Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui Valio Polar-juuston syönti tähän!! Meni liian kalliiksi! Kertokaas muun merkkisiä vaihtoehtoja KEVYT juustolle (5%)?

Vierailija
03.08.2022 |

7-8 euroa yhestä Valio Polar 5% juustosta??! HAHHHAH: Se loppu minun osalta siihen! Pitäkää tunkkinne niin kuin Juhakin sanoi.
Onko muita valmistajia joilla on erityisen vähärasvaista juustoa?? esim. 5%? Voisitteko kirjoittaa tähän listaa niistä. Ja, EN ole lopettamassa juuston syöntiä (pidän liikaa, ja syön sitä paljon), ja EI, EN ole alkamassa syödä runsasrasvaisempaa juustoa (kolesterolit saatava alemmas , ja lihomseni on todellakin kiinni juuston ym. rasvapitoisuudesta). Olen jo ihan liikaa joutunut tekemään kompromisseja eri lihottavien tuotteiden kanssa.
Älkääkä yrittäkö sanoa korvaa se salaatilla, yms.salaatit pilaantuu enkä tykkää muutenkaan. ENKÄ aio laittaa rasvasta juustoa mutta vähemmän. Tiedän ettei se toimi mulla.
Joten, Olisin kiitollinen vaihtoehtoehdotuksista! Mielellään laktoositonta.Mitä juustoa te muut LAIHDUTTAJAT käytätte?

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajat käyttävät juurikin normaalirasvaista juustoa. Samoin muukin ruoka on normaalirasvaista. Juuston rasva ei kolesterolia pahenna.

Vierailija
2/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin sanoa: niin ja mielellään vielä vähän HALVEMPAA kuin 8 euroa, 500 g pakkaus. Vai onko pakko alkaa asioimaan Lidlissä....?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermajuustoa sen olla pitää jos yhtään mausta välittää. Kokeile vaikka Ålands meijerin kermajuustoa niin et enää voi syödä jotain kevytjuustoa.

Vierailija
4/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lihomisesi ei ole kiinni oikean juuston rasvasta, ei myöskään kolesteroliarvosi. Tuollaiset keinotekoisesti "kevyet tuotteet" sitä lihomista ja sairauksia aiheuttaa.

Toki syö ihan mitä haluat, kunhan vähän oikaisin sun harhoja.

Vierailija
5/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kevyt juustot" ei ole juustoja.

Vierailija
6/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku syö noita kumijuustoja??!!??

Mitä rasvaisempi sen parempi ja terveellisempi.

Vierailija
7/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku syö noita kumijuustoja??!!??

Mitä rasvaisempi sen parempi ja terveellisempi.

Ei noi keinoruuan syöjät tätä tajua :)

Vierailija
8/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lopetin lempijuustoni oston,kun hinta vähässä ajassa nousi 3 €....ei monestakaan asiasta viitsi maksaa järjetöntä ylihintaa,vaikka olisi miljonääri

Vierailija
9/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hyviä juustoja mutta 2-4 viipaletta päivässä. Tuollaiset kumijuustot pitäisi kieltää laissa koska ne ei ole juustoa.

Vierailija
10/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitihän se arvata että LIHOTTAJAT hyökkää kimppuun tällä palstalla ja yrittää sabotoida laihutukseni. Ei ihme että väki paisuu kun pitää KERMAA mätää. En elä syödäkseni, vaan yritän pysyä hengissä ruuasta huolimatta. Ruoka ei ole minulle herkuttelua varten. 

Ilmeisesti Arla Kadet 5% olisi ainoa, ja on euron halvempi.

Vierailija
11/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön valmiiksi siivutettua Polaria , sitä kevyintä. Jos ostan köntin sitä tulee himoissaan vuoltua puolet kerralla. Se kaikkein ohuin maistuu ihan pähkinälle , on hyvää ja siihen "kumimaisuuteen" tottuu : D

Vierailija
12/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatejuusto. Yleensä käytän puolikkaan viipaleen kerralla, kun ovat niin paksuja.

Vierailija
13/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuustoja en ole koskaan oppinut syömään, ne pallerot tippuu kaikkialle. Vetstä. Mutta voisin nyt harkita kokeilla, onko ne vähärasvaisempia? Minkä niminen olisi hyvä ja halpa?

ap

Vierailija
14/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes pysty laihduttamaan jos söisin juustoa. Heti tippui rasva-arvot kolmessa viikossa normaaleihin lukemiin kun lopetti juuston syömisen. Ja söin pari ohutta palaa aamuisin..

Vierailija
15/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitihän se arvata että LIHOTTAJAT hyökkää kimppuun tällä palstalla ja yrittää sabotoida laihutukseni. Ei ihme että väki paisuu kun pitää KERMAA mätää. En elä syödäkseni, vaan yritän pysyä hengissä ruuasta huolimatta. Ruoka ei ole minulle herkuttelua varten. 

Mennyvittuun

Vierailija
16/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatejuustoviipaleista löytyy 6% rasvainen, mutta minusta ne ovat karmean makuisia.

Vierailija
17/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi. Sen kus syöt sitä kevyttä. Tosin, jos laihtua haluat, niin kyllä oikea ruoka on silloin paikallaan.

Eikä sun tarvitse huutaa.

Vierailija
18/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuustoa on rasvattomana ja sit sitä ihan perus 2% ... kevyempiä ovat siis. 

Vierailija
19/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
20/192 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita noin vähärasvaisia juurikaan ole. Arlalla on Kadett-juusto, 5 %. Se on kyllä tosi hyvän makuista, mikä yllätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän