Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikin taas Siegfrieds-annos täyteen tältä vuodelta.
Tulee mieleen häntä kuunnellessa, onko hänellä lainkaan mitään syvällisiä ajatuksia, omia mielipiteitä? Hän uskaltaa liikkua vain turvallisella mukavuusalueellaan puhuessaan. Kaikki on super! hänen elämänlogiikkansa mukaan. Uskoo tuovansa iloa ja valoa muille tuolla hyperaktiivisella sekoilullaan.
Minusta on mukavaa, että joukossamme on iloisia ja positiivisia ihmisiä tasapainottamassa synkeää ja harmaata ihmiskuvaa ja ns "myrkynkylväjiä. Olen paljon nähnyt elämää ja kuolemaa , sen kolikon nurjalta puoleltakin ( t. konkari esh)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tämä oli lemppariohjelmani, mutta nykyään tämä tuntuu jo aikansa eläneeltä ja kuluneelta.
Ei ole enää sitä vetoa kuin joskus vuosia aiemmin.
Saisivat jo lopettaa.Miljoona muuta tykkää.
Pistä itse telkkari kiinni.Salkkareillakin on hyvät katsojaluvut ja monella muulla maikkari-viihteen saavutuksella, mutta onko Salkkarit sitten jokin laatuohjelma, jota kannattaa seurata, sopii kysyä.
Salkkareillako paremmat katsojaluvut? Ei ole vaan on noin puolet mitä TTK.
Käykää katsomassa vaikka tekstitv sivu 378 viikottain mitä katsotaan.
TTK on selvässä johdossa maikkarilla, Elämäni biisi tv 1 , Vain elämää nelosella..Tuossahan todetaan vain, että Salkkareilla on hyvät katsojaluvut.
Salkkarit on mennyt ihan pilalle.
Paras kohta oli kun Elina Taalasmaa istui pesukoneen edessä ja tuijotti tyhjyyteen. ( Vankila)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tämä oli lemppariohjelmani, mutta nykyään tämä tuntuu jo aikansa eläneeltä ja kuluneelta.
Pistä itse telkkari kiinni.Salkkareillakin on hyvät katsojaluvut ja monella muulla maikkari-viihteen saavutuksella, mutta onko Salkkarit sitten jokin laatuohjelma, jota kannattaa seurata, sopii kysyä.
TTK on selvässä johdossa maikkarilla, Elämäni biisi tv 1 , Vain elämää nelosella..Tuossahan todetaan vain, että Salkkareilla on hyvät katsojaluvut.
Paras kohta oli kun Elina Taalasmaa istui pesukoneen edessä ja tuijotti tyhjyyteen. ( Vankila)
Salkkareittenhan piti alunperin kestää vain viisi vuotta jos hyvin käy, mutta ilmeisesti tarkoittivat, että kestää ainakin viisikymmentä vuotta.
Ohjelman tasosta kertoo jotakin jo se, että ip-lehdet ovat siirtyneet paremman puutteessa uutisoimaan, keitä istuu studio-yleisössä! Sehän se nyt onkin tärkeä tieto.
Sonja kertoo ip-lehdessä et hänen maha toimii nyt tanssien aikaan joka päivä, muuten ei joka pvä toimi. Kertoo kyllä siitä, et hän tosi laihana ei yleensä juuri syö, ei ole mitä ulostaa. Kasvot ja posket pullollaan luontaisesti. Mahtaako olla anorektikko.
Vierailija kirjoitti:
Sonja kertoo ip-lehdessä et hänen maha toimii nyt tanssien aikaan joka päivä, muuten ei joka pvä toimi. Kertoo kyllä siitä, et hän tosi laihana ei yleensä juuri syö, ei ole mitä ulostaa. Kasvot ja posket pullollaan luontaisesti. Mahtaako olla anorektikko.
Tosi hoikka on. Puvustamo nauttii kun on laiha oppilas, kaikki kuteet käy. Voi suunnitella mitä vaan. Ei tartte keksiä kikkakolmosia peittääkseen jotain vartalon ongelmakohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tämä oli
lemppariohjelmani, mutta nykyään tämä tuntuu jo aikansa eläneeltä ja kuluneelta.
Saisivat jo lopettaa.Valitat ja katsot silti? Miksi?
Olen ihmetellyt palstan negatiivisia, joilla on ilmeisesti tietty asenne valmiina.
Mitä jatkuvasti arvostelevat saatte " palkkioksi" arvosteluistanne? Jokin täytyy olla sillä negatiivisuus " kuluttaa" ihmistä - yleensä.
Mitä negatiivista siinä on jos joku sanoo mielipiteensä? Ei se mielipide aina ole positiivinen, eikä tämä ketju ole pelkästään TTK:n ylistämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä itse telkkari kiinni.Katsojaluvut eivät ole enää miljoonassa ja koko ajan ovat olleet laskusuunnassa.
Vaikka niitä katsojia olisi vain 500 000 niin siltikin luku on iso.
Ihmettelen aina näitä ihmisiä, jotka tulee kommentoimaan, että "saisivat lopettaa koko ohjelman"(kun minua ei enää kiinnosta katsoa) niin mitä hittoa?
TV:tä tulee pilvin pimein ohjelmia, jotka ei minua kiinnosta, mutta ei tulisi mieleenkään tulla julistamaan, että sen saa lopettaa, kun MINÄ en katso.
Kanavia on joka lähtöön, kyllä niihin mahtuu paljon ohjelmia, jotka ei minua kiinnosta(itse asiassa hyvin harva ohjelma kiinnostaa) mutta ai ne minua haittaa, vaikka siellä pyörivätkin.
Aikoinaan katsoin esim Emmerdalea, mutta en enää vuosikausiin sitä katsonut, mutta en silti ole sitä mieltä, että joutaisi lopettaa, kun ei minua enää kiinnosta.
Kai tiedät, kuinka katsojaluvut selvitetään? Tilastot tehdään 1000 perheen katsomisten perusteella.
Areenassa sentään on näkyvillä, kuinka monta kertaa videoita on katsottu, mutta noilla muilla kanavilla ei lukuja näy.
Eli oikeastaan hatusta vedetään ne Maikkarin katsojaluvut.
Ettei olis ollu paikoitellen hitusen alavireistä laulua sigfridsiltä siinä Waterloossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tämä oli
lemppariohjelmani, mutta nykyään tämä tuntuu jo aikansa eläneeltä ja kuluneelta.
Olen ihmetellyt palstan negatiivisia, joilla on ilmeisesti tietty asenne valmiina.
Mitä jatkuvasti arvostelevat saatte " palkkioksi" arvosteluistanne? Jokin täytyy olla sillä negatiivisuus " kuluttaa" ihmistä - yleensä.Mitä negatiivista siinä on jos joku sanoo mielipiteensä? Ei se mielipide aina ole positiivinen, eikä tämä ketju ole pelkästään TTK:n ylistämiseen.
On täysin aiheellista kysyä, miksi ohjelmaa katsovat naiset, joiden mielestä kaikki on pielessä ja koko formaatti pitäisi haudata.
Itselläni on kaikki ilmaiskanavat ja viisi suoratoistopalvelua.
En todellakaan katsele ikävystyttäviä sarjoja. En ole köyhä masokisti.
Siimillä on juuri sellainen vartalo, jollaista miehillä ihailen.
Pitkä lihaksikas, voimakas, tiukka,mutta ei liian lihaksikas, pieni peppu ja leveät hartiat. Sellainen pitää miehen olla. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikin taas Siegfrieds-annos täyteen tältä vuodelta.
Tulee mieleen häntä kuunnellessa, onko hänellä lainkaan mitään syvällisiä ajatuksia, omia mielipiteitä? Hän uskaltaa liikkua vain turvallisella mukavuusalueellaan puhuessaan. Kaikki on super! hänen elämänlogiikkansa mukaan. Uskoo tuovansa iloa ja valoa muille tuolla hyperaktiivisella sekoilullaan.
Minusta on mukavaa, että joukossamme on iloisia ja positiivisia ihmisiä tasapainottamassa synkeää ja harmaata ihmiskuvaa ja ns "myrkynkylväjiä. Olen paljon nähnyt elämää ja kuolemaa , sen kolikon nurjalta puoleltakin ( t. konkari esh)
Niin minäkin olen kokenut paljon elämää ja kuolemaa, mutta siksi juuri olen oppinut erottamaan, mikä ero ihmisellä on kun hän on sympaattinen, vaan ei empaattinen ja päinvastoin. Kun kokee ja näkee elämässä niitä oikeasti kasvattavia tapahtumia, niin ainakaan tuollainen super super! hehkutus ei tuo elämään mitään! Hän vain vaikuttaa niin kehittymättömältä. Sitten kun tälläiselle ihmiselle tulee jokin solmu, siitä sitten kerrotaan suru-uutisena koko kansalle. Muuten pieninä annoksina hän on esiintyjä paikallaan mutta liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä itse telkkari kiinni.Katsojaluvut eivät ole enää miljoonassa ja koko ajan ovat olleet laskusuunnassa.
Vaikka niitä katsojia olisi vain 500 000 niin siltikin luku on iso.
Ihmettelen aina näitä ihmisiä, jotka tulee kommentoimaan, että "saisivat lopettaa koko ohjelman"(kun minua ei enää kiinnosta katsoa) niin mitä hittoa?
TV:tä tulee pilvin pimein ohjelmia, jotka ei minua kiinnosta, mutta ei tulisi mieleenkään tulla julistamaan, että sen saa lopettaa, kun MINÄ en katso.
Kanavia on joka lähtöön, kyllä niihin mahtuu paljon ohjelmia, jotka ei minua kiinnosta(itse asiassa hyvin harva ohjelma kiinnostaa) mutta ai ne minua haittaa, vaikka siellä pyörivätkin.
Aikoinaan katsoin esim Emmerdalea, mutta en enää vuosikausiin sitä katsonut, mutta en silti ole sitä mieltä, että joutaisi lopettaa, kun ei minua enää kiinnosta.
Kai tiedät, kuinka katsojaluvut selvitetään? Tilastot tehdään 1000 perheen katsomisten perusteella.
Areenassa sentään on näkyvillä, kuinka monta kertaa videoita on katsottu, mutta noilla muilla kanavilla ei lukuja näy.
Eli oikeastaan hatusta vedetään ne Maikkarin katsojaluvut.
Ei, vaan Suomessa katsojaluvut lasketaan Finnpanelin systeemillä, jonka perustana on 1000 valikoitua perhekuntaa. Tunnen yhden paneelissa mukana olevan, hän on yksinelävä sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tämä oli
Mitä jatkuvasti arvostelevat saatte " palkkioksi" arvosteluistanne? Jokin täytyy olla sillä negatiivisuus " kuluttaa" ihmistä - yleensä.Mitä negatiivista siinä on jos joku sanoo mielipiteensä? Ei se mielipide aina ole positiivinen, eikä tämä ketju ole pelkästään TTK:n ylistämiseen.
On täysin aiheellista kysyä, miksi ohjelmaa katsovat naiset, joiden mielestä kaikki on pielessä ja koko formaatti pitäisi haudata.
Itselläni on kaikki ilmaiskanavat ja viisi suoratoistopalvelua.
En todellakaan katsele ikävystyttäviä sarjoja. En ole köyhä masokisti.
Et taida muuta ehtiä tekemäänkään kuin katsomaan televisiota ja välillä sitten mammapalstalla käyt kommentoimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään kiinnosta anoppifantasiat. 🙈
https://www.seiska.fi/katso/TV/Salkkareiden-viikon-juonipaljastukset-Ak…
Eva ja Kristian ovat vihdoin päässet toistensa makuun. He harrastavat seksiä Moosen takahuoneessa samalla, kun Lasse ja Joonatan ihmettelevät, miksi kahvila on kiinni. Yhdynnän jälkeen Evan ja Kristianin katumuskäyrät nousevat jyrkemmin kuin vuoden euribor. Evan katumus kasvaa lisää, kun hän juttelee puhelimessa vankilassa olevan Nellan kanssa.
Mikillä riittää murhetta katkeroituneen Matiaksen kanssa. Hän avautuu Evalle murheistaan ja Eva lohduttaa häntä auliisti. Myöhemmin Miki menee viettämään päivää Matiaksen kanssa. Eva ja Kristian jäävät kaksin Sievisille. Pettäjät yrittävät käyttäytyä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sitten himo valtaa heidät ja Kristian kantaa anoppinsa kynnyksen yli kohti uutta hekumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tämä oli
Mitä jatkuvasti arvostelevat saatte " palkkioksi" arvosteluistanne? Jokin täytyy olla sillä negatiivisuus " kuluttaa" ihmistä - yleensä.
Pienestä pitäen olen oppinut mummolta, ettei ilkeys ole hyve. Negatiivisuus kuuluu samaan kategoriaan, ilkeyteen. Mummo sanoi usein, että ilkeät ja pahat ihmiset joutuvat ennenaikaiseen hautaan useammin kuin positiiviset. Kasvata itsestäsi hyvä ihminen on hyvä motto kaikille.
Vierailija kirjoitti:
EI MISSÄÄN NIMESSÄ: Pakarinen tanssi opeksi ainakaan.
Eikä tanssimaan
...Tuota .." KUKKUU HU- HUU...
... Ei kuulu mittää, vaikka kuinka mä huhuilin vaattekaapilleni.
, Että oisko ollut taikaa, kuten Liisa Ihmemaassa, että jos Sami ois eksynyt mun vaatekaappiin!.
Vaan ei Ollu
Kahtokaa onko jonku muun vaatekaappiin eksynyt Sami ?
Jos on niin Rouvalle ilmoittaa , että Sami on Täällä meidän vaatekaappiin eksynyt.
Joku taika kai on Hänet lennättäny.
😲🤣😆 Hah hah.
Sä et taida olla ihan kondiksessa...?
Ens vuonna toivon näkeväni TTK parketilla Marco Keräsen ja Hanna Pakarisen tanssiparina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kohta oli kun Elina Taalasmaa istui pesukoneen edessä ja tuijotti tyhjyyteen. ( Vankila)Eikö ketään kiinnosta anoppifantasiat. 🙈
https://www.seiska.fi/katso/TV/Salkkareiden-viikon-juonipaljastukset-Ak…
Eva ja Kristian ovat vihdoin päässet toistensa makuun. He harrastavat seksiä Moosen takahuoneessa samalla, kun Lasse ja Joonatan ihmettelevät, miksi kahvila on kiinni. Yhdynnän jälkeen Evan ja Kristianin katumuskäyrät nousevat jyrkemmin kuin vuoden euribor. Evan katumus kasvaa lisää, kun hän juttelee puhelimessa vankilassa olevan Nellan kanssa.
Mikillä riittää murhetta katkeroituneen Matiaksen kanssa. Hän avautuu Evalle murheistaan ja Eva lohduttaa häntä auliisti. Myöhemmin Miki menee viettämään päivää Matiaksen kanssa. Eva ja Kristian jäävät kaksin Sievisille. Pettäjät yrittävät käyttäytyä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sitten himo valtaa heidät ja Kristian kantaa anoppinsa kynnyksen yli kohti uutta hekumaa.
Ottais se Evaa näyttelevä, TTK -opettajanakin kunnostautunut, sen kuuman perunan suustaan, niin ei vaikuttaisi niin pissikseltä. Rooli milfinä sopii hänelle. Yhtä huono näyttelijä kuin mistä aloitti, ei mitään kehitystä.
Hyvät naiset, varokaa (Nanson) löysiä mekkoja! Parempi vain sonnustautua tiukkoihin farkkuihin, niin huomaa lihomisen heti.