Nyt loppui Valio Polar-juuston syönti tähän!! Meni liian kalliiksi! Kertokaas muun merkkisiä vaihtoehtoja KEVYT juustolle (5%)?
7-8 euroa yhestä Valio Polar 5% juustosta??! HAHHHAH: Se loppu minun osalta siihen! Pitäkää tunkkinne niin kuin Juhakin sanoi.
Onko muita valmistajia joilla on erityisen vähärasvaista juustoa?? esim. 5%? Voisitteko kirjoittaa tähän listaa niistä. Ja, EN ole lopettamassa juuston syöntiä (pidän liikaa, ja syön sitä paljon), ja EI, EN ole alkamassa syödä runsasrasvaisempaa juustoa (kolesterolit saatava alemmas , ja lihomseni on todellakin kiinni juuston ym. rasvapitoisuudesta). Olen jo ihan liikaa joutunut tekemään kompromisseja eri lihottavien tuotteiden kanssa.
Älkääkä yrittäkö sanoa korvaa se salaatilla, yms.salaatit pilaantuu enkä tykkää muutenkaan. ENKÄ aio laittaa rasvasta juustoa mutta vähemmän. Tiedän ettei se toimi mulla.
Joten, Olisin kiitollinen vaihtoehtoehdotuksista! Mielellään laktoositonta.Mitä juustoa te muut LAIHDUTTAJAT käytätte?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Raejuustoa on rasvattomana ja sit sitä ihan perus 2% ... kevyempiä ovat siis.
Olikohan k-menu aika halpa , mutta raejuusto on mautonta. Lopetin sen syönnin kun hinta nousi rasialta yli 2 euroa. Ennen oli reippaasti alle 2 euron.
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes pysty laihduttamaan jos söisin juustoa. Heti tippui rasva-arvot kolmessa viikossa normaaleihin lukemiin kun lopetti juuston syömisen. Ja söin pari ohutta palaa aamuisin..
Kaksi ohutta juustosiivua päivässä ei vaikuta edes oravan rasva-arvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Raejuustoa on myös rasvaprosentilla 3,5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön valmiiksi siivutettua Polaria , sitä kevyintä. Jos ostan köntin sitä tulee himoissaan vuoltua puolet kerralla. Se kaikkein ohuin maistuu ihan pähkinälle , on hyvää ja siihen "kumimaisuuteen" tottuu : D
Tottahan rasvatonta juustoa syö himoissaan liikaa.Sehän johtuu siitä, että kroppa nälissään pyytää ruokaa kun sille tarjotaan tuollaista ruuan korviketta.
Ei vaan siksi kun se on niin HYVÄÄ .En minä pelkällä juustolla elä : D ja kroppa voi hyvin kun kolesterolit lähti laskuun ruokavaliomuutoksella johon kuuluu mm. Polar vähärasvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön valmiiksi siivutettua Polaria , sitä kevyintä. Jos ostan köntin sitä tulee himoissaan vuoltua puolet kerralla. Se kaikkein ohuin maistuu ihan pähkinälle , on hyvää ja siihen "kumimaisuuteen" tottuu : D
Tottahan rasvatonta juustoa syö himoissaan liikaa.Sehän johtuu siitä, että kroppa nälissään pyytää ruokaa kun sille tarjotaan tuollaista ruuan korviketta.
Ei vaan siksi kun se on niin HYVÄÄ .En minä pelkällä juustolla elä : D ja kroppa voi hyvin kun kolesterolit lähti laskuun ruokavaliomuutoksella johon kuuluu mm. Polar vähärasvainen.
Joopa joo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raejuustoa on myös rasvaprosentilla 3,5.
Se onkin parasta.
Kadet, Edam, Turunmaa, Julia, Eräretki.
Fanitan Polar 15 -juustoa. Ihana löytö oli taannoin, kun löytyi sitä iso pala ilta-alesta.
Salaatti. 5% juusto on koostumukseltaan lähempänä kumia.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä, mutta itse kun laihdutin lähes 60 kg urakkaani, niin eihän siinä kauheasti makua mietitty. Juustosta vaan mietti että se on proteiinia, ei miltä se maistuu. Kunhan nyt ei niin pahaa ole että kuvottaa, se riitti. Olin ennen läskinä ollut oikein todella herkuttelija ja ruokahifistelijä, oli varsin terveellistä välillä suhtautua ruokaan niinkin, että se on ravintoaineiden tankkausta, ei muuta.
Sille sun kumipallo juustolle ei ole vaihtoehtoja. Joko syöt vähemmän tai jätät jonkun muun ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä, mutta itse kun laihdutin lähes 60 kg urakkaani, niin eihän siinä kauheasti makua mietitty. Juustosta vaan mietti että se on proteiinia, ei miltä se maistuu. Kunhan nyt ei niin pahaa ole että kuvottaa, se riitti. Olin ennen läskinä ollut oikein todella herkuttelija ja ruokahifistelijä, oli varsin terveellistä välillä suhtautua ruokaan niinkin, että se on ravintoaineiden tankkausta, ei muuta.
Surullista, että olet laihduttanut mauttomalla keinoruualla :(
Parempikin tapa olisi ollut. Jatkatko nyt edelleen huonolla ruualla?
Herkuttelu ja "hifistely" ei muuten tarkoita ylensyömistä.
minä syön 35% oltermanni kevytjuustoa tai vastaavaa kermakevytjuustoa, ai että ovat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no aina nämä kulinaristit on pullukoita/palleroita. Toinen vaihtoehto ois syödä maukkaasti ja jättää kaikki muu ruoka syömättä, koska kaloreita ei vaan kertakaikkiaan mahdu kehoon ilman paisumista.Ota tai jätä. Ei ole mahdollista nautiskella ja olla hoikka.
miten tästäkin ketjusta tuli joku outo juustoherkutteluketju. kun piti olla laihdutus halvalla aiheena?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no aina nämä kulinaristit on pullukoita/palleroita. Toinen vaihtoehto ois syödä maukkaasti ja jättää kaikki muu ruoka syömättä, koska kaloreita ei vaan kertakaikkiaan mahdu kehoon ilman paisumista.Ota tai jätä. Ei ole mahdollista nautiskella ja olla hoikka.
On täysin mahdollista. Nautiskelukaan ei tarkoita ylensyömistä. On hyvä vaihtoehto syödä maukkaasti. Mitähän tarkoitat sillä "kaikella muulla ruualla"? Pitääkö maukkaan ruuan lisäksi syödä jotain muutakin?
Oletkohan käsittänyt jotain väärin?
Vierailija kirjoitti:
miten tästäkin ketjusta tuli joku outo juustoherkutteluketju. kun piti olla laihdutus halvalla aiheena?
ap
Lopeta se juuston mussutus ja laihduta.