Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022

Vierailija
02.08.2022 |

Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.

Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.

Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…

Kommentit (1931)

Vierailija
661/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tulee sitä paitsi s-posti, kun tulokset ovat tulleet. Minulla ainakin tulee niistä ilmoitus, kuten tekstiviesteistä.

Opintopolku.fi:

Sähköpostia yksittäisestä tulosten julkaisusta ei lähde. Saat viestin siitä, jos sinulla on opiskelupaikka vastaanotettavissa. Tällaiset viestit lähetetään kaksi kertaa vuorokaudessa (klo 8 ja klo 20). Jos olet ehtinyt ottaa paikan vastaan ennen kuin automaattiviesti lähetetään, et saa asiasta sähköpostiin ilmoitusta.

Esimerkki: hakukohteen valinnan tulokset on julkaistu klo 12, ja otat paikan vastaan kello 13. Täten paikka ei ole enää vastaanotettavissa vaan se on otettu jo vastaan, joten viestiä ei lähetetä.

Kun kaikki tulokset ovat julkaistu saat sähköpostitse linkin tuloskirjeeseen, josta voit katsoa koko haun tuloksesi. Viestin saatuasi tuloskirje on ladattavissa myös Oma Opintopolku -palvelussa. Tuloskirje on saatavilla 3 kk tulosten julkaisusta.

Vastaanotetusta opiskelupaikasta lähetetään vahvistusviesti hakemuksellasi ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Klo. 20.00? Hmmm, eli voisikohan tulokset päivittyä vielä illallakin😁

Onko väliä kun tulee käytyä katsomassa kuitenkin :D

Vierailija
662/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva, kun tänään olisivat tulleet niin olisi voinut itkeä rauhassa näin arkivapaana :D Miten saisin itseni olemaan tsekkaamatta tulosta tauolla, kun jos en pääse niin kyllä romahdan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kiva, kun tänään olisivat tulleet niin olisi voinut itkeä rauhassa näin arkivapaana :D Miten saisin itseni olemaan tsekkaamatta tulosta tauolla, kun jos en pääse niin kyllä romahdan.

Mulla on ollut töissä kaksi niin ankeaa päivää, että tulokset olisi saaneet tulla. Olis sopinut tämän kaiken muun kurjuuden jatkoksi, jos en pääse. Ja jos pääsen, niin piristys tulisi tarpeeseen sekin.

Vierailija
664/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tulee sitä paitsi s-posti, kun tulokset ovat tulleet. Minulla ainakin tulee niistä ilmoitus, kuten tekstiviesteistä.

Opintopolku.fi:

Sähköpostia yksittäisestä tulosten julkaisusta ei lähde. Saat viestin siitä, jos sinulla on opiskelupaikka vastaanotettavissa. Tällaiset viestit lähetetään kaksi kertaa vuorokaudessa (klo 8 ja klo 20). Jos olet ehtinyt ottaa paikan vastaan ennen kuin automaattiviesti lähetetään, et saa asiasta sähköpostiin ilmoitusta.

Esimerkki: hakukohteen valinnan tulokset on julkaistu klo 12, ja otat paikan vastaan kello 13. Täten paikka ei ole enää vastaanotettavissa vaan se on otettu jo vastaan, joten viestiä ei lähetetä.

Kun kaikki tulokset ovat julkaistu saat sähköpostitse linkin tuloskirjeeseen, josta voit katsoa koko haun tuloksesi. Viestin saatuasi tuloskirje on ladattavissa myös Oma Opintopolku -palvelussa. Tuloskirje on saatavilla 3 kk tulosten julkaisusta.

Vastaanotetusta opiskelupaikasta lähetetään vahvistusviesti hakemuksellasi ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

.

Hyvä syy mulle kytätä tätä illallakin 😂 voisko tää olla jo ohi niin vois tehdä jotain muutakin 😥😣😣😣

Vierailija
665/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opintopolku.fi:

.

Hyvä syy mulle kytätä tätä illallakin 😂 voisko tää olla jo ohi niin vois tehdä jotain muutakin 😥😣😣😣

Tämä. Oon jotenkin kans jumittunut tähän.

Vierailija
666/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii tietäis jo niin tietää sitten pitääkö alata pänttäämään seuraavaan hakuun!!

Vierailija
667/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo täysin valmistautunut tuomiooni jatkaa vielä töissä :') Jos ei tarvitse niin yllättyisin ja olisin onnellinen. Mutta rehellisesti ei riitä usko. Jotenkan näyttäydyn taas sitten ensi vuoden kevään ketjussa ;)

Vierailija
668/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo täysin valmistautunut tuomiooni jatkaa vielä töissä :') Jos ei tarvitse niin yllättyisin ja olisin onnellinen. Mutta rehellisesti ei riitä usko. Jotenkan näyttäydyn taas sitten ensi vuoden kevään ketjussa ;)

Sama :/ Tosin itse en jaksaisi enää pätkääkään tätä siivoustyötä mitä teen :((

Vierailija
669/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko YAMK tuloksia jo tullut?

Vierailija
670/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Samkista tullut ainakin tieto. Ilmeisesti Savonia kanssa. Laurean tuloksia saa varmaan odotella hamaan loppuun asti..

Vierailija
671/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

670 kirjoitti:

Mulla on Samkista tullut ainakin tieto. Ilmeisesti Savonia kanssa. Laurean tuloksia saa varmaan odotella hamaan loppuun asti..

Joo'o Laurean tuloksia oli saanut odottaa monta päivää palkin ilmestyttyä 😅 Metropoliakin tuli viimeisten joukossa joten katotaan sit perjantaina mikä tilanne näissä..

Vierailija
672/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Laurean YAMK tuloksia tullut :( Savoniasta on.

Vierailija
673/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Laurean YAMK tuloksia tullut :( Savoniasta on.

Eikä Turun 🤯 mä alan olla varma, että loput YAMK tulokset menee ensi viikolle.

Vierailija
674/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on vasta tiistai, toivotaan nyt kuitenkin tuloksia jo tämän viikon aikana.

Vierailija
675/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta, onko nuo yamk-kokeet ihan samoja kuin amk-kokeetkin?

Itse hain vain amkiin. Kuumottaa jos noita Savonian yamk-tuloksia on alkanut tippua, alkaisi tulla myös amkin puolelta 🥲

Voi olla et tulee olemaan tuskaisia päiviä nämä keskiviikko, torstai ja perjantai...

Vierailija
676/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hain vain amkiin. Kuumottaa jos noita Savonian yamk-tuloksia on alkanut tippua, alkaisi tulla myös amkin puolelta 🥲

Voi olla et tulee olemaan tuskaisia päiviä nämä keskiviikko, torstai ja perjantai...

Ei taida olla. Savoniassa ei ollut yamk:iin koetta vaan ennakkotehtävä ja Laureassa oli aineistoon pohjautuva monivalintakoe.

Vierailija
677/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla. Savoniassa ei ollut yamk:iin koetta vaan ennakkotehtävä ja Laureassa oli aineistoon pohjautuva monivalintakoe.

Laureassa siis ennakkoaineisto, johon koe pohjautui...

Vierailija
678/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on vasta tiistai, toivotaan nyt kuitenkin tuloksia jo tämän viikon aikana.

Vaikka täällä tätä ketjua luen aktiivisesti, niin edelleen odotan et laurean ja metropolian tulokset tulee aikaisintaan perjantaina. Toivotaan et muista alkais tulla jo huomenna!

Vierailija
679/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että Laurean YAMK-tulokset tulisi tämän viikon aikana, kun kuitenkin niissä huomattavasti vähemmän hakijoita.

Vierailija
680/1931 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote alan YAMK johon hain koostui esseestä ja motivaatiovideosta.. menee varmaan hetki kun käyvät läpi kaikki videot ja raapustukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän