Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi aloitus vauvafoorumille ja yksi kommentti siellä muutti koko elämäni lopullisesti

Vierailija
02.08.2022 |

En ole enää löytänyt sitä ketjua kiittääkseni siellä.

Aloitin keskustelun liittyen suureen tajuamiseen oman henkisen hyvinvoinnin kannalta ja että mikään ei ole enää entisellään. Joku kommentoi, että kyseessä on kvanttihyppy. Tutustuin termiin ja ajauduin kaninkoloon ja pitkälle sittenkin. Nyt on koko elämäni ja mieleni aivan uusi. Olen todella onnellinen, puoliso on aivan ikihyvillään siitä mitä minulle on tapahtunut.

Lopetin kaikki päihteet (olin semi alkoholisti) ja sain työuraani ennennäkemätöntä nostetta. Olen inspiroitunut ja innokas näkemään mitä lisää elämä tuo tullessaan.

Että tattis vaan! Toivottavasti tunnistat itsesi <3

Kommentit (218)

Vierailija
21/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun olen valaistunut ja päässyt eroon omasta egostani, olen niin paljon parempi, kuin te muut.

Miten pieneksi ihmisen pitää itsensä tuntea, jotta saa ap:n tekstiin tuollaisen tulkinnan.

Sellainen joka maksaa 5€ ettei naapuri saa ilmaista ämpäriä

Vierailija
22/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eckhart Tolle on ns. kevythenkisyyttä. Hyvä alku sekin , mutta toivottavasti ymmärrät että henkisyys on matka jolla ei ole päätepysäkkiä. Vielä on paljon oivallettavaa, jos sen niin ymmärtää. Suosittelen kokeilemaan vaikkapa zen meditoimista ja/tai joogaa.

Meditointi on niin hanurista, ei pysty ei. Ja jooga sattuu.

Jos meditointi on hanurista ja jooga sattuu, niin silloin niitä vasta olisikin syytä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tainnut tunnistaa kiitoksista itseään?

Vierailija
24/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on tie, totuus ja elämä.

Tämä. Muuta totuutta ja pelastusta ei ole.

Vierailija
25/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama kuin jooga tai meditaatio, mistä nyt kukin saa avun.

Heti tullaan pilkkaamaan!

Vierailija
26/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon niin, että Jeesus tiesi kyllä mistä puhui, mutta hänen sanomansa on ymmärretty väärin ja vielä käännetty miten sattuu. Nykyinen puhe jumalan pojasta on käännösvirhe. Tavallinen poika hän oli (joka vain oli oivaltanut totuuden), ja me kaikki olemme yhtä lähellä jumalaa kuin Jeesus itse. Niinkin lähellä, että me olemme tämä niinsanottu jumala kaikki yhdessä.

Jeesus raamatun mukaisesti on satuhahmo. Jeesus todellisuudessa tavallaan profeetta. Jumala henkilöityneenä entiteettinä, jolla on mieli ja persoona, on satua. Jumala kaukkeutena ja tietoisuutena on totta.

Niin mitä te tarkoitatte, että Jeesus on totuus ja pelastus?

Vierailija
27/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen joskus miettinyt, vaikuttaako nämä tekstit mihinkään. Näköjään. Aika pelottavaa. Kuinka moni on jo jättänyt "sen sian" ja nyt katuu? :)

Vierailija
28/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLen joskus miettinyt, vaikuttaako nämä tekstit mihinkään. Näköjään. Aika pelottavaa. Kuinka moni on jo jättänyt "sen sian" ja nyt katuu? :)

Mitäs kuravelliä sinä itse sitten tänne kirjoittelet, jos tekstisi ottaminen ihan ihmiseltä ihmiselle on pelottavaa? :)

Vierailija
29/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun olen valaistunut ja päässyt eroon omasta egostani, olen niin paljon parempi, kuin te muut.

Miten pieneksi ihmisen pitää itsensä tuntea, jotta saa ap:n tekstiin tuollaisen tulkinnan.

Eiköhän se perustunut ihan siihen minkälaisina "valaistuneet" yleensä esittäytyy ympäri nettiä ja irl myös.

- eri

Vierailija
30/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi minäkin välillä vakavoidun ja kirjoitan ihan oikeaa asiaa. Sitä ei voi tietää mitä jotkut ottavat tosissaan, joten pitää vähän varoa mitä sanoo.

Vierailija
31/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvantti hyppy on n 100v vanha konsepti by Borh. Energiatasoja pääsee ylös ja alaspäin menettää fotonin. Valon.

Vierailija
32/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota. Tän innoittamana aloin vähän tutkailla asiaa. Löytyi sitten hurahtaneita tutkijoita, jotka ovat mm.mielestään todistaneet, että 2000-luvulla tapahtuneilla rukouksilla on parannettu ihmisiä 90-luvulla. Menneisyyteen, kun voi kvanttihörhöjen mielestä ajatuksillaan vaikuttaa. 🤦

Vierailija
33/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se perustunut ihan siihen minkälaisina "valaistuneet" yleensä esittäytyy ympäri nettiä ja irl myös.

- eri

Mielestäni kukaan ei oo väittänyt valaistuneensa. Mut ethän sä ny voi muutenkaan oikeuttaa kettuilua sen perusteella miten tyypit ns. yleensä esittäytyy? Käyttäkää aivoi, älkääkä tuomitko autopilotilla. T. Kyllästynyt

Vierailija
34/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, voisitko vielä avata mitä oivalsit (suuri tajuaminen)?

Oivalsin syvällisesti sen mistä Eckhart Tolle puhuu.

Okei. 😬 Kiitos vastauksesta.

Jos et ole tutustunut niin kannattaa tutustua. Aikamme suurimpia filosofeja ja tietoisuuden opettajia.

Lokki se on samoin kuin Paulo Coelho. On helppo istuskella jossain puiston penkillä ihmettelemässä viikkoja, kun toiset ihmiset joutuu käymään töissä elättääkseen tällaiset. Coelho sitten kävi (ainakin semiautobiografiassaan) kerjäämässä kouluttaakseen egoaan. Rikas ukko vie rahat, jotka olisivat voineet mennä oikeille kerjäläisille.

Vierailija
35/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä valaistuminen tapahtui? Noissa tuppaa olemaan se ongelma, että vaikutus on rajallinen kestoltaan, ja sitten kaikki on samaa vanhaa taas. Joutuu kantamaan vettä ja hakkaamaan halkoja jne.

Vierailija
36/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota. Tän innoittamana aloin vähän tutkailla asiaa. Löytyi sitten hurahtaneita tutkijoita, jotka ovat mm.mielestään todistaneet, että 2000-luvulla tapahtuneilla rukouksilla on parannettu ihmisiä 90-luvulla. Menneisyyteen, kun voi kvanttihörhöjen mielestä ajatuksillaan vaikuttaa. 🤦

No ootko yllättynyt, et kaikista ajatusmalleista löytyy joku joka vetää homman päätyyn? Syöt ruokaa, mä katoin just tos hengenvaarallisesti lihavia, miks te ruuansyöjät ootte tollasii?

Vierailija
37/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eckhart Tolle on ns. kevythenkisyyttä. Hyvä alku sekin , mutta toivottavasti ymmärrät että henkisyys on matka jolla ei ole päätepysäkkiä. Vielä on paljon oivallettavaa, jos sen niin ymmärtää. Suosittelen kokeilemaan vaikkapa zen meditoimista ja/tai joogaa.

Minä vuorostani sanon, että kaikki uushenkisyys on saatanan metkuja, ja päätepiste on päinvastainen kun itseään kehittävät ihmiset luulevat ja toivovat :(

Itsensä kehittäminen sinänsä on hyvä hyve, mutta jooga on uskonnon harjoittamista, ja siellä on takana petkuttamisen mestari. Valaistuminen on vain toivekuva. Ihminen menee tuhanteen solmuun yrittäessään pinnistellä paremmaksi, valaistumisen sijaan hän lopulta kokee epätoivoa ja ahdistusta. Pahimmillaan hän on avannut henkensä demoneille.

Totuus on Jeesus, onneksi Hän on vapauttanut monet henkisyyden vankilan pakkopaidasta oikeaan vapauteen <3

Vierailija
38/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan AP! Ihanaa kuulla näin kaunista täällä vauvapalstallakin. 

Olen itsekin tehnyt aikamoisia kvanttihyppyjä elämäni aikana ja Eckhart Tolle on ollut tässä suurena apuna. Suosittelen lämpimästi tutustumaan Brian Scottin (Reality Revolution) podcasteitin ja meditaatioihin, joita löytynee YouTubesta. Jos kiinnostaa metafysiikikan, arkkityyppisen mielen ja esoterian syväpääty, niin lämmöllä suosittelen The Law of One / Ykseyden laki - kirjasarjaa, jota käsitellään suomeksi Neljäs Tiheys - Youtube-kanavalla. Tämä hahmoittaa todellisuutta muun kuin materialistisen maailmankuvan kautta.

Tahdon vain muistuttaa, ettei ole olemassa väärää tai oikeaa, pahaa tai hyvää - on vain viisautta tai tyhmyyttä. Viisaus on kuunnella intuitiota ja toimia sydämen johdatuksessa. Tyhmyys on pyöriä omissa ajatusloopeissa kuin pyöröovessa vaikka ulospääsy on usein vain yksi oivallus. Onnea matkaan! Sinä olet upea! <3

N30

Totta! Holokaustikaan ei ole hyvää tai pahaa eikä oikeaa tai väärää. Se on vaan on ykseys, joka haluaa katsoa ihmisten kärsimystä suuressa viisaudessaan. /sarkasmi

Vierailija
39/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Se oli skitsofreenikko ja homo.

Vierailija
40/218 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ikäni olen rukoillut ja pskaa vaan sataa.