Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Miten Anniina jaksoi Markon kanssa kuitenkin niin monta viikkoa, luulis että olis jo tottunut käytökseen niiden viikkojen aikana, ettei tarvii loppumetreillä lopettaa kuin seinään.
Vierailija kirjoitti:
Miten Anniina jaksoi Markon kanssa kuitenkin niin monta viikkoa, luulis että olis jo tottunut käytökseen niiden viikkojen aikana, ettei tarvii loppumetreillä lopettaa kuin seinään.
Jaaaa...a. 🤷🏼
Miksi tästä keskustelusta poistetaan Signmarkia puolustavat kirjoitukset? Kuka tätä keskustelua moderoi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä keskustelusta poistetaan Signmarkia puolustavat kirjoitukset? Kuka tätä keskustelua moderoi?
Tasapuolista olisi lukea myös sellaisia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helena ja Jorma tuntuvat aina suhtautuvan hyvin alentuvasti Jukan kommentteihin?
Helenalla ja Jormalla on jotenkin nyrpeä ilme kun Jukka puhuu.
Oliko Akun tyttökin katsomossa? Onkohan hänellä joku osuus tässä?
Joo, se Vappu jotenkin salakavalasti kulkee pimeydestä tanssilattialle kun Erkku puhuu.
Minä taas olisin mielissäni jos tuollaiset Markon kaltaiset komistukset lähentelisivät!
Itse kans ihmettelin Sonjan saamaa viime aikaista hehkutusta. Siis onhan hän herttainen, mutta ei nyt niiiin hyvä tanssija. Veikkaan, että hänelle on jo suunniteltu oma ohjelma. Siksi pitää hehkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Anniina lähenteli Markoa ja joutui lähtemään.
Tämä olisi loogisinta, koska miksi uhri joutuisi lähtemään ja syyllinen saisi jäädä? Ehkä Marko ja Katri olivat sen takia vaisuja kun Marko oli niin järkyttynyt tapahtumista. Ei ihme että Anniina ei kerro mitään, jos on tehnyt jotain väärää. Mutta eihän nainen voisi tehdä tuollaista ja mies olla uhri.😑
Ja sitten muu produktio kostaa Markolle, sinun takia Anniina joutui jättämään kesken kisan. Jos tilanne olisi toisinpäin, naiselle annettaisiin aplodit ja korostettaisiin että oikeus tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Osuus missä?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on mikään lähentelyjuttu. Kun Markon puoliso kuitenkin tsemppaa Markoja ja lähettelee Katrille sydämiä instassa ja toisinpäin. Mutta kukaan kanssakilpailijoista ei sitä tee, ei Katrille eikä Markolle. Sen sijaan Anniina sai erittäin lämpimiä kommentteja instajulkaisuunsa kun kertoi jättävänsä leikin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on mikään lähentelyjuttu. Kun Markon puoliso kuitenkin tsemppaa Markoja ja lähettelee Katrille sydämiä instassa ja toisinpäin. Mutta kukaan kanssakilpailijoista ei sitä tee, ei Katrille eikä Markolle. Sen sijaan Anniina sai erittäin lämpimiä kommentteja instajulkaisuunsa kun kertoi jättävänsä leikin kesken.
*Markoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuus missä?
Hän näytti siltä kuin tietäisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuus missä?
No just joo.
Vierailija kirjoitti:
Itse kans ihmettelin Sonjan saamaa viime aikaista hehkutusta. Siis onhan hän herttainen, mutta ei nyt niiiin hyvä tanssija. Veikkaan, että hänelle on jo suunniteltu oma ohjelma. Siksi pitää hehkuttaa.
Hänellä on jo oma ohjelma, Efter Nio. På svenska. Yle Fem. Että titta på...
Vierailija kirjoitti:
Koska kyse on tosiaan jostain muusta kuin Markosta. Ehkä Anniina ei kestä häviötä ja tajusi ettätiputus on lähellä kun parit vähenee ja Benjamin sekä Sonja kisaa voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuus missä?
No just joo.
Katso itse viimeisimmästä jaksosta. Monta kertaa näytettiin häntä. Miksiköhän? Yritetäänkö tässä vihjailla jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on jo oma ohjelma, Efter Nio. På svenska. Yle Fem. Että titta på...
Rautalankaa: Maikkarille
Mulla ei ole mitään Signmarkia tai ketään muutakaan vastaan, mutta ihmetystä herättävää on kyllä.
-sama