Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada nainen parisuhteeseen?

Makekeke
01.08.2022 |

Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?

Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.

Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.

Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.

Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.

Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.

Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.

Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.

En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.

Kommentit (365)

Vierailija
141/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta ehkä paistaa liikaa se, että etsit nyt oikeastaan ketä tahansa naista suhteeseen. Tulee tunne, että oikeastaan et ole ihastunut juuri minuun vaan silmä jo vilkuilee onko muita kiinnostavia näköpiirissä, jonkun kanssa pitäisi nyt pian päästä kokeilemaan vakisuhdetta.

AP kertoo olleensa kiinnostunut kolmesta eri naisesta kaiken kaikkiaan, ja te olette sitä mieltä että hän etsii "ketä tahansa naista" suhteeseen...?

Sanoi myös, ettei juuri harrasta irtosuhteita, mitä nyt 10 puoleen vuoteen tässä, ja ettei harrasta seksiä ihan kenen kanssa vaan.. Kummasti 10 on enemmän kuin 3.

Mulla edellisen eron jälkeen tuli kokeiltua irtosuhteita, koska en niitä koskaan aikaisemmin ollut kokenut. Eli se on ollut tavallaan osa uusia kokemuksia, ei niinkään että mä jäisin siihen elämään.

Eli nyt voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että irtareita ei enää jaksa. Toisaalta miksi edes otin kyseisen asian aloitusviestiin :)

Halusit rehvastella.

Oliko se koko viestin pointti? Sulla menee hyvin ja saat seksiä, olkaa muut kateellisia?

Ei ollut pointti. Noh, Joku voi kokea sen rehvasteluksi. Mut näinhän en tarkoittanut, vaan koska se tuntuu itselleni merkityksettömältä nykyään, niin ei tuntunut pahalta tai väärältä sitä sanoa. Tuntuu itseasiassa näin jälkikäteen jopa pahalta että niitä on ollut kuitenkin aika paljon. Koska se tuntuu nyt syövän jollain tasolla tuota kumppanin etsintää. Varmaan olis hyvä pitää lyhyt tauko koko deittailusta ja kasaa ajatuksia tulevaan.

En ole koskaan ajatellut että irtareita voisi verrata alkoholin käyttöön, mut toisaalta kun asiaa miettii, on siinä myös perää.

Mikä ihmeen irtari? Yöks. En ole koskaan ennen kuullut tuota termiä, vaikka olen elänyt jo 35 vuotta ja tullut paljonkin deittailtua ja tutustuttua ihmisiin.

Haha, keksin lennosta nyt termin. Irtosuhde, yhden illan juttu. Tiedät kuitenkin pointin.

Vierailija
142/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta ehkä paistaa liikaa se, että etsit nyt oikeastaan ketä tahansa naista suhteeseen. Tulee tunne, että oikeastaan et ole ihastunut juuri minuun vaan silmä jo vilkuilee onko muita kiinnostavia näköpiirissä, jonkun kanssa pitäisi nyt pian päästä kokeilemaan vakisuhdetta.

AP kertoo olleensa kiinnostunut kolmesta eri naisesta kaiken kaikkiaan, ja te olette sitä mieltä että hän etsii "ketä tahansa naista" suhteeseen...?

Sanoi myös, ettei juuri harrasta irtosuhteita, mitä nyt 10 puoleen vuoteen tässä, ja ettei harrasta seksiä ihan kenen kanssa vaan.. Kummasti 10 on enemmän kuin 3.

Mulla edellisen eron jälkeen tuli kokeiltua irtosuhteita, koska en niitä koskaan aikaisemmin ollut kokenut. Eli se on ollut tavallaan osa uusia kokemuksia, ei niinkään että mä jäisin siihen elämään.

Eli nyt voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että irtareita ei enää jaksa. Toisaalta miksi edes otin kyseisen asian aloitusviestiin :)

Sun elämään kuuluu irtosuhteet, koska niille on lempinimi irtarit. Mun elämässä ei ole ollut yhtään irtosuhdetta niin puhun niistä muodollisesti. Alkoholistilla on lempinimet alkoholille jne. Tää on mun päätelmä, jonka kantapää on opettanut.

Ihan samaa mieltä tästä.

Okei. Mainittakoon. Kyllähän tuossa vetäisin itseni ristiin ja pitäs olla spesifimpi.

Ensimmäisten 29-30 elinvuoden aikana en ollut harrastanut yhtään irtaria. Nyt edellisen eron tiimoilta halusin kokeilla niitä, koska no, kokemuksia. Ja siitä on jäänyt se ajatusmalli vielä päähän, että en ole paljoa niitä harrastanut vaikka niitä on ollut aika paljonkin viimeisen puolen vuoden aikana. Eli mun henkinen puoli tulee perässä mitä viime aikoina on oikeasti tapahtunut.

Selkeästi rivien välistä itsekin nyt luen että pitäs olla reippaasti aikaa itselleni ja pistää deittikuviot seis hetkeksi aikaa.

Tämä kirjoituksesi valitettavasti paljastaa yksinkertaisuutesi, joten se poissulkee älykkää(mmä)t naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä kyllä, mut en jaksa kommentoida ja vastata jos ei tule mitään järkevää ihmisiltä pihalle. Trollausta ei jaksa, eikä teidän puhe nyt lävistä miun sydäntä jos se nyt oli tarkoitus.

Kiitos kuitenkin palautteesta ja kritiikistä!

Vierailija
144/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää millaista naista etsit. Ulkonäkö, luonne, persoona, harrastukset, tulevaisuudentoiveet, elämäntyyli, koulutus/työ jne. Olisi helpompi kommentoida jos tietäisi tarkemmin millaisen naisen haluat.

Se etsii katsos naista. Naista. Naisella ei ole persoonaa, sillä ei ole väliä. Kunhan pitää itsestään huolta.

Mun hälytyskellot soi kovaa.

Niin munkin. Kuulostaa siltä yhdeltä palstalaiselta, joka on sairaan pinnallinen ja jolta kokonaan puuttuu se substanssi. Mitä enemmän kirjoittaa, sitä muovisemmalta vaikuttaa. 

Vierailija
145/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusriviperäkammariulin ansat: tyhmä, tylsä, sisällötön, pinnallinen, feikki, 13tusinassa lesoava leuhka juntti.

Toi on kyllä lipevä panomies.

Vierailija
146/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä selvästi jotain niistä "irtareista" olet saanut, kun kerta toisensa jälkeen olet niihin palannut.

Vierailija
147/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Tää kyllä näyttää pikkuhiljaa siltä että mä siirryn syrjään keskusteluista, koska homma alkaa mennä raiteiltaan :)

Eli kun et saanut haluamiasi ihailevia vastauksia vaan jopa kritiikkiä, niin häivyt. Jep jep.

En odottanut ihailevia vastauksia, mut onko nää viestit nyt edes rakentavia enää ylipäätään? Mieti nyt kahteen kertaan. Kritiikki on jees, kunhan niille on aina hyvät perustelut.

Se, että jos kymmeneen kertaan toistetaan mun perseilyt irtareiden kanssa ja että kuinka manslut mä olen, ei vie keskustelua mihinkään.

Seassa oli myös todella fiksuja ja ajateltuja kommentteja sinun tilanteesta ja parisuhteista.

Selvästi loukkaannuit, kun irtosuhteitasi kritisoitiin, kun vedit asian noin överiksi, että sinua olisi haukuttu manslutiksi. Siitä ei tainnut kommenteissa kuitenkaan oikeasti olla kyse. Vaan pikemminkin siitä, että sinua yritettiin herätellä näkemään tilanne. Ymmärräthän, että monet naiset inhoaa irtosuhteita ja vieroksuu miehiä jotka harrastaa irtosuhteita.

Vierailija
148/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Tää kyllä näyttää pikkuhiljaa siltä että mä siirryn syrjään keskusteluista, koska homma alkaa mennä raiteiltaan :)

Eli kun et saanut haluamiasi ihailevia vastauksia vaan jopa kritiikkiä, niin häivyt. Jep jep.

En odottanut ihailevia vastauksia, mut onko nää viestit nyt edes rakentavia enää ylipäätään? Mieti nyt kahteen kertaan. Kritiikki on jees, kunhan niille on aina hyvät perustelut.

Se, että jos kymmeneen kertaan toistetaan mun perseilyt irtareiden kanssa ja että kuinka manslut mä olen, ei vie keskustelua mihinkään.

Kumpi tärkeämpää: pelkkä teoreettinen keskustelu (+ontot kehut) vai konkreettinen parisuhteen löytäminen?

Vierailija
149/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit rehvastella.

Oliko se koko viestin pointti? Sulla menee hyvin ja saat seksiä, olkaa muut kateellisia?

Minä veikkaan näin, kirjoitetaan mitä tahtoisi olla. Jotta joku ihan reppana mies kadehtisi. Ja tältä palstalta sellainenkin löytyy.

Vierailija
150/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun elämään kuuluu irtosuhteet, koska niille on lempinimi irtarit. Mun elämässä ei ole ollut yhtään irtosuhdetta niin puhun niistä muodollisesti. Alkoholistilla on lempinimet alkoholille jne. Tää on mun päätelmä, jonka kantapää on opettanut.

Ihan samaa mieltä tästä.

Okei. Mainittakoon. Kyllähän tuossa vetäisin itseni ristiin ja pitäs olla spesifimpi.

Ensimmäisten 29-30 elinvuoden aikana en ollut harrastanut yhtään irtaria. Nyt edellisen eron tiimoilta halusin kokeilla niitä, koska no, kokemuksia. Ja siitä on jäänyt se ajatusmalli vielä päähän, että en ole paljoa niitä harrastanut vaikka niitä on ollut aika paljonkin viimeisen puolen vuoden aikana. Eli mun henkinen puoli tulee perässä mitä viime aikoina on oikeasti tapahtunut.

Selkeästi rivien välistä itsekin nyt luen että pitäs olla reippaasti aikaa itselleni ja pistää deittikuviot seis hetkeksi aikaa.

Tämä kirjoituksesi valitettavasti paljastaa yksinkertaisuutesi, joten se poissulkee älykkää(mmä)t naiset.

Jep, hyvin mahdollista. Ja kyl nämä keskustelut laittaa mun elämääni nyt ajatuksia ja kuinka toimia jatkossakin.

En koe olevani yksinkertainen, vaikka se ehkä täällä näyttääkin siltä. Livenä varmasti moni saisi aivan eri kuvan musta. Mut en mä nyt pensselin terävin kynä myöskään ole joten asia olkoon :)

Vierailija
151/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään temppuja millä naisen saa suhteeseen. On ihan normaalia kokeilla, että tulisko tästä mitään ja huomata, että ei tulekaan. Sellaista se on. Joku päivä se sopiva tulee kohdalle. Pitää myös tuntea itsensä niin hyvin, että on jonkinlainen käsitys siitä minkälaisen ihmisen kanssa sopii suhteeseen niin ei välttämättä enää sitten kiinnostukaan itselleen epäsopivista ihmisistä.

Vierailija
152/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Seassa oli myös todella fiksuja ja ajateltuja kommentteja sinun tilanteesta ja parisuhteista.

Selvästi loukkaannuit, kun irtosuhteitasi kritisoitiin, kun vedit asian noin överiksi, että sinua olisi haukuttu manslutiksi. Siitä ei tainnut kommenteissa kuitenkaan oikeasti olla kyse. Vaan pikemminkin siitä, että sinua yritettiin herätellä näkemään tilanne. Ymmärräthän, että monet naiset inhoaa irtosuhteita ja vieroksuu miehiä jotka harrastaa irtosuhteita.

En mä loukkaantunut :) Heitin sen manslutin vitsillä.

Mutta ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Ja tää antaa mulle todellakin uutta perspektiiviä asioihin. Usko tai älä.

Vierailija
153/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä tästä.

Jep, hyvin mahdollista. Ja kyl nämä keskustelut laittaa mun elämääni nyt ajatuksia ja kuinka toimia jatkossakin.

En koe olevani yksinkertainen, vaikka se ehkä täällä näyttääkin siltä. Livenä varmasti moni saisi aivan eri kuvan musta. Mut en mä nyt pensselin terävin kynä myöskään ole joten asia olkoon :)

Huomaatko itse, että ryhdyit kommentoimaan loukkaantuneesta, passiivisaggressivisesta positiosta käsin? Onko sinulla tapana reagoida samoin myös parisuhteessa tai tapailussa, jos joku ei mene mielesi mukaan tai harmittaa sinua muuten?

Vierailija
154/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin Naistenhuoneessa oli keskustelu ahdistavimmista Tindertapauksista. En usko, että AP menee tähän kategoriaan, ei hän muuten saisi niitä säätötason suhteitakaan, mutta yksi yhteneväisyys AP:n kertomassa on, joka toistuu todella usein tarinoissa mikä ahdistaa naisia:

Liiallinen innokkuus ja varhaiset puheet yhteisestä tulevaisuudesta. Ja KYLLÄ, siihen lasketaan myös kevyeksi tarkoitettu vitsailu. Hyvin moni nainen pakitti takavasemmalle koska mies alkoi todella nopeasti maalailemaan mielikuvia yhteenmuutosta ja käyttämään hellittelynimiä jotka sopivat vakiintuneeseen parisuhteeseen mutta ei vielä kevyeen tapailuun.

Vaikka AP tekisi tätä hyvin ns. normaalissa rajoissa, eikä sellaisella häiritsevällä tavalla se saattaa silti välittömästi laukaista naisessa muistikuvan ja mielleyhtymän, jos on aiempaa kokemusta oikeasti takertuvasta ja suhdetta maanisesti eteenpäin piiskaavasta tyypistä. Liian nopea eteneminen on red flag ja jos nainen on koskaan sen kokenut tai vaikka seurannut vierestä jonkun kokevan sen, tulee siihen kevyestikin viittaavaan käytökseen mahdollisesti ylimitoitettu vetäytymisreaktio.

Kyse ei siis ole siitä että AP olisi takertuva hyypiö, vaan siinä että hän saattaa viattomalla innokkuudellaan vertautua tyyppiin jonka vastaava käytös on mennyt täysin yli.

Vierailija
155/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan nää tapailukuviot on kestänyt? Vastaus tohon sormileikkiin (ei sentään sormileikkelyyn), että "Nyt oli kyllä jees.."= on väkisin nyhdetty kohteliaisuus. 

Vierailija
156/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kun en tunne sinua, mutta tiedän miehen jolla on vastaavaa ongelmaa, ja hänellä syynä on ainakin näin läheisen näkökulmasta se, että tykkää liian jännöistä naisista itseensä nähden.

Nuo naiset haluaa muuta, eli kiinnosta heitä parisuhdemielessä.

Hänkin siis saa kyllä juttuja ja seksiä niiden naisten kanssa joihin ihastuu, mutta nuo naiset ei halua vakavampaa.

Ja sitten on niitä, että nainen on halunnut enemmän ja tämä mies ei, koska nainen on mielestään liian tylsä.

Eli tykkää jännemmistä, mutta jännemmmille hän on itse se liian tylsä naapurinpoika.

Ja joo yli-innokkuutta kannattaa hillitä, vaimojutut ja muu heti alkuun on turn off.

Voi myös olla, että yrität yksinkertaisesti vääränlaisia?

Seksiin ja kevyeen hengailuun halutaan sellaisiakin joihin ei haluta sitoutua, ja tätä tekee tietenkin naiset siinä missä miehetkin, eli ei tuossa ole mitään yllättävää, että miehelläkin voi olla ongelmaa saada parisuhdetta, vaikka seksiä tulisi ovista ja ikkunoista.

Vierailija
157/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei irtosuhdejnesyyllisyyksissään kieriskellen sinut itsensäkään kanssa -> ilmenee etovana epäaitoutena.

Kaipaa imartelua, kehuja ja validaatiota tai miehen ainoat defenssit -> kiellä koko asia tai vähättele/vitsaile.

Vierailija
158/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi kuulostaa kommentti kommentilta enemmän siltä mun narsistipsykoeksältä. Naiset, varokaa miehiä, joiden keskustelutyyli on tämä. Tämä näennäisesti alistuu kommenttiensa lopussa ja heittää jonkun hymiön. On kuitenkin ihan teflonia. Ei saa mitään otetta. Ja naiset kiinnostaa, etenkin se yksi ruumiinosa.

Vierailija
159/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitäisi tietää enemmän AP:sta ja niistä naisista myös.

Ei nuo irtosuhteet ole juuri noille naisille välttämättä minkäänlainen ongelma, joten rasittavaa lukea ketjua jossa niistä on tehty noin suuri ongelma.

Itseäni esim. ei kiinnostaisi koko asia ollenkaan, ja tiedän ettei monia kavereitanikaan.

Vierailija
160/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tyyppi kuulostaa kommentti kommentilta enemmän siltä mun narsistipsykoeksältä. Naiset, varokaa miehiä, joiden keskustelutyyli on tämä. Tämä näennäisesti alistuu kommenttiensa lopussa ja heittää jonkun hymiön. On kuitenkin ihan teflonia. Ei saa mitään otetta. Ja naiset kiinnostaa, etenkin se yksi ruumiinosa.

Myös minulle tämän ap:n tavassa ilmaista itseään on jotain vähän liiankin tuttua. Antaisin saman neuvon kuin sinä: vältelkää näitä. Itse en nuorena ja hölmönä osannut, ja se oli elämäni pahin virhe.