Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
TTK:n tietää varmuudella olevan finaalijaksossa, kun heitellään toista valkoisissa kaavuissa. Jaakko ei hiffannut tätä ja siksi ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjamin ja Saana ovat ärsyttäviä, koska heistä huokuu asenne, että he ovat ylivoimaisia ja muut kilpailijat eivät ole mitään.
Itse et ole mitään.
Mistä tiedät, kun et tunne lainkaan aiempaa kirjoittajaa? Oletko sekaisin?
Ai kauhee noita Matin rintalakarvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjamin ja Saana ovat ärsyttäviä, koska heistä huokuu asenne, että he ovat ylivoimaisia ja muut kilpailijat eivät ole mitään.
Itse et ole mitään.
Mistä tiedät, kun et tunne lainkaan aiempaa kirjoittajaa? Oletko sekaisin?
Mistä tiedät, ettei tunne?
Sonjan ja Matin tanssi ei ollut kaunista katseltavaa, johtuen osittain epäonnistuneista vaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi tuolla istuu ku joku aviopari, en ymmärrä.
Ketkä?
Jaakko ja Ansku
Ainahan parit istuu haastattelussa vierekkäin. Ei mitään ihmeellistä.
No ne oli ihan kiinni toisissaan Anskulla polvi silleen rennosti ylhäällä. En edes ystävien kanssa olisi noin läheisissa tunnelmissa sohvalla istumassa.
Ihan samalla tavalla liki toisiaan istuu jokainen pari jokaisessa ennakkohaastattelussa. Joskus on käsikin toisen ympärillä. Ei vieläkään mitään ihmeellistä.
Ne oli ihan kiinni toisissaan, mutta esim nuo Sonja ja Matti eivät.
Sonja juuri sanoi, että Matti ei tykkää halaamisesta. Olen itse samanlainen takapuoli pitkällään halaaja, ei ole luontaista minulle.
Sonja on kyllä ihana! Älykäs, empaattinen, herkka, hauska ja osaa tanssia.
Tossa oli nyt kaks ihan samanlaista numeroa, kun se Aleksin ja Jannika Bn freestyle numero aikoinaan. Samanlaisuus vähän häiritsi musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä?
Jaakko ja Ansku
No ne oli ihan kiinni toisissaan Anskulla polvi silleen rennosti ylhäällä. En edes ystävien kanssa olisi noin läheisissa tunnelmissa sohvalla istumassa.
Ihan samalla tavalla liki toisiaan istuu jokainen pari jokaisessa ennakkohaastattelussa. Joskus on käsikin toisen ympärillä. Ei vieläkään mitään ihmeellistä.
Eikö? Minun ruudussani Sonja oli äsken melkein Matin sylissä, kun halailivat tuossa.
Sonja sanoi, että aikoo halata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä?
Jaakko ja Ansku
Eikö? Minun ruudussani Sonja oli äsken melkein Matin sylissä, kun halailivat tuossa.
Sonja sanoi, että aikoo halata.
Kuulin kyllä. En ole kuuro.
Sonjan ja Matin esitys kruunasi kauden ja heidän täytyisi voittaa, vaikken usko heidän voittoonsa valitettavasti, toivon kyllä.
Sonja on kyllä upea tyyppi. Osaa antaa muillekin arvostusta. Ei ole minä, minä ihminen.
Siellähän se Signmark seisoo reunassa, jossa näkee hyvin tulkkinsa.
Sonjalla upea vartalo