Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.08.2022 |

Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?

Kommentit (6165)

Vierailija
2961/6165 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulikin taas Siegfrieds-annos täyteen tältä vuodelta.

Tulee mieleen häntä kuunnellessa, onko hänellä lainkaan mitään syvällisiä ajatuksia, omia mielipiteitä? Hän uskaltaa liikkua vain turvallisella mukavuusalueellaan puhuessaan. Kaikki on super! hänen elämänlogiikkansa mukaan. Uskoo tuovansa iloa ja valoa muille tuolla hyperaktiivisella sekoilullaan.

Minusta on mukavaa, että joukossamme on iloisia ja positiivisia ihmisiä tasapainottamassa synkeää ja harmaata ihmiskuvaa ja ns "myrkynkylväjiä.  Olen paljon nähnyt elämää ja kuolemaa , sen kolikon nurjalta puoleltakin ( t. konkari esh)

Voin allekirjoittaa myös tuon asenteen.

Meidän tulee oppia sietämään ihmisissä myös ääripäitä. Olisi todella tylsää jos olisimme toistemme klooneja ja entäs jos puhuisimme vain monotonisesti ja robottimaisesti? No way!

Vierailija
2962/6165 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benkku varmasti selaa tätä keskustelua , on semmonen persoona. Sit kertoo Saanalle, mitä puhutte tääl

Varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/6165 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaarinan hallintojohtaja innoissaan Kaarinan saamasta huomiosta ja koko TTK-lähetyksestä.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009125744.html

Upeeta. Saavat vielä tonnin, joten on tosi kiva muistaminen.

Eikös se mene hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
2964/6165 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saana ei myöskään istunut Markon vieressä Erkun takana olevalla sohvalla vaikka niin parit yleensä istuu. Välissä oli kunnon hajurako...

Mitähän oikein on tapahtunut.

Vierailija
2965/6165 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulikin taas Siegfrieds-annos täyteen tältä vuodelta.

Tulee mieleen häntä kuunnellessa, onko hänellä lainkaan mitään syvällisiä ajatuksia, omia mielipiteitä? Hän uskaltaa liikkua vain turvallisella mukavuusalueellaan puhuessaan. Kaikki on super! hänen elämänlogiikkansa mukaan. Uskoo tuovansa iloa ja valoa muille tuolla hyperaktiivisella sekoilullaan.

Minusta on mukavaa, että joukossamme on iloisia ja positiivisia ihmisiä tasapainottamassa synkeää ja harmaata ihmiskuvaa ja ns "myrkynkylväjiä.  Olen paljon nähnyt elämää ja kuolemaa , sen kolikon nurjalta puoleltakin ( t. konkari esh)

Voin allekirjoittaa myös tuon asenteen.

Meidän tulee oppia sietämään ihmisissä myös ääripäitä. Olisi todella tylsää jos olisimme toistemme klooneja ja entäs jos puhuisimme vain monotonisesti ja robottimaisesti? No way!

Noin juuri. Itse olen muokannut suvaitsevuuttani siten, että kuvittelen, että jos "inhokkijulkkis" onkin tai olis minulle läheinen, vaikka lapsi, lapsenlapsi tms miten sitten suhtautuisin?

Kyllä siinä kohtaa mieli muuttuu. Pitäisi muuttua.

Vierailija
2966/6165 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saana ei myöskään istunut Markon vieressä Erkun takana olevalla sohvalla vaikka niin parit yleensä istuu. Välissä oli kunnon hajurako...

Mitähän oikein on tapahtunut.

Voisiko syynä olla tarkoituksellinen asettelu, ettei kumpikaan jää toisten kilpailijoiden tai Ernestin taakse 🤔

Vierailija
2967/6165 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja näyttää sanoneen et opettelee tanssia illalla kotona katselemalla treenivideoita ja syö samalla karkkia. Kiva taas vetää oikea harjottelu lokaan ja antaa ymmärtää et sohvalla makoilulla hoituu ja tosi laihana pysyy muka syömällä karkkia. Vai onko sama purkka jota jyystää pari tuntia.

Ei pidä antaa kuvaa et kaikki tulee itsestään ja helpolla. Ei tartte yrittää olla hauska ja vitsikäs, tanssikaa vaan. Se on hyvä.

Älä huoli, kyllä harjoituksissa kuluu kaikki tuo " karkkienergia". Useimmat laihtuvat useita kiloja kilpailujaksojen aikana.

Mentaaliharjoittelu on tehokasta, siis  (katsomalla ja)  ajattelemalla jää kuviot mieleen hyvin

Vierailija
2968/6165 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako näitä tanssiohjelmia vielä dvd-levyillä? Niin saisi läppärille ja mukaan sänkyyn, niin avot.

Minä tallennen Elisa viihteellä. Saa hypättyä ne julmettoman pitkät mainostauot  yli

Vierailija
2969/6165 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako näitä tanssiohjelmia vielä dvd-levyillä? Niin saisi läppärille ja mukaan sänkyyn, niin avot.

Minä tallennen Elisa viihteellä. Saa hypättyä ne julmettoman pitkät mainostauot  yli

Sama täällä. Elisa viihteen tallennusmahdollisuus on ollut tarpeen jo sen takia, että saa tämän ja monen muunkin ohjelman kohdalla hylättyä mainokset yli.

Vierailija
2970/6165 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti saa , mutta meikäläinen kahtoo ohjelman suorana , ..Näyttääkö ne Elisan kautta Enemmänkin sitä Kuplaa , että hörppivätkö ne kuohuviini pullon puoleksi , kahteen Pekkaan sen pullon, vai huono vain yhden lasillisen .

Kun viimeksi näytettiin MTV3: n Kuplassa kun parien vaihto viikon ,

Parit hörppi sitä kuohuviiniä lasillisen.

Näytetäänkö enempi näitä kemuja?

Seiska kun ei ole tanssii Tähtien kanssa ohjelman jatkoilta kuvannu mitään.

Eli käytetäänkö Ohjelman sisältöä Enemmän mitä MT3 : llä ja kalliilla CMoren palvelussa..

,

Että tietäisi mitä kautta on Kattavin ja Edullisin kahtoa ohjelmaa.

Ja yleensäkin TV ohjelmia?

Vierailija
2971/6165 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAITA ITSE!

En juo viinaa!

Siis näytetään heidän kännäilyä

Vierailija
2972/6165 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Taas , se kuultiin todistetusti,

Miehet ! he ei käytä aivosolujaan 100% .:i. ! , kun tulee joku uusi tilanne, eteen , Naisen seurassa he eivät osaa olla Asiallisia!.

Kun nyt tänään on Tannsii tähtien kanssa, ohjelmassa Rakkaus teema,

Matti se kehtasi ehdottaa Sonjalle eilisessä Kuplassa , että puketuuko " hoitajan " asuun!

Miten törkeää!

no siinä hyvinkin todistettiin , että eivät käytä aivokapasiteettiaan täydellisesti.kun vain sen Pienen osan aivoista.!

Ei se Rakkaus Aina , tarkoita seksiä.

Vaan ihan Viatonta mutta miehille rakkaus käsite , pyörii vain yhden asian varassa.

Eivät hahmota , että Rakkaus on Muutakin kuin vain seksiä.

Kun se on Paljon laajempi käsite.

Ja miehet ne vaan esinellästävät naisia, pelkäävät jäädä kakkoseksi.

, Luulevat , että sillä mikä heillä on haaroissa, ! että se on se mahtupontaallinen " ase" Kaikkien asioiden ratkaisuun.

Vuosi kymmeniä Maailmalla, ollaan taisteltu Naisten Tasa- arvosta, yhä se taistelu jatkuu !

Ja todistettiin , Jopa Suomen tanssikulpassa.

Ei ollu asiallista käytöstä Matilla.

Ei kuitenkaan Sonja suostunut pukemaan ,moista asua.

Vierailija
2973/6165 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Taas , se kuultiin todistetusti,

Miehet ! he ei käytä aivosolujaan 100% .:i. ! , kun tulee joku uusi tilanne, eteen , Naisen seurassa he eivät osaa olla Asiallisia!.

Kun nyt tänään on Tannsii tähtien kanssa, ohjelmassa Rakkaus teema,

Matti se kehtasi ehdottaa Sonjalle eilisessä Kuplassa , että puketuuko " hoitajan " asuun!

Miten törkeää!

no siinä hyvinkin todistettiin , että eivät käytä aivokapasiteettiaan täydellisesti.kun vain sen Pienen osan aivoista.!

Ei se Rakkaus Aina , tarkoita seksiä.

Vaan ihan Viatonta mutta miehille rakkaus käsite , pyörii vain yhden asian varassa.

Eivät hahmota , että Rakkaus on Muutakin kuin vain seksiä.

Kun se on Paljon laajempi käsite.

Ja miehet ne vaan esinellästävät naisia, pelkäävät jäädä kakkoseksi.

, Luulevat , että sillä mikä heillä on haaroissa, ! että se on se mahtupontaallinen " ase" Kaikkien asioiden ratkaisuun.

Vuosi kymmeniä Maailmalla, ollaan taisteltu Naisten Tasa- arvosta, yhä se taistelu jatkuu !

Ja todistettiin , Jopa Suomen tanssikulpassa.

Ei ollu asiallista käytöstä Matilla.

Ei kuitenkaan Sonja suostunut pukemaan ,moista asua.

Sit korkki kiinni ja nukkumaan.

Vierailija
2974/6165 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 euroa meni Benjaminin ja Samin lahjoittamana Kaarinan SOS-Lapsikylälle. Hyvä valinta.

Vierailija
2975/6165 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän mielellä Leppilampi kattoo tätä?

"Ois niin hauskaa olla ollu mukana. Nuo muut saa nyt kaiken huomion eikä kukaan muista enää mua. Komeaa ja lahjakasta miesjuontajaa jota kukaan ei voi korvata. Tää Westendin kämppäki pitäs maksaa... mitäs mä höpisinkään poisjäännin syyksi? Voikohan sen vielä perua? Jormaki tuolla vaan jaksaa. Ikävä Jormaa."

Vierailija
2976/6165 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaret taas minä minä perjantain tanssikuplassa ainakin n. 15 min kohdalla. Puvustajat tekee muutoksia Maaretin asuun ja Maaret alkaa selostaa itsestään jotain, onneksi puvustajat eivät noteeraa vaan jatkavat töitään. Että ärsyttää tuollainen itsekeskeisyys

Vierailija
2977/6165 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaret taas minä minä perjantain tanssikuplassa ainakin n. 15 min kohdalla. Puvustajat tekee muutoksia Maaretin asuun ja Maaret alkaa selostaa itsestään jotain, onneksi puvustajat eivät noteeraa vaan jatkavat töitään. Että ärsyttää tuollainen itsekeskeisyys

No se tippuu onneks tänään.

Vierailija
2978/6165 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saiko nuo tuomarit ilmasiks sponsorilta silmälasin pokat?

Vierailija
2979/6165 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän mielellä Leppilampi kattoo tätä?

"Ois niin hauskaa olla ollu mukana. Nuo muut saa nyt kaiken huomion eikä kukaan muista enää mua. Komeaa ja lahjakasta miesjuontajaa jota kukaan ei voi korvata. Tää Westendin kämppäki pitäs maksaa... mitäs mä höpisinkään poisjäännin syyksi? Voikohan sen vielä perua? Jormaki tuolla vaan jaksaa. Ikävä Jormaa."

Leppilammella on ihan tarpeeksi töitä näyttelijänä sekä eri firmoissaan ja loppuajan viettää perheensä kanssa. Tuskinpa ehtii ohjelmaa kaipaamaan. Kaikella on aikansa.

Vierailija
2980/6165 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friikkisirkus alkoi 🎪🤡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi