Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Sonjalla ja Aku hirviniemellä samanlaiset nenät eli naimanaamat.
Vierailija kirjoitti:
Sonjan ja Matin viimeinen tanssi oli muuten kaunis, mutta Sonjalla olisi voinut olla peittävämpi alaosa, vaikka kaunis vartalo hänellä kyllä on.
Miksi parisuhdedraama on sinusta kaunista? Sekin hyppy selkään, jossa jalka käkötti rumasti vääntyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonjan ja Matin viimeinen tanssi oli muuten kaunis, mutta Sonjalla olisi voinut olla peittävämpi alaosa, vaikka kaunis vartalo hänellä kyllä on.
Tervemenoa Lähi-itään!
Mistä näitä Koraania jumaloivia hihhuleita oikein putkahtelee. Surullista!
Vierailija kirjoitti:
Sonjalla outo puhetyyli
Johtuisko siitä, että äidinkieli on ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa Lähi-itään!
No minusta se ei sopinut tähän tanssiin, vaan näytti vähän hassulta. Mutta siihen burleski-tanssiin taas sopi se. Ei ole mulle mikään siveyskysymys. Tai sitten miehelläkin olisi pitänyt olla yhtä paljastava alaosa.
Sonjsn itkemisesrä ei tienny itkeekö vai nauraa se mut itkua se oli
Vierailija kirjoitti:
Missä Anniina?
Todennäköisesti kotona. Hänellä on elämässään tällä hetkellä tärkeämpiä asioita kuin viihdeohjelman loppupirskeet.
En osaa sanoa kuka voittaa.
Mun sydän sanoo Benjamin.
Vierailija kirjoitti:
Akun pelleily laskelmoitua äänten kalastelua
Näinhän ne tuomarit nauroivat vedet silmissä ja taas kerran antoivat kymppirivin perusteella: Ei kyllä ehtinyt paljoa tanssitekniikkaan kiinnittää huomiota. Selvä tuomarien suosikkipari alusta asti.
Benjaminilla ja Saanalla on selkeästi suhde, kun noin lähekkäin ovat. *hymiö*
Onnea Benjaminille. Olit upea ja suosikkini.
Ja nyt kaikki on tosi yllättyneitä. Eikun...
Selvä voittaja B& S kun ääniä liki 60%👍
Hyvä Benkku!
Olen niin tyytyväinen, koska Sonja sai tuomarien lellikkipisteitä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa kuka voittaa.
Mun sydän sanoo Benjamin.
Mun sydän arvasi oikein.
Akun pelleily laskelmoitua äänten kalastelua