Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kuumeilijat viikkoon 43

23.10.2006 |

Ajattelin alottaa uuden pinon ku kerrankin oon näin aikasin netissä. Esikoinen heräs puol 7 ja tavallisesti laitan sille videot tai lastenohjelmaa päälle ja meen takas nukkuu kunnes nuorempi herää mut nytpä heräsin iteki vähän nettailee ku koko viikonloppu meni mökkeillen.

Luin pikaseen viikonlopun pinoa:

Sintagma: Ikävää et sulle kävi uudestaan huonosti :( Mä olin ihan varma et tulee kunnon plussauutinen mökille vaan ikävä kyllä tuliki tylsä negatiivinen viesti. Voimahaleja ja muista et tukea löytyy: mut löydät lähes naapurista!

Ansku78: Onnea plussasta :) Täältähän pääsee meitä tasaseen tahtiin kotiloihin! Koitetaan tulla muut pian perässä!

JB72: Sulla ultra lähestyy, eikös se huomenna oo? Odottelen jo kuulumisia.

ON: Itte täs pähkäilin et onks kaikista parhaita ne herkkyydeltään 10 testit? Millon ootte aikasintaan uskaltanu testata? Oon lähös torstaina kp27 reissuun ja tekis mieli testata jo sillon mut pitäiskö oottaa sit viel muutama päivä? Kierto ollu viimiset 3-4 kk 27-28pv. En oikeen tiiä pystynkö siel reissus testaa ku mennään naisporukal ja en o kellekään mitään tästä yrityksestä kertonu.

Tarald yk2 kp24/n28 dpo 10

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen ensin galluppeihin joita tuolla matkan varrella ollut. En ole aiemmin ehtinyt kirjoitella. Ensin kyseltiin asunto ja auto tilannetta, jos kolmas lapsi tulisi. Ne on molemmat onneks hyvällä mallilla. Auto on 7-hengen tila-auto ja parhaillaan laajennetaan vanhaa omakotitaloa, niin että jouluks päästään uudelle puolelle " laajentuun" .

Sitten kyseltiin työtilannetta. Olen siis töissä ja siksi välillä kiirettä pukkaa kirjottelun kans. Olen hoitajana ja teen vuorotöitä.

Uusia on uskaltautunut mukavasti mukaan, vaikka uusi olen vielä itsekin, kiva kuitenkin että tulee uutta porukkaa, kun kerran kiitettävästi porukkaa siirtyy kotiloihinkin, mikä on tosin hieno asia sekin. Toivotaan meille kaikille pikaista pääsyä sinne!!

Pahoittelen, etten vieläkään muista teidän nikkejä, mutta piinailijoita oli joukossa ja joku oli saanut haamu plussan mikä on PLUSSA sekin, joten ONNEA!!

ON: Itsellä kierto nyt 36/?, eikä merkkiä mistään. Toisaalta ärsyttää nämä pitkät kierrot, niin kuin muistaakseni Minttu Rouvakin (anteeksi jos nikki meni väärin) sanoi, että mahdollisuuksia on vähemän. Ajattelin odotella ainakin kp 40, ellen jopa pidemmälle, kun kerran viime kierto oli sen 40, ennen kuin testaan. Sitten kun täti kurvaa paikalle tilaan niitä ovistestejä, jos pongaisin sitten seuraavan oviksen. En ole kyllä koskaan ovista pongannut ja silti nuo kaksi lasta on!

Jaksamista taas kaikille!!

bastilli yk 2, kp 36/? (40)

Vierailija
62/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa taas uusille. Kyllä meitä vanhempiakin näyttää täällä olevan.

Musta on kiva vastailla näihin gallupeihin, kun en vielä pääse itse piinailemaan ja kirjoittelemaan siitä.

Ensimmäiseksi alkoholista. Linjana on ollut ei ollenkaan heti siitä saakka kun raskautta on alettu yrittämään. Muutenkin tulee käytettyä niin harvoin, että eroa ei oikeastaan edes huomaa.

Mä olen ollut kotona esikoisen syntymästä saakka eli huhtikuusta 2003. Töihin ei tee yhtään mieli. Tosin jos nyt ei kolmatta tulisikaan voi olla, että ensi syksyksi täytyisi alkaa hoitopaikkaa hakemaan. Meillä päin on sen verran huonosti paikkoja, että jos haluan pojat samaan paikkaan ja lähelle, niin en taida uskaltaa vuodenvaihteeksi jättää. Vaikka mahdollisuus olisi kotona vielä ollakin.

Olen seuraillu, että moni haluaa kolmannen lapsen aika nopeasti toisen jälkeen. Mä itse toivoin, että kuopus olisi vähän vanhempi tullessaan isoveljeksi kun esikoinen, joka oli 1v9kk. Ajattelin, että itselläni voisi olla helpompaa ja on kiva kun vanhemmat lapset osaavat jo jutella enemmän kuin pari sanaa. Kuopus on nyt ton 1v9kk ja on hassua ajatella, että esikoisesta tuli isoveli sen ikäisenä. Jokainen tuntee tietysti omat rajansa ja lapsensa, mutta meillä näin. (Toisaalta nyt on pikkuhiljaa ruvennut helpottamaan, ni heti sitä haluaa itselleen lisää tekemistä.)

Onnea piinailijoille. Täälläkin odotellaan malttamattomina uutisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein saan aikaiseksi kirjoitellakin jotakin, lähinnä tiiviisti taustailen joka päivä.

Ensiksikin tuhannet onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin kiusaamille.

Niitä vastauksia sitten kyselyihin; eli asunto ja auto asiaa, no asunto vaihdettiin juuri isompaan, ja sen takia että molemmille tytöille olisi oma huone.Sitten jos mahdollisesti kolmonen on tullakseen, pysymme tässä ja isommat sisaret saavat jakaa huoneen ja pikkuinen muuttaa omaan....Totta kai aluksi kuitenkin nukkuu meidän makkarissa.

Autona tällä hetkellä farmari, katselin juuri eilen tuota takapenkin tilavuutta ja ahtaalta se näyttää.Vaikka kaikki istuimet ja kaukalon sinne saisikin sopimaan niin turvavoiden kiinnittäminen tulee olemaan mahdotonta:/ No katsotaan sitä sitten, jos vaavi antaa merkkejä itsestään.

Töissä olen ollut esikoisen ja kuopuksen välissä ja nyt hoitovapaalla, Kuopus on siis 1v2kk ja tarkoitus oli olla hoitovapaalla syyskuuhun 2007.Vakitunen työ odottaa ja ajattelin olla mahdollisesti sitten hoitovapaalla vielä tuon kolmosenkin kanssa....kolmas ja viimeinen!!!!Sen jälkeen ehtii kyllä olla vielä töissä eläkeikään asti.

Ja juomapuoli...itse olen myös sitä kastia, joka ei juo tippaakaan odotusaikana.Tuntuu aivan hullulta aiheuttaa tieten tahtoen vaaraa sikiölle...en siis kuitenkaan tuomitse muita, kukin tekee itse ratkaisunsa.

Ja omaa napaa; eilen pongasin oviksen ja peittoja onkin tuuleteltu ahkeraan.Ehkä vielä useammin kuin normaalisti...joku mainitsikin, että alkaa kohta maistua pakkopullalta: )) Mies vain eilen taputti takamukselle ja kehotti uimaan pitkälle:)))

-Happy kp16/27-28

Vierailija
64/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä sitten kävi, että kun rekisteröityy, niin koko ajan täytyy käydä täällä kurkkimassa... Vastaanpa siis gallupeihin.

Meillä on juuri viime keväänä hankittu farmari, joten siihen pitäisi mahtua viiden hengen poppoonkin. Hyvin myös mahdutaan omaan kotiin, lapsoset ovat nukkuneet äidin ja isin vieressä lähemmäs 2-vuotiaaksi, ja vieläkin käy trafiikki öisin meidän sänkyyn. Ja töissä ollaan, jo huhtikuusta saakka. Meillä isä oli hoitovapaalla tähän syksyyn saakka.

Vierailija
65/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaampa minäkin juoma-asiaan..minä olen kyllä lasillisen juonut punaviinä raskauksien aikana, mutta se on todellakin ollut pieni lasillinen...mutta nyt tämän uuden tutkimuksen myötä täytyy punnita asiaa uudelleen...voipi olla, että meikäläinenkin alkaa " ei kiitos YHTÄÄN linjalle" . Kyllä se vauvan etu on tietty tärkein etu. Jotenkin olen vaan uskonut, ettei lasillisesta ole haittaa..jos niitä raskauden aikana 40 viikon aikana juo 5 lasia. No, täytyy ihmetellä asiaa. Muuten syön foolihappoa ja Möllerin omegaa sekä kalkkia...ja d-vitamiiniä näin talvella.

MR

Ai joo, kiitos Ona tervetuliais toivotuksista!!! Tuusulassa on kiv asua, ainakin täällä meillä päin.

Vierailija
66/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavin siis tanaan ostamassa testin ja pakkohan se oli heti kotiin tullessa tehda, ja tuloshan oli...... jannitysta.... rumpuja..... plussa!!!! Tein sen siis just ja ootte nyt ihka ensimmaisia jotka tasta tietaa, pakko oli heti jollekkin kertoa. Siina niita kahta viivaa sit vaan tuijotin ihan holmistyneena enka oikein kylla viel tajua. kait tahan tottumiseen aina aikansa menee. Ihan kumma tunne, iho on koko ajan kananlihalla, rinnassa ihan kumma tunne ja tarisen kai vallan =) Voi etta, meille tulee vauva!!

Eilen just sanoin miehelle et ei yhtaan kylla tunnu et oisin raskaana. Tytoista on ollut ihan eri tunteet, ni mieskin sano et taa onkin poika! Onko teian raskaudet eronnu kovasti toisistaan, joilla siis tytto ja poika? Toivottavasti taa " oireettomuus" ei vaan tarkota mitaan kamalaa. Kumpa nyt pikkuinen pysyisi matkassa seuraavat 9kk.. siis en voi uskoa, mun vatsassa ihan oikeasti kasvaa meian pieni ihmisen alku.. =)

Oon nyt ihan pokerryksissa, anteex kun tuli vaan tata omaa hehkutusta. Kaikille piinaajille valtavasti plussa onnea.. Ainakin Onalla on aika jannat paikat. Nyt sulla on myohassakin jo, eikohan se sielta tule! Kovasti peukkuja pidetaan!

En nyt kylla viela haluis lahtea taalta palstalta.. on niin alussakin vasta ja odottelen kait taalta muutaman (tai mieluusti vaikka kaikki =)) teista mukaani =)

Niin ja taas oli tullut uusiakin, tervetuloa kaikille!

En nyt mitaan viikkoja tai laskettuja aikoja oo kattonut, mut ihan alussa siis mennaan. Tanaan oli kp 31/26

Vierailija
67/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA IHANAA, onnea tosi paljon! Sun masussa on uusi elämä, pieni ihminen. *sniiiiif* Mahtavaa! *hehkuttaa*

OMA NAPA: Menkat eivät ole vielä alkaneet. Tissit ovat jotenkin epänormaalit ja välillä tulee jomotuksia alamasuun. Välillä tulee holahdustunne ja valkovuotoa se vaan on. JOS en kerta ole raskaana (en usko että olen), niin alkais ne menkat pian. Tai sitten oon raskaana ja ovis on ollut vähän myöhemmin, koska mulla on olleet pitkät kierrot. Kuitenkin eilinen päivällä tehty acon10-testi näytti negaa. Menkkoja odotellessa...

T: Ona yk2 ja kp 34/31-33

Vierailija
68/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITTELUT NEERILLE PLUSSASTA!!! On ihana lukea näitä plussa-uutisia :)

MINTTUROUVA: Onnea nyt oviksen etsintään. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, kun valitit noista pitkistä kierroista... itseäni on harmittanut ihan sama asia. Kun kierto on yli viisi viikkoa (mulla yleensä lähempänä 40), niin oviksia on vuodessa vähemmän kuin lyhytkiertolaisilla :( Puhumattakaan siitä piiitkästä odotteluajasta. Mutta voisihan tilanne olla huonompikin, joillakin kierrot huitelevat lähempänä sataa...

TARALD: Plussa-uutista kovasti odotan? Toivottavasti nautit reissustasi!

Ja tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille! Itsekin vasta aloittelen :)

Ja ON: En sitten malttanutkaan odottaa vaan tein tänään testin (kaverini yllyttämänä :)). Negaa näytti :(. Testinä Predictor, en ole sitä ennen käyttänytkään. Mitään haamua ei edes näkynyt, vaikka kuinka yritin tiirailla.

No, ei tässä auttane muu kuin venailla tätiä, tulisi edes se sitten pian. Taidetaan olla vieläkin samassa veneessä ONAn kanssa... Pikkuisen elättelen toivetta siitä, että testasin vain liian aikaisin ja tuo nega kääntyisi vielä plussaksi, mutta se saattaa olla turhaa haaveilua, jotainhan sitä on aikansa kuluksi keksittävä. Viime lauantaina minulla oli kyllä kovat alaselkä- ja vatsa kivut ja oikeastaan koko alapäähän sattui kummallisesti kävellessä (ja ei, se ei johtunut liiallisesta yrittämisestä ;)) ja olen ajatellut, että jos se olisi vaikka ollut kuuluisaa kiinnittymiskipua..? En ole sellaiseen ennen törmännytkään. Niin että roikun nyt tässä toivossa... :/

Ja alkoholista: raskausaikana en yleensä juo mitään. En silloin nauti yhtään juomisesta, joten paras olla ilman.

Ja kotona olen ollut viimeiset 5 vuotta. Tuskin minä kohta enää mihinkään pääsenkään... ;)

Tosin nyt on vähän työrintamalla jotain tiedossa kaukana tulevaisuudessa, siksi(kin) toivoisin vauvan saavan alkunsa 6kk sisällä. Mutta eihän vauvan" tekoa" voi tietenkään niin suunnitella, se tulee jos tulee, sitten kun tulee...

Flina yk1 kp 36/yli 30

Vierailija
69/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli alkuviikosta semmosia kovia juilimis- ja jomotustuntemuksia. JOS ne ois olleet jotain kiinnittymisjuttuja, niin mun ovis ois ollut kyllä tosi myöhään. Välillä jomottelee vieläkin alamasua. Ehkä se täti tulee ens yönä.

T: Ona yk2 ja kp 34/31-33

PS. Mä oon tosi aktiivinen pinoutuja. Lapset nukkuu, niin mikäs tässä on surffaillessa. :-)

Vierailija
70/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin rax:issä syömässä ja nyt on ihan hirvee olo. kaupassakin käytiin ja siellä se ilta menikin. nyt lapset nukkumassa ja kerkee vähän kirjoitella.

ihan eka! NEERILLE ONNEA!!!! sinulla on olut hyvät hermot kyllä kun nyt vasta testasi ja ihnaa että se oli sitten plussa. paljon tarrasukkia mukaan.

mulla pojan kanssa alkuraskaus oli helppo. ei juuri pahaa oloa, vähän etomista. ei ollut huimasta.. toisin kun tytön kanssa maailma pyöri vaikka makasinkin ja oli tosi huono olo. loppu raskaus tosin vaikeampi pojan kanssa mutta voipi vaikuttaa sekin että oli toka raskaus.

gallup: alkoholia käytän alyttömän hrvoin muutenkaan noin 2 kertaa vuodessa, jotenka en todellakaan käytä sitä raskaus enkä imetys aikana tai edes silloin kun yritän tulla raskaaksi.

gallup: kotona olin vielä maaliskuuhun 2006 asti jonka jälkeen menin töihin..nyt töissä. kotona oli olllut 5 vuotta. esikoisen syntymästä lähtien.

vila ja mp73 ja pandariini: tervetuloa joukkoon!

tarald: plussa onnea ja hauskaa reissua :)

minttu rouva: onnea oviksen bongaukseen, kyllä se sieltä joskus tulee.. tiedän tunteen kun itse niitä bongallit vielkä kp 18:kin. :(

ona: teetkö huomenna uuden testin... plussa tuulia sinne++++

äiti1972: Minäkin halusin kakkosen ja kolmosen väliin enemmän ikäeroa. ja nyt tuntuukin jo ihan hyvältä väliltä. kun jos nyt onnistaisi niin kuopus oisi 3,5v kun vaavi syntyisi ja esikoinen jo 6v. esikoisen ja kakkosen välin oisi halunnut lyhyemmäksi mutta sellainen ei ollut mahdollista, mutta on niistä nytkin kaverit toisilleen.

flina: pahoittelut negasta, mutta onneksi vielä toivoa on!!!!+++

on

ja mitä tänne tulee niin olen kuvitellut koko päivän että mahassa on ollut nippailija. valkkari on lisääntymään päin ja aamu lämpö oli noussut lisää. liikaa uskon nyt mahdollisuuteen että voisin olla raskautunutkin, mutta en halua uskoa kun sitten putoo niin kovin korkeelta. testejä tänään tilasin ja huomenna pitäs olla perillä. katsotaan sitten varmaan viikonlopussa pakko tuhlata testejä kun 5 niitä tilasin tarjouksesta. tosi halpoja kun 5kpl/6,5e. ja vielä olivat herkkiä.

piinailu jatkuu yk2 kp23/29

Vierailija
71/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neeri: Onnea plussasta!!! Tarrasukkia matkaan!

Liipe: Mistä tilasit testejä noin halvalla? Kävin katsomassa kotitesti.fi-sivuilla, eikä siellä ainakaan ollut noin halpoja.

Gallup: Unohtui aiemmin vastata alkoholi aiheeseen. Olen myös sillä linjalla ettei yhtään raskaus- eikä imetysaikana.

Raskauksista, kun toinen tyttö ja toinen poika. Tytöstä mahakipuja ihan kuin menkat olis alkanu, jotka ei sitten koskaan alkanu. Lisäksi paha olo, oksentelin alkuraskauden ja kun oksentelu loppui tuli tilalle metallin maku suuhun ja närästys. Pojasta ei mitään oireita. Närästys alkoi puolen välin jälkeen ja siinä kaikki.

ON: Vielä elän toivossa jos se plussa kuitenkin tulisi kun kierto on kerran pitkä. Toisella hetkellä ajattelen etten kuitenkaan ole raskaana. Tämän päivän on sattunut vatsaan ihan kuin menkkakipuja, tätiä odotellessa... Hyvää Yötä!

bastilli yk2, kp 36/? (40)

Vierailija
72/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Täällä siis uusi kuumeilija. Kuumeilu kyllä pääsee todella vauhtiin vasta tiistaina kun kierukka otetaan pois.

Ennestään on poika 2v9kk ja tyttö 1v10kk.

Ikäeroa siis 11kk ja nyt olisi toiveissa vauva jolle tulisi tytön kanssa noin 3 vuotta ikäeroa.

Ihan sama koska tulee ja kumpi tulee. Kunhan joskus taas olisin raskaana. Vaikka en niin raskaana välitäkään olla mutta vauvat kyllä kelpaa. =)

Uskoisin että menee jonkin aikaa ennen kuin saan täällä plussa uutisia huudella, koska tämä on eka kerta kuumeillessa.

Aikaisemmat ovat tulleet ihan hups vaan eikä olla ehditty mitään kuumeiluja potemaan, joten veikkaan että nyt sitten kuumeillaan niidenkin edestä. =)

Hieman kyllä jännittää tuo kierukan poisto kun olen lukenut joillekkin tulleen tulva vuodot ja toisilla taas sitten menkat kateissa.

Ja hiukkasen pelottaa että sattuukohan se kun sen laitto ainakin sattui.

On muuten hirmuisen monta sivua tätä ketjua...niin paljon ettei jaksa millään kaikkea lukea.

Olisiko joka päivälle oma ketju muidenkin mieleen?

Tsirppana

Vierailija
73/73 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia ollenkaan. Lopetin esikoista odottaessa ja kerran join toisen syntymän jälkeen, mutta eipä maittanut.

Joten olen ollut absolutisti jo yli vuoden.

En siis käytä myöskään raskaana ollessa.