Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.08.2022 |

Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?

Kommentit (6165)

Vierailija
5281/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin aamuteeveessä Marko ja Katri olivat ainakin ihan hyvän kaverin oloisia ja hymyileväisiä, eikä heidän välillään näkynyt mitään kitkaa. 

Joku ihmettelee Markon jatkuvaa hymyilyä, niin toiset vaan hymyilee paljon ja kaikelle. On myös mahdollista, että Markon osalta hymy liittyy siihen myös siihen, että kun hänellä täytyy olla oma tulkki mukana koko ajan ja se sitten hymyilyttää. Eli oma erityisyys hymyilyttää. Hyvällä tavalla. 

Mun kaverit harvoin näkee mua naama kurtussa, olen itsekin sellainen päivänpaiste. On ihan kiva elää ja antaa sen näkyä. Anopin luona ei kyllä passaa hymyillä, koska siellä puhutaan vain vaivoista ja sairauksista ja lääkärikäynneistä, omista ja tuttavien, joten hymyily ei ole kovin suotavaa. 

Vierailija
5282/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin aamuteeveessä Marko ja Katri olivat ainakin ihan hyvän kaverin oloisia ja hymyileväisiä, eikä heidän välillään näkynyt mitään kitkaa. 

Joku ihmettelee Markon jatkuvaa hymyilyä, niin toiset vaan hymyilee paljon ja kaikelle. On myös mahdollista, että Markon osalta hymy liittyy siihen myös siihen, että kun hänellä täytyy olla oma tulkki mukana koko ajan ja se sitten hymyilyttää. Eli oma erityisyys hymyilyttää. Hyvällä tavalla. 

Mun kaverit harvoin näkee mua naama kurtussa, olen itsekin sellainen päivänpaiste. On ihan kiva elää ja antaa sen näkyä. Anopin luona ei kyllä passaa hymyillä, koska siellä puhutaan vain vaivoista ja sairauksista ja lääkärikäynneistä, omista ja tuttavien, joten hymyily ei ole kovin suotavaa. 

Oletpas hauska. Ihmettely liittyi siis enimmäkseen siihen, että hymyilee teennäisesti kameroiden pyöriessä. Liika on liikaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5283/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se Katri pudottaa, että pääsee Qatariin Riihilahden kans :D :D

Vierailija
5284/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se Katri pudottaa, että pääsee Qatariin Riihilahden kans :D :D

Onkohan niillä oikeesti muuten jotain meneillään?

Vierailija
5285/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas hauska. Ihmettely liittyi siis enimmäkseen siihen, että hymyilee teennäisesti kameroiden pyöriessä. Liika on liikaa. :)

[/quote

"Liika on liikaa.:)" Niin, lopeta se hymiön käyttö hyi olkoon.

Vierailija
5286/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAAKKO & ANSKU

JIVE/QUICKSTEP: Show Me How You Burlesque (Christina Aguilera)

FREESTYLE: Peto on irti (Antti Tuisku)

SONJA & MATTI

TANGO: Codigo de barra (Bajofondo)

FREESTYLE: Glimpse of Us (Joji)

BENJAMIN & SAANA

PASO DOBLE/TANGO: Hey Brother (Avicii)

FREESTYLE: River Flows In You (Yiruma)

Vierailija
5287/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei saa av-mammoja katkerammaksi kuin Saanan kaltainen kahden lapsen äiti, joka on upea ja seksikäs.

Koettakaa kestää!

Sori muru, en ole katkera vaan päinvastoin haltioissani. En ole aiemmin niin kovasti noteerannut Saanaa suosikikseni, mutta viimeviikonlopun jälkeen tilanne muuttui täysin! Voi kun joskus pääsisi hänen tanssitunnilleen!

Jos et itse olisi niin kitkerä, et näkisi samaa ominaisuutta joka puolella ympärilläsi. Kokeilepas joskus vähän aurinkoisempaa elämänasennetta. 😊

Vierailija
5288/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulisseissa olisi ollut jotain ahdistelua, niin tuotanto olisi todellakin heittänyt kilpailijan ulos.

Mutta jotain jännää tossa on. Voisi kuvitella, että Anniina olisi ihastunut itse Markoon ja jäänyt siksi pois, mutta eihän tuo siltä ole näyttänyt.

Vierailija
5289/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei saisi hymyillä. Ehkä se hymyily myös liittyy juuri siihen tulkkiin ja kuurouteen.

Vierailija
5290/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Akun tyttökin katsomossa? Onkohan hänellä joku osuus tässä?

Osuus missä?

Hän näytti siltä kuin tietäisi jotain.

No just joo.

Katso itse viimeisimmästä jaksosta. Monta kertaa näytettiin häntä. Miksiköhän? Yritetäänkö tässä vihjailla jotain?

Tunteekohan Akun tyttö Anniinan?

Vierailija
5291/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäpiirin tietojen mukaan A tuli bönari. Ei vaan jaksanut enää ja hänen oli vaikeaa saada yhteys ässään tulkin välityksellä. Ilmeisen lapsellinen myös.

Joojoo ja tuon takia kaikki ovat Signmarkia ja Katria vastaan? Älä nyt laita tätä Anniinan syyksi.

Vierailija
5292/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää Anniinalta jos hän onkin syypää.

Vierailija
5293/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja voisi olla hyvä uusi juontaja. On kokemusta ja suomenkielisille suht tuore kasvo. Vappu taitaa kyllä haluta jatkaa hamaan tappiin asti.

Vierailija
5294/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko olisi hyvä Erkun tilalle.

Vierailija
5295/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kommenttini poistettiin. 🤯 Sonjalla on hyvät taustajoukot tuotantotiimissä näin kuulin. Hirviniemen ja Sonjan yhteiset kaverit. Yksi toimii apulaisohjaajana, toinen houstaa yleisöä ja on joku yleinen järjestelijä/aikatauluttaja. Että sellaista!!

Vierailija
5296/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Marko oli jotenkin verrannut Anniinan ja Katrin opetustyylejä tarkoittamatta loukata mutta parinvaihtoviikon jälkeen Anniina on sanonut suutuspäissään, että ota sitten Katri!!

Vierailija
5297/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Marko oli jotenkin verrannut Anniinan ja Katrin opetustyylejä tarkoittamatta loukata mutta parinvaihtoviikon jälkeen Anniina on sanonut suutuspäissään, että ota sitten Katri!!

??? Parinvaihtoviikolla Markon parina oli Saana, eikä Katri.

Katrin onneksi Anniina jäi "sairaslomalle" juuri silloin kun hän tippui pois pelistä.

Vierailija
5298/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100 % varma, että Marko ei ole tehnyt mitään kamalaa, sillä Katri ei silloin olisi noin hyvää pataa hänen kanssaan.

Mutta jotain on tuotannossa ja Anniinalle tapahtunut, ja se on ehkä sekoittanut muiltakin pasmat. Eli jotain skismaa jossain ja joidenkin välillä todennäköisesti. Mutta mitäpä se meille kuuluu.

Vierailija
5299/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 100 % varma, että Marko ei ole tehnyt mitään kamalaa, sillä Katri ei silloin olisi noin hyvää pataa hänen kanssaan.

Tämä. Ehkä Anniina uupui pahasti ja sai vikan lähetyksen jälkeen esim. Paniikkikohtauksen. Ensin viikko saikulla ja lääkärin suosituksesta jäänyt kokonaan pois.

Vierailija
5300/6165 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vilunkia kirjoitti:

Jaahas, kommenttini poistettiin. 🤯 Sonjalla on hyvät taustajoukot tuotantotiimissä näin kuulin. Hirviniemen ja Sonjan yhteiset kaverit. Yksi toimii apulaisohjaajana, toinen houstaa yleisöä ja on joku yleinen järjestelijä/aikatauluttaja. Että sellaista!!

Taustajoukot tuotantotiimissä - sallikaa mun nauraa! 😂😂😂 Luuletko, ettei Suomen kokoisessa maassa jokainen viihde/media-alan ihminen tunne toisensa ja puolet on oikein hyviäkin kavereita? Se on ihan normaalia ja vakiohomma jokaisessa tuotannossa. Että sellasta.