Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kuumeilijat viikkoon 43

23.10.2006 |

Ajattelin alottaa uuden pinon ku kerrankin oon näin aikasin netissä. Esikoinen heräs puol 7 ja tavallisesti laitan sille videot tai lastenohjelmaa päälle ja meen takas nukkuu kunnes nuorempi herää mut nytpä heräsin iteki vähän nettailee ku koko viikonloppu meni mökkeillen.

Luin pikaseen viikonlopun pinoa:

Sintagma: Ikävää et sulle kävi uudestaan huonosti :( Mä olin ihan varma et tulee kunnon plussauutinen mökille vaan ikävä kyllä tuliki tylsä negatiivinen viesti. Voimahaleja ja muista et tukea löytyy: mut löydät lähes naapurista!

Ansku78: Onnea plussasta :) Täältähän pääsee meitä tasaseen tahtiin kotiloihin! Koitetaan tulla muut pian perässä!

JB72: Sulla ultra lähestyy, eikös se huomenna oo? Odottelen jo kuulumisia.

ON: Itte täs pähkäilin et onks kaikista parhaita ne herkkyydeltään 10 testit? Millon ootte aikasintaan uskaltanu testata? Oon lähös torstaina kp27 reissuun ja tekis mieli testata jo sillon mut pitäiskö oottaa sit viel muutama päivä? Kierto ollu viimiset 3-4 kk 27-28pv. En oikeen tiiä pystynkö siel reissus testaa ku mennään naisporukal ja en o kellekään mitään tästä yrityksestä kertonu.

Tarald yk2 kp24/n28 dpo 10

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARALD: Ei minua se testaaminen polttele yhtään, mutta ärsyttää nämä menkkamaiset jomotuskohtaukset ja kun koko ajan tulee semmonen olo, että nyt ne menkat alkoi ja jotain lorahti. Tuntuu siis sille, että menkat alkaa. Vielä ne eivät ole kuitenkaan alkaneet. :-)

LINDA81: Sullakin on todelliset piinapäivät. Sullahan on jo menkatkin myöhässä useammalla päivällä. Yrität testata ilmeisesti mahdollisimman myöhään niin kun minäkin. Lämmöt ja palelu taitavat olla hyviä mrkkejä raskausoireita ajatellen. ;-)

Oma napa: Odottelen rauhassa tätiä ja jos sitä ei todellakaan ala kuulumaan, niin testaan sitten. Oireina noi ihmeelliset " menkkajomotukset" alamasulla ja juilinnat. Tissit tuntuvat vähän isommelle ja oudoille. Muita oireita ei kaiketi ole. Ärsyttää kun koko ajan tuntuu sille, että nyt ne menkat alkaa ja juoksen vessaan X kertaa päivässä. Jos ne menkat ovat alkaakseen niin alkaisivat edes pian.

Mun kierrot ovat olleet synnytyksen jälkeen tälläiset: 44, 44, 33, 33 ja 31.

Plussatuulia kaikille ja piinailijoille pitkää pinnaa ;-)

T: Ona kp 32/31-33

Vierailija
22/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussatuulia puhaltelen kaikille piinailijoille! ;)

Ansku: On se varmaan kurjaa jättää " vauva" sinne, mutta toivottavasti saavat asian nopeasti selvitettyä ja siihen jotain apua :)

MinttuRouva: Oviksen bongailu Onnea ;) Ja mulla ei oo tässä eikä aiemmissa raskauksissakaan ollut päänsärkyä. Mutta eipä oo ollu juuri mitään muutakaan ;) Väsyttää kyllä, mutta ihan kun sekin ois pikkasen helpottanut viime viikosta.

Omaan napaan ei vaihteeksi erikoisempia.. sai jopa viime yönä nukuttua itsekin kun se lääke auttoi kuopuksella tosi hyvin :)

Ja surfasin eilen huvikseni netistä astman periytymisestä, kun oman äitinikin kanssa sitä mietittiin. Ja aika hurjaa oli.. jos molemmilla vanhemmilla on astma, lapsella on 70% mahdollisuus saada se. Jos toisella vanhemmista on astma, lapsella on 50% mahdollisuus siihen. Eli aika suuri todennäköisyys kuitenkin, mutta en nyt vielä aio kuitenkaan maalata piruja seinille, voihan se olla ettei mitään tule!

Eipä tällä erää muuta, täytyy valmistautua lähtemään kauppaan! Jos vaikka ei satais ni pääsis vähän kävelylle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla taas mietin, että olenko päsätäni ihan sekaisin, kun haaveilen vielä kolmannesta lapsesta tähän meidän perheen sekalaiseen elämään :D

Tänään lähdetään käymään kaupungissa ja taidan ostaa apteekista jotain kunnollisia raskaustestejä, jos vaikka tarvetta tulisi... Ajattelin antaa kyllä testit sitten miehelle, että hän piilottaa ne, etten ala testailla liian aikaisin, se olisi niin minun tapaistani ;)

ANSKU: Jaksamista teidän perheelle, tulee ihan tippa silmään kun vain ajattelenkin, että täytyisi jättää lapsi sairaalaan... Mutta toivottavasti siellä saadaan nyt kuopuksesi kuntoon!

LINDA81: Tuo sinun tilanteesihan näyttää tosi lupaavalta!

ONA: Taidamme olla samassa veneessä... Minäkin ajattelin testata perjantaina, jos aihetta silloin enää on. En voi kuin ihailla rautaisia hermojasi :) Minullakin on koko ajan ärsyttävä tunne siitä, että menkat alkaa ja jotain lorahtaa housuun, mutta se onkin vain valkovuotoa. Se on ehkä hyvä oire? Mutta toivottavasti täti nyt pysyy poissa - ja pitkään!

Omaa: Tässä sitä vaan tuskaillaan entiseen malliin. Rinnat tuntuvat isommilta, mutta toisaalta en kyllä enää luota tuntemuksiini yhtään, kun olen niin hyvä kuvittelemaan itselleni kaikenlaisia oireita. Lauantaina oli kovat alavatsa- ja alaselkäkivut, mutta ei enää. Yritin eilen saunan jälkeen vilvoitella kauan kuistilla ilman vaatteita, jos vaikka rintoja olisi alkanut särkeä. (Se oli minulla ensimmäinen oire esikoisesta: rinnat eivät sietäneet kylmää.) Mutta ei minulle kyllä eilen tullut mitään särkyjä, nuha ehkä vaan tulee kohta... :)

Jatketaan harjoituksia. Plussaonnea kaikille!

Flina kp 34/30+jotakin

Vierailija
24/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas kaikille!

Mä pikasesti vastaan ennen kuin lähden taas töihin. En vielä muista teidän nikkejä, enkä varsinkaan että kenellä on mikä vaihe menossa, mutta lupaan petrata.

Joku kyseli (olisko ollu Minttu Rouva?), että onko muilla pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja. Minä olen yksi sellainen. Nyt siis kp 34 eikä merkkiäkään mistään. Sunnuntainahan testasin sen negan, siihen asti olin jopa kuvitellut itsessäni raskausoireita, mutta ne olivat nimenomaan kuviteltuja.

Oviksesta minulla ei ole mitään hajua, ei ole siis ollut mitään tuntemuksia. Nyt olenkin miettinyt että pitäisikö ottaa ovistikut käyttöön? Mistä olette niitä hankkineet? Ja koska kannattaa alkaa testailla? Viime kierto oli 40, tosin se ole eka hormonaalisen ehkäsyn lopettamisen jälkeen. Eipä paljon lyhyempi tule tästäkään ellen nyt sitten kuitenkin ole raskaana. En ainakaan testaa vielä hetkeen... Niin kova pettymys se nega oli.

Kaikille jaksamista omalla sarallaan!!!

bastilli yk 2, kp 34/ ???

Vierailija
25/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi elävä sikiö löytyi, vuodon takia sain passituksen kokeisiin. Joista tuloksia lääkäri soittelee sitten to jos jotain löytyy. Kyllä nyt on hieman helpottunut olo =)....Uskaltaisiko nyt hiipiä tuonne odottajien puolelle.

Kiitos kaikille tuesta ja myötäelämisestä. Toivottavsati teistä jokainen löytää itsensä pian tuolta toisesta pinosta.

Onnellinen JB72

.....ja niin raskaana että.... rv.9

Vierailija
26/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät paikat on ainasskii Linda81, Ona, Flina..*bdbdbdbd*

Anskulle voimia!

bastilli: ite oon tilannu netistä aconin ovistestejä, aikast halpoja ja toimineet ok (ei kyllä kokemusta muista) ja lyhyt toimitusaika postissa kotiin...hmmm...olikohan osoite www.kotitestit.com (korjatkaa jos väärässä).

ON: kiukuttaaaaaaaa ja harmittaa ettei lämmöt oo nousseet normaalista, tikutin o-plussaa kp 13 JA 19 (20 ja 21 vielä tosi vahvaa viivaa). Nyt kp 22 ja tikutkin loppu. heh, tiedän että pitäs lopettaa ekaan o-plussaan mutta koska lämmöt ei nousseet ekan jälkeen ja oli nippailuja, koitin uudelleen. Mutta ei vieläkään lämmöissä muutosta :( ehkäpä se ovis jäi tulematta vaikka yritys oli kova. Huokaus.

Vierailija
27/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JB72: hieno homma, paljon onnea jatkoon!!!

Vierailija
28/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JB72: Onnittelut sinulle, että kaikki oli mahassa kunnossa. Minkälaista sinulla vuoto oli? Kun minulla eilen oli toinen ilta, kun vuosin verta, tällä kertaa enemmän kuin torstai-iltana. Mutta sitten seuraavina päivinä ei ole vuotoa ollut. Eilen särki vatsaa kuin olisi ollut kuukautiset, torstaina ei sitäkään. Sain onneksi ultran siirrettyä viikon päähän, viikko vähemmän odottelua kuin alunperin. Tosin liikaa sekin. Mutta viikkoja nyt vasta 6+3 eli ihan viisasta odottaa, niin näkyy mahdolliset sykkeet sitten vähän varmemmin.

On tämä kamalaa! Onneksi sinulla on jo tieto pienen matkustajan kunnosta.

ahdistunut E

Vierailija
29/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että kaikki oli ok!! Ja vaavi kasvaa!!!! Hyvä, että ottavat niitä kokeita varmuuden vuoksi!!! Ja ilmoitelethan kun lääkäri soittaa mitä niissä oli, vai oliko mitään. Oikein hyvää odotusta ja yritän kovasti tulla perässä kotiloihin!!!! Älä nyt ihan kokonaan hylkää meitä.....vielä ainakaan siis kuulumisten suhteen!!

Elisabeth1 Ymmärrän hyvin huolesi, mutta on totta että ultraan ei kannata mennä liian aikaisin...kun sen sykkeen näkeminenhän se tärkeää on...mutta kyllä varmasti kaikki on siellä hyvin vuodota huolimatta!!! ****Voima haleja****

Ja tietty vielä omaa napaa...varasin sittenkin ajan gynelle....katoaan mitä siellä näkyy, vaikka on kallista puuhaa kun joudutaan ultraman :/ On ens ke kp 16.

MR 7/29-39 yk 5

Vierailija
30/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienoa, että ultrassa kaikki ok. Ja toivotaan, että tilanne tästä rauhoittuu ja pääset todella nauttimaan raskaudestasi!

Tervetuloa kotiloihin!

AIHA Rv 9+1

Vierailija
31/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jb72: ihanaa että kaikki on hyvin, nyt voi jatkaa odotustakin huoletta.

minä itse vielä töissä ja just lähössä ulos, jotenka en kerkee kommentoimaan vielä.

piina päiviäö monella!!!! plussa tuulia kaikille.

o.n.

huomanne alkaa sitten tuo piina viikko. ja johan sitä syyhyää sormet testeihin, mutta tosiaan vähintään lauantai aaamuun pitää ootella ekaa testiä.. sunnuntai aamua olen suunnitellut. jos silloin vaikka jo testaisi..minustakun on tullut niin hätä housu...

no nyt pitää palailla työpariin.

kp21/ 29varmaan

Vierailija
32/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JB72, loistavia uutisia. Hienoa etta kaikki oli hyvin, toivotaan etta niissa kokeissakin kaikki on ok.

TARALD En nyt ihan varmax osaa sanoa kauanko oon ollut palstailu tauolla.. oisko pari kuukautta. Taytyy myontaa et oon silti joskus kayny akkia lukaseen et mita kellekkin kuuluu ;) Mulle kavi kai vahan samalla tavalla kun Sintagmalle (jos nyt nimim. meni oikein). Kevaasta saakka kuumeilin tosi paljon ja kesakuussa annettiin lupa tulla.. mein kax ensimmaista tuli melkein jo pelkasta ajatuksesta ja kait toivoin tassakin kayvan niin.. no sit kun parissa ekassa kierrossa ei helposti tarpannyt, ni aattelin et olkoon, tulee sit kun tulee etten haluu ruveta tekemalla tekemaan ja stressaantua vallan. Oho, sori et varmaan mitaan elamanstooria halunnu kuulla.. paasin taas vahan valloilleen =)

LINDA81 Jokos oot " sortunut" testaamaan? =) Aika sitkeesti oot odotellu. Toivotaan etta kax viivaa paukahtaa ja tuu sit heti kertomaan =)

ONA ja FLINA teillakin on varsin jannat paikat. Hyvalta kuulostaa molemmilla. Teillekkin plussatuulia =))

ELIISABETH1 Miten siella menee? Toivottavasti ei oo enempaa vuotoja tullut! Hyva etta sait ultraa aikastettua, on tuo odottaminen ja epatietoisuus varmasti rankkaa. Onhan kai alkuraskauden vuodot aika yleisiakin ilman etta ne on mitenkaan vaarallisia. Onnex sulla on kuitenkin aika vahan ollut sita vuotoa, siis ettei nyt ihan tuu niinkuin menkoista. Onnea ja jaksamista sulle =)

ON: Tatia ei vielakaan nay. En oikein tiia mita ajattelis, siis etten osaa ajatella suuntaan enka toiseen. Ei oo mitaan raskaus tuntemuksia mut ei oo kyl mitaan menkkatuntemuksiakaan. Aiemmista raskauksista oon vaan tienny, on tosi vahvasti tuntunu silta et oon raskaana ja on ollu kaikkia oireitakin, nyt ei mitaan. Jos nyt oikein yrittas miettia jotain, niin iltasin on ollu hiukan huono olo, mut eikohan sekin ois viel turhan aikasta. Nii ja oon ollu hiukan karttysa, mut mulla se liittyy aina molempiin, raskauteen ja menkkoihin, joten siitakaan ei voi mitaan paatella. No eikohan se tasta viela selvia.

ehka tavallaan 5.yk =) kp 29/26

Vierailija
33/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos/kun kolmas lapsi tulee perheeseen, tuleeko eteen tila-auton hankinta ja käykö nykyinen asunto " pieneksi" ?

Itse en kauheesti oo asiaa vielä ajatellut (toivon tietty eka sitä raskautta..hih) mutta ajankuluksi ajattelin kysellä :)

Vierailija
34/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä flunssaisesta talosta. Vietimme lasten kanssa rokulipäivän tänään taudista toipuen, huomenna taidamme jo kyetä päiväkotiin ja töihin. En olekaan avannut tietokonetta suunnilleen viikkoon. JB72: Todella hienoja uutisia!!!!! Olisipa outoa, jos täällä ei enää näkyisi Sintagmaa, legendaarista tuhannen testin naista. Ei vaan, ei auta aukoa päätä, olen itse ihan yhtä " hyvä" testien kanssa.

T: Uteriina 7+3, väsyneenä mutta pahoinvoinnittomana (jee!)

Vierailija
35/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitaa nyt heti vastata =) Kyllahan kai naita asioita aina vakisinkin on vahan miettinyt ja kivahan sita on hiukan suunnitella. Autoa ei omisteta, eika olla meinattu hankkiakkaan. Ollaanko ainoita autottomia kolmannen kuumeilijoita? Asutaan kaupungissa, ei tosin keskustassa, mut kuitenkin paastaan liikkuun bussilla ihan hyvin. Talla hetkella karrytellaan tuplavaunuilla ja oon kylla miettinyt et miten mein liikkuminen sit onnistuu jos kolmas tulis, mut eikohan se jarjestyis. Esikoinen olis kuitenkin jo melkein 3,5 jos nyt tarppais.

Asuntookaa ei oo aateltu laittaa vaihtoon ihan heti. Kolmiossa asutaan ja tytot jakaa nyt huoneen. Pienen kanssa kuitenkin oltas alux samassa ja sopu sijaa antaa =) Ei, mutta kylla sit kun lapset vahan kasvaa niin taytyy suurentaa reviiria. Ei nyt kuitenkaan ihan ensimmaisex.

Ei vielakaan tatia nay... janskaa!

Vierailija
36/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pitäisi auto vaihtaa, koska taakse ei mahdu kolmea istuinta eikä kahden istuimen väliin mahdu aikuista..ainakaan järkevästi, mutta kun on vanhasta autosta lainaa niin uutta ei olla onnistuttu ostaa vaihtaen..plaa. eli yritys on ollut hyvä, jotenka saa nähä miten käy.

asunto kyllä saa kelvata. asutaan rivarissa 4h+k ja eka vuosi tosiaan menee vaavilla meijän huoneessa ja sitten varmaan kuopuksen kanssa samaan huoneeseen. nythän lapsilla on omat. tarkoitus on sitten muutaman vuoden päästä ostaa 5h+k, mutta sitä ootellessa mahdumme vallan hyvin tänne vaikka tulis neljäskin ;)

Vierailija
37/73 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitäisi takapenkille mahtua kolme istuinta ihan mukavasti nykyiseen farmariin. Eteen ei saakaan laittaa turvaistuinta kun on turvatyyny. Istuinten järjestystä olen kyllä mielessäni pohtinut. Pääsisiköhän esikoinen keskelle?

Tilaa meillä on paljon vanhassa suuressa okt:ssa. Jossain vaiheessa pitäisi vaan aloittaa täydellinen perusparannus ja silloin joudutaan ahtautumaan kaikki tavaroinemme aika pieneen tilaan. Se vähän hirvittää. Toisaalta remonttia on odottanut jo niin kauan, että sen varmaan kestää kun tietää tuloksen olevan jotain ihan muuta kuin nyt (materiaalit 50-70 -luvuilta).

Onnea JB72. Ultran tulos vaikutti hyvältä. Voimia Anskulle sairaalareissuihin ja terveiset kaikille muillekin.

Vierailija
38/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä heräsin tosi aikasin ja tein testin kun se tuli eilen hankittua niin en vaan voinnu sen antaa olla kaapissa odottamassa =)

Haamuhan siihen ilmesty, aina oon apteekin omalla testannu enkä oo koskaan ennen saanu haamuja. Odotin vielä sen 5min lisää niinkun siinä testissä sanotaan että jos tulos on epäselvä eli yht.siis 10min ja siinä oli kuitenkin vaan haamu =(

En nyt oikeen tiedä miten tohon haamuun pitäis suhtautua?

Tänään kp 33/28 joten olis jo kiva jos testi näyttäis plussaa niin ei tarvis turhaan jännittää pidempään.

Pitää mennä keittämään aamukahvit ja miettimään mitä sitä seuraavaks keksis, jos vaikka kävis terkkarissa kokeissa?

Plussia muille lähipäivinä testaaville!!

Vierailija
39/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda1981, ehkäpä hedelmöittyminen on tapahtunut myöhään tai myös ovulaatia...simpathan ovat aika sitkeitä...joten siksi ei näytä vielä vahvaa! Ja onhan se haamukin plussaa!!! Joten odottavalla kannalla olet! Ole ihan rauhassa, se raskaushormoonihan tuplaantuu joka toinen päivä, huomenna voisi olla jo vahvempi viiva, mutta koita jaksaa odottaa vaikka paripäivää vielä ja tee sitten vasta uusi testi. Ja kyllähän kaikki varmaan on hyvin, jos vuotoa ei ala!! Itselläni kuopuksesta näytti plussaa melkein vasta kun menkat oli myöhässä kaksi viikkoa...ja tuolla se 11kk " nega" testi tuhisee!! ****HALEJA****

Jaa joku kysyi auto ja kämppä asiaa...Ollaan vasta muutettu (ai joo esittelypinossa väärä asuinkunta, on nykyään Tuusula) omakotitaloon, joten sillai tilaa on vaikka sille mun haaveelle 4:lle.... ja olen ajatellut ettei kaikilla tarvii olla omia huoneita. Ja jos tarvis voidaan tehdä vähän järjestelyitä talossa (tosin jos rahaa löytyy silloin sit..) että saadaa lisä tilaa...

Nykyiseen farmari autoon mahtuu kyllä kolme istuinta taakse, on nytkin kaksi Britaksi selklämenosuuntaan istuinta siellä ja sitten jos /KUN vauva syntyy olis varmasti esikoinen siirretty jo istumaan kasvotmenosuuntaan..joten asia järjestyis. Tosin mies haaveilee uudesta (siis käytetystä isommasta) tila-autosta tms... hän haaveilee kuumeisesti siis autosta ja minä vauvasta! Toki mieskin vauvasta, mutta ehkä ensimmäisenä autosta heeeeeeeh!!!!!!!!!!!!!

Mr

Vierailija
40/73 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äidinkielen opettajani itkisi lukiessaan näitä lausejärjestyksiä ja painovirheitä.... HYVÄ MINÄ!!!!