Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi aloitus vauvafoorumille ja yksi kommentti siellä muutti koko elämäni lopullisesti

Vierailija
02.08.2022 |

En ole enää löytänyt sitä ketjua kiittääkseni siellä.

Aloitin keskustelun liittyen suureen tajuamiseen oman henkisen hyvinvoinnin kannalta ja että mikään ei ole enää entisellään. Joku kommentoi, että kyseessä on kvanttihyppy. Tutustuin termiin ja ajauduin kaninkoloon ja pitkälle sittenkin. Nyt on koko elämäni ja mieleni aivan uusi. Olen todella onnellinen, puoliso on aivan ikihyvillään siitä mitä minulle on tapahtunut.

Lopetin kaikki päihteet (olin semi alkoholisti) ja sain työuraani ennennäkemätöntä nostetta. Olen inspiroitunut ja innokas näkemään mitä lisää elämä tuo tullessaan.

Että tattis vaan! Toivottavasti tunnistat itsesi <3

Kommentit (218)

Vierailija
1/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, voisitko vielä avata mitä oivalsit (suuri tajuaminen)?

Vierailija
2/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivalsin syvällisesti sen mistä Eckhart Tolle puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. 😬 Kiitos vastauksesta.

Vierailija
4/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. 😬 Kiitos vastauksesta.

Jos et ole tutustunut niin kannattaa tutustua. Aikamme suurimpia filosofeja ja tietoisuuden opettajia.

Vierailija
5/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kuuluisa lause "jätä se sika!"?

Vierailija
6/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun olen valaistunut ja päässyt eroon omasta egostani, olen niin paljon parempi, kuin te muut.

Kyllä sinäkin olet yhtä hyvä ja arvokas kuin me kaikki muut, mutta voisit ensi kerralla pyytää kauniimmin. Ap

Vierailija
7/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee muualle siitä voimaan hyvin. Täällä kuuluu olla katkera ja vihainen.

Juu ehkä olen nyt kiitokseni heittänyt ilmoille ja matka jatkuu. Toivottavasti löytää perille. Ap

Vierailija
8/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eckhart Tolle on ns. kevythenkisyyttä. Hyvä alku sekin , mutta toivottavasti ymmärrät että henkisyys on matka jolla ei ole päätepysäkkiä. Vielä on paljon oivallettavaa, jos sen niin ymmärtää. Suosittelen kokeilemaan vaikkapa zen meditoimista ja/tai joogaa.

Vierailija
9/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös helpotti h*lvetisti aikanaan kun löysin ja hoksasin nämä egojutut. Varsinkin sen että tunteet ei ole yhtä kuin itse, tunteet tulee ja menee ja niiden voi antaa olla, ei tarvitse takertua märehtimiseen (on nimittäin taipumusta). Yhtään en ole muita paremmaksi muuttunut, on vain olo itseni kanssa ja elämä helpompaa, kun tiedostan omat egosekoilut ja osaan niistä irtautua.

Vierailija
10/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo jooga rauhaa sisimpään.

Vierailija
11/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että suuntasi on oikea?

Vierailija
12/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eckhart Tolle on ns. kevythenkisyyttä. Hyvä alku sekin , mutta toivottavasti ymmärrät että henkisyys on matka jolla ei ole päätepysäkkiä. Vielä on paljon oivallettavaa, jos sen niin ymmärtää. Suosittelen kokeilemaan vaikkapa zen meditoimista ja/tai joogaa.

Oivallus on kuitenkin kertaluonteinen, valaistuminen on kertaluonteinen. Se, miten se säteilee arkielämään kyllä kehittyy koko elämän ajan. Esim. aivoissa voi olla sitkeitä ehdollistuneita käytös- ja ajattelumalleja jotka kestää vuosia, jopa kymmeniä vuosia muuttua vaikka olisikin oivaltanut todellisen itsensä.

Vierailija
13/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että suuntasi on oikea?

Jep. Tuollaisista töräyksistä tietää ettei henkinen matka ole vielä edes alkanut. Ehkä kekäle kuitenkin kytee, mikä on jo jotain.

Vierailija
14/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyseessä Kristitty mystikko -ketju?

Onnea AP:lle matkallasi!

Vierailija
15/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan palvontaa tuollaiset jumalattomat opit kvanttihyppelyineen.

Vierailija
16/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkallesi ap!

Olen usein unessa oivaltanut jotain "suurta" ja saanut sisäisen rauhan tunteen hetkeksi. Aamulla herätessäni olen tyystin unohtanut mikä oivallukseni oli. Muistoksi jää vain murto-osa levollisesta mielestä.

Haluaisin löytää apua omaan sisäiseen rauhattomuuteeni. Vinkkisi innoittamana tutustun Tolleen seuraavaksi!

Kiitos ap!

Vierailija
17/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo jooga rauhaa sisimpään.

Kerrotko vielä, miten jooga tähän liittyy? 

Ap:lle hyvää jatkoa! Mukava huomata sekin, että joskus joku tälläkin palstalla kiittää.

Vierailija
18/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meditointi on niin hanurista, ei pysty ei. Ja jooga sattuu.

Vierailija
19/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan AP! Ihanaa kuulla näin kaunista täällä vauvapalstallakin. 

Olen itsekin tehnyt aikamoisia kvanttihyppyjä elämäni aikana ja Eckhart Tolle on ollut tässä suurena apuna. Suosittelen lämpimästi tutustumaan Brian Scottin (Reality Revolution) podcasteitin ja meditaatioihin, joita löytynee YouTubesta. Jos kiinnostaa metafysiikikan, arkkityyppisen mielen ja esoterian syväpääty, niin lämmöllä suosittelen The Law of One / Ykseyden laki - kirjasarjaa, jota käsitellään suomeksi Neljäs Tiheys - Youtube-kanavalla. Tämä hahmoittaa todellisuutta muun kuin materialistisen maailmankuvan kautta.

Tahdon vain muistuttaa, ettei ole olemassa väärää tai oikeaa, pahaa tai hyvää - on vain viisautta tai tyhmyyttä. Viisaus on kuunnella intuitiota ja toimia sydämen johdatuksessa. Tyhmyys on pyöriä omissa ajatusloopeissa kuin pyöröovessa vaikka ulospääsy on usein vain yksi oivallus. Onnea matkaan! Sinä olet upea! <3

N30

Vierailija
20/218 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun olen valaistunut ja päässyt eroon omasta egostani, olen niin paljon parempi, kuin te muut.

Miten pieneksi ihmisen pitää itsensä tuntea, jotta saa ap:n tekstiin tuollaisen tulkinnan.