Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Nyt stenforsin uloke esiin, katsotaan eturauhasen naapuriin.
Miksiköhän Marko keränen ei tanssinut signmarkin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Marko keränen ei tanssinut signmarkin kanssa?
Miksi hänen olisi pitänyt tanssia, kun tuolla on naisopettajiakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo tuolla märisee?
Mene terapiaan harjoittelemaan tunnetaitoja niin ymmärrät.
Jokainen kuolee joskus ja ketään ei märisemällä takaisin elävienkirjoihin saa. Miksi siis edes vaivautua märisemään. Minä en vaivautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo tuolla märisee?
Olen varma että sinäkin märiset jos lapsesi kuolee syöpään. Satavarmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo tuolla märisee?
Jokainen kuolee joskus ja ketään ei märisemällä takaisin elävienkirjoihin saa. Miksi siis edes vaivautua märisemään. Minä en vaivautuisi.
Ei sinun tarvitsekaan. Mutta normaalille ihmiselle ei toisten tunteet ole noin iso asia. Jotain traumaattista olet selkeästi kokenut, kun itkeminen on sinulle noin kova paikka. Maailman luonnollisin asia kuitenkin kyseessä.
Anssi Heikkilä, jees. Mut elgin tilalla oli ollu kivempi olla joku muuuuuu. On niin teennäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo tuolla märisee?
Elämä vielä opettaa sinullekin, että ei pidä provoilla vakavilla asioilla. Pikkulapsi tunnut vielä olevan, joten ihan ymmärrettävää, jos tällaiset asiat ovat sinulle vaikeita käsitellä.
Täällä taas provoaa joku weetee, jonka lapset otettu huostaan...
Vierailija kirjoitti:
Anssi Heikkilä, jees. Mut elgin tilalla oli ollu kivempi olla joku muuuuuu. On niin teennäinen.
Tiia oli myös unohtanut housut/hameen pukuhuoneeseen.
Putosiko tuo hame vahingossa 😬
Kiitos äidille rohkeudesta kertoa pienen pojan tarinan. Poika ihana noissa videoissa, täynnä elämää, vaikka elämä jäi lyhyeksi.
Hame taisi pudota vahingossa, oli liian huonosti kiinni?
Oijoi nyt oli kyllä emämoka puvustajalta. Ja millainen tilanne...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos äidille rohkeudesta kertoa pienen pojan tarinan. Poika ihana noissa videoissa, täynnä elämää, vaikka elämä jäi lyhyeksi.
Ikävä olla realisti, mutta kaikki lapset ovat täynnä elämää. Sellaista on lapsuus oli terve tai ei.
Joo-o, paltaanpa asiaan sitten kun tämä taas on tanssiohjelma. Tänään ei ole.
Eikä edes tarvitse erikseen kertoa, kun tuollahan nuo kaikki ovat kuulemassa muidenkin palautteet. Ja sehän on vain hyvä asia, että kehitystä tapahtuu. Riippumatta siitä kuka opettaa.