Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo tuo joka vierailulla vaatteita lapselle

Vierailija
02.08.2022 |

En halua loukata ja olen kiitollinen kun on tuonut hyviäkin vaatteita. Mun mielestä nyt vaan menee liiallisuuksiin. Joka ikisellä käynnillä tulee lisää vaatteita, ja käy siis ainakin pari kolme kertaa kuussa. Miten ottaisin puheeksi loukkaamatta, vai laitanko mitään sanomatta eteenpäin? Säilytystilatkin on rajalliset.

Kommentit (265)

Vierailija
261/265 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän miehet ovat niin viisaita.

Eivät hauku anopeitaan ketjuissa.

Minulla on kolme vävyä ei mitään ongelmaa, kunnioitus molemminpuolista, eikä nipoteta.

Yksi miniäkokelas, hän on kovin vaativa. Mieheni juuri viime viikonlopulla joutui ojentamaan neitokaista, kun kovasti tuntui omivan mökkiämme, oli päättänyt tyttöviikonlopusta kysymättä meiltä. Huuti pojallemme kurkkusuorana kun mies ilmoitti, että me olemme itse mökillä. Mieheni tuunasi neidille, että nyt kamat autoon ja kotiin mars. Ja porttikielto napsahti. Yritin miestä toppuutella, mutta toisaalta, oppiipahan olemaan.

Poikaa vaan nauratti.

Mietin, että uskallanko varoittaa tytöstä. En taida, jokainen päättää itse mihin liekaan on halukas.

No en mä ainakaan sopisi kenenkään muun mökille mitään tyttöjeniltaa. Enkä muitakaan pirskeet. Jos mökkibileet haluaisin, vuokraisin sen mökin. Aika erikoista käytöstä.

Niinhän sitä luulisi.

Meillä piti vara-avaimen kassakaapin, tiedätte sen pienen, paikka ja tunnus muuttaa, kun miniä oli kehunut pojalleni, että menevät sisarensa kanssa mökillemme kun me olemme ulkomailla. Poika oli kerran erehtynyt avaaman sen miniän nähden, kun hakivat moottorisahan lainaan. Meillä meni luotto miniään, vaikka poika oli sanonut, että mihinkään ei mennä luvatta.

Poika itse meillekertoi, häpeillen.

Vai menis siskon kanssa appivanhempien mökille, kun nämä ovat ulkomailla. Miksi ei vaan voi kysyä, että voisivatko olla pari päivää, kun olette pois? Jos on jotakuinkin siististi olevia ihmisiä, niin miksi ei? Mutta on kyllä epäilyttävää, jos ilman lupaa suunnittelee vierailuja. Mikä vaikeus on kysyä suoraan, etukäteen?

Kummallisesti käyttäytyviä ihmisiä on kyllä joka sukupolvessa.

Vierailija
262/265 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän miehet ovat niin viisaita.

Eivät hauku anopeitaan ketjuissa.

Minulla on kolme vävyä ei mitään ongelmaa, kunnioitus molemminpuolista, eikä nipoteta.

Yksi miniäkokelas, hän on kovin vaativa. Mieheni juuri viime viikonlopulla joutui ojentamaan neitokaista, kun kovasti tuntui omivan mökkiämme, oli päättänyt tyttöviikonlopusta kysymättä meiltä. Huuti pojallemme kurkkusuorana kun mies ilmoitti, että me olemme itse mökillä. Mieheni tuunasi neidille, että nyt kamat autoon ja kotiin mars. Ja porttikielto napsahti. Yritin miestä toppuutella, mutta toisaalta, oppiipahan olemaan.

Poikaa vaan nauratti.

Mietin, että uskallanko varoittaa tytöstä. En taida, jokainen päättää itse mihin liekaan on halukas.

No en mä ainakaan sopisi kenenkään muun mökille mitään tyttöjeniltaa. Enkä muitakaan pirskeet. Jos mökkibileet haluaisin, vuokraisin sen mökin. Aika erikoista käytöstä.

Niinhän sitä luulisi.

Meillä piti vara-avaimen kassakaapin, tiedätte sen pienen, paikka ja tunnus muuttaa, kun miniä oli kehunut pojalleni, että menevät sisarensa kanssa mökillemme kun me olemme ulkomailla. Poika oli kerran erehtynyt avaaman sen miniän nähden, kun hakivat moottorisahan lainaan. Meillä meni luotto miniään, vaikka poika oli sanonut, että mihinkään ei mennä luvatta.

Poika itse meillekertoi, häpeillen.

Vai menis siskon kanssa appivanhempien mökille, kun nämä ovat ulkomailla. Miksi ei vaan voi kysyä, että voisivatko olla pari päivää, kun olette pois? Jos on jotakuinkin siististi olevia ihmisiä, niin miksi ei? Mutta on kyllä epäilyttävää, jos ilman lupaa suunnittelee vierailuja. Mikä vaikeus on kysyä suoraan, etukäteen?

Kummallisesti käyttäytyviä ihmisiä on kyllä joka sukupolvessa.

Junttimummon voimafantasia. Täyttä hölynpölyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/265 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen mummo/anoppi haukkumisketjubuumi täällä on menossa, tää on joku viides vastaava ketju viikon sisään, kun märistään !!?!?

Onks jengillä oikeesti näin huonot välit lasten isovanhempiin vai onks mulla vaan käynyt tsägä, kun sekä miehen että mun vanhemmat on ihan tolkun ihmisiä? En tunnista yhtään näitä ongelmia.

Juujuu, kohta saan alapeukkua. Ihmettelen vaan!

Saa ihmetellä. Ja kyllä, sulla on käynyt hyvä säkä. Minulla ja monella muulla on ollut huonompi säkä, siksi näitä ketjuja tarvitaan. Vertaistueksi.

En ihmettele ihmettelyäsi. En minkään uskonut tarinoita kammoanopeista, ennen kuin tapasin oman anoppini. Nämä jutut eivät olekaan urbaanilegendoja, vaan totta!

Vierailija
264/265 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se semmonen päinvastoin tekeminen on outoa. Mulla oli hyvä työkaveri, 20 vuotta, vanhempi.

Satuin sanomaan etten tykkää pinkistä väristä tytöillä. Hän toi sitten oikein ivallisesti virnuillen just pinkin lahjan kun tuli vauvaa katsomaan. Hekotteli vielä päälle.

Ei ymmärrä.

Vierailija
265/265 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se semmonen päinvastoin tekeminen on outoa. Mulla oli hyvä työkaveri, 20 vuotta, vanhempi.

Satuin sanomaan etten tykkää pinkistä väristä tytöillä. Hän toi sitten oikein ivallisesti virnuillen just pinkin lahjan kun tuli vauvaa katsomaan. Hekotteli vielä päälle.

Ei ymmärrä.

Mä en käsitä tällaista käytöstä. Eikö lahjan ole tarkoitus ilahduttaa saajaa eikä olla kosto tai v!++uilun väline?

Mä voisin ihan hyvin ostaa tyttövauvalle jotain pinkkiä. Paitsi jos vauvan äiti on maininnut, ettei siitä väristä välitä. Vaihtoehtoja riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi