Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Ite oon 1.varasijalla tradenomiksi Ouluun
Vierailija kirjoitti:
Olisin kysynyt teiltä nyt viikonloppuna varasijoilta hyväksytyiltä että mihin mennessä teidän täytyy ottaa opiskelupaikka vastaan?
Mä selvittelin eilen kans tätä asiaa, niin ilmeisesti siitä paikan saamisesta 7pv sisällä. Mutta sitten riippuu koulusta, että ottavatko ketään tyhjille paikoille vai eivät :o
onko tälle päivää jo päivitetty opintopolku?
taitaa itsekin jäädä ilman paikkaa :( Insinöörien varasijat eivät ole enää pitkään aikaan liikkuneet mihinkään tai ainakaan toiskertalaisten. Menis jo kiinni tuo, niin ei elättele turhaa tietoa
Vierailija kirjoitti:
onko tälle päivää jo päivitetty opintopolku?
Eiköhän
1. Varasijalla Sosionomin verkko-opintoihin Lahteen ja pitäisi jo hyväksyä (ja maksaa) polkuopiskelupaikka Laureaan 😬 pakko kai odottaa vielä huomiseen. Ei kai noita varasijapaikkoja sen jälkeen tarjota? Toivottavasti ei...
En tiiä voiko olla niin, että huomenna päivittyy klo 11-12 aikoihin ja jos sen jälkeen vapautuu paikkoja sinne klo 15 saakka, niin päivittyis vasta ylihuomenna?
Mulla oli jo päivittyny tänään. 1 varasijalle pääsin tänään, eli siihen se ny tais jäädä ku ei enää tänää varmaa toista kertaa päivity?
Mietin vielä otanko paikan vastaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Mietin vielä otanko paikan vastaan 😅
Ai sinne Laureaan? Oliko kallis opinto maksu sinne?
Vierailija kirjoitti:
1. Varasijalla Sosionomin verkko-opintoihin Lahteen ja pitäisi jo hyväksyä (ja maksaa) polkuopiskelupaikka Laureaan 😬 pakko kai odottaa vielä huomiseen. Ei kai noita varasijapaikkoja sen jälkeen tarjota? Toivottavasti ei...
Tänä aamuna tuli tieto, että sain paikan Lahteen 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Itse olen varasijalla polkuopintoihin. Pelkäämpä että ei vapaudu noissa paikkoja niin hyvin kun valintakokeissa😬
Mulla oli liikahtanut tänään yhdellä varasijapaikka. Huvittavaa kyllä, että se kohde on liikkunut koko ajan missä olin alunperin sijalla 31. ja nyt siis 2. Siltä en ole odottanut yhtään mitään, mutta sitten taas kohde, jossa olin alunperin sijalla 2. on koko aikana liikkunut vain yhden 😅 Mutta katson illalla ja huomenna vielä uudestaan, ennen kuin alkaa valmistautuminen seuraaviin kokeisiin. Enemmän aloja sekoittamassa päätä seuraavassa haussa 😂
Voikohan vielä päivittyä tälle päivää?
Vierailija kirjoitti:
Voikohan vielä päivittyä tälle päivää?
Joku aiemmin sanoi, että päivittyisi kaksi kertaa päivässä, mutta itsellä on muuttunut vain aamuisin, niin en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut opiskelupaikasta!! Kuinka paljon sait pisteitä? Hain myös Lahteen mut ei ollu ykkösenä, niin sainkin ylemmältä sijalta paikan, nyt ehkä kumminkin harmittaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut opiskelupaikasta!! Kuinka paljon sait pisteitä? Hain myös Lahteen mut ei ollu ykkösenä, niin sainkin ylemmältä sijalta paikan, nyt ehkä kumminkin harmittaa 😅
Sain todistusvalinnassa 136 pistettä. Mutta olen toiskertalainen hakija, joten rajan (96) rajan piti noin reilusti ylittyä.
Olen ei-ensikertalainen ja olen ollut 1.varasijalla pari päivää. Tänään oli todistusvalinnan alimmat hyväksytyt pisteet päivittyneet 110, eli samaan mikä mulla, mutta olen edelleen 1.varasijalla. Eikö nuo varasijatilanteet osaa sit huomioida tuota ensikertalaisuuskiintiötä?
Kello on jo yli kolme ja opintopolussa lukee vieläkin "opiskelijavalinta kesken" ??
Itse varasijalla 1 todistusvalinnassa ja pääsykoe valinnassa samaan oppilaitokseen, tällä hetkellä semmonen fiilis että ei ehkä enää paikkaa tule...