jännittää ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkku on kyllä pettymys: tylsä ja jäykkä. Ei osaa olla spontaani ja aidosti innostunut, puhe kuin paperilta ulkoa opeteltua. Tekopirteä.
Erkku selvästi jännitti, eikä mikään ihme kun eka kertaa juontajana suorassa lähetyksessä. Kyllä se tuosta lähtee kun muutaman jakson vetää, toivon niin.
Christopher Strandberg on luonnonlahjakkuus eikä vissiin osaa jännittää ollenkaan.[/quoteMikko L ja Christopher ovat näyttelijöitä koulutukseltaan, kyllä sen huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christopher Strandberg on luonnonlahjakkuus eikä vissiin osaa jännittää ollenkaan.
Cristopher on ihana, mutta kyllä mä huomasin ekaa kertaa Putouksessa siltä ihan selvästi ainakin pienehköä paniikinpoikasta, vaikka hyvin meni.
Alku on aina hankala, ja Erkkukin tuosta vapautuu pian. Lisäksi ohjelman aihe on harvinainen, ei mitään tyypillistä komiikkaa, improa tms. vaan pitää varmaan opetella jotain sanastoa ja asiaan liittyviä termejä ja sen sellaista, jotta nyt jotain ymmärtää.
Niin vaan on useimmilta mennyt joskus jauhot suuhun, eikä ole käsikirjoitettua ollut. Hyvä alku.
Vierailija kirjoitti:
Sivistymätöntä keskustelua . Sääli.
Ja kuten saimme huomata, haukkuminen saa jatkua normaalisti, mutta asiallinen kommenttini häiriköinnistä poistettiin. Tällä linjalla siis täällä mennään. No, parempi kai, että mielenhäiriöiset hengaavat palstalla, kuin kaduilla muiden kimppuun käyden.
TODELLAKIN SIVISTÄMÄTÖNTÄ!
Mutta Levy on jääny jumiin pahasti, ! Taas narsisti mollaa muita ihmisiä!
Loukkaa toisen Ulkonäköä!!
Vaihda jo levyä Huono jumittuneen levyn kanssa , tanssia ja pussatakkaan ilta hämärässä komeaa miestä !.
Vaihda jo levyä!
En ymmärrä tätä Erkun dissaamista täällä. Katsoin eilen jakson kokonaan, eikä mulla ainakaan jääny yhtään huono maku hänestä.
Hyvin ja energisesti veti, eikä mun mielestä ainakaan yhtään lukenu sanoista. Jos ei sitten sanat olleet näytössä.
Miellyttävä, hauska ja sanavalmis kaveri. Hyvä että TTK:honkin saadaan välillä uutta verta.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei kukaan teistä Vapun haukkujista mahtuis Vapun vaatteisiin. Hän urheilee, juoksee, käy pt:n kanssa salilla ja nyrkkeilee. Nauttii myös hyvästä ruuasta. Näin ainakin hänen instan mukaan. Telkkarissa näyttää ehkä L-kokoiselta mutta oikeasti on s-m.
.
Jos Vapun kanssa on ihan livenä ollut tekemisissä niin tietää ettei hän ainakaan S-kokoa oo ollut ainakaan 15 vuoteen, silloin oon ekaa kertaa tavannut ja nykyisin on huomattavasti isompaa kokoa.
Sonjalla on kyllä kiva ja miellyttävä ääni ja puhetyyli. Tykkäsin. Ei voi verrata esim Anskun narisevaan puhetyyliin ollenkaan.
Mutta hauska, etta Sonjalla on tummempi ja "möreempi" ääni kuin tanssinopettajallaan ja puolisollaan. 😃
kyllä tuo Jolle on surkee ei minkäänlaista rytmitajua tai kehonhallintaa, luulis että Joelille olisi jotain jäänyt koroppaan siitä kun "treenasi" jokereiden junnuissa. Näyttää kyllä ihmiseltä joka ei ole harrastanu mitään liikuntaa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä tuo Jolle on surkee ei minkäänlaista rytmitajua tai kehonhallintaa, luulis että Joelille olisi jotain jäänyt koroppaan siitä kun "treenasi" jokereiden junnuissa. Näyttää kyllä ihmiseltä joka ei ole harrastanu mitään liikuntaa ikinä.
No ennemmin Jollea katsoo kuin Jetro Ruustettia tuolla heilumassa.
Yritin tsekata kauanko Kanki-Kaikkonen pyöri tuossa ohjelmassa ja jossain oli maininta, että kolme paria oli enää jäljellä hänen pudotessaan, joten Jollekin voi päästä hyvinkin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Yritin tsekata kauanko Kanki-Kaikkonen pyöri tuossa ohjelmassa ja jossain oli maininta, että kolme paria oli enää jäljellä hänen pudotessaan, joten Jollekin voi päästä hyvinkin pitkälle.
Kankea kuin heinäseiväs oli Virpi Sarasvuokin ja yllättäen meni voittoon asti...
Vierailija kirjoitti:
Sonjalla on kyllä kiva ja miellyttävä ääni ja puhetyyli. Tykkäsin. Ei voi verrata esim Anskun narisevaan puhetyyliin ollenkaan.
Mutta hauska, etta Sonjalla on tummempi ja "möreempi" ääni kuin tanssinopettajallaan ja puolisollaan. 😃
Ansku ei myöskään ole juontaja/toimittaja vaan loistava tanssija.
Nyt kun on haukuttu juontajat,tanssijat,tuomarit, bändi ja laulajat...niin miten olisi itse tanssiminen kisaajilla?
Se kai on tässäkin formaatissa SE ITSE PÄÄASIA?
Eikös vaan......4 viikon treenien jälkeen kaikki kisaajat onnistuivat vähintään kohtuullisesti,jotkut jopa yllättävän hyvin, ottaen huomioon lähtötason, tanssien vaikeudet, ajan rajallisuus yms. Toki näyttelijöillä on pieni etulyöntiasema, koska he ovat tottuneet improvisioimaan esiintymistä ja saaneet koulutuksen siihen. Ja ilmeisesti heidän koulutukseen kuuluu tanssimista yms.
Se oli hyvä nyt ensi lähetyksessä, että tuomarit malttoivat pysyä matalissa pisteissä kautta koko lähetyksen. On sitten vara antaa parempia pisteitä kun ja jos on aihetta!!
On myöskin hyvä asia formaatille, että on uusia valmentajia..he tuovat uusia näkökulmia tanssiin ja raikkautta esiintymisiin!
Tämä ohjelmahan on puoliksi kilpatanssia ja puoliksi esiintymistä ja show-elementtejä; nostoja esimerkiksi, jotka eivät kuulu ns. "oikeaan" kilpatanssiin..joskus kyllä tuomareilla menee itselläänkin puurot ja vellit sekaisin kommentoidessaan antamiaan pisteitä..muistui mieleeni, kuinka Helena pisti erään kerran kaksi kilpailijaa paremmuusjärjestykseen vain ja ainoastaan kenkien perusteella..kuulemma tossuilla on helpompi tanssia..Vaikka tämä on myös puoliksi viihdettä.. ;)
PS. Ja ei ole häpeä olla kaunis tai komea kisaaja
Ei Jollella ole koulutusta ja ammattikin on poliitikko, vaikka on vain kaupunginvaltuutettu.