Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui Valio Polar-juuston syönti tähän!! Meni liian kalliiksi! Kertokaas muun merkkisiä vaihtoehtoja KEVYT juustolle (5%)?

Vierailija
03.08.2022 |

7-8 euroa yhestä Valio Polar 5% juustosta??! HAHHHAH: Se loppu minun osalta siihen! Pitäkää tunkkinne niin kuin Juhakin sanoi.
Onko muita valmistajia joilla on erityisen vähärasvaista juustoa?? esim. 5%? Voisitteko kirjoittaa tähän listaa niistä. Ja, EN ole lopettamassa juuston syöntiä (pidän liikaa, ja syön sitä paljon), ja EI, EN ole alkamassa syödä runsasrasvaisempaa juustoa (kolesterolit saatava alemmas , ja lihomseni on todellakin kiinni juuston ym. rasvapitoisuudesta). Olen jo ihan liikaa joutunut tekemään kompromisseja eri lihottavien tuotteiden kanssa.
Älkääkä yrittäkö sanoa korvaa se salaatilla, yms.salaatit pilaantuu enkä tykkää muutenkaan. ENKÄ aio laittaa rasvasta juustoa mutta vähemmän. Tiedän ettei se toimi mulla.
Joten, Olisin kiitollinen vaihtoehtoehdotuksista! Mielellään laktoositonta.Mitä juustoa te muut LAIHDUTTAJAT käytätte?

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin täysin rasvatonta juustoa. Harmi ettei sellaisia ole.

Vierailija
182/192 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa syödä ihan rasvaista juustoa. Kevyttuotteet on varma tapa estää laihtuminen.

Hyvin on paino pudonnut ilman rasvaa

Terveys kyllä saattaa brakata ilman rasvaa.

Kroppa vaatii pehmeitä rasvoja, ei kovia eläinrasvoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa syödä ihan rasvaista juustoa. Kevyttuotteet on varma tapa estää laihtuminen.

Kroppa vaatii eläinrasvoja. Meinaan ihmisen kroppa.

Vierailija
184/192 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHHAHHAA!

Vierailija
185/192 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt juusto on pahaa, jätä pois kokonaan, terveellisempää ja säästyy vielä enemmän rahaa ku halpaa juustoa ostamalla.

Vierailija
186/192 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi sulle 10%. Ässästä löysin Eränkävijä-nimisen mun mielestä hyvän juuston. Kuusamon Juuston tuote.

Rasvaa se 10 prossaa, josta kovaa rasvaa 3 prossaa. Hintaa en muista, mutta ei se tainnut kovin kallista olla. Mä olen ihan hirveä juuston rakastaja, mitä enemmän rasvaa sitä parempi, juustotiskejä en voi ohittaa. Nyt on pitänyt alkaa tarkastella tätä asiaa vakavasti, siksi toi Eränkävijä nyt käytössä ja tykkään.

Rakastat juustoa, mutta syöt jotain joka ei ole juustoa??

Terveydellisistä syistä rakastamani rasvaiset juustot oli pakko jättää ja toi Eränkävijä on paras löytämäni vähärasvainen korvike.

Vierailija
187/192 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa vaatii eläinrasvoja. Meinaan ihmisen kroppa.

Hei , karppaaja. Viralliset ravitsemussuositukset ja lääketiede ovat eri mieltä. Perustuvat lahjaoihin ja kattaviin tutkimuksiin.

Pidä sinä oma uskomuksesi ja jätä meidät mut rauhaan.

Kommenttisi täällä todistavat jälleen kerran, että miksi en teistä pidä. Olette fanaatikkoja, jotka saarnaavat tätä uskontoaan joka paikassa, vaikka kukaan ei haluaisi kuulla.

Vierailija
188/192 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja älä usko näitä paskan puhujia ! Rasva lihottaa ja saa aikaan sydän ja verisuoni taudit se ei ole mikään uskon asia vaan se on tutkittu jo sata vuotta sitten. Eihän eläinrasvaa saa kaataa edes viemäriin menee putket tukkoon niin mitä järkeä sitä on suuhun kaataa.

Itse olen syönyt 17%ohuita siivuja ,mutta olipa hyvä tietää että 5% on olemassa ! pitää ostaa seuraavaksi.

Makkarat on kans myrkkyä (keitto kinkussa ei ole kuin 2,5 % rasvaa ja vielä kun ottaa ohuina siivuina niin voi syödä sitäkin.)

Ravintola ruuan on ihan paskaa kaikki niihin tehdään maku voilla ja kermalla ,kun ammattitaito loppuuu, jotka on lähes 100% eläinrasvaa 

Ei kannata laihduttaa (kannettu vesi ei kaivossa pysy) vaan tehdä muutos ruokailu ja liikunta tottumiksin niin laihtuu itsestään ihanne painoon ja pysyy siinä eikä tarvitse nälkää nähdä kun katsoo mitä ja minkä verran suuhunsa pistää,

Ja samalla säilyy terveys kun ei mene verisuonet tukkoon eläinrasvasta.

Toinen eläinrasvan lisäksi on mitä kannataa välttää mahdollisimman paljon on suola (suola on ihmiselle välttämättömyys) mutta tarpeellisen määrän ja ylikin saa kaikesta ruuasta leivästä ym.. Suolaa voi korvata mausteilla pippuri,valkosipuli,jalopeeeno ,chili jne.

Terveellinen ruoka on kaikenlisäksi paljon parempaa kun siihen tottuu ja totuttelee esim. Terveellinen naudan jauheliha on parhaasta paistista jauhettua 4-7 % joka on 10 x parempaa mutta vain hieman kalliimpaa.

Itse voi tehdä pitsoja ja hampurilaisia ja välillä niillä herkutella jotka on  terveellisiä jotka on paljon parempia kuin epäterveelliset rasva lötkylät hy hyi..

Yksi mikä on huonoa on monet rasvattomat jukurtit,mutta siihenkin on ratkaisu ostaa rasvatonta maustamatonta jukurttia ja maustaa hedelmillä sen niin on 

Jos kaikki söisi terveellisesti , niin kyllä ohitus leikkauksia tekeviä lääkäreitä vituttaisi kun niillä menisityöt

Vierailija
189/192 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttajat käyttävät juurikin normaalirasvaista juustoa. Samoin muukin ruoka on normaalirasvaista. Juuston rasva ei kolesterolia pahenna.

Tätähän tutkittiin taannoin,rasvainen juusto ei vaikuttanut kolesteroliin yhtään mitenkään.Maissiöljy taas kyllä laski kolesterolia mutta LISÄSI valtimosairauksia.

Vierailija
190/192 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitihän se arvata että LIHOTTAJAT hyökkää kimppuun tällä palstalla ja yrittää sabotoida laihutukseni. Ei ihme että väki paisuu kun pitää KERMAA mätää. En elä syödäkseni, vaan yritän pysyä hengissä ruuasta huolimatta. Ruoka ei ole minulle herkuttelua varten. 

Ilmeisesti Arla Kadet 5% olisi ainoa, ja on euron halvempi.

No,oletko laihtunut kevytjuustoja syömällä?  Itse syön oikeita ruokia,myös juustoa jossa on rasvaa,siis sitä rasvaa jota ei ole jollain oudolla tavalla poistettu valmistusprosessin aikana. Ja en ole ylipainoinen,muutaman viipaleet päivittäin syön.

Vierailija
191/192 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arlan 5% Kadett yllätti, maku hyvä. Tarjouksesta alle 5€ 500g.kannattaa kokeilla.

Vierailija
192/192 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaatti. 5% juusto on koostumukseltaan lähempänä kumia.

No ehkä, mutta itse kun laihdutin lähes 60 kg urakkaani, niin eihän siinä kauheasti makua mietitty. Juustosta vaan mietti että se on proteiinia, ei miltä se maistuu. Kunhan nyt ei niin pahaa ole että kuvottaa, se riitti. Olin ennen läskinä ollut oikein todella herkuttelija ja ruokahifistelijä, oli varsin terveellistä välillä suhtautua ruokaan niinkin, että se on ravintoaineiden tankkausta, ei muuta.

Surullista, että olet laihduttanut mauttomalla keinoruualla :(

Parempikin tapa olisi ollut. Jatkatko nyt edelleen huonolla ruualla?

Herkuttelu ja "hifistely" ei muuten tarko

Voi, voi, olen yhtä hoikka kuin seiskaluokalla yhä viisikymppisenä, mutta geenien vuoksi kolesteroli on koholla. Kanaa syön muutaman kerran vuodessa, muuten linssejä ja kikherneitä. Triglyseroli on alle rajan, mutta huono kolesteroli vähän yli. 17% juustoa olen syönyt pari ohutta, siivua iltaisin. Mietin myös tätä vähärasvaisempia vaihtoehtoja raejuuston rinnalle. Toisaalta rasvan välttely johtaa nälän tunteeseeneli kokonaan ilman rasvaa ei voi olla . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi