Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi aloitus vauvafoorumille ja yksi kommentti siellä muutti koko elämäni lopullisesti

Vierailija
02.08.2022 |

En ole enää löytänyt sitä ketjua kiittääkseni siellä.

Aloitin keskustelun liittyen suureen tajuamiseen oman henkisen hyvinvoinnin kannalta ja että mikään ei ole enää entisellään. Joku kommentoi, että kyseessä on kvanttihyppy. Tutustuin termiin ja ajauduin kaninkoloon ja pitkälle sittenkin. Nyt on koko elämäni ja mieleni aivan uusi. Olen todella onnellinen, puoliso on aivan ikihyvillään siitä mitä minulle on tapahtunut.

Lopetin kaikki päihteet (olin semi alkoholisti) ja sain työuraani ennennäkemätöntä nostetta. Olen inspiroitunut ja innokas näkemään mitä lisää elämä tuo tullessaan.

Että tattis vaan! Toivottavasti tunnistat itsesi <3

Kommentit (218)

Vierailija
61/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen lopeta heti!! Noin saat vain pahuutta elämääsi. Kaikki tuo höpö on tavallaan totta, mutta se perustuu demonien palvomiseen. Kohta elämässäsi alkaa mennä kaikki pieleen ja uppoat syvälle. Katso Steven Bancarzin videot! Minulle kävi sama kuin hänelle!

Vierailija
62/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko siihen kirjoja, teorioita ja muiden viisauksia vai voisiko liiasta egon palvonnasta irtaantua hiljalleen ihan elämää elämällä, tarkkailemalla, historiaa lukemalla ja päättelemällä? No, ei varmaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi holokaustissa siellä leirillä kvanttihypyn tehneiden iloiset kokemukset.

Koska sehän on tunnettu juutalainen uskonharjoite.

Vierailija
64/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihminen lopeta heti!! Noin saat vain pahuutta elämääsi. Kaikki tuo höpö on tavallaan totta, mutta se perustuu demonien palvomiseen. Kohta elämässäsi alkaa mennä kaikki pieleen ja uppoat syvälle. Katso Steven Bancarzin videot! Minulle kävi sama kuin hänelle!

Näyttää tajuntaa avartaneelta höpöheinämieheltä.

Vierailija
65/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on new age -opit, niin olisin varovainen. Itse menin melkein hommaan mukaan ja vasta kun lähdin pois, tajusin miten älytöntä se on.

Esim. Sellaiset tyypit jauhoi egosta, jotka oli ihan käsittämättömän egoistisia. Järkyttävää.

Onneks lähdin.

Oman mieheni ex-vaimo sekosi, kun upposi noihin. :( Todellakin kannattaa olla varuillaan ja ajatella kriittisesti eikä hurahtaa.

Vierailija
66/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota. Tän innoittamana aloin vähän tutkailla asiaa. Löytyi sitten hurahtaneita tutkijoita, jotka ovat mm.mielestään todistaneet, että 2000-luvulla tapahtuneilla rukouksilla on parannettu ihmisiä 90-luvulla. Menneisyyteen, kun voi kvanttihörhöjen mielestä ajatuksillaan vaikuttaa. 🤦

Mä luin Joe Dispenzan kirjan, jossa myös puhutaan tästä. Siinä esitetään aluksi kvanttimekaniikkaa yksinkertaistetusti, mutta pääsääntöisesti ihan oikein. Luin siitä osia miehelleni, joka on fyysikko. Sitten päästiin kohtaan, jossa kerrottiin miten ajattelemalla tiettyjä asioita romahdutetaan ne kvantit haluttuun tilaan. Mies meinasi tukehtua kahviinsa, kun ei naurusta meinannut tulla loppua. Hän sanoi, ettei se nyt herran jumala noin toimi.

En itse ole luonnontieteilijä, joten selitykseni voivat olla hieman epäselviä, mutta toi oli tiivistys tapahtumasta.

No siis tämä!! Kaikkien näiden new age-ajatusten taustalla on se suurempi ajatus, että ihminen itse on Jumala. Että jokainen pystyy muokkaamaan todellisuutta, koska on niin kaikkivaltias. Ei, ei todellakaan ole.

Vierailija
67/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jonkin aikaa sitten videon naisesta joka itkien pyysi ettei kukaan avaisi kolmatta silmäänsä. Häntä ovat jo vuosia seuranneet pahat henget jotka eivät anna hänen edes tappaa itseään yms. Juu näitähän riittää. Häntä vastaan tiedän 10 joogaopettajaa, jotka ovat aivan täysin järjissään ja tasapainoisia, vaikka uskovatkin chakroihin ja kundaliniin. Tosi laiskaa etsiä se yksi sekopää joka veti liikaa happoa ja väittää, että koko homma haisee.

Vierailija
68/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eckhart Tolle on ns. kevythenkisyyttä. Hyvä alku sekin , mutta toivottavasti ymmärrät että henkisyys on matka jolla ei ole päätepysäkkiä. Vielä on paljon oivallettavaa, jos sen niin ymmärtää. Suosittelen kokeilemaan vaikkapa zen meditoimista ja/tai joogaa.

Minä vuorostani sanon, että kaikki uushenkisyys on saatanan metkuja, ja päätepiste on päinvastainen kun itseään kehittävät ihmiset luulevat ja toivovat :(

Itsensä kehittäminen sinänsä on hyvä hyve, mutta jooga on uskonnon harjoittamista, ja siellä on takana petkuttamisen mestari. Valaistuminen on vain toivekuva. Ihminen menee tuhanteen solmuun yrittäessään pinnistellä paremmaksi, valaistumisen sijaan hän lopulta kokee epätoivoa ja ahdistusta. Pahimmillaan hän on avannut henkensä demoneille.

Totuus on Jeesus, onneksi Hän on vapauttanut monet henkisyyden vankilan pakkopaidasta oikeaan vapauteen <3

Mistäpä tiedät ettei juuri tuo sinun näkemyksesi ole sitä eksytystä? Jos kerran uskot että Suuri ja rakastava Jumala sallii jonkun pahan mahdin rellestää ja eksyttää niin mitenpä nuo erotat.

Vierailija
69/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet oivaltanut jotain, mikä auttaa sinua tässä hetkessä. Muutaman vuoden päästä voit kokea monista asioista toisin. Ja niin pitääkin olla. Kehitys on elämänikäistä (ei vain tämän inkarnaation) ja on turha kuvitella löytäneensä lopullisia vastauksia.

Itse suoritin henkisyyttä, luin kirjoja ja yritin elää oppien mukaan, kunnes oivalsin että tämä materiaalinen elämä täällä, ihmissuhteineen, ylä- ja alamäkineen, on se koulu jota olen tullut suorittamaan. Ainoa apuväline jota enää oikeastaan käytän ovat tarotit. Lapsuudesta olen tottunut myös rukoilemaan. Muuten elän jalat tiukasti maassa ja tiukan tilanteen tullen yritän muistaa, että tämäkin on läksy.

Mutta kukin tyylillään Joillekin uskonto on tie, jos se tekee myötätuntoisemmaksi.

Vierailija
70/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tajuntaa avartaneelta höpöheinämieheltä.

Niin hän olikin. Ja rikastui näillä ihmisten höpöuskomuksilla. Kunnes masentui, romahti ja tajusi, että hän on uskonut täyteen valheeseen.

Vierailija
71/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota. Tän innoittamana aloin vähän tutkailla asiaa. Löytyi sitten hurahtaneita tutkijoita, jotka ovat mm.mielestään todistaneet, että 2000-luvulla tapahtuneilla rukouksilla on parannettu ihmisiä 90-luvulla. Menneisyyteen, kun voi kvanttihörhöjen mielestä ajatuksillaan vaikuttaa. 🤦

Mä luin Joe Dispenzan kirjan, jossa myös puhutaan tästä. Siinä esitetään aluksi kvanttimekaniikkaa yksinkertaistetusti, mutta pääsääntöisesti ihan oikein. Luin siitä osia miehelleni, joka on fyysikko. Sitten päästiin kohtaan, jossa kerrottiin miten ajattelemalla tiettyjä asioita romahdutetaan ne kvantit haluttuun tilaan. Mies meinasi tukehtua kahviinsa, kun ei naurusta meinannut tulla loppua. Hän sanoi, ettei se nyt herran jumala noin toimi.

En itse ole luonnontieteilijä, joten selitykseni voivat olla hieman epäselviä, mutta toi oli tiivistys tapahtumasta.

No siis tämä!! Kaikkien näiden new age-ajatusten taustalla on se suurempi ajatus, että ihminen itse on Jumala. Että jokainen pystyy muokkaamaan todellisuutta, koska on niin kaikkivaltias. Ei, ei todellakaan ole.

Mulla on selkeästi joku vaihe, kun etsinyt hyvinvointia ptsd:n kurjistamaan elämääni ja törmään nyt uusbiologiaan (Bruce H.Lipton) ja nyt kvanttibiologiaan ja tuohon Dispenzaan. Mutta mä oon niin kriittinen, että hyvä kun pystyn lukea noita. Ei liene vaaraa hurahtamisesta, varsinkaan kun luin noista rukousten voimalla 1990-luvulla parannetuista ja muusta vastaavasta.

Vierailija
72/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että olet oivaltanut jotain, mikä auttaa sinua tässä hetkessä. Muutaman vuoden päästä voit kokea monista asioista toisin. Ja niin pitääkin olla. Kehitys on elämänikäistä (ei vain tämän inkarnaation) ja on turha kuvitella löytäneensä lopullisia vastauksia.

Itse suoritin henkisyyttä, luin kirjoja ja yritin elää oppien mukaan, kunnes oivalsin että tämä materiaalinen elämä täällä, ihmissuhteineen, ylä- ja alamäkineen, on se koulu jota olen tullut suorittamaan. Ainoa apuväline jota enää oikeastaan käytän ovat tarotit. Lapsuudesta olen tottunut myös rukoilemaan. Muuten elän jalat tiukasti maassa ja tiukan tilanteen tullen yritän muistaa, että tämäkin on läksy.

Mutta kukin tyylillään Joillekin uskonto on tie, jos se tekee myötätuntoisemmaksi.

Siis rukoilet, mutta kanavoit pahoja henkiä tarot-korteilla? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Avaa se Raamattu, niin huomaat, että ennustaminen ym toiminta on syntiä. Nyt kun rukoilet, niin rukouksesi menevät Luciferille.

Vierailija
73/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on selkeästi joku vaihe, kun etsinyt hyvinvointia ptsd:n kurjistamaan elämääni ja törmään nyt uusbiologiaan (Bruce H.Lipton) ja nyt kvanttibiologiaan ja tuohon Dispenzaan. Mutta mä oon niin kriittinen, että hyvä kun pystyn lukea noita. Ei liene vaaraa hurahtamisesta, varsinkaan kun luin noista rukousten voimalla 1990-luvulla parannetuista ja muusta vastaavasta.

Hyvä, jätä noi jutut! Maadoita itsesi takaisin tähän elämääsi hyvine ja huonoine puolineen. Hyväksyntä on kaiken avain.

Vierailija
74/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis rukoilet, mutta kanavoit pahoja henkiä tarot-korteilla? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Avaa se Raamattu, niin huomaat, että ennustaminen ym toiminta on syntiä. Nyt kun rukoilet, niin rukouksesi menevät Luciferille.

Jos ajattelee mustavalkoisesti asioita hyvä-paha hyve-synti niin mennään heti alkuun metsään. Ei ihme että uskovaiset tekevät pahimmat teot, koska on koko ikä padottu sitä ns pahaa sisälleen.

Vierailija
75/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee mustavalkoisesti asioita hyvä-paha hyve-synti niin mennään heti alkuun metsään. Ei ihme että uskovaiset tekevät pahimmat teot, koska on koko ikä padottu sitä ns pahaa sisälleen.

Eli venäläisten sotilaiden teot Ukrainassa on ihan ok. Ei kannata ajatella asioita hyvä-paha-akselilla.

Vierailija
76/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on tie, totuus ja elämä.

Tämä. Muuta totuutta ja pelastusta ei ole.

Itse uskon niin, että Jeesus tiesi kyllä mistä puhui, mutta hänen sanomansa on ymmärretty väärin ja vielä käännetty miten sattuu. Nykyinen puhe jumalan pojasta on käännösvirhe. Tavallinen poika hän oli (joka vain oli oivaltanut totuuden), ja me kaikki olemme yhtä lähellä jumalaa kuin Jeesus itse. Niinkin lähellä, että me olemme tämä niinsanottu jumala kaikki yhdessä.

Jeesus raamatun mukaisesti on satuhahmo. Jeesus todellisuudessa tavallaan profeetta. Jumala henkilöityneenä entiteettinä, jolla on mieli ja persoona, on satua. Jumala kaukkeutena ja tietoisuutena on totta.

Niin mitä te tarkoitatte, että Jeesus on totuus ja pelastus?

Perinteistä newagepaskaa. Hyväksytään kaikki uskomukset, kunhan ne on ensin taivutettu muotoon, jossa ei ole jälkeäkään perinteisestä näkemyksestä. Ja tutkijat ovat tietysti kääntäneet kaikki tekstit väärin parin tuhannen vuoden ajan, mutta yksi av-mamma tietää totuuden.

Minun tietoni perustuu nykytutkimukseen ja sinun tietosi.. pari tuhatta vuotta vanhoihin teksteihin ja käännöksiin? Silloin varmasti oli tosi tiukka laadunvalvonta.

Tiesitkö, että neitsyt Maria ei ollut neitsyt?

https://tieku.fi/kulttuuri/myytit/joulumyytti-oliko-maria-todella-neits…

En jaksa arvailla että osaatko englantia, tuossa tieteen kuvalehden artikkeli

Niin, Raamatussa on käännösvirhe. Voisitko laittaa niitä linkkejä juttuihin, missä kerrotaan, että toi Jumalan poika -osuus on käännösvirhe? Koska se olisi sellainen relevantti linkki toisin kuin tuo, ellei tuo virhe vakuuttanut sinua siitä, ettei Jeesus ole Jumalan poika.

Ps. Osaan erinomaisesti englantia, eli ei tarvitse ujostella.

No ihan jos perusbiologiaa mietitään. Niin jos se Maria ei ollut neitsyt, niin mitenköhän se vauva olisi sinne vatsaan tullut? 1+1=3

Vierailija
77/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eckhart Tolle on ns. kevythenkisyyttä. Hyvä alku sekin , mutta toivottavasti ymmärrät että henkisyys on matka jolla ei ole päätepysäkkiä. Vielä on paljon oivallettavaa, jos sen niin ymmärtää. Suosittelen kokeilemaan vaikkapa zen meditoimista ja/tai joogaa.

Minä vuorostani sanon, että kaikki uushenkisyys on saatanan metkuja, ja päätepiste on päinvastainen kun itseään kehittävät ihmiset luulevat ja toivovat :(

Itsensä kehittäminen sinänsä on hyvä hyve, mutta jooga on uskonnon harjoittamista, ja siellä on takana petkuttamisen mestari. Valaistuminen on vain toivekuva. Ihminen menee tuhanteen solmuun yrittäessään pinnistellä paremmaksi, valaistumisen sijaan hän lopulta kokee epätoivoa ja ahdistusta. Pahimmillaan hän on avannut henkensä demoneille.

Totuus on Jeesus, onneksi Hän on vapauttanut monet henkisyyden vankilan pakkopaidasta oikeaan vapauteen <3

Mistäpä tiedät ettei juuri tuo sinun näkemyksesi ole sitä eksytystä? Jos kerran uskot että Suuri ja rakastava Jumala sallii jonkun pahan mahdin rellestää ja eksyttää niin mitenpä nuo erotat.

Lue sinäkin Raamattua avoimin mielin niin ymmärrät. Jumala karkotti Luciferin maahan. Ihminen luotiin Jumalan kuvaksi paratiisiin, mutta kun ihminen teki syntiä, Jumala karkotti heidätkin paratiisista maahan. Me elämme käytännössä maanpäällisessä helvetissä. Uskomalla opit hyväksymään, että maailma on tällainen, mutta elämän jälkeen pääsee takaisin paratiisiin iankaikkiseen elämään. Tekemällä hyvää torjuu aktiivisesti sitä kaikkea pahuutta, mikä täällä mellestää.

Vierailija
78/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli venäläisten sotilaiden teot Ukrainassa on ihan ok. Ei kannata ajatella asioita hyvä-paha-akselilla.

Tosiaanko olet sitä mieltä että on ok? Hurjaa.

Vierailija
79/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovat eivät tee pahoja tekoja. Pahuuden vallassa olevat ihmiset ratsastavat uskonnolla huijaten ihmisiä. Riviuskovainen ei ole mikään paha. Sinulla ei näköjään ole moraalia lainkaan, kun kaikki on siellä harmaalla alueella.

Vierailija
80/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaanko olet sitä mieltä että on ok? Hurjaa.

Mä olen tunteva ihminen eli ei ole ok, mutta ilmeisesti tuon edellisen kommentoijan mielestä ne on ok, jos ei kannata ajatella asioista niin mustavalkoisesti.