Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapulla aivan kauhea asu. Hänhän on tasapaksu ilman vyötäröä. Ja liian lyhythän hame on.
Seisoo aina jalat harallaan. Sääret näyttävät ohuilta, ,un on noin tönkkö tasapaksu vartalo.
Nyt olisi Vapun aika ottaa yhteyttä Fitfarmiin! Sieltä löytyy apua ylensyönnin hallintaan.
Vappuhan treenaa personal trainerin kanssa useamman kerran viikossa ja käy aamulenkeillä, vastapainoksi sitten syö hyvin. On siis varmasti hyvässä kunnossa ja nykyinen systeemi sopii hänelle. Mikäli haluaisi pudottaa paino ja kiinteytyä, se onnistuisi helposti ruokavaliolla, mutta hän ei selkeästikään tähtää siihen vaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.
Ja lehmätkin lentää!
Päivittää Insta storya joka päivä, sieltä voi käydä toteamassa.
Niin, instassahan kaikki on totta!
Niin, ei ne siellä näytetyt ruoka-annokset totta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tämä oli lemppariohjelmani, mutta nykyään tämä tuntuu jo aikansa eläneeltä ja kuluneelta.
Ei ole enää sitä vetoa kuin joskus vuosia aiemmin.
Saisivat jo lopettaa.Miljoona muuta tykkää.
Pistä itse telkkari kiinni.
Salkkareillakin on hyvät katsojaluvut ja monella muulla maikkari-viihteen saavutuksella, mutta onko Salkkarit sitten jokin laatuohjelma, jota kannattaa seurata, sopii kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tämä oli lemppariohjelmani, mutta nykyään tämä tuntuu jo aikansa eläneeltä ja kuluneelta.
Pistä itse telkkari kiinni.Salkkareillakin on hyvät katsojaluvut ja monella muulla maikkari-viihteen saavutuksella, mutta onko Salkkarit sitten jokin laatuohjelma, jota kannattaa seurata, sopii kysyä.
Eiköhän jokainen määrittele itse, mikä hänelle on laatuohjelma, tuskin katsojaluvut sen määrittävät?
Vierailija kirjoitti:
Ennen tämä oli
lemppariohjelmani, mutta nykyään tämä tuntuu jo aikansa eläneeltä ja kuluneelta.
Saisivat jo lopettaa.
Valitat ja katsot silti? Miksi?
Olen ihmetellyt palstan negatiivisia, joilla on ilmeisesti tietty asenne valmiina.
Mitä jatkuvasti arvostelevat saatte " palkkioksi" arvosteluistanne? Jokin täytyy olla sillä negatiivisuus " kuluttaa" ihmistä - yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami oli hyvä, kerrankin. Loisti benkun kanssa. Onkohan sami kaapissa.
Kauhean leveät, naismaiset lantiot molemmilla.
Aina löytyy parannettavaa🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
https://is.mediadelivery.fi/img/468/726f850773a2bd440990e2863db33cd6.jp…
Törkee kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä itse telkkari kiinni.Salkkareillakin on hyvät katsojaluvut ja monella muulla maikkari-viihteen saavutuksella, mutta onko Salkkarit sitten jokin laatuohjelma, jota kannattaa seurata, sopii kysyä.
Salkkareillako paremmat katsojaluvut? Ei ole vaan on noin puolet mitä TTK.
Käykää katsomassa vaikka tekstitv sivu 378 viikottain mitä katsotaan.
TTK on selvässä johdossa maikkarilla, Elämäni biisi tv 1 , Vain elämää nelosella..
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on selviytyjät nelosella. Mitä se homo Peltonen ohjelmassa tekee.
Vai meinaako se toisen ruskeen reijän ritarin kanssa tanssia yleisillä paikoilla.
Tämä kertonee kaiken tämän kommentoijan älynlahjoista, tai piemminkin niiden täydellisestä puuttumisesta;)
hetero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TTK on selvässä johdossa maikkarilla, Elämäni biisi tv 1 , Vain elämää nelosella..
Kiitos muistutuksesta. Kävin katsomassa listat ja ei todellakaan kannata hurrata Salkkareiden suosiosta. TTK ja Elämäni biisi ovat suosituimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä itse telkkari kiinni.Katsojaluvut eivät ole enää miljoonassa ja koko ajan ovat olleet laskusuunnassa.
Vaikka niitä katsojia olisi vain 500 000 niin siltikin luku on iso.
Ihmettelen aina näitä ihmisiä, jotka tulee kommentoimaan, että "saisivat lopettaa koko ohjelman"(kun minua ei enää kiinnosta katsoa) niin mitä hittoa?
TV:tä tulee pilvin pimein ohjelmia, jotka ei minua kiinnosta, mutta ei tulisi mieleenkään tulla julistamaan, että sen saa lopettaa, kun MINÄ en katso.
Kanavia on joka lähtöön, kyllä niihin mahtuu paljon ohjelmia, jotka ei minua kiinnosta(itse asiassa hyvin harva ohjelma kiinnostaa) mutta ai ne minua haittaa, vaikka siellä pyörivätkin.
Aikoinaan katsoin esim Emmerdalea, mutta en enää vuosikausiin sitä katsonut, mutta en silti ole sitä mieltä, että joutaisi lopettaa, kun ei minua enää kiinnosta.
Ärsyttävä osuus tämä parinvaihtoviikot, kun tuomareillakin alkaa kieli lespaamaan ja silmät vilkkumaan, kun taas saadaan kansalla tarjota vähän "pikkutuhmaa" ajateltavaa. Mies/mies ja nais/naisparit on pitkään ihasteltavina ja odotetaan että jotain mullistavan uutta nähtäisiin. Sitten on joku onneton, vaivoin mölyt mahassa pitävä, saanut väärän parin ja ikävä entiseen on nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami oli hyvä, kerrankin. Loisti benkun kanssa. Onkohan sami kaapissa.
Kauhean leveät, naismaiset lantiot molemmilla.
Meillä varmaan TV näytti eri ohjelmaa, kun ne lantiot meiltä katsottuna oli poikamaisen kapeat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä noilla homoilla on, kun ne joka paikassa heti alkuun julistaa olevansa homoja.
Kuka hetero tulee johonkin tilaan ja sanoo heti kättelyssä olevansa hetero.
Minun mielestä homot eivät ole kovinkaan älykkäitä.
Luultavaa, että kyse on voimaantumistrendistä. Nyt tai viime vuosina yhä useampi on tullut "kaapista" niin naiset kuin miehetkin ja jo se on uutta. Miltei jokaisella heterolla on lähipiirissään yksi homo/lesbo ja heidän ei enää tarvi piiloutua tai salata mitä ovat. Muistetaan sekin, että ovat vähemmistöä joten täysturhaa verrata heteroihin joita on 95% populasta. Miksi siis heteron pitäisi enemmistönä kuuluttaa et on hetero?
Hei lukijat, mulla on teille tärkeää asiaa. Minä olen.......... hetero!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan todetaan vain, että Salkkareilla on hyvät katsojaluvut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä itse telkkari kiinni.Katsojaluvut eivät ole enää miljoonassa ja koko ajan ovat olleet laskusuunnassa.
Vaikka niitä katsojia olisi vain 500 000 niin siltikin luku on iso.
Ihmettelen aina näitä ihmisiä, jotka tulee kommentoimaan, että "saisivat lopettaa koko ohjelman"(kun minua ei enää kiinnosta katsoa) niin mitä hittoa?
TV:tä tulee pilvin pimein ohjelmia, jotka ei minua kiinnosta, mutta ei tulisi mieleenkään tulla julistamaan, että sen saa lopettaa, kun MINÄ en katso.
Kanavia on joka lähtöön, kyllä niihin mahtuu paljon ohjelmia, jotka ei minua kiinnosta(itse asiassa hyvin harva ohjelma kiinnostaa) mutta ai ne minua haittaa, vaikka siellä pyörivätkin.
Aikoinaan katsoin esim Emmerdalea, mutta en enää vuosikausiin sitä katsonut, mutta en silti ole sitä mieltä, että joutaisi lopettaa, kun ei minua enää kiinnosta.
Kai tiedät, kuinka katsojaluvut selvitetään? Tilastot tehdään 1000 perheen katsomisten perusteella.
Areenassa sentään on näkyvillä, kuinka monta kertaa videoita on katsottu, mutta noilla muilla kanavilla ei lukuja näy.
Benjamin ja Sami sekä Sonja ja Anniina olivat upeita. Oppilaat tanssivat melkeinpä paremmin kuin opettajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Muutaman kerran olen eksynyt Salkkareihin kanavaa vaihtaessa ja katsonut pätkiä. Mitä ihmeen "ylinäyttelemistä" onkaan? Ikäänkuin katsojille, jotka eivät ole ns kartalla pitää ylinäytellä jotta taatusti käsittää, mistä on kyse...No, ketkä tykkäävät saavat mun puolesta tykätä vapaasti.
Niin, instassahan kaikki on totta!