Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada nainen parisuhteeseen?

Makekeke
01.08.2022 |

Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?

Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.

Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.

Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.

Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.

Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.

Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.

Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.

En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.

Kommentit (365)

Vierailija
121/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen tässä jatkumon. Ap laittaa itseään kuntoon naista varten. Hän tekee itsestään hyvää esinettä naiselle. Sitten hän alkaa turhautua ja suuttua, kun nainen ei jaksa tehdä itsestään yhtä hyvää naisesinettä hänelle. "Sulla on reisissä vähän ylimääräistä.""Mikset koskaan pukeudu kuin naapurin Maisa.""Mikset oo sheivannut.""Mitä jos blondaisit hiukset/laittaisit ripset/silikonit/huulitäyttteet..."

Noh, voi sen näinkin ilmaista :D Minähän en suutu vaan nyt käydään ihan asiallista keskustelua. Ja kun olen saanut pakit, olen ollut asiallinen ja toivottanut kaikkea hyvää jatkoa.. Nyt ekaa kertaa kysyin toiselta suoraa palautetta, ois se kiva tietää mut ehkä harvemmalla on pokkaa vastata siihen suoraan.

Tosiaan en vaadi mitää muuta naiselta kuin että pitää itsestään huolta, kuten minäkin teen. Ei tartte salilla käydä tms. Perusjuttuja. Enkä koskaan vaadi toiselta mitään ylimääräistä. Ja ihan sama jos reidessä on ylimääräistä, ihan sama miten pukeutuu. Minimi lähtökohta vaan on se että pitää itsestään huolta.

Mulla tulee susta pikkasen narsistiset vibat. Mitä tarkoittaa pitää huolta?

Ja joo, oot etsimässä naista etkä kumppania, siksi ne pakenee. Nainen haluaa olla kumppani ja sitten nainen. Ei mikään naisesine, jonka kanssa hoidat naisjutut (seksi, näyttäytyminen, jotain muuta haluamaasi) kuten auton kanssa siirtymisen ja jääkaapin kanssa ruuan säilyttämisen.

Kai tää psyykkays tekisi sitten terää, kumppania nimenomaan olen etsimässä. Naisystävää, no kuitenkin.

Ehdottomasti haluan naisystävän, kumppanin, naisen, jonka kanssa on kivaa, hauskaa sekä tunneyhteys. En tiiä mistä päättelit että esineellistän naiset, kun se ei pidä paikkaansa. Mut en tästä jaksa jauhaa enempää.

Itsensä huolta pitoon tarkoitan sitä, että syö terveellisesti ja edes jollain tapaa harrastaa liikuntaa. Sekä on muuten siisti ja puhdas. Eli aika perusjuttuja mun mielestä elämässä.

Vierailija
122/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen tässä jatkumon. Ap laittaa itseään kuntoon naista varten. Hän tekee itsestään hyvää esinettä naiselle. Sitten hän alkaa turhautua ja suuttua, kun nainen ei jaksa tehdä itsestään yhtä hyvää naisesinettä hänelle. "Sulla on reisissä vähän ylimääräistä.""Mikset koskaan pukeudu kuin naapurin Maisa.""Mikset oo sheivannut.""Mitä jos blondaisit hiukset/laittaisit ripset/silikonit/huulitäyttteet..."

Noh, voi sen näinkin ilmaista :D Minähän en suutu vaan nyt käydään ihan asiallista keskustelua. Ja kun olen saanut pakit, olen ollut asiallinen ja toivottanut kaikkea hyvää jatkoa.. Nyt ekaa kertaa kysyin toiselta suoraa palautetta, ois se kiva tietää mut ehkä harvemmalla on pokkaa vastata siihen suoraan.

Tosiaan en vaadi mitää muuta naiselta kuin että pitää itsestään huolta, kuten minäkin teen. Ei tartte salilla käydä tms. Perusjuttuja. Enkä koskaan vaadi toiselta mitään ylimääräistä. Ja ihan sama jos reidessä on ylimääräistä, ihan sama miten pukeutuu. Minimi lähtökohta vaan on se että pitää itsestään huolta.

Ja joo, oot etsimässä naista etkä kumppania, siksi ne pakenee. Nainen haluaa olla kumppani ja sitten nainen. Ei mikään naisesine, jonka kanssa hoidat naisjutut (seksi, näyttäytyminen, jotain muuta haluamaasi) kuten auton kanssa siirtymisen ja jääkaapin kanssa ruuan säilyttämisen.

Kai tää psyykkays tekisi sitten terää, kumppania nimenomaan olen etsimässä. Naisystävää, no kuitenkin.

Ehdottomasti haluan naisystävän, kumppanin, naisen, jonka kanssa on kivaa, hauskaa sekä tunneyhteys. En tiiä mistä päättelit että esineellistän naiset, kun se ei pidä paikkaansa. Mut en tästä jaksa jauhaa enempää.

Itsensä huolta pitoon tarkoitan sitä, että syö terveellisesti ja edes jollain tapaa harrastaa liikuntaa. Sekä on muuten siisti ja puhdas. Eli aika perusjuttuja mun mielestä elämässä.

Jos tarkoitat ihan perusjuttuja, miksi niitä pitää edes mainita? Entä ne spesifit jutut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta ehkä paistaa liikaa se, että etsit nyt oikeastaan ketä tahansa naista suhteeseen. Tulee tunne, että oikeastaan et ole ihastunut juuri minuun vaan silmä jo vilkuilee onko muita kiinnostavia näköpiirissä, jonkun kanssa pitäisi nyt pian päästä kokeilemaan vakisuhdetta.

AP kertoo olleensa kiinnostunut kolmesta eri naisesta kaiken kaikkiaan, ja te olette sitä mieltä että hän etsii "ketä tahansa naista" suhteeseen...?

Sanoi myös, ettei juuri harrasta irtosuhteita, mitä nyt 10 puoleen vuoteen tässä, ja ettei harrasta seksiä ihan kenen kanssa vaan.. Kummasti 10 on enemmän kuin 3.

Mulla edellisen eron jälkeen tuli kokeiltua irtosuhteita, koska en niitä koskaan aikaisemmin ollut kokenut. Eli se on ollut tavallaan osa uusia kokemuksia, ei niinkään että mä jäisin siihen elämään.

Eli nyt voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että irtareita ei enää jaksa. Toisaalta miksi edes otin kyseisen asian aloitusviestiin :)

Sun elämään kuuluu irtosuhteet, koska niille on lempinimi irtarit. Mun elämässä ei ole ollut yhtään irtosuhdetta niin puhun niistä muodollisesti. Alkoholistilla on lempinimet alkoholille jne. Tää on mun päätelmä, jonka kantapää on opettanut.

Vierailija
124/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta käykö kuka tahansa perushyvännäköinen ja itsestään huolta pitävä nainen?

Vierailija
125/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta ehkä paistaa liikaa se, että etsit nyt oikeastaan ketä tahansa naista suhteeseen. Tulee tunne, että oikeastaan et ole ihastunut juuri minuun vaan silmä jo vilkuilee onko muita kiinnostavia näköpiirissä, jonkun kanssa pitäisi nyt pian päästä kokeilemaan vakisuhdetta.

AP kertoo olleensa kiinnostunut kolmesta eri naisesta kaiken kaikkiaan, ja te olette sitä mieltä että hän etsii "ketä tahansa naista" suhteeseen...?

Sanoi myös, ettei juuri harrasta irtosuhteita, mitä nyt 10 puoleen vuoteen tässä, ja ettei harrasta seksiä ihan kenen kanssa vaan.. Kummasti 10 on enemmän kuin 3.

Mulla edellisen eron jälkeen tuli kokeiltua irtosuhteita, koska en niitä koskaan aikaisemmin ollut kokenut. Eli se on ollut tavallaan osa uusia kokemuksia, ei niinkään että mä jäisin siihen elämään.

Eli nyt voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että irtareita ei enää jaksa. Toisaalta miksi edes otin kyseisen asian aloitusviestiin :)

Halusit rehvastella.

Oliko se koko viestin pointti? Sulla menee hyvin ja saat seksiä, olkaa muut kateellisia?

Vierailija
126/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tyypit menee solmuun omiin valeisiinsa. Tuo yrittää tässä keskustelussakin ylläpitää kulissia, mutta se rakoilee.

Vierailija
127/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää millaista naista etsit. Ulkonäkö, luonne, persoona, harrastukset, tulevaisuudentoiveet, elämäntyyli, koulutus/työ jne. Olisi helpompi kommentoida jos tietäisi tarkemmin millaisen naisen haluat.

Nyt en ymmärrä miksi ihmiset vetoo suorastaan negatiivisesti tuohon sanaan naiseen tai itsestä huolehtimiseen. Tällöin viesteillä kyllä saadaan palstaan mielettömän paljon väärinkäsityksiä ettei mitää rajaa.

Jos totta puhutaan, en todellakaan haluaisi ihmistä, joka olisi esim ulkoa kaunis, mutta sisältä kaaos.

Ulkonäöllisesti mulla ei ole merkitystä muuten kuin mikä omaa silmääni viehättää, ja usein se on ulkonäössä jokin piirre esim silmät mitkä vaa sulattaa sydämen. Luonteeltaan ja persoonaltaan etsin enemmän sellaista hoivaa ja kilttiä, en tulista sielua. Tärkeintö lienee avoimuus ja se, että huumori pelaa yhteen. Harrastuksilla ei väliä, paitsi en katso hyvällä jos pelaa paljon esim videopelejä, mut jos on liikunnallisia harrastuksia, se on plussaa, koska itsekin olen liikunnallinen.

Tulevaisuuden haaveista lyhyesti yhteinen asunto, lapsia, ehkäpä luoda jotain yhteistä ja suurta jonkun harrastuksen tiimoilta. Tykkään viettää kumppanin kanssa paljon aikaa eli mulle on myös tärkeää se että kumppani antaa parisuhteelle aikaa paljon. Omat menot ja harrastukset ovat toki tärkeitä.

Elämäntyylin kohdalla katson päihteitä huonolla silmällä. Ja ei juoksis viihteellä baareissa kovin usein. Mielummin rauhallinen elämäntyyli sitten on aikansa suuremmalle viihteelle, esim laskuvarjohyppy heitettynä :)

Koulutus tai työ. Ei merkitystä. Kunhan itsensä elättää. Toki jos on vaikka sellainen työ joka vaatii suuren määrän matkustelua, voi olla kysymysmerkki. Mut näihin varmasti löytyy kompromissin.

Tässä lyhyesti näpyteltynä vastausta sulle.

Vierailija
128/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit rehvastella.

Oliko se koko viestin pointti? Sulla menee hyvin ja saat seksiä, olkaa muut kateellisia?

Ei ollut pointti. Noh, Joku voi kokea sen rehvasteluksi. Mut näinhän en tarkoittanut, vaan koska se tuntuu itselleni merkityksettömältä nykyään, niin ei tuntunut pahalta tai väärältä sitä sanoa. Tuntuu itseasiassa näin jälkikäteen jopa pahalta että niitä on ollut kuitenkin aika paljon. Koska se tuntuu nyt syövän jollain tasolla tuota kumppanin etsintää. Varmaan olis hyvä pitää lyhyt tauko koko deittailusta ja kasaa ajatuksia tulevaan.

En ole koskaan ajatellut että irtareita voisi verrata alkoholin käyttöön, mut toisaalta kun asiaa miettii, on siinä myös perää.

Vierailija
129/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun elämään kuuluu irtosuhteet, koska niille on lempinimi irtarit. Mun elämässä ei ole ollut yhtään irtosuhdetta niin puhun niistä muodollisesti. Alkoholistilla on lempinimet alkoholille jne. Tää on mun päätelmä, jonka kantapää on opettanut.

Ihan samaa mieltä tästä.

Vierailija
130/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kyllä näyttää pikkuhiljaa siltä että mä siirryn syrjään keskusteluista, koska homma alkaa mennä raiteiltaan :)

Vierailija
131/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit rehvastella.

Ei ollut pointti. Noh, Joku voi kokea sen rehvasteluksi. Mut näinhän en tarkoittanut, vaan koska se tuntuu itselleni merkityksettömältä nykyään, niin ei tuntunut pahalta tai väärältä sitä sanoa. Tuntuu itseasiassa näin jälkikäteen jopa pahalta että niitä on ollut kuitenkin aika paljon. Koska se tuntuu nyt syövän jollain tasolla tuota kumppanin etsintää. Varmaan olis hyvä pitää lyhyt tauko koko deittailusta ja kasaa ajatuksia tulevaan.

En ole koskaan ajatellut että irtareita voisi verrata alkoholin käyttöön, mut toisaalta kun asiaa miettii, on siinä myös perää.

Irtosuhteita voi verrats kaikkeen epäterveeseen.

Vierailija
132/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit rehvastella.

Mikä ihmeen irtari? Yöks. En ole koskaan ennen kuullut tuota termiä, vaikka olen elänyt jo 35 vuotta ja tullut paljonkin deittailtua ja tutustuttua ihmisiin.

Vierailija
133/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi tyypit menee solmuun omiin valeisiinsa. Tuo yrittää tässä keskustelussakin ylläpitää kulissia, mutta se rakoilee.

Ap osaa varmaan markkinoida itsensä naisille oikeana unelmamiehenä, mutta tapailun aikana pikku hiljaa alkaa paljastua asioita, jotka eivät naista miellytä.

Siinä lienee todennäköinen syy, miksei kukaan halua suhteeseen.

Vierailija
134/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusriviperäkammariulin ansat: tyhmä, tylsä, sisällötön, pinnallinen, feikki, 13tusinassa lesoava leuhka juntti.

Vierailija
135/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makekeke kirjoitti:

Tää kyllä näyttää pikkuhiljaa siltä että mä siirryn syrjään keskusteluista, koska homma alkaa mennä raiteiltaan :)

Eli kun et saanut haluamiasi ihailevia vastauksia vaan jopa kritiikkiä, niin häivyt. Jep jep.

Vierailija
136/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle AP Tinder se ainoa kanava, jonka kautta sä tapaat naisia? Ootko ajatellut tavata naisia livetilanteissa? Onhan se ihan erilainen juttu lähteä treffeille tuntemattoman kanssa kuin se, että saa tutustua kaikessa rauhassa johonkuhun kaveripohjalta ilman erityisiä seurustelupaineita.

Vierailija
137/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä tästä.

Okei. Mainittakoon. Kyllähän tuossa vetäisin itseni ristiin ja pitäs olla spesifimpi.

Ensimmäisten 29-30 elinvuoden aikana en ollut harrastanut yhtään irtaria. Nyt edellisen eron tiimoilta halusin kokeilla niitä, koska no, kokemuksia. Ja siitä on jäänyt se ajatusmalli vielä päähän, että en ole paljoa niitä harrastanut vaikka niitä on ollut aika paljonkin viimeisen puolen vuoden aikana. Eli mun henkinen puoli tulee perässä mitä viime aikoina on oikeasti tapahtunut.

Selkeästi rivien välistä itsekin nyt luen että pitäs olla reippaasti aikaa itselleni ja pistää deittikuviot seis hetkeksi aikaa.

Vierailija
138/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

Eli kun et saanut haluamiasi ihailevia vastauksia vaan jopa kritiikkiä, niin häivyt. Jep jep.

Tästä samasta lapsellisesta vähättelevän passiivisaggrekäytösmallista johtuen et saa naista parisuhteeseen. :)

Vierailija
139/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle AP Tinder se ainoa kanava, jonka kautta sä tapaat naisia? Ootko ajatellut tavata naisia livetilanteissa? Onhan se ihan erilainen juttu lähteä treffeille tuntemattoman kanssa kuin se, että saa tutustua kaikessa rauhassa johonkuhun kaveripohjalta ilman erityisiä seurustelupaineita.

Tinder on ollut oikeastaan ainoa kanava. Oon introvertti persoona, joten kylmiltään ihmisten kanssa keskustelu ei tule luontevasti. Vaan tähän voisi kyllä opetella. Harvoin oon sanavalmis tuntemattomien kanssa.

Netissä näin introverttinä on vaan tosi kivaa ja helppoa luoda se pohja ennenkuin tapaa jonkun.

Vierailija
140/365 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makekeke kirjoitti:

En odottanut ihailevia vastauksia, mut onko nää viestit nyt edes rakentavia enää ylipäätään? Mieti nyt kahteen kertaan. Kritiikki on jees, kunhan niille on aina hyvät perustelut.

Se, että jos kymmeneen kertaan toistetaan mun perseilyt irtareiden kanssa ja että kuinka manslut mä olen, ei vie keskustelua mihinkään.