Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies esittää muille hyvää aviomiestä

Vierailija
04.09.2024 |

Jos muita on näkemässä, saattaa yllättäen vaikka hieroa mun hartioita. Ikinä ei tee sitä spontaanisti jos ollaan kahden. 

Jos tulee vieraita, kattaa pöytää, siivoaa astiat koneeseen ym. Näitäkään ei tee koskaan muulloin (koskee korkeintaan vain omiin astioihin).

Naurettavinta oli kun mun vanhemmat oli kylässä ja hän alkoi laittaa puhdasta pyykkiä kaappeihin. Ei ikinä tee sitä normaalisti. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?

Vierailija
2/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu aina virtaitq teille tai laita presidentin kuva seinälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa? 

Vierailija
4/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuossa suhteessa..?

Vierailija
6/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis oon huomannu, että monelle miehelle kaikista tärkeintä on, mitä muut ajattelee. Hänestä.... Ylipäätään. Ei väliä miten suhde voi tai onko edes mitään suhdetta aidosti. Pääasia, että ulospäin näyttää hyvälle. Iso osa miehistä on sairaita..

Vierailija
7/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero laskelmoiva itsekäs tyyppi. Itse otat vastuun siitä kenen kanssa olet. On niitä toisenlaisiakin mutta eihän niitä läheskään kaikille riitä, joten kaikki ei saa helmeä. Se mitä saat riippuu tietysti myös siitä mitä itse ansaitset.

Vierailija
8/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon olet naimisissa narsistin kanssa. Ota ero ja juokset!

Vierailija
9/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt häneltä, miksi ei tee mitään silloin kun vieraita ei ole paikalla? Itse varmaan lisäisin, että eikö kuitenkin olisi tärkeintä, että hän olisi minun mielestäni loistava aviomies, eikä vain esittäisi vieraiden aikana? (Vai onko tarkoituksena se, että kun eroamme tekemättömyytesi takia, vieraat voivat harmitella miten jätin "niin hyvän miehen", eivätkä usko totuutta?)

Vierailija
10/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt häneltä, miksi ei tee mitään silloin kun vieraita ei ole paikalla? Itse varmaan lisäisin, että eikö kuitenkin olisi tärkeintä, että hän olisi minun mielestäni loistava aviomies, eikä vain esittäisi vieraiden aikana? (Vai onko tarkoituksena se, että kun eroamme tekemättömyytesi takia, vieraat voivat harmitella miten jätin "niin hyvän miehen", eivätkä usko totuutta?)

No juuri tuohan se on narsistin mielessä että totuus hänestä itsestään ei selviä ulkopuolisille. Kulissit kunnossa. Jos ero tulee, syypää ei koskaan ole hän itse.

Vierailija
11/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa joskus vieraiden läsnäollessa sanoa naureskellen että käykää useammin kun X:kin innostuu tekemään kotitöitä, ei muutoin tee koskaan yhtään mitään. Onhan siinä riskinsä tietysti että nyrkit heiluu kun vieraat lähtee.

Vierailija
12/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin eksäni. Lisäksi naapurissa asentamassa tiskikonetta tunteja. Meille ei tarvittu, koska käsin saattoi tiskata. Onneksi  ex.

Vierailija
13/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa aidosti kun tällaiset kaksinaamaiset ja vastuuta enimmäkseen välttelevät miehet ovat saaneet mahdollisuuden elää parisuhteessa kun taas itse saan tai joudun elämään sinkkuna....

Mutta tuskin tilanteeni muuttuu toiseksi  kos uhriudun  tai jos syytän muita tai halveksin muiden valintoja.

Pitäisikö kokeilla olla vaikka röyhkeämpi?

Vai uskotella itselleni, että kun vain jaksan toimia huomaavaisesti ja muita arvstavasti (en peppua nuollen) niin ehkä joku haluaa arvostaa minuakin. 

Vierailija
14/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin todeta siinä vieraiden kuullen, että kiva kun vihdoin korjaat nuo pyykkisi tms. Tai alat kutsumaan vieraita päivittäin. 

Vierailija
15/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi ketju jonka tarkoitus on miehen haukkuminen. Haukkukaa siis.

Vierailija
16/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa aidosti kun tällaiset kaksinaamaiset ja vastuuta enimmäkseen välttelevät miehet ovat saaneet mahdollisuuden elää parisuhteessa kun taas itse saan tai joudun elämään sinkkuna....

Mutta tuskin tilanteeni muuttuu toiseksi  kos uhriudun  tai jos syytän muita tai halveksin muiden valintoja.

Vai uskotella itselleni, että kun vain jaksan toimia huomaavaisesti ja muita arvstavasti (en peppua nuollen) niin ehkä joku haluaa arvostaa minuakin. 

Miehenä sanoisin että suurin ongelmasi on katkeruus ja todella heikko itsetunto. Voin kuulla kitinän ja märinän rivien välistä tänne asti.

Miehisty ja ala seisomaan omilla jaloillasi.

Vierailija
17/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin että suurin ongelmasi on katkeruus ja todella heikko itsetunto. Voin kuulla kitinän ja märinän rivien välistä tänne asti.

Ni, äläkä vaan kuule koske niihin pyykkeihin tai tiskeihin! Menee miehisyys viemäristä alas.

Vierailija
18/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä iltapäivän kovin miesvihaketju? 

Vierailija
19/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vieraille että kiva kun tulitte niin meidänkin moppe innostuu tekemään edes joskus kotona jotain.

Vieraiden jälkern kysyt ukoltas että mikset tee muulloin kotonas mitään.

Vierailija
20/36 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni, äläkä vaan kuule koske niihin pyykkeihin tai tiskeihin! Menee miehisyys viemä

Ironia on vsikea laji.- En minä siivoa ja pidä ympäristöäni ja itseäni siistinä ketään miellyttääkseni, vaan koska viihdyn itse paremmin kun kotini (/ympäristöni) on siisti tai kun ylläni on ssianmukaiset ja tilanteeseen sopivat puhtaat vaatteet.