Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Tulee niin pitkä päivä ja viel pidempi viikonloppu jos tänään ei tule :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä näen lopultakin koepistemääräni opintopolussa (86.92). Saa nähdä mihin riittää.
Nyt judt tuli tulokset! Pääsin metropoliaan! :-)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ilmestyi 07:07 Turun AMK:n, Yamk-valintakoepalkki näkyviin.
Mulla on ollut palkki jo muutaman päivän 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä näen lopultakin koepistemääräni opintopolussa (86.92). Saa nähdä mihin riittää.
Nyt judt tuli tulokset! Pääsin metropoliaan! :-)
Näköjään! Toinen omista metropolian kohteista tuli! Onnea sinulle!
Mulla ei tuloksia mistään vielä, ja varasijatkin hävinneet. Tulispa tänään
Mulla näkyy, että alimmat todistusvalinnan pisteet laskeneet sekä laureassa että labissa sote verkkokoulutuksiin. Ei kuitenkaan mua auta toiskertalaisena.
Tulispa monimuotojen tulokset tänään. Metropolian päiväopinnot fyssariks tuli ja varasija 27. Tosin se oli viimeinen vaihtoehto (vaikka vaikein päästä) 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lab tulokset tosiaan tulleet. Pääsin ekaan toiveeseen.
Ei ainakaan Lab verkko-opintoihin oo tullut
Verkkopainotteinen monimuoto on mihin pääsin. Sote-ala.
Monimuoto fyssari metropolia tuli. Ei sisään tällä kertaa :( varasija jossain 33.
Metropolian ensihoito tuli, pisteitä 82,87 ja ei-ensikertalaisena olen tuloksella varasijoilla. Alin sisäänpääsy oli ensikertalaisilla 78,52.
Metropolialta tullut jo tuloksia. Varasija 25 toimintaterapia monimuotokoulutukseen :'(
Vierailija kirjoitti:
Metropolian ensihoito tuli, pisteitä 82,87 ja ei-ensikertalaisena olen tuloksella varasijoilla. Alin sisäänpääsy oli ensikertalaisilla 78,52.
Toi on kyllä todella väärin, etyä ensikertalainen pääsee useita pisteitä heikommalla tuloksella sisään.
Palkkiteoria piti mulla paikkansa, pääsin 1. Hakutoiveeseeni Metropoliaan.
Moneltakohan varasijat päivittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä todella väärin, etyä ensikertalainen pääsee useita pisteitä heikommalla tuloksella sisään.
Ensikertalaiset ja toiskertalaiset kilpailee erikseen joten muilla toiskertalaisilla on vaan menny paremmin kuin 82.87
Vierailija kirjoitti:
Moneltakohan varasijat päivittyy?
Kerran päivässä yleensä aamupäivällä t. opintopolku
Juu.. en päässyt.. eipä riittäny pisteet :((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensikertalaiset ja toiskertalaiset kilpailee erikseen joten muilla toiskertalaisilla on vaan menny paremmin kuin 82.87
No ei se näin mene loogisesti ajatellen. Kiintiöt pitäisi yksinkertaisesti poistaa, jotta tällaisia epäoikeudenmukaisia gäppejä ei tulisi. Korkeakouluihin pitäisi saada parhaat sisään.
Sit vielä pettymys laurealta niin ei tarvittis miettiä. Näin korkeilta (30 kummallakin puolella) varasijoilta ei tähän koulutukseen päästä..
Eiii en kestä kun ei vieläkään Metropoliasta mitääään :D