Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kuumeilijat viikkoon 43

23.10.2006 |

Ajattelin alottaa uuden pinon ku kerrankin oon näin aikasin netissä. Esikoinen heräs puol 7 ja tavallisesti laitan sille videot tai lastenohjelmaa päälle ja meen takas nukkuu kunnes nuorempi herää mut nytpä heräsin iteki vähän nettailee ku koko viikonloppu meni mökkeillen.

Luin pikaseen viikonlopun pinoa:

Sintagma: Ikävää et sulle kävi uudestaan huonosti :( Mä olin ihan varma et tulee kunnon plussauutinen mökille vaan ikävä kyllä tuliki tylsä negatiivinen viesti. Voimahaleja ja muista et tukea löytyy: mut löydät lähes naapurista!

Ansku78: Onnea plussasta :) Täältähän pääsee meitä tasaseen tahtiin kotiloihin! Koitetaan tulla muut pian perässä!

JB72: Sulla ultra lähestyy, eikös se huomenna oo? Odottelen jo kuulumisia.

ON: Itte täs pähkäilin et onks kaikista parhaita ne herkkyydeltään 10 testit? Millon ootte aikasintaan uskaltanu testata? Oon lähös torstaina kp27 reissuun ja tekis mieli testata jo sillon mut pitäiskö oottaa sit viel muutama päivä? Kierto ollu viimiset 3-4 kk 27-28pv. En oikeen tiiä pystynkö siel reissus testaa ku mennään naisporukal ja en o kellekään mitään tästä yrityksestä kertonu.

Tarald yk2 kp24/n28 dpo 10

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensin vastaisin gallupiin etten unohda ;) Muisti on tuntunu pätkivän lähipäivinä...Ei meille ainakaan tila-autoa hankita jos saadaan kolmas lapsi. Oltiin pitkään ilman autoa mut nyt meilllä on sellanen pieni, ei mikään niin erikoinen auto. Etupenkillä ei oo Airbackia joten siellä on nuorempi istunu ku ei auton vyöt riitä istuimeen takapenkillä. Liikutaan tosi paljon ilman autoa joten pärjättäisiin ilmanki ihan hyvin.

Ollaan just ettimässä uutta asuntoa ku tää nykyinen kolmio on tosi pieni 65neliöö. Tyttöjen huone on sen verran pieni et nukutaan tällä hetkellä kaikki samassa makkarissa et tytöille jää enemmän leikkitilaa. Sitä paitsi meillä nukutaan paremmin ku kaikki ollaan samas huoneessa.

JB72: Oi ku ihanaa et kaikki oli ultrassa hyvin! Varmaan uskallat pikkuhiljaa siirtyä virallisesti kotiloihin!

Linda81: Onnea haamusta, eiköhän se tosta vahvistu. Sulla on varmaan ollu ovis oletettua myöhemmin!

ON: en oo vieläkään antanu ittelleni lupaa tunnustella tuntemuksia suuntaan tai toisaan. Mahaa on juilinu joten ehkä se täti tulee kuitenki :( Ehkä ihan hyvä et oon lähös huomenna rentoutuslomalle kylpylään loppuviikoks ni ei tartte ajatella piinailua koko ajan. Ehkä mä kuitenki teen testin huomenna! Hitsi oiski pitkäjänteisyyttä oottaa ens viikolle, vaan eipä taida mulla olla!

Saa nähä mitä tääl o tapahtunu ku sunnuntaina tai maanantaina palaan!

Tarald yk2 26/27-28

Vierailija
42/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINDA81 Onnea haamuplussasta! Eikohan se siitta vahvistu =)

Taraldille, Onalle ja muillekkin mahdollisille piinailijoille plussa onnea!!

Taalla ei vielakaan mitaan uutta. Ei nay tatia, ei. Huomenna kait kayn ostamassa testin, jos sillon viel on tarvetta. Nyt siis menkat 4 paivaa myohassa. Alamahalla valilla niinkun kiristaa ja repasykipuja tulee valilla ylos noustessa.. niita mulla on tosin ollu joskus ihan normaaleissakin kierroissa. Valilla on ihan kun ovulaatiokipua vastaavaa tunnetta, se vahan ihmetyttaa. Mita jos mun kierto onkin menny siitta operaatiosta ihan sekasin ja nyt vasta ovuloisin.. ei kyl koskaan oo ollu kovin pitkaa kiertoa. Kaikkee sita miettiikin =)

yk 5 kp 30/26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa galluppiin ensin ettei unohdu.. Asunto ja auto ei mitään tilaihmeitä ole, muttei ole myöskään mahdollista niitä nyt vaihtaa. Asutaan 74,5 neliön kolmiossa vuokralla. Kuopus nukkuu vielä samassa huoneessa kun me, mutta tarkoitus olisi siirtää nukkumaan samaan huoneeseen esikoisen kanssa hyvissä ajoin ennen kuin vauva syntyy. Auto on farmari, ja saa kyllä varmaan sovitella että sinne mahdutaan, saadaan sitten luvan mahtua ;) Mies kyllä haaveilee uudesta autosta, kukapa mies ei ;)

Linda: Kyllä uskallan jo onnitella! Apteekin omassa ei ole viivanpaikkaa, että jos siihen selvä viiva tuli vaikka olikin haamu niin kyllä se plussaa tarkoittaa, ja vahvistuu siitä kyllä! :)

Käytiin tossa aamusella kuopuksen 1v neuvolassa, strategiset mitat on 10,9kg ja 78cm :) Varasin samalla ajan äitiysneuvolaan, joka on 13.11 rv9+1. Siitä se lähtee :)

Piinailijoille plussatuulia!!

PP 6+3

Vierailija
44/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten testasin sillä Aconilla ja negatiivista näyttää. Viime kierron mukaan menkat ovat myöhässä. Nyt siis odotellaan kuukautisia. Toivon, että menkat alkaisivat pian ettei kierto venyisi kamalan pitkäksi.

MINTTUROUVA: Sulla näytti vasta kaksi viikkoa menkkojen myöhästymisesetä testi plussaa? Eikö sulle tullut edes haamun haamua ennen sitä? Mahdoit olla yllättynyt, kun plussasit niin myöhään. :-) Maailma on ihmeitä täynnä. Oliko sulla silloin oireita?

LINDA81, onnea plussasta! Kyllä se haamu on plussa! Minulla on kaksi lasta ja testit näyttivät niistä haamuja. ;-)

Nyt siis odotellaan menkkoja tai sitten mulla on ollut myöhään ovis, en tiedä. En ainakaan testaa enää (elleivät menkat ala viikon sisällä).

T: Ona yk2 ja kp 33/31-33

Vierailija
45/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vuodosta, vuoto on ollut aivan jatkuvaa siitä lähtien kun tein testin.(n.4 viikkoa)

Välillä aivan verta ja välillä sellaista vaalanruskeasta - tummanruskeaan limaan (sori). Lääkäri sanoi vuodon olevan epämääräistä, sitä kun löytyi ultratessa. Siksi tutkitaan jos vaikka olisi jokin tulehdus. Vuoto on vasta nyt rauhoittunut.

JB72

rv 9+1

Vierailija
46/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä minä...en sitten onniteluut sinua LINDA!! Eli rutkasti onnea ja vauvatarraa!!!!!

Ona kyselit sitä kuopuksen plussaa...no, teinhän minä neljä negatetiä...ja kaikki tyylipuhdasta negaa! Tosin kaikki olivat apteekin omia. Joten josko syy viinä, etteivät olleet herkkiä .Oireita ei juuri ollut vähän menkkamaista jomotusta. Kirosin vaan, että missä s täti taas viipyy...Sitten " vielä viimeisen kerran" testasin ja plussahan sieltä tuli. Olin kyllä hämmästynyt, mutta kuitenkin ehkä jotenkin sen aavistin...kuitenkin. Plussatestin tein kp 37 tai 38 edellisen olin tehnyt aiemmin muistaakseni kp 34 tai 35.

MR

Vierailija
47/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi galluppiin vastaus: eli ei hommata isompaa autoa, meillä tavallinen vanha farmari ja kyllä siihen vielä kolmaskin lapsi sopisi :) Tila-autoa tuskin koskaan hommataan (ellei sitten ole pakko). Joskus parin vuoden päästä meillä on tarkoitus vaihtaa nykyinen kerrostalokolmiomme (76 neliötä) omakotitaloon. Asumme muutenkin puolet vuodesta (tälläkin hetkellä vielä) saaressa vanhassa omakotitalossa.

Ja sitten muiden kuulumisiin...

ONA: Voi hitsi kun testistäsi tuli nega :( Toivottavasti menkat nyt sitten edes alkaa kohta, ettei kierto veny kovin pitkäksi. Ja onhan vielä pieni mahdollisuus, että ovulaatio on tapahtunut myöhemmin, jos kerran kierto on epäsäännöllinen..?

NEERI: Sinullahan on tosi lupaavan kuuloinen tilanne!! Kovasti plussaonnea!

LINDA81: Onnittelut plussasta! Haaleakin plussa on plussa. Jos kiertosi ei olekaan aivan säännöllinen ja olet ovuloinut tavallista myöhemmin, se saattaisi olla yksi selitys " haamulle" .

Omia kuulumisia ei juurikaan ole. Täti ei ole tullut, onneksi. En ostanutkaan kaupunkireissulta raskaustestiä, ostan ehkä sitten huomenna kun mennään kerhoon ja perjantaina testailen, silloin olisi kp37, viime kierto oli sen pituinen. Tosin toive raskaudesta on jotenkin lässähtänyt: ei tässä pahoja menkkaoireitakaan ole muuta kuin hermot kireällä ja naama kukkii, mutta ne ovatkin minun varmimmat menkkaoireeni... :/

Jaksamista kaikille ja hedelmällisiä plussatuulia! :)

Flina yk 1, kp 35/aina yli 30

Vierailija
48/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinttuRouva!

Kiitos kun jaksoit vastata. Nyt vaan odottelen rauhassa kuukautisia ja jos ne eivät ala kuulua, niin teen hamassa tulevaisuudessa toisen testin. Tosi jännä toi sun kertomus myöhäisestä plussaamisesta. :-)

Flina!

Kierto on ollut minulla epäsäännöllinen (44 pv, 44 pv, 33 pv, 33 pv ja 31). Ihan järkevää sun on siirtää testaamista. Saat sitten ainakin vahvan plussan jos se on tullakseen. Oikein paljon plussasäteitä ja toivotaan, että olet raskaana.

T: Ona yk2 ja kp 33/31-33

Vierailija
49/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa/ehdi ikinä tännekään enää, kun oon NIIN väsy. Mut onnittelut plussanneille, ei tod pysy nimimerkit nyt päässä, hyvä kun oman nikin muistaa... x)

Tässä vielä linkki sellaisille joilla LA kesäkuussa:

http://groups.yahoo.com/group/kesakuunkullanmurut2007/

Vierailija
50/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

linda81: onnea plussasta...!!!!!!

tarald: slla jännät päivät menossa...plussa onnea!!!

neeri: eiköhän se plussa vielä tule

pikkupiku: ompa jännää kun pääsee varailee ekaa neuvolaa... siitä se odotus alkaa

ona: harmittelut negasta, mutta voihan se hyvin vielä plussaksi muuttua.

flina: plussa onnea testailuun.

on

tänne ei kummia...

kp 22/29 luulisin

Vierailija
51/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks Onalle (ettei pääse unohtumaan) koita jaksaa odottaa vielä ja toivotaan ettei täti löydä perille. Ei se yks nega näköjään vielä tarkota et toivoa ei olis, tiedän kokemuksesta =)

Muillekin piinailijoilla ISOT plussat (toivottavasti lähipäivinä)!

Olin varmaankin aamulla niin väsyny etten tajunu lukea tarkaan sitä testin ohjeita, siinä kun sanotaan että testiviivan voimakkuudella ei ole väliä, eli sen ei tarvii olla yhtä voimakas kun kontrolliviivan, siis apteekin omassa testissä.

Oon nyt mietiskelly ja sulatellu tätä vaaleaa viivaa ja tullu siihen tulokseen että se on kyllä plussa! Ja vasta nyt illalla alkaa tajuamaan että meille tosiaan on tulossa kolmas pikkunen =)

Vaikka oon tietenkin tosi onnellinen niin jotenkin kuitenkin harmittaa toisten puolesta jotka joutuu yrittämään kauan, kun meillä kuitenkin tärppäs heti ekasta kierrosta. Mutta tiedän vähän miltä tuntuu odotella kauemmin sitä plussaa, esikoinen sai alkunsa yk 9 mutta toinen ja nyt tää kolmaskin tosiaan yk 1. Pitää vaan toivoa että pikkunen pysyy matkassa mukana!

Käväsen täällä vielä jonkun aikaa lukemassa teidän juttuja ja siirryn sitten odotustus puolelle kun " uskallan" =)

Toivottavasti kaikki pääsette kohta mukaan odotuspuolelle, hurjasti plussatuulia lähtee nyt tulemaan jokaikiselle!!

*Linda*

rv 4+5 =)

Vierailija
52/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussatuulia kaikille, onkin paljon piinailijoita.

Vierailija
53/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku hiljaa uskaltauduin tänne kuumepuolelle... pitkitin sitä ihan tietoisesti, sillä täällä kun lukee muiden kuume- ja plussajuttuja niin oma kuume nousee taivaisiin =)

Mun tiedot kävin just lisäämässä tonne esittelypinoon, mutta tässä uusinta:

vila 33v. Helsingistä, mies 34v.

lapset 4v ja 11kk

Nyt alan lukemaan pinoa vähän aktiivisemmin ja tutustun teihin muihin :)

Nyt menossa siis eka yritys kierto ja päivät on jotain 26/35...

ja pakko myöntää, et ostin jo testin, mutta en kyllä testaa ennen kp 35:tä! Sillä kuopuksen kohdalla oli pientä hätäilyä ja plussa näkyi vasta kp 34/28...

-vila-

Vierailija
54/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee varmaan vierotusoireita tästä pinosta ku lähen rentoutumaan reissuun enkä pääse nettiin. Ihana lähtee kuitenki vaikka koko ajan taidan miettiiki tätä piinailuu. Reissussa on vielä enemmän aikaa miettimiseen ku normaalisti kotosalla tyttöjen kaa. Huomenna teen sit testin salaa jossain vessassa ni tiedän voinko illalla ottaa lasillisen tms. Mulla on ollu periaatteena etten ota mitään ku oon ollu raskaana. Mites muut on suhtautunu alkoholiin raskauden aikana?

Tsemiä piinailijoille, hyviä oviksen metsästyksiä sitä tekeville, lohdutushaleja tädin uhreille ja voimia kaikille kuumeilijoille!

Nyt poistun nukkumaan et jaksan aamulla herätä ennen kuutta...

Tarald ja edelleen 26/27-28 eikä malttais ootaa huomiseen :)

Vierailija
55/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taytyy taas nain iltasella tulla kirjotteleen, kun en tiia millain ehin huomenissa tahan koneelle.

ONA: toivottavasti se tati mokoma ei sua nyt loytas ja paaset testaamaan uudelleen viikon paasta. Saitkin jo muutaman kannustus viestin myohasen plussan kokeneilta.. kaikki on viela mahdollista!! =)

VILA: Tervetuloa mukaan! Tottahan tuo on, joukossa kuumeilu tiivistyy.. =)

TARALD: Mukavaa ja rentouttavaa reissua ja plussa onnea ennen kaikkea! Jannitetaan sit kaikki taalla et millain se sun huominen testi menee, kun et paase heti meille kertomaan.. vaik plussahan se tietty on ;)

Mulla on sama linja alkoholin kanssa kun sullakin, en siis ota yhtaan. nythan siitta tais tullakkin uutta tutkimustietoa, et suositus raja olis -> ei ollenkaan. Ei kai sita voida niin varmax sanoo, niin parempi olla sit ottamatta. Nain siis vaan itte oon aatellu, enka todellakaan yrita moralisoida muita.

ON: Ei vielakaan tatia nay eika kuulu. Tunnelmat aika samat kun aiemminkin. Ollaan lahdossa huomenna kaupungille tyttojen kanssa (taytyy kayda ostamassa liput Disney on ice-jaa showhun, mein tytoilla on nyt prinsessa kausi, tai ainakin vanhemmalla, 2.8v) kayn sit samalla ostamassa testin, jos vaan muistan. Itseni tuntien teen sen kuitenkin heti kun paastaan kotiin. Ilmottelen myohemmin et millain kavi =)

yk 5 kp30/26

Vierailija
56/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa torstaita kaikille!!

Alkaa tosiaan olla monella kuumeiset paikat ja hyvätä näyttää..aika monella jo jopa myähässä täti...jännää!! Ja Liipe, piinapäivät vähenevät!! Koita jaksaa vielä piinailla!!

Itellä tuskaiset ov:tä edeltävät piina päivät..no mun papauksessa vi olla vielä viikkokin...On muuten tosi ärsyttävää, kun pitkänä kiertolaisena raskautumismahdollisuuksia on vuodessa suhteellisen vähän...verrattuna esim. jos kierto olis sen 26-28. Ajatella, te onnekkaat joilla on lyhyt kierto!! No, on mullakin joskus ollut 28-30 kiertoja.

Pitäisköhän aloittaa uus pino huomenna kun on taas niin pitkä tää...

Ai joo tervetuloa uudet joukkoon !! Mukavaa, kun uskaltaudutte tänne!!!!

Oletteko muuten töissä vai kotona??? Tää on taas galluppi!!! :D

Ite kotona ollut j" o" v. 12/2003, töihin syksyllä 2007 jos ei tärppää...byäääh!

Pojat 2v8kk ja 11kk

MR yk 5 kp olisko 9/ 29-39

Vierailija
57/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein, olen taustaillut jo pari kuukautta. Toivottavasti tämä tulee oikein näkyviin, kun ohjeet näytti vähän sekavalta =/

En muista juurikaan miten kenelläkin on mennyt, kun olen lukenut näitä niiiin paljon... =) mutta onnea kaikille plussanneille.

Kerronpa vähän itsestäni eli 33v tytteli keski-pohjanmaalta. Mies on vuoden vanhempi ja meillä on kaksi poikaa 15-ja 12-vuotiaat. Nyt sitten on iskenyt kauhee kuume... Eli jätin pillerit pois syyskuussa, johan noita popsinkin 12 vuotta!! Sen verran kysyisin että miten muilla on kroppa palautunut " normaaliksi" kun lopetitte pillerit? Minulla meinaan oli syyskuussa yhden päivän täti käymässä ja lokakuun puolessa välissä taas yhden päivän vuoto (pari tuntia ja sen jälkeen tuhrua) valtavine kipuineen.. tein silloin lääkärin kehotuksesta testin, mutta negaa näytti... Nyt en ole uskaltanut testiä vielä tehdä kun en tiedä miten kierto mennee... =) Ajattelin kyllä huomena tehdä testin vai mitä mieltä olette? Kierto on ehkä 30/jotain tai sitten 14/jotain.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille =)

Vierailija
58/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täti ilmestynyt vieläkään. Alkaa siis menkat olemaan myöhässä ja eilinen acon10 näytti negaa. Tein testin päivällä.

Alamasua jomottaa menkkamaisesti eli tätiä odotellaan. Ihmetyttää kun kierto pomppas näin pitkäksi, kun aikaisemmilla kierroilla kierto on vaan lyhentynyt.

MINTTUROUVA, toivottavasti saat oviksen bongattua ja pupuilkaa nyt ahkerasti. ;-)

Noh, mä alan odottelemaan sitä tätiä, ei tässä muu auta!

T: Ona yk2 ja kp 34/31-33

Vierailija
59/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan samalla paikkakunnalla. :-) Tervetuloa tänne Tuusulaan.

T: Ona

Vierailija
60/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo esittelyyn tietoni, mutta kirjoitan tännekin. Paljon meitä kolmosesta haaveilevia näyttää olevan. Onneksi löytyy muutama tällainen " vanhempikin tapaus" , vaikka nuorekas 34 v. vielä olenkin ;).Olen parin viikon aikana jo seuraillut keskustelua ja uskaltaudun nyt mukaan. Ekaa kiertoa ollaan yrittämässä, ja on jo kovasti kaikenlaisia raskaustuntemuksia, toiveajattelua ilmeisesti, mutta ensi viikolla sen sitten näkee...