Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Minä taas olen ajatellut tuosta Leppilammen poisjäännistä, että nostikohan hän palkkiopyyntönsä liian korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman pilaavat Pimiä ja Försti, ensimmäinen loppuun kulunut hihittää ja jälkimmäinen kirkuja.
Förstihän oli muuten laihtunut aika tavalla. Karseat tekoripsiviritilmåt oli, kun melkein pilkkopimeässä ne erotti kunnolla. Sellaiset tönktönktönköt. Minkälainen puoliso Förstiĺĺä on ?
Hakisivat Ella Kannisen hommiin. Saisivat laatua, eleganssia.
Eikös Kanninen ole juontanut tätä ainakin yhden kauden? Ei ollut mielestäni kummoinen.
Tallennan TTK:n ja hyppään Pimiän jorinat yli. Yksinkertaisesti huono juontaja ja liian monessa ohjelmassa. Näin Pimiän jo aikoinaan chat-juontajana. Toivottavasti vaihtuisi joku toinen tilalle, jos uusia kausia tulee.
Ihan ok ettei Mikkoa oo nyt tuolla. Oon jo kyllästynyt sen naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että mukana on joku jolla lähestulkoon ammattitanssijan taidot ja telinevoimistelijan notkeus, tasapaino ja motoriikka.
Kiira Korpi?
taitaa olla pulla uunissa
Veikkaan ettei kukaan teistä Vapun haukkujista mahtuis Vapun vaatteisiin. Hän urheilee, juoksee, käy pt:n kanssa salilla ja nyrkkeilee. Nauttii myös hyvästä ruuasta. Näin ainakin hänen instan mukaan. Telkkarissa näyttää ehkä L-kokoiselta mutta oikeasti on s-m. Saisitte ottaa mallia Vapun asenteesta.
Tulin taas etsimään ketjua missä pulista ohjelmasta mutta olisihan se pitänyt arvata että täällä vaan kanavoidaan omaa pahaa oloa haukkumalla muita.
Vierailija kirjoitti:
tulee tiettyyn ikään niin alkaa lihoon, mitä sitä luontoa vastaan alkaa taistelemaan
En allekirjoita: ikää 60+, 163/50!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman pilaavat Pimiä ja Försti, ensimmäinen loppuun kulunut hihittää ja jälkimmäinen kirkuja.
Förstihän oli muuten laihtunut aika tavalla. Karseat tekoripsiviritilmåt oli, kun melkein pilkkopimeässä ne erotti kunnolla. Sellaiset tönktönktönköt. Minkälainen puoliso Förstiĺĺä on ?
Eikös Kanninen ole juontanut tätä ainakin yhden kauden? Ei ollut mielestäni kummoinen.
On ainakin hoikka ja kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainakin hoikka ja kaunis!
Hoikka on kyllä. Kasvojen luusto miehinen.
Vierailija kirjoitti:
Vappu tehnyt hyvää safkaa ja kesä takana, eiköhän ala taas juoksulenkit etelä-hgissä. Teemulla on mistä kiinni ottaa, ei itekään mikä laiheliini.
Mitä tarkoitat "on mistä kiinni ottaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu tehnyt hyvää safkaa ja kesä takana, eiköhän ala taas juoksulenkit etelä-hgissä. Teemulla on mistä kiinni ottaa, ei itekään mikä laiheliini.
Mitä tarkoitat "on mistä kiinni ottaa".
Oisko T hyvin varusteltu? :)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei kukaan teistä Vapun haukkujista mahtuis Vapun vaatteisiin. Hän urheilee, juoksee, käy pt:n kanssa salilla ja nyrkkeilee. Nauttii myös hyvästä ruuasta. Näin ainakin hänen instan mukaan. Telkkarissa näyttää ehkä L-kokoiselta mutta oikeasti on s-m. Saisitte ottaa mallia Vapun asenteesta.
Tulin taas etsimään ketjua missä pulista ohjelmasta mutta olisihan se pitänyt arvata että täällä vaan kanavoidaan omaa pahaa oloa haukkumalla muita.
No miten olisi oikeasti S-kokoa, ei tv lihota niin paljon. Silloinhan hoikat tanssiopet kuten Saana näyttäisivät ei niin hoikikilta. Eihän tuossa ole järkeä.
Sivistymätöntä keskustelua . Sääli.
Onko se vielä sadomasokistinenkin, no luonne varmaan sopii
Vierailija kirjoitti:
Marcollakin on vuosien saatossa masu kasvanut, mut ei haittaa yhtään! Silti mun yks lemppareista
NImi on Marko, ei Marco.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ajatellut tuosta Leppilammen poisjäännistä, että nostikohan hän palkkiopyyntönsä liian korkealle.
Siitä ei ole kysymys. Leppilampi ilmoitti päätöksestään heti viime kauden päätyttyä. Haluaa keskittyä näyttelemiseen ja perhe-elämään. Ja tekeehän hän keikkoja bändinsä kanssa sekä on mukana erilaisissa business-hankkeissa, jopa paljon itse mukana. Jostain piti luopua, jos haluaa saada aikaa perheelleen enemmän. Mikko päätti luopua TTK:n juontotehtävistä.
https://www.fennia.fi/sisaltostudio/yrittaja-mikko-leppilampi-yrittajyy…
https://teknavi.fi/yleinen/uggo-resort-ukkohallan-helmi-moottorilomaili…
Vierailija kirjoitti:
Juuri rakennutti miljoonatalon merenrantaan Sipooseen, kuka maksaa?
Ei kait se pojan vika ole, jos on syntynyt rikkaaseen sukuun? Hyvä tsägä hänellä.👍
Leppilammesta:
Hautalehto-sarjan kuvauksia on tulossa lisää, mutta viihdeohjelmassa Mikko ei enää jatka.
Sen sijaan hän haluaa keskittyä syvempään ilmaisuun, ja siihen konsertti isän kanssa Porvoon Taidetehtaalla 23. syyskuuta sopii hyvin.
– Emme ole aiemmin esiintyneet yhdessä julkisesti. Porvoon kirkkoherra, ystäväni Pontus Salmi pyysi minua tekemään konsertin ja minä pyysin sitten Mikkoa mukaan, Jukka Leppilampi kertoo isän ja pojan ensimmäisessä yhteishaastattelussa Uusimaalle.
– Se on tavallaan oma retriittini. On mahtavaa laulaa isän lauluja, Mikko puolestaan sanoo.
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/4809869?utm_source=dlvr.it&utm_me…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten olisi oikeasti S-kokoa, ei tv lihota niin paljon. Silloinhan hoikat tanssiopet kuten Saana näyttäisivät ei niin hoikikilta. Eihän tuossa ole järkeä.
Tanssiopet on xxs-xs kokoa, ovat hyvin siroja.
Ellako osaa laulaa Förstiä paremmin?