Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kuumeilijat viikkoon 43

23.10.2006 |

Ajattelin alottaa uuden pinon ku kerrankin oon näin aikasin netissä. Esikoinen heräs puol 7 ja tavallisesti laitan sille videot tai lastenohjelmaa päälle ja meen takas nukkuu kunnes nuorempi herää mut nytpä heräsin iteki vähän nettailee ku koko viikonloppu meni mökkeillen.

Luin pikaseen viikonlopun pinoa:

Sintagma: Ikävää et sulle kävi uudestaan huonosti :( Mä olin ihan varma et tulee kunnon plussauutinen mökille vaan ikävä kyllä tuliki tylsä negatiivinen viesti. Voimahaleja ja muista et tukea löytyy: mut löydät lähes naapurista!

Ansku78: Onnea plussasta :) Täältähän pääsee meitä tasaseen tahtiin kotiloihin! Koitetaan tulla muut pian perässä!

JB72: Sulla ultra lähestyy, eikös se huomenna oo? Odottelen jo kuulumisia.

ON: Itte täs pähkäilin et onks kaikista parhaita ne herkkyydeltään 10 testit? Millon ootte aikasintaan uskaltanu testata? Oon lähös torstaina kp27 reissuun ja tekis mieli testata jo sillon mut pitäiskö oottaa sit viel muutama päivä? Kierto ollu viimiset 3-4 kk 27-28pv. En oikeen tiiä pystynkö siel reissus testaa ku mennään naisporukal ja en o kellekään mitään tästä yrityksestä kertonu.

Tarald yk2 kp24/n28 dpo 10

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarald kiitos kun aloitit pinon!! Ja tervetuloa taas netin viereen :)

Sulla tulee jännät päivät!! Mitä testaamiseen tulee...niin periaatteessahan Acon 10 pitäis näyttää, mutta ite jättäisin ehkä testaamisen maanantaihin jos ei tätiä näy..sehän sit jo kertoo vähän...Toisaaltaan, voithan salaa käydä vessassa testaamassa...pakkaat vaan käsilaukkuun valmiiks testin :) Pidän peukkuja!!

Elisabeth1 kiva kuulla, ettei vuotoa ole enempää ollut! Kyllä siellä varmasti kaikki on hyvin!!! Koita vaan jaksaa " odotella" !!!

Täällä sairastellaan..joten aika käpyä tämä homma taas...no, toivottavasti ei sairasteta pitkään...sitten tietty tulee toiselle kun toinen paranee. Nyt taidan mennä keittää kahvit, kun on sisäpäivä...

MR kp 6/29-39 yk JO(omasta mielestä...) 5

Vierailija
2/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai päivä ja taas lähti uusi viikko käyntiin. Taitaa tulla jännä viikko...

Itselleni ei mitään uutta. Täti ei tullut viikonloppuna ja katsellaan ilmestyykö se alkuviikosta. Mulla on menkkajomotusta (tosin tätä jomotusta oli molemmissa raskauksissakin). Kohtua repi viikonloppuna tai semmosia repäisykipuja oli. Tissit tuntuvat ehkä vähän isommille. Mutta eihän näistä oireista ikinä tiedä. Testaan varmaan loppuviikosta jos jaksan sinne asti sinnitellä.

ASNKU78, vieläkö sulla on menkkamaista jomotusta? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun itselläni on jomotuksia.

Terkuin Ona yk2 ja kp 31/31-33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Ansku78 plussasta!

Onalla ja Taraldilla alkaa olemaan jännät paikat! ;)

Tarald: Kyllä sä voit jo sillon kp27 testata herkällä testillä, jos sulla silloin ois jo dpo13. Pitäs ainakin sellasella 10 herkkyydellä näkyä!

Itse testasin haalean haamun jo kp28/29-34 n.dpo12 ClearBluen +/- testillä, jonka herkkyys on 25. Siitä se sitten tummui muutamassa päivässä ;)

Itselle ei kummempia. Ihan hyvä olo on, vaikka väsyttääkin sen takia että kuopus valvoi valehtelematta lähes koko yön! Ja taas mennään lääkäriin..kuukausi sitten kun oli se keuhkoputkentulehdus. Nyt rohisee samalla tavalla, mutta voi kyllä että on mennyt korviinkin :( Heti kun ilmat kylmenee niin meillä ollaan terkkarin vakioasiakkaita!! Käytiin just hakemassa koevedokset 1v ja sisarkuvista :) Ihan kivoja tuli, nyt täytyis sit vaan valkata parhaat :)

PP 6+1

Vierailija
4/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolmonen olisi tervetullut tähänkin talouteen, esikoinen on nyt 4v. ja kuopus 1v10kk. Nyt on meneillään vasta ensimmäinen yrityskierto, mutta tuntuu kuin tätä jännitystä olisi jo jatkunut melkein ikuisuuden (juu, olen kauhean malttamaton, tiedän!)...

Olen lueskellut teidän pinojanne jo jonkin aikaa ja on ollut mukava nähdä, kuinka plussia on ropissut, toivottavasti meille kaikille piakkoin!

Nyt elelen minäkin jänniä päiviä. Kp33 meneillään eikä kierron pituudesta ole oikein tietoa, on ollut vasta kahdet menkat viime synnytyksen jälkeen ja viime kierto oli 37 päivää. Yli 30 päivää se jokatapauksessa on ollut viime vuodet. Malttamattomuuksissani testailin jo lauantaina ja sunnuntaina Rfsu:n parjatulla testillä ja sain (tietenkin) haamut, joista en nyt tiedä, ovatko ne oikeita haamuja vai kuuluisia viivanpaikkoja. En aio enää kyllä kyseisiä testejä ostaa! Sain muutama kuukausi sitten ko. testillä harmaan viivan, jota jo luulin positiiviseksi, mutta eihän se sitä ollut.

Huomenna ehkä ostan apteekista jonkun kunnon testin ja testailen sitten kun testailen... toivon jaksavani odottaa viikonloppuun.

Seurailen mielenkiinnolla Onan ja Taraldin vaiheita, kun melkein samoissa tunnelmissa mennään! Toivottavasti se plussa tulisi!

Flina kp33/30+jotain yk1

Vierailija
5/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinttuRouva: Tämä kolmas tärppäsi sitten yrityskierrolla viisi. Aikas hassua kun viisi vuotta sitten tärppi kävi toisella kierrolla ja toisen lapsen kohdalla kerkesi yrityskertoja olemaan seitsemän.

Ona: Edelleen on menkkajomotusta joka välillä vielä säikäyttääkin. Mutta se on aikas hillittyä kipua. Tulee niitä sellaisia " jomotuskohtauksia" kun taas menkkojen alkaessa ja niiden aikana mulla on se kipu sellaista yhtäjaksoista, niin kuin taukoamatonta kipua ekat 2 päivää. Tulikohan tarpeeksi sekavasti kirjoitettua ;)

Plussauutisintoani lieventää aika tavalla nuorimmaisemme ongelmat :( Hän joutui tänään viideksi päiväksi sairaalaan vuodeosastolle tarkkailuun syömisongelmien vuoksi. Ko. aika oli tiedossa jo kuusi viikkoa ennen tätä päivää joten ei mitenkään yllätyksenä sen puolesta tullut tämä maanantai mutta, oli ihan kamala tunne viedä häntä tänään sinne.. ja jättää hänet nukkumaan sairaalaan päiväunia.

Nyt ajattelinkin kiirehtiä sinne takaisin että olisin siellä ennen kuin hän herää unilta.

Tällä viikolla en siis kovasti ennätä aikaa viettämään täällä teidän seurassanne mutta käväisen aina kun voin.

Nyt täytyy mennä! Piinaonnea ja kestävyyttä kaikille tasapuolisesti!

Ansku78 rv 4+2

Vierailija
6/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta siis kuumeilen, jonkin aikaa olen taustaillut ja nyt päätin uskaltaa kirjoittaa. Mulla on tyttö synt. 01/02 ja poika synt. 07/03 ja nyt kolmatta kuumeilen toista yrityskiertoa. Elokuun alussa jätin Nuva Ring renkaan pois. Nyt on kp 33, edellinen kierto oli 40, joka oli siis ensimmäinen ehkäisyn pois jättämisen jälkeen. Eilen sitten toiveikkaana tein apteekin oman testin ja puhdasta negaahan se näytti ja päivä oli pilalla... Nyt töihin taas jos saisi jotain muuta ajateltavaa. En nyt muista nikkejä, mutta plussatuulia meille kaikille!!!

Vierailija
7/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätithän se tänne taas kurvaili!

Pudotusta tuli aikas korkeelta ja itkukin pääsi kun olin nii-iiin odottanut sitä plussaa. Luontoäiti se vaan taas muistuttelee, että ei niitä lapsia tehdä vaan niitä oikeasti SAADAAN! No reissussa oli kivaa, pojat pääsi uimaan ja vähän tuli piristystä ankeaan (varsinkin nyt) syksyyn. Vuotokaan ei ollut kovin paha enää, täti jo pakkailee kamojaan tällä kertaa.

Et eikun uuteen yritykseen! En ole vielä lukenut viime viikkoa, mut onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut tätikyläilystä, jos saapui. Ja plussatuulia piinaajille, toivottavasti teillä tärppää!

vuma, yk 4, kp 5/25

Vierailija
8/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille kuumeilemaan! :)

Vumalle pahoittelut tädin tulosta, ja parempaa onnea uuteen kiertoon! ;)

Ansku78: Millainen syömishäiriö teidän lapsella on, kun joutuu tarkkailuun sairaalaan? Uteliaisuutta kysyn, kun en ole kuullut tuollaisesta..

Käytiin siellä terkkarissa. Kuopuksella on keuhkot ihan täynnä limaa! Sai siellä maskilla keuhkoja avaavaa lääkettä, mikä auttoi heti! Toivottavasti ei mee pahaks! Saatiin reseptillä vielä samaa lääkettä, ettei tarvi yöllä lähteä sairaalaan hengittelemään sitä jos menee pahaks :( Mulla ei oo mitään kokemusta tälläsestä..miehellä on astma, ja pelkään nyt että kuopuksellekin tulee se kun aina menee flunssat keuhkoihin!

Peukkuja piinailijoille!

PP 6+1

Vierailija
9/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki!

Toivottavasti kaikilla oli kiva viikonloppu!Mulla meni hyvin pitkälti kouluhommia tehdessä, mutta ehdinpäs lauantaina esikoisen kanssa elokuviin.Oli kyllä ihana taas katsoa, kuinka pieni poika nautti!

Kiertoni on nyt siinä vaiheessa, että elellään niitä piinaviikkoa edeltäviä päiviä.Eli ei oikeastaan ole mitään raportoitavaa.Ovis oli viime viikon ke tai to (kivut myöhään ke-iltana) joten puolitoista viikkoa pitäisi nyt sitten odotella. Rinnat ovat hiukan arkoina, mutta muuten ei ole oikein mitään " oireita" tai " vaivoja" .

On muuten tosi piristävää, kun maisema on valkoisena! ;)) Jaksaa taas paljon paremmin tehdä sekä koulu- että kotihommia ja niitä molempia kyllä piisaa ihan tarpeeksi...Voimia kaikille ja plussatuulia!!

Vivian, kp 33, mutta dpo vasta 5.

Vierailija
10/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas. Oltiin viikonloppu mökkeilemässä ja nettipimento jatkui tänne saakka. Onkin ollut tapahtumarikas viikonloppu. Aluksi onnea plussasta Ansku78.

Sintagma: harmi , että haamu osoittautuikin taas negaksi. Toivottavasti opiskeluajatukset ottavat tuulta purjeisiin. Jää ikävä sun kuumeilua.

Ona ja Tarad: plussatuulia piinailuun.

MinttuRouva: onnea uuteen kiertoon, kuulosti aika hurjalta tavalliseksi vuodoksi.

Uudet tervetuloa. Kaikille muillekin onnea piinailuun (meitä alkaa olla niin monta, että nimet unohtuvat).

Lopuksi omaa. Sunnuntaina alkoi uusi kierto ihan niin kuin pitikin. Tämän kierron aikana pitäisi saada mieheltä lopullinen " lupa" kolmannen yritykseen, niin että asia olisi selvä uuden kierron alkuun. Toivo on korkealla. Asiasta on keskusteltu aika paljon viime päivinä.

Vierailija
11/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuoto vieläkään alkanut. Tosin usein tuntuu semmonen " jotain valuu tunne" . Sitten juoksen vessaan tarkistamaan, että joko täti saapui.

Nyt on siis kp 31/31-33, mutta jokaisessa kk-kierrossa kierto on lyhentynyt parilla päivällä. Nyt siis ei lyhentynyt, mutta vielä ollaan jalat maassa.

Oireita nyt: rinnat tuntuvat jotenkin raskaille/suuremmille, alamasujuilintaa/menkkatuntemuksia ja muita oireita ei taida ollakaan.

Odotellaan, odotellaan ja odotellaan. Olen kovana ja testaan vasta pe tai la JOS ei täti sitä ennen tule paikalle.

T: Ona kp 31/31-33

Ps. Jos ne menkat ovat alkaakseen, niin alkaisivat edes pian ettei kierto veny megamaalisen pitkäksi.

Vierailija
12/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on astmat koettu noiden kanssa. Alkuun se tuntukin raskaalta, mut kaikkeen tottuu. ;)

Mä oon nykyään niin poikki, etten kotona jaksa kunnolla edes ajatella. :/ Mut kaipa tää tästä edes vähän helpottaa, kunhan rv 12 tulee purkkiin... Yöt on rikkonaisia, koska rintoja juilii ja kohdunaluetta aristaa.

Hulda 7+3

Vierailija
13/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulee vähän verta... Voihan!!!! Vatsaakin vihloi äsken ja nyt särkee (jännitys ja yskä tosin vieläkin...)... Pitäisköhän sitä aamulla mennä terveyskeskukseen, josko sitä sais lähetteen ultraan...

Taitaa olla mennyttä tämä minun kolmonen...

surullisena E (6+2...)

Vierailija
14/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JBN72: Tsemppiä huomiseen ultraan!

ELIISABETH: Voi rähmis. Jos oisin sun tilanteessas mä kyl kävisin pyytämässä lähetteen ultraan. Kyl mua niin paljon asia vaivais. Pidän kädet ristissä että kaikki ois kuitenkin hyvin.

SINTAGMA: Tulee kyl sua ikävä! Sun juttuja oli hauska lukea! Käyhän kertomassa välillä kuulumisia! Tsemppiä opin tielle ja kaikkea hyvää!

ONA: Plussatuulia sinnepäin!!!

BASTILLI ja FLINA: Tervetuloa mukaan! Ja käyhän Bastilli esittäytymässä vielä 3-kuumeilijoiden esittelypinossa!

Hurrjan hyvää viikkoa kaikille!

AIHA Rv9+0

Vierailija
15/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eliisabeth: Mee ihmeessä terkkariin, kyllä niiden on pakko siellä jotain tehdä! Jos sulla on jotain särkyäkin? Saisit selvän tilanteesta! Toivotaan parasta!

Hulda80: Onko teillä ollut vaikeaa astman kanssa? Eihän tästä meidän tilanteesta vielä tiedä, voi olla että tulee joskus tai ei. En tiedä kuinka periytyvää tuollainen on? Miehellä on lapsena ollut aika paha astma, ollut pitkiäkin aikoja sairaalassa melko usein, todettu n.4-5 vuotiaana. Nyt sillä ei sit oo juuri mitään, eikä lääkkeitäkään käytä kuin harvoin!

Ona: Hyvältä kuulostaa! Sulla on rautaset hermot jos jaksat viikonloppuun odottaa! ;)

Eipä muuta tällä erää!

Vierailija
16/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kotiuduttiin sairaalasta. Oli ikävä edelleen jättää se pikkukakkonen sinne mutta itse piristyin paljonkin kun meidän lähtiessä tuomaan esikkoa kotiin nukkuun, niin pikkukakkonen jäi mieshoitajan kanssa kikattelemaan sänkyynsä. Oli paljon parempi tunne lähteä kun tunnelma oli niin hyvä. Eikä ollut pisaraakaan itkenyt meidän poissa ollessa :) Äiti kyllä tirautti kyyneltulvan kun päivällä sieltä hetkeksi poistuin... Normaalia varmaan :)

PikkuPilu: Kakkosen syömisongelmat alkoivat jo ihan loppukeväästä kun pistin merkille ettei hän pysty nielemään minkäänlaista kokkareisempaa ruokaa vaikka kuinka olisi yrittänyt antaa ja vaik millä konstein. Viikko tolkulla odoteltiin aikaa sairaalaan ja nyt sitten päästään aloittamaan kartoitus missä vika voisi olla. Tämän tyyliset ongelmat kuulemma ovatkin suht harvinaisia, mutta puheterapeutti sanoi että hän törmää työssään ison sairaalan palkkalistoilla melki viikottain tälläisiin tapauksiin. Eikä meidän lapsen ongelmat näytä olevan ainakaan sieltä pahimmasta päästä, onneksi.

Kun nyt pian sitten saisivat kartoitettua missä vika ja miten siitä eteenpäin. On jotenkin niin vaikea just nyt keskittyä tähän ihanaan plussauutiseen kun on vähän väkisinkin surkumieli kuopuksemme ongelmien takia :( Mutta onneksi tämä viikko menee loppujen lopuksi nopeasti ja saamme " vauvamme" takaisin kotiin :)

Tulipas tästä pitkä tunteidenpurkautumis-viesti. Hups! Mutta kyllä helpottikin kun sain " ääneen sanoa" :)

Nyt on niin väsy ettei ajatus kulje yhtään. Keskityn taas paremmalla ajalla kaikkiin teihin muihinkin kanssasisariin :)

Hirveesti plussatuulta ja tsempitystä poltteleville piinapäiville ~~~~

PuhkiPoikki oleva Ansku78 rv 4+2

Vierailija
17/73 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille,

Ei varmaan kukaan enaan muista, kun en oo vahaan aikaan kirjotellu.. enka kylla aiemminkaan niin aktiivisesti. Oon kuitenkin taalla pyorinyt epamaarasen ajan.

Taalla on tapahtunut vaikka mita sina aikana kun oon ollu taalta poissa. Kauhee maara " tuttuja" on siirtynyt tuonne kotiloihin, loistavaa! Ja sama suuntaus nayttaa vaan jatkuvan. Kaikille plussanneille siis onnea! Kavin siis oikein tuolla kotiloissa vaklaamassa ja siellahan oli vaikka keta.. aika menee niin vauhdilla. siella oli monia joiden muistelin juuri plussanneen ja lasketut ajat olikin jo helmikuussa, wow!

Joku aika sit aattelin pitaa taukoa koko yrittamisesta, mitaan ehkaisya ei kylla ole ollut, mutta eipa juuri mitaan sankytouhujakaan =) Oon siis pystyny tosi hyvin oleen ajattelematta koko asiaa, on ollut kaikkea muutakin. Nyt sit huomasin, et tadin olis pitanyt saapua lauantaina.. nyt siis 2 paivaa myohassa. Nyt tulee vahan henk.kohtasta juttua, vaik kaikkihan taa on, mut kuitenkin.. aiemmin tassa kierrossa mulle tehtiin sahkosilmukka hoito, jolla siis poistettiin solumuutoksia kohdunsuulta.. se meni ihan hyvin kai eika oo ollu mitaan vuotoja. No nyt sit ajattelin etta voisko se jotenkin vaikuttaa kiertoon tai johonkin muuhun. Onko kellekkaan tuttu operaatio? Aattelin etta jos ei torstaihin tai perjantaihin ala niin testaan sit.. Oon jo paljon tietty miettiny et jos oliskin raskaana, mut en viel ihan uskalla innostua kovin.. =) Nyt varmaan heti se tati tulee, kun oon tan jollekkin " aaneen sanonut" ..

Anteex nyt kun tuli vaan omaa juttua.. oon viel aika pihalla etta missa vaiheessa kukakin menee ja ihan uusiakin oli aika paljon. Nayttaa etta taalla onkin nyt ollu oikein vilsketta, hyva hyva!!

" Yritysta" kesasta, olisko nyt 5. kierto, kp 28/26

Vierailija
18/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uusille!!!!! Mä olen todellakin niiiin huono näiden nikkein kanssa...joten pahoittelen, ettei muista kaikkien nikkejä!!!!!!! Neeri taisi olla viimeinen nyt kirjoittaneista, tervetuloa takaisin!!!! Mä en osaa sanoa vaikuttaako tuo operaatio kiertoon.

Olikos se äiti1972 jonka " vauva" oli sairaalassa...on varmasti kurjaa jättä lapsi yöksi sinne, mutta onhan hänellä hyvä olla...tai ainakin toivotaan niin ettei ikävä ehsi tulla. Ja ehkäpä nuo hoitsut tuolla lasten osastoilla ovat epmaattisia joten saavat hellää hoitoa ja ymmärrystä! Toivottavasti syy löytyy pian ja saatte hoitoa syömispulmaanne!!!!

Hulda80 niin se väsymys on tosiaan todellista...no toivotaan, että loppuu pian!!!! Onko päänsärkyä? Entäs PikkuPilulla? Mulla oli kuopuksen aikaan varmaan sellaien 1,5kk kesto särky, se oli väsymyksen kanssa tosi kurjaa.

Elisabeth1 voi kun kurjaa, että sulla taas tiputtelee. Mee vaan näyttää ja päivystyksenhän kautta niitten on " pakko" ottaa.... eikös? Asia varmasti ahdistaa sinua!! Toivotaan, että se on edelleen vaan normaalia tiputtelua ja pikkuinen alku siellä sinnittelee ja kasvaa!!!

Omanapa: Eipä ihmeitä...täti kasaa kassejaan..vihdoinkin...ja pitkäkiertolaisena siis piinaillaan nyt ees sitä ovista! Voi että tää elämä on yhtä piinailua!! :) Mietin vaan, että pitäiskö jo tässä kierrossa kuitenkin käydä gynellä näyttämässä itteään.kun mulla ollut kuitenkin ovulaatio ongelmia, polykystisen näköinen munasarja (jota ei sitten ollut enään esikoisen jälkeen...) ja ennen kuopusta ku kävin näyttämässä itteäni oli vähän siinä ja siinä limakalvojen paksuus siis että oli riittävä... Mutta kuitenkin kaksi luomuraskautta takana...ja ehkä viimekierron varmahis-varhais km..siis jotain yritystä kropassa siis oli...

Toisaaltaan puhuttiin miehen kanssa että jos vielä tää kierto yritettäis ja sitten menisin...Kun on vähän rahallinen kysymys ...kun olen kotona.

No, tälläastä! Mukavia päiviä kaikille! Jollain oli siis loppuviikosta testailu...tsemppiä ja plussa puhalluksia!!!

MR yk 5, kp 7/29-39 (kierrot olleet 39,30,36,29,37 päivää...ensimmäinen ja ei yrityskierto oli tuo 39)

Onko muilla muuten tälläinen pitkähkö ja epäsäännöllinen kierto täälläpinossa???

Vierailija
19/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flina ja bastilli: Tervetuloa 3-kuumeilijoihin mukaan. Meitä onkin jo aikamoinen sakki. Tosin moni taitaa taustailla!

Neeri: Tervetuloa takasin palstalle. Kauankos olitkaan poissa?

Ona: Kuinka maltat oottaa testauksen kaa? Aika hyvältä noi sun oireet kuulostaa :)

Vuma: Tsemiä uuteen yrityskiertoon! Toivotaan et uus kierto vie kotiloiden puolelle.

Ansku78: Ikävää et teijän pikkunen on sairaalassa syömättömyyden takia. Jos jotain selviää ni toivottavasti se ei oo mitään vakavaa! Onkos pikkunen vaan juonu lähinnä tähän asti?

Pikkupilu: Voi harmi ku teijän kuopuksella flunssa menee aina noin pahaks. En nyt muista onks astma periytyvää mut jospa se ei sitä kuitenkaan ois, vaikka isällään onki ollu.

Mintturouva: Onhan se hyvä käydä gynella jos on ovis tms ongelmia! Ite kävin keskenmenon jälkeen (oli tyttöjen välissä) ku tuli jotain välivuotoa. Onneks se ei ollu mitään ihmeempää ja kaikki oli normaalisti. Pian sitä sit oltiin jo oottamassa nuorempaa tyttöä :)

Vivian06: Sulla taitaa olla aika pitkä kierto? Päivät ennen piinapäiviä on tavallaan tylsiä mut pakollisia...no kohta säki jo piinailet!

ON: En oikeen uskalla tunnustella et oisko mitään tuntemuksia raskauteen viitaten joten tässä vaan odotellaan nää muutamat päivät jos ees päästään testaukseen asti. Täytyy varata nippu siteitä ja tampooneita reissuun mukaan...Tsemiä muilleki piinailijoille ;)

Tarald 25/27-28

Vierailija
20/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks Anskulle jaksamisia, tuntuu pahalta ajatella että joutuis jättämään oman " vauvan" sairaalaan, meillä kun on molemmat lapset aika samanikäsiä.

Käväsen täällä ainakin pari kertaa päivässä lukemassa teidän jutut mutta sitten ne unohtuu melkein heti. Mulle on tullu lasten mukana toi dementia =)

Eilen tajusin että meidän kuumemittari näyttää jostain kumman syystä mulle liikaa lämpöä, kaikille muille perheenjäsenille näytti ihan normaalit lämmöt. Testasin sitten parilla muulla mittarilla ja molemmat näytti 36,9-37,0, eli on ne lämmöt kuitenkin koholla. Oon vähän sekasin vielä näitten juttujen kanssa kun ekaa kertaa mittailen niitä ja senkin tein vaan sen takia kun paleltaa vieläkin melkein koko ajan, pahiten illalla.

Mitään muita oireita ei taida olla, tai ei ainakaan tule mieleen muita kun noi lämmöt ja palelu... ja se niin ihana valkovuoto =)

Täällä siis yritän vielä pysyä edes jotenkin täysjärkisenä tänään kp 32/28 ja torstaina olis tarkotus testata, saa nyt nähä maltanko siihen saakka =)

Mukavaa tiistaita!

*Linda*

yk 1 kp 32/28